Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menneiden elämien itseselvitysopas  (Luettu 219791 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 12.08.2012 19:29:31 »

Moikka,

no tämmöisiä ovat..

Pohjoissolmu 29 astetta 44' Vesimiestä 7ssa ja Etelä 29 Leijonaa 2ssa.

Kartalla 29 asteen suurristi mikä muodostuu solmut, Neptunus skorpioni 4ssa ja Part of Fortune  harka 11ssa.

Yläsolmun aspektit:

Neliö Neptunus /Junoon (11ssa) / PoF
Kvinkunssi Pluto 28 astetta 48'  neitsyt 3ssa
Oppositio ylä/yhtymä ala Lilithiin 6 neitsyt 2ssa
Sextile Ceres 28  oinas 10ssä
Kolmio Vestaan
Yhtymä Pallas ja Phollus

Minna

Laskusolmu leijonassa liitetään yleensä aateliuteen, ehkä jopa kuninkuuteen tai jotenkin esilläoloon (esim. Viidetaiteilija tms.). Muuta en kyllä nyt tohon osaa sanoa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #31 : 23.08.2012 19:01:10 »

Minuun voi halutessaan ottaa yhteyttä, olen erikoistunut selvittämään menneitä elämiä. Yhteyttä voi ottaa yksityisviestillä tai sähköpostilla tuohon allekirjoituksessa olevaan osoitteeseen Smiley
tallennettu
vedenneito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #32 : 28.09.2012 11:50:33 »

Hei kaikille!
Ompa vierähtänyt tovi, kun tänne olen kirjoittanut, on aika korjata asia. Cheesy
Minulle on kerrottu sfääreistä asti, että täällä tosiaankin on ensimmäistä kertaa eläviä ihmisiä, mutta he ovat eläneet jo muualla maailmankaikkeudessa ja heillä on siksi vaikeaa sopeutua ihmishahmoon. Ovat siis aivan erilaisia ja koko ajan "törttöilevät."
Kun lähtee tutkimaan ed. elämiään, voi joutua tilanteeseen, että joutuu itse muuttamaan esim. paikan energioita ja päästämään ihmisiä pinteestä. Eli joku on voinut jäädä johonkin paikkaan kiinni tekemästäni teosta jossakin ed. elämässä. Tässä elämässä voi asiaa koettaa korjata ja käydä päästämässä kuolleet ihmiset menemään eteenpäin henkimaailmassa. Samalla voit vapautua tietyistä energioista itse jotka estävät sinua tässä elämässä saavuttamasta tavoitettasi. Anteeksianto on tärkeää, koska naapurissasi voi asua henkilö, joka sinut tappoi jossain aikaisemmassa elämässä, silloin mieti ja anna anteeksi jolloin vapaudut hänestä myös energeettisesti. Anteeksianto on myös tärkeää muissakin asioissa eli niissä joissa joku on meille tehnyt väärin meidän mielestä.

terveisin Vedenneito smitten
tallennettu
nuhainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #33 : 22.10.2012 21:31:54 »

MInulla on ollut suunnilleen vuoden ajan sellainen outo tuntemus, joka saattaisi liittyä edelliseen elämään, tai olen ainakin pitänyt sitä mahdollisena, syystä vai syyttä, niin en tiedä, osaisiko joku ottaa siihen kantaa?

Asia liittyy johonkin Aasian maahan, ehkä Japaniin tms? Minulla olisi ollut sellainen jonkinlainen yrttipuoti, ns apteekki. Olen saanut jonkinlaisia mielikuvia ja aikanaan myös unia asiaan liittyen. Eräässä unessa olin tosiaan jauhamassa yrttejä ja seuraavassa "kuvassa" katsoin kylttiä jossa luki "MULL". Minulle selvisi jälkikäteen että sana tarkoittaa muunmuassa maustamista. Asia tuntui minusta silloin omituiselta, sillä en tietääkseni ollut koskaan kuullut sanaa aiemmin.

Lisäksi pelkään aivan järjettömästi lentokoneiden ääntä, ilman sen kummempaa järkiperäistä syytä. Aloin sitten miettiä, että olisinkohan voinut elää Pearl Harborin sodan aikaan?

Vai onko minulla vaan ihan liian hyvä mielikuvitus?  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #34 : 27.10.2012 16:41:18 »

Itse asiassa hyvä ja vahva mielikuvitus ON eduksi tällaisia asioita selvittäessä. Mieli on silloin avoimempi ottamaan vastaan ärsykkeitä ja viestejä kuin kriittinen ja vakava mieli.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 19.02.2013 19:00:56 »

Taisin saada tänä aamuna ennen heräämistäni lisää informaatiota saksan (Huh Ei varmuutta, mutta jotenkin vaan olen aina ajatellut niin) elämästäni, josta sain välähdyksen aikanaan noin 14-vuotiaana. Ainakin paikat näyttivät siltä.. Mieleeni jäi vaan kaikumaan sanat "perhe Webergissä", "Weberg". En ole koskaan kuullutkaan koko nimeä, mutta se kuulosti saksalaiselta joten googlasin sen ja kappas, semmoinen paikka löytyy kuin löytyykin saksasta. Hmm.. Mielenkiinnolla jään nyt tutkimaan tätä.  Smiley
tallennettu
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #36 : 22.02.2013 13:27:30 »

Mulla ainakin toimi erittäin hyvin tuo heiluri, ei niinkään kysymyksissä, mutta kartan kanssa.
Tein piirroksen maailmankartasta, ei mitään tarkkaa, mutta mantereet ja liikuttelin heiluria jokaisen mantereen kohdalla.

Mikäli tulkitsin syntymäkarttaani oikein, olen luultavasti elänyt Filippiineillä, Intiassa, Englannissa tai vuoristoisella seudulla. Joten aloitin Aasian kohdalta ja heiluri sanoi ei. Filippiinien kohdalla sanoi ei. Mutta Englannissa tärppäsi! Sitten siirryin muihin osiin kartallla. Afrikka oli hyvin voimakas kyllä, samoin Etelä-Amerikka ja Karibia. Keski-Euroopassa olen myös elänyt, samoin Japanissa. Pohjoismaissa en ole elänyt aiemmin, enkä myöskään Etelä-Euroopassa tai Venäjällä. Pohjois-Amerikan, Australian ja sen läheisyydessä olevien saarien kohdalla heiluri sanoi ei.

Tarkistin moneen kertaan vastaako heiluri samoin joka kerta kun vien kyseisen paikan päälle ja vastasi. Joten hyvältä vaikuttaa! Nyt pitääkin alkaa syventymään tarkemmin, missä maissa tarkalleen olen elänyt ja mihin aikaan. Jännittävää tässä on se, että olen lapsesta lähtien kokenut muinaisen Egyptin erittäin kiehtovaksi, samoin Haitin (= voodoon). Myös kaikenlaiset heimot ja vuoristoiset seudut ovat aina kiinnostaneet. Aluksi pelkäsin ettei heiluri toimisi, koska en ole sellaista aiemmin käyttänyt, mutta otin käyttöön energiakivikorun kaulastani ja se toimi hyvin. Ehkä se on tutustunut energioihini ja on siitäkin syystä täsmällinen  smitten
tallennettu

plutonic power
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #37 : 06.05.2013 23:29:12 »

Tein kahdeksanvuotiaan itseni kanssa sopimksen: hillitsen tempperamenttiäni. Muistan tilanteen selvästi, minua hävetti,olin taas huutanut luokkakavereilleni leikkikentällä ja kiukuksissani kompastunut jalkoihini.

Sopimus piti hyvin monta vuotta kunnes viime kesänä jokin huutokanava yhden tapahtuman myötä aukesi, kun suora linkki sinne leikkikentälle. Ja kun vähän raottaa, kaikki tulee kerralla, ja millä intensiteetillä!! Olen elänyt suurimman osan tästä elämästäni suopeaa sosiaalista elämää kiukustumatta juuri kenellekään tai näyttämättä pahaa mieltäni tai ärtymystäni. Mutta mitä tapahtuu nyt! Kiukustun! Tulistun! Ärsyynnyn! Kohotan ääntäni! Tuntuu että sisälläni kytee joku vahva mökä joka tulee jostain kaukaa, se leikkikenttä on vaan siinä tämän elämän välietappina.

Huhhuh sanon! Mitä tämmöselle voi tehdä? Silmittömälle raivolle? Tässä alkaa tulla kontrollin menettämisen pelko vähitellen! Olen tähän asti ollut se pitkähermoinen henkilö, jota läheiset on pitäny kovahermoisena ja järkevänä. Tiedän, että raivo tulee monen sadan vuoden takaa, mutta miten sellaisia asioita voi käsitellä joita ei tarkasti muista?? Ja miksi ne yhtäkkiä hyppää sekoittamaan tätä arkea!! Päivällä kilahdan, illalla sätin itseäni kun en osannut olla hiljaa.
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #38 : 07.05.2013 04:41:00 »

Hyvin samanlaisia tuntemuksia, Verninia. Raivo ja sen suuntaaminen viattomiin ihmisiin, kontrollin menettäminen, pelko siitä, mitä muuta kauheaa vielä voi sanoa ja tehdä ja mihin kauheuksiin kykenee. Ja suuri häpeä ja nöyryytys jälkeenpäin. Ja itseinho.

Juuri näin mulle tapahtui viime viikolla. Puolustukseni (ei kuitenkaan hyväksyttävää) täytyy sanoa, että oltiin ääriolosuhteissa (vieraassa maassa) ja olin täysin oman mukavuusalueeni ulkopuolella. Ärtymykseeni ei ollut mitään todellista syytä. Mutta kuinka paljon purkaukseen vaikutti mahdollinen entinen elämä kyseisessä maassa ja aiempi suhteeni purkaukseni kohteena olleeseen paikalliseen henkilöön?

Jadex
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #39 : 07.05.2013 05:05:18 »

Samaa täällä. Opin sen että en tukahduta mitään mutta en tartu kiukkuun tai ala kiukuttelemaan kaikille vaan puran vihani johonkin muuhun. Annan suuttumuksen tulla ja mennä omia menojaan. Jos on todellista aihetta, sanon kyllä. Olen saanut kiukunpuuskillani vain harmia aikaiseksi mutta en kumma kyllä rankaise itseäni enää niistä, vaan annan itselleni anteeksi ja ymmärrän että tämä on vain kausi joka menee ohi ja tottakai pyydän anteeksi jos on aihetta. Olen myös yrittänyt läheisille sanoa jos en jaksa ja jos pinnani on kireä, näin hekin tietävät että ei kannata kauheasti yrittää koetella sietokykyäni vaan kaikki yritämme olla sulassa sovussa. Mutta ei ole helppoa, sen myönnän.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
ionatuulih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #40 : 29.05.2013 22:57:57 »

Mulla on itellä ainakin kissana olemisesta ihan selkeät fiilikset, vieläkin oon ihan kisuli tässä elämässä. Varsinkin mun yks ystävä aina jankuttaa sitä, että näytän ihan kissalta tai toimin kuin kissa. Mutta kissana on kivaa. Sit on myös ihan selkeet fiilikset siitä, et oon ollu jossain 70 luvun san fransiscossa sekoilemassa huumepäissään, varmaan huoraamassakin. Ja noitahommista on kutinoita, ja 'muistoja' keskiaikaisista rakennnuksista ja jotais hemmetin tornista.. Tässä elämässä oon ainakin valinnut pelkästään mielenvikaisia miehiä kumppaneiksi, ja eilen just kun kutsuin yhden miehen kylään niin tuli tosi vahvat negatiiviset tunteet ja tavallaan muisto siitä että se on ollut mulle tosi väkivaltainen ja paha ja pakottanut mua johonkin, hallinnut mua. Kun katoin sitä silmiin niin tuli vaan sellanen olo tavallaan et nousi karvat pystyyn ja tuli sellanen  vahva sisäinen agressio sitä kohtaan.  En halua kyllä kyseistä ihmistä elämääni. Huh, mikä tyyppi. Mutta joo. Tässä just vastailin omaan vihkooni noita alkuketjun kysymyksiä, ja tässä pähkäilin että vois alkaa tosiaan purkaan noita tunnelukkoja summuita, kun tuntuu puskevan tosi törkysiä juttuja menneisyydestä. Ikuista ittensä ruoskimista ja dissausta, eikä anna lupaa itselleen tavallaan nauttia elämästä.. Valoisia hetkiäkin toki on, ja niitä kohti enenevissä määrin menossa, tässä samalla kun alkaa hahmottamaan, tiedostamaan pohfidkelemaan syvemmin asioita..  javascript:void(0);
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #41 : 03.06.2013 13:18:23 »

Kuten on useasti tullut mainittua, MaharSi Patañjalin (n. 200 eaa??) yoga-suutrain
kolmannessa osassa nimeltä vibhuuti-paada neuvotaan kikka kaikenkarvaisten siddhien
(vibhuutien, "paranormaalien" kykyjen) kehittämiseksi. Joukossa on toki useita
melko, sanoisinko, arkipäiväisiäkin hyveitä, vaikkapa "iloisuus", tjsp (muditaa).

Tuo kikka on nimeltään siis saMyama (lausu osapuilleen sañjama). Se "koostuu" kolmesta "vaiheesta".
Seuraavassa Måns Broon (Joogan filosofia) käyttämät suomennokset. Hän laittaa ne lainausmerkkeihin
kaiketi korostaakseen, että kyseisiä sanskritin termejä on tuiki vaikea kääntää nykykielille?

1. dhaaraNaa eli "keskittyminen"

2. dhyaana eli "mietiskely"

3. samaadhi eli "syventyminen"

Mikäli jotakuta kiinnostaa tietää noista tarkemmin, netistä löytyy pilvin pimein yrityksiä tulkita
noita ko. suutria.

Suutra, joka esittelee kikan aiempien syntymien muistamiseksi, kuuluu alkukielellä seuraavasti
(ohessa Bhojadevan kommentti [vRtti] toisen vuosituhannen alusta):

saMskArasAkShAtkaraNAtpUrvajAtij~nAnam .. vibhUti 18..

(saMskaara-saakSaat-karaNaat puurva-jaati-jñaanam )


vR^ittiH \-\-\- dvividhAshchittasya vAsanArUpAH saMskArAH .
kechit smR^itimAtrotpAdanaphalAH kechijjAtyAyurbhogalakShaNA
vipAkahetavo yathA dharmAdharmAkhyAH . teShu saMskAreShu
yadA saMyamaM karoti
evaM mayA so.artho.anubhUta evaM mayA
sA kriyA niShpAditeti pUrvavR^ittamanusandadhAno bhAvayanneva
prabodhakamantareNodbuddhasaMskAraH sarvamatItaM smarati . krameNa
sAkShAtkR^iteShUdbuddheShu saMskAreShu pUrvajanmAntarAnubhUtAnapi jAtyAdIn
pratyakSheNa pashyati .. 18..
siddhyantaramAha \-\-\-

Siis käsittääkseni pitää kohdistaa saMyama-kikka saMskaaroihin.

Yritän kääntää tuon punaisella korestetun. (Bhojan sanskriitti on erityisen kimuranttia,
ja sisältää rutkasti sanoja, joihin ei ole tullut koskaan törmättyä...)

Kun [tyyppi] (yadaa) kohdistaa (karoti: tekee, suorittaa)  saMyaman näihin
(teSu) samskaaroihin (saMskaareSu)... hän muistaa (smarati) kaiken (sarvam)
menneen (atiitam: ati-itam).

http://en.wikipedia.org/wiki/Samyama
« Viimeksi muokattu: 03.06.2013 13:44:09 kirjoittanut sideman » tallennettu
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #42 : 03.08.2013 23:40:26 »

1. Oletko aina unelmoinut pääseväsi käymään tietyissä paikoissa?
Olen. Nimittäin USA:ssa. Haluaisin asumaan sinne. Tuntuu kodilta ilman että olen koskaan edes käynyt siellä. Pienenä näin usein visioita Missisipin jokilaivoista  coolsmiley

2. Onko olemassa paikkoja, joihin et mistään hinnasta haluaisi mennä?
En ehkä haluaisi missään tapauksessa minnekään, missä näkisin laumoittain nälkämaan lapsia ja köyhyyttä.

3. Löytyykö historiasta ajanjaksoja, jotka tuntuvat erityisen läheisiltä ja joita olet mielelläsi tutkinut tarkemmin?
Mulla tuntuu nykyään olevan pakkomielle keskiajasta, vaikka en haluaisi edes ajatella koko asiaa, enkä ole koskaan historiasta ollut sen koommin edes kiinnostunut.

4. Millaiseen toimintaan olet aina halunnut osallistua tai mitä olet aina mielelläsi katsellut muiden tekevän?
Teatterin tekemiseen ja olen aina nauttinut katsoessani muiden esiintymistä.

5. Oletko aina halunnut välttää tekemästä jotain tiettyä asiaa?
Jotain hurjia juttuja. En missään tapauksessa haluaisi esim. tasapainoilla korkeuksissa kuten remonttimiehet, jotka juuri para-aikaa duunaavat parvekettamme.

6. Onko kotimaassasi alueita, joita kohtaan sinulla on kielteisiä tunteita?
No varmaan joku Lappi tai korpi, missä ei asu ketään ihmisiä. Ja tietty sellaiset alueet, missä asuu junttimaisia ja sivistymättömiä ihmisiä.

7. Tunnetko tiettyjen paikkakuntien vetävän itseäsi puoleensa?
HELSINKI  smitten Tämä veti minua puoleeni niin, että muutin tänne asumaan.

8. Tunnetkoa vetoa tiettyjä ihmisiä tai kansallisuuksia (rotuja, uskontoja, sosiaalisen kanssakäymisen muotoja jne.) kohtaan?
Tunnen tietty näitä hörhöpiiriläisiä kohtaan, new age-ihmisiä, vähempiosaisia, mielenterveysongelmista kärsiviä... muun muassa.

9. Tunnetko halua välttää tiettyjä ihmisiä tai kansallisuuksia (rotuja, uskontoja, sosiaalisen kanssakäymisen muotoja jne.)?
Öykkäreitä ja kovaäänisiä nuoria miehiä, etenkin jos nämä ovat humalassa. Pelkään muutenkin ikäisteni miespuolisten heterokavereiden maskuliinisuutta.

10. Muistatko pelänneesi tiettyjä asioita koko elämäsi ajan, lapsuudesta lähtien?
Korkeita paikkoja.

11. Onko sinulla taitoja, joista olet aina ollut tietoinen, mutta joita et ole koskaan ottanut käyttöön?
Ei tietääkseni..

12. Mitkä ovat mieliruokiasi? Mistä ruoista et pidä?
Pizza ja hampurilaiset  smitten Ei oikeestaan oo mitään, mistä en tykkää...

13. Onko sinulla synnynnäisiä sairauksia?
Ei ole.

14. Onko sinulla pysyviä ongelmia, tunnepulmia tai asenteita, jotka näyttävät olevan peräisin varhaislapsuudesta?
On joo.

15. Oletko tuntenut välitöntä läheisyyttä uusien tuttavuuksien kanssa? Tuntuvatko tietyt ihmiset vastenmielisiltä tai epämiellyttäviltä pian sen jälkeen, kun olet tutustunut heihin?
Ei oikeastaan...

16. Oletko milloinkaan kokenut déjà vu-ilmiötä? (Ranskankielinen ilmaisu tarkoittaa "aikaisemmin nähtyä", ja sillä kuvataan esimerkiksi tietyn näkymän, kadun tai talon tunnistamista siitä huolimatta, ette iole aikaisemmin niitä nähnyt.)
No itseasiassa en tiedä onko deja vu mutta jos myöhemmin tapahtuu jotain muistan että mähän näin tästä unta tai että tää on tapahtunut jo mun mielessä aikasemmin...

17. Pienet lapset osoittavat usein spontaanisti muistavansa edellisiä elämiään. He voivat säännöllisesti viitata puheissaan toisiin "koteihin" ja toisenlaisiin suhteisiin heitä ympäröivien ihmisten kanssa. Asia tulee usein ilmaistua sivulauseessa, vaikkakin varsin asialliseen sävyyn. Teitkö itse niin lapsena? Oletko kuullut joidenkin lasten tekevän niin?
En ole kuullut. Pienenä puhuin tosin usein Disneyn hahmoista ikään kuin oikeina ihmisinä, mutta tämä on kai aika tavallista...

18. Huomaatko, miten ihmelasten kyvyt voitaisiin selittää edellisten elämien avulla?
Kyllä kai...

19. Oletko jossain elämäsi vaiheessa nähnyt toistuvaa unta tietystä paikasta tai ajasta? (Entisiä elämiä heijastavilla unilla on taipumus toistua, sillä ne ovat eläviä ja todentuntuisia.) Puhutaanko unissasi joskus vierasta kieltä? Ovatko unen hahmot ja ympäristö peräisin toiselta aikakaudelta? Sijoittuvatko unen tapahtumat nykyaikaan, mutta esimerkiksi vaatetus tai käytetyt työkalut siitä huolimatta menneisyyteen?
Olen nähnyt toistuvaa unta ainakin kolmesta paikasta. A) Joku ihme rokkikellari, vähän niin kuin salakapakka. Hetken vierailun jälkeen seuraa hätäännys ja huudan pääni sisällä lohduttomasti "Aaaaaaaaapuuuuuuuaaaaaaaaaaa!" Se TUNNE on sellainen että tuntuu ettei sitä kestä. B) Jostain valkoisesta kerrostalosta, missä on toimipisteitä ja niihin pitää toimittaa näytteitä ikään kuin tehtävinä. Tämäkin keskeytyy samanlaiseen apua-kohtaukseen. C) Järvenpään juna-asemasta missä hypin pitkin portaita ja sinkoilen paikasta toiseen eri paikkakunnille. Tämäkin keskeytyy apua-kohtaukseen.  idiot2

20. Oletko koskaan kokenut ruumiista poistumista joko tietoisesti tai tiedostamatta? Onko sinulla ollut kokemuksia lähellä kuolemaa olemisesta? Mitä nämä kokemukset voivat kertoa sinulla kuolemanjälkeisestä elämästä ja jälleensyntymisestä?
Kerran on ollut ihan semivarma levitaatio / poistuminen / astraalimatka mikä lie... Mutta halusin takasin maan päälle, kun tajusin mitä tapahtuu.  tickedoff
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #43 : 21.09.2013 23:30:02 »

asuin suomessa ja matkustelin paljon.
kun ensimmaisen kerran matkustin kreikkaan, tuntui niinkuin olisin tullut kotiin. koko elama, kieli, musiikki kaikki
tuntui jotenkin tutulta. matkustelin sen jalkeen usein kreikassa ja olin aina levoton sen jalkeen. sitten
lahdin mukamas muutamaksi kuukaudeksi lomalle kreikkaan enka enaa palannut suomeen. kielen opin
todella nopeasti, rauhotuin ja tunsin etta minun oli hyva olla. muutaman vuoden kuluttua menin naimisiin ja perustin perheen ja olen asunut
jo yli 20 vuotta taalla.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 30.10.2013 10:26:08 »

Astrologian avulla voi yrittää hahmottaa entisen elämän maata tai muita olosuhteita seuraamalla Kuun alasolmun transiitteja ja sen aikaisia tapahtumia. Esim. jos Kuun alasolmu tekee yhtymän Uranukselle, niin oletko menossa matkoille johonkin tiettyyn paikkaan tai oletko yhtäkkiä kiinnostunut jonkin maan historiasta siinä määrin, että tutkit sitä enemmän itseksesi tai peräti koulun penkillä? Tai tapaatko yhtäkkiä jonkun tietyn maan/aihepiirin ihmisiä suuremmassa määrin? Tällöin siis saadaan paljon vinkkejä entisistä elämistä nimenomaisesti henkilökohtaisella tasolla, mutta silloin pitää olla myös itse tarkkana, ulkopuolinen astrologi ei välttämättä kykene näkemään kartalta kovin yksityiskohtaisia asioita.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: