Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Addiktiot  (Luettu 38575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 03.03.2006 20:18:44 »

Ikävää että rakas kissasi poistui... Se on aina surullista. Itselleni oli todella kova pala kun rakas koirani kuoli. Harva sitä ymmärsi, monen mielestä se oli vain koira.. Onneksi lähimmät jaksoivat ymmärtää ja lohduttaa  Smiley

Tsemppiä hirmusesti  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #16 : 03.03.2006 21:37:32 »


Minulle vain tuli hyvin vahva tunne siitä, että syvemmällä sinulla on vielä vaikeammat asiat. Sinulle itselle vaikeat.

Niin varmaan onkin... Kunhan saan ne selvitettyä. Ei oikein hajuakaan, mitä ne voisivat olla... Mutta minähän olen aina "hukassa".  Wink
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #17 : 04.03.2006 14:27:12 »

Smiley

       Wink

              :Smiley

                Entä jos ilmenee selvää puutetta itsensä

                hyväksymisessä ja vilpittömästi itsensä

                rakastamisessa !! ? Just`semmosena.

                Lohtua siis etsii itsensä ulkopuolisista

                asioista ja nautinnoista peittääkseen

R A K K A U D E T T O M U U D E N    P E L K O N S A   Cry  Kiss  angel
                       knuppel2

                      Cry
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #18 : 04.03.2006 14:41:55 »

Hyvin sanottu, Kotkansilmä ! En suoraan sanoen usein itsekään tiedä, missä mennään... Mitä puuttuu, mitä haen, miksi toimin, niin kuin toimin... Mikä/kuka aiheuttaa mitäkin... Oppia ikä kaikki. Kaipa minun pitää vain etsiä, jotta löytäisin "totuuden" tai saada ylipäätään selvyyttä asioihini, elämääni. Rakkauden puute on kyllä yksi suurimmista huolenaiheistani... Kysymysmerkkejä paljon Huh Vain elämää, ei sen enempää...
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 14:52:59 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #19 : 04.03.2006 15:04:27 »

Syviä, kipeitä juttuja!

Kotkansilmä osaa niitä kiteyttää, osua juuri oikeaan kohtaan!

Kun tässä taas selitellään enemmänkin.  Huh

Mutta tuli mieleen eräs neljäs luokka, jossa ylläpidin filosofista keskusteluani heidän kirjoittelunsa pohjalta. Kerran oli aiheena 'pelko'. Kynä sauhusi kun lapset kirjoittelivat aiheesta, joka ei osaa sanoa, niin piirtää. Yksikin sana on paljon. Esim. viha.

Kun käsittelin myöhemmin noita ajatuksia anonyymeinä, niistä usein syntyi hyviä keskusteluja. Viimeiseksi tempasin paperin, jolle olin isoilla kirjaimilla tallentanut erään ujon, hiljaisen tytön ainoan lauseen. "Pelko on sitä ettei kukaan välitä".

Arvaatte. Luokassa oli hetken hyvin syvä hiljaisuus, kuin henkeä olisi pidätelty.

Se on varmaankin itse 'kuningaspelko'.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #20 : 04.03.2006 15:51:12 »





. Viimeiseksi tempasin paperin, jolle olin isoilla kirjaimilla tallentanut erään ujon, hiljaisen tytön ainoan lauseen. "Pelko on sitä ettei kukaan välitä".


Se on varmaankin itse 'kuningaspelko'.
Niinpäs tuntuisi olevan... Vaikka itsekin koen saaneeni ERITTÄIN PALJON rakkautta/välittämistä, niin SILTI välillä iskee hirveän vahvana tunne, että KUKAAN ei minua TODELLA ja POHJIMMILTAAN rakasta... Enkä ymmärrä, mistä johtunee... ?? Vai olenko vain niin "tyhmä" ja "sokea" ?  idiot2
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #21 : 04.03.2006 15:57:45 »

Et ole tyhmä!!!! Angry etkä sokea  Cool! Ystäväni!

Olet IHMINEN!  Grin 

Kyllä nuori stressinen poikanikin tuumas yks kerta kissaa silittäessään: "Voi kun saisi olla kissa edes yhden päivän."
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #22 : 04.03.2006 16:25:43 »

Juuh, ihminen isolla iillä... Joka tarvitsee paljon välittämistä, rakkautta. Ja tämän viikonlopun nautiskelen täysin !  laugh
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 17:36:02 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #23 : 04.03.2006 17:50:52 »

Nautisekelet? Mitä? Ketä?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #24 : 04.03.2006 18:00:25 »

No, bisseä nautiskellaan ja puhutaan "henkeviä"... Kiitokset huolenpidostasi, metsätonttu !  smitten Minun itseni ei tarvitse enää huolehtia kuin itsestäni ja eräs kaverini tuli kylään. Täällä sitten olutta juodaan... Nyt nautin humalasta. Aivot "narikkaan". Niin ja miksi kieltäytyisin ilmaisesta bissestä... Hölmöä tai ei...  idiot2
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 19:49:26 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #25 : 04.03.2006 18:11:17 »

Aha!
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #26 : 04.03.2006 23:57:26 »

Princess of Darkness

Etpä tunnu vieläkään pohjaasi löytäneen.
Ei sinun elämäsi tuosta ennen lähde paranemaan, ennenkuin sen löydät.

Toivottavasti pian, etteivät aivosi kokonaan tuhoudu.
Mietippäs tarkkaan miksi haluat tuhota itseäsi?

Sinä itse voit päättää haluta irti riippuvuudestasi.

Rakkaudella smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Ozzette
Vieras
« Vastaus #27 : 05.03.2006 00:19:25 »

Noh, maarita, ilmeisesti sitten en kuitenkaan... Vaikkakin monenlaista kärsimystä tässä on pitkään ollutkin. Sen TÄYSIN tiedostan, että join nyt suruuni kissani menetyksen takia. Niin sanotusti ryyppy murheeseen... Kaipa minä sitten jonkinlainen "hullu" tai "tyhmä" olen kun en IKINÄ tunnu oppivan, että ryyppääminen on turmioksi...  idiot2 Ja TIEDÄN, että ENITEN alkoholismini on NIMENOMAAN ITSESTÄNI kiinni. Mutta helpommin sanottu, kuin tehty... Vaikka järkeni ja kaikki sanoo, että minun EI pitäisi juoda, niin juon kuitenkin. Tämä on ÄÄRIMMÄISEN vaikeaa !! Parhaani koko ajan yritän, mutta sitten aina jossain vaiheessa retkahdan... Yleensä juuri aina silloin, kun tapahtuu jotain ikävää tai asiat menevät ihan pieleen... Mitä ihmeen VIKAA tai käsittelemättömiä asioita minussa oikein on, kun EN voi olla absolutisti !! Vaikka läpikäynyt kaikenmaailman hoidot, terapiat yms. Silti aina silloin tällöin NAUTIN SUUNNATTOMASTI humalasta !  idiot2 Antabustako tässä pitää alkaa syömään... ?? En tiedä... Joku mättää, mutta MIKÄ ? Sen kun TIETÄISIN, niin VASTAISIN ja OLISIN SELVÄNÄ !! Kaipa tässä pitää sitten käydä kuoleman porteilla tai sairastua entistä pahemmin, ennenkuin opin... EN TIEDÄ ! Ei hemmetti !!  idiot2  Cry
« Viimeksi muokattu: 05.03.2006 00:25:04 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #28 : 05.03.2006 00:34:06 »

Hei Princess of Darkness

Selvänä oloon on vain yksi keino. Älä ota sitä ensimmäistä ryyppyä!

Jos sanot olevasi alkoholisti, ei sinua kukaan tai mikään terapia auta raitistumaan. Sinun on itsesi haluttava sitä, enemmän kuin juomista.

Ja tehtävä se itsesi ja vain itsesi takia.
Keinot sinä tiedät jos olet jo yrittänyt.

Ajattele millaista elämäsi voisi olla!
Toivon, että luet nämä huomenna selvin päin.

 smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #29 : 05.03.2006 00:51:16 »

Kiss
     Kiss

          Kiss

             Ihanaa minä saan huolenpitoa ja huomiota, jota niin

             kaikenaikaa kaipaan, voi että minä olen ihanana..

A P I N A M I E S    K A N N A     M I N U T ,,,   
                      Cry  Kiss  Cry
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: