Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 362

Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 116788 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #150 : 10.02.2010 15:22:19 »


Itse en pidä perinteisestä ja tylsästä
sisustuksesta. Ja meillä kotona on
juurikin valkoisia ja puisia seiniä, jotka
kyllästyttää ihan hirveästi Grin


Grin

Kuulostaa hyvin tutulta... Mä en myöskään pidä puisista, valkoisista pinnoista tai mistään vanhahtavasta mummonmökki/romanttisesta tyylistä. Meillä on perusilme hyvin yksinkertainen, modernihtava, mutta vahvan kulmikas. Puupinnat ovat mustia, tekstiileissä on luonnonvalkoista/beigeä ja tummanruskeaa tuomassa lämpöä. Väriä antaa limenvihreä ja kirkkaanpunainen (mä rakastan värejä), makkari on sinisävyinen, rauhallinen.

Öö, joo, unohdin lisätä tähän, että mä en mikään perinteinen kodinhengetär ole... Välillä arkirutiinit tuntuvat niiiin ahdistavilta, en saa aikaiseksi mitään, mitä PITÄISI tehdä Undecided  Ja koti näyttää siltä, kuin siellä olisi räjähtänyt jättikokoinen pöly-, vaate- ja sotkupallo angel  Toisaalta mä Nousu-Kauriina arvostan sitä, että koti näyttää ja tuntuu hyvältä ja sotkupaskahässäkkä ei ole edustava ja sitten ahdistaa Tongue

Toisaalta, sitten kun on siivonnut kunnolla, niin voi sitä mielihyvän määrää! Nyt iän mittaan järjestys ja siisteys on nostanut arvostustaan mun silmissä.

Ja kun mies on Nousu-Neitsyt, niin voi luoja sitä napinaa, kun kaksi järjestysintoista ihmistä ottaa yhteen.. Tongue Molemmat haluavat siistin, kauniin ja edustavan kodin, muttei kumpikaan ole kovinkaan aloitekykyinen siivouksen suhteen Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #151 : 10.02.2010 20:24:40 »

Minulla IC Härässä ja tykkään maalaisromanttisesta tyylistä  Wink
Kaikki pitäs asunnossa olla vaaleeta ja ruusukuvioista  Grin

                             smitten



tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #152 : 11.02.2010 20:09:48 »

Olen poikaystävällenikin
(kenen kanssa todennäköisesti talon sitten
hankin) ehdotellut, että joka huoneessa voisi
olla eri teema, eli eri värejä eri huoneissa ja
innostun jo mielikuvista mitä saan tätä
kirjoittaessa Grin

Meillä on vähän tähän tyyliin, eri huoneissa erilaisia värejä. Smiley Itsellänikin IC kaksoset ja puolisolla IC neitsyt, eli molemmat Merkuriuksen merkkejä. Minulla vielä merkurius aspect_con kuu, eli kun kuu kuvaa kotia myös ja Merkurius liikettä/liikennettä, niin pidän myös "liikkuvista kodeista" kuten asuntovaunut. Puolisolla taas kuu on Kaksosissa.

Kannattaa katsoa missä IC:n hallitsija, eli sinunkin tapauksessasi Merkurius, majailee, se voi antaa lisävalaistusta asiaan. Onko kotonasi paljon kirjoja? Entä tietokoneita/puhelimia/muita viestintävälineitä? Smiley Meillä kirjahyllyt pursuilevat (samoin CD-hyllyt), mikä sopinee Merkurius-laatuun. Tekisin mielelläni esim. jotain kirjoitustyötä (merkurius) kotona ja tykkään opiskella kotona, erityisesti verkko-opiskelu on mieleeni (merkurius vesimies). Tähän sopii tietysti myös se, että työhuoneeni (6. huone) kärki on Ravussa ja sen hallitsija kuu siis kimpassa tuon IC:n hallitsija Merkuriuksen kanssa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #153 : 12.02.2010 13:27:14 »

Meillä on vähän tähän tyyliin, eri huoneissa erilaisia värejä. Smiley Itsellänikin IC kaksoset ja puolisolla IC neitsyt, eli molemmat Merkuriuksen merkkejä. Minulla vielä merkurius aspect_con kuu, eli kun kuu kuvaa kotia myös ja Merkurius liikettä/liikennettä, niin pidän myös "liikkuvista kodeista" kuten asuntovaunut. Puolisolla taas kuu on Kaksosissa.

Kannattaa katsoa missä IC:n hallitsija, eli sinunkin tapauksessasi Merkurius, majailee, se voi antaa lisävalaistusta asiaan.

Kiitokset selvyyden antamisesta, Ajatus Smiley  Mulla kun on myös IC  kaksoset , niin meillä myös joka huoneessa on hiukan eri teema, tai enemmänkin värimaailma. Miehellä IC  jousimies ja vaikka IC:t ovatkin vastamerkeissä, jotain samaa tuntuu löytyvän kotimielikuvista... No, mähän olen moninkertainen  jousimies , joten tämä vain passaa Smiley  Sisustuksesta ei juurikaan ole riitaa syntynyt, vähemmän kuin monista muista asioista...

Mulla IC:n hallitsija  merkurius sijaitsee  jousimies :ssä ja 11. huoneessa.

Aspekteja Merkkarille:

 merkurius aspect_con aurinko
 merkurius aspect_tri kuu
 merkurius aspect_con venus
 merkurius aspect_con neptunus

Mä olen aika kiinnittynyt kotiini loppupeleissä. Vaikka tykkään touhuta kaiken maailman tapahtumissa ja päästä pois kotoa, päivän lopussa palan halusta palata omaan, yksityiseen pesäkolooni Smiley  Sisustus on tosiaan hyvin suoralinjaista, kulmikasta, aika modernia ja kaiken maailman teknologiset vimpeleet ovat kivoja Grin Läppäreitä löytyy kaksin kappalein, on mp3-soitinta ja tykkään hankkia liian usein uusia kännyköitä Embarrassed Tongue  DVD-hyllyt lisäksi pullistelevat leffaa jos toista ja mulla on myös taipumusta kirjojen keräilemiseen (no, osa pitäisi viedä divareihin, kun ei tule enää luettua Tongue ).

Tykkään kutsua kavereita kotiini ja kestitä heitä hyvin Smiley  On ihanaa, kun kotona on ihmisiä! Keskustelut muiden kanssa ovat elämän suola. Mielummin istuskelen kavereiden kanssa kahvikupin ääressä ja puhun kuin käyn juhlimassa tai shoppailemassa, missä ei niinkään pysty keskittymään juttelemiseen. Keskustelu on elintärkeää mulle. Puhelimessa en niinkään tykkää puhua, mielummin kasvotusten.

Miehen ansiosta meiltä löytyy pelikonsoleita useammin kappalein sekä miehelle niii-in tärkeä, iso Full HD-telkkari Tongue Mies on myös teknologiahöperö, tosin hän on enemmän kiinnostunut telkkareista, peleistä ja tietokoneista ja muusta kotona näkyvästä. Mä taas kuolailen kännyköitä sekä mp3-soittimia Tongue

Miehellä IC:n hallitsija  jupiter vesimies 5. huoneessa. Varmaan tuo Veskari-sijainti viittaa miehen teknologiahöperyyteen ("pitäähän sitä kotona olla oikeat laitteet" Grin ). Mutta sisustusmaku liippaa tosi yksiin mun vastaavan kanssa. Sekä mies tykkää myös kutsua kavereita kylään ja kestittää heitä. Mies viihtyy kotona hyvin silloin, kun on jotain hommaa tekeillä, eli kavereita kylässä, remppaamista tms. Pitkästyy tosi nopeasti, jos ei ole mitään järkevää tekemistä.

Ja miehen Jupiterin aspekteja:

 jupiter aspect_squ aurinko (väljä!)
 jupiter aspect_con kuu
 jupiter aspect_squ merkurius (väljä!)
 jupiter aspect_tri venus
 jupiter aspect_squ pluto
 jupiter aspect_tri chiron
 jupiter aspect_tri keskitaivas
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #154 : 13.02.2010 11:04:47 »

IC  kauris ja löytyihän noita muitakin tästä ketjusta.

Kato Vega, kuvaavaa tuo huonekaluttomuus.
Meillä huonekluja on toki. Pakostikin sillä asun 5 ja 7 vuotiaiden kanssa. Mutta kaikki ylimääräinen sälä ärsyttää. Lasten tavarat omilla paikoillaan ja kaikki minkä voi säilyttää kaapeissa, koreissa jne on myös siellä jaloista kuleksimasta. Kodikkuus tulee luonnonmateriaaleista, kankaista, matoista ja verhoista.
Tilaa pitää olla. Ja valoa.
 
Lapsuudenkotini oli perussiisti omakotitalo.
Isäni oli tunnetaolla tavoittamaton. Siis ei keskusteltu pahemmin tunteista. Erittäin luotettava ja jämpti, piti minkä lupasi eikä lupaillut liikoja. :Smiley Näin myös edelleen.

Opin teini-iässä tienaamaan omat taskurahani. Työtä tekemällä. Isäni oli tässä alullepanijana ja apuna. Näin jälkikäteen ajateltuna erittäin kasvattava juttu. Teininä se jonkinverran rassasi.

Lapsuuden kotiolot olivat muutenkin melko pelkistetyt. Puutetta ei ollut, perustarpeet tyydytetty, mutta mitään ylimääräistä materiaa tai elämystä ei arvostettu. Elämä pyöri arjessa ja rutiineissa.

Tuo omista vanhemmista huolehtiminen, minkä nikki mainitsi, ei vielä ole ajankohtaista, mutta todennäköistä tulevaisuudessa. Haluan hoitaa isääni kotona mahdollisimman pitkään, mikäli hän apua tulee tarvitsemaan ja siihen suostumaan.

Tyttärelläni IC  skorpioni ja väkevät tunteet tulevat esiin juuri kotona. Ihmisten ilmoilla hyvin pidättyväinen ja korrekti. Tyttö on myös erittäin tarkka omaisuudestaan. 4. huone myös nielaissut  jousimies merkin kokonaan. Niin ja pahamaineinen mutta mainettaan parempi  pluto myös 4. huoneessa kera  kauris aurinko
Mitään "ihan sama" vastausta tuskin kuulen koskaan hänen suustaan kotona.. Huh

Pojalla taas IC  vesimies ja tavarat jäävät juuri siihen mihin hän sattuu ne pudottamaan, tiukasta jäkätyksestä  Embarrassed huolimatta... :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #155 : 14.02.2010 21:48:13 »

Mulla IC  kaksoset ja miehellä myös. Mulla kuu (sekä AC) vesimies, miehellä kuu jousimies .Meille molemmille on tärkeää kotona kirjat, miehelle sitte vielä siihen päälle elektroniikka (tietokoneet, tv ym). Mulle on tärkeää kotona saada keskustella, pohtia ja yleensäkin jakaa ajatuksiani toisen kanssa ja miehen kanssa puhutaan ja pohditaan paljon yhdessä. Rakastan myös uppoutua lukemaan fiiliksen mukaan erilaisia kirjoja ja tätä samaa tekee myös mies. Ja sitten me puhutaan sen jälkeen niistä kirjoista buck2
Vieraita on ihana ottaa vastaan, tällä hetkellä kärsin oikeastaan siitä että uudelle paikkakunnalle muuton jälkeen uusi ystävä piiri on vielä vähän hukassa eikä ole ketä kutsua kylään, koska kuitenkaan en ketä tahansa halua kotiini. Koti on mulle jotain todella persoonallista, mitä en halua/uskalla paljastaa kenelle tahansa.
Sisustus ei todellakaan ole ensisijaista mulle, mutta haaveilen siitä. Mutta yleensä kaikki muu menee sen edelle.. Tavoitteena/haaveena on kuitenkin aina se, että eri värejä ja tyylejä eri huoneisiin. Makuuhuoneesta haluaisin kotoisan pesän lämpimine sävyineen ja vanhoine huonekaluineen, olohuoneesta yksinkertaisen, modernin, tyylikkään ja kettiöstä taas raikkaan ja virkistävän. Miestä ei kauheesti sisustus nappaa, sillä käytännöllisyys menee estetiikan edelle. Mutta sitten se kyllä tykkää, kun jotain saan joskus laitettua Smiley

muoks. niin ja mulla merkurius skorpionissa, 8. huoneessa... oiskohan se sitten sitä muutoksen hakemista/uuden oppimista ja pohtimista kotosalla..
« Viimeksi muokattu: 14.02.2010 21:53:00 kirjoittanut mustika » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #156 : 23.06.2010 17:38:17 »

Minulla on IC kauris. En oikein ole ymmärtänyt sen merkitystä, mutta kun luin täältä muiden kokemuksia, ymmärrän paremmin.
   Jotkun sangviinikon kokemukset kuvastivat hyvin lapsuudenkotiani. Perustarpeet oli tyydytetty, elämyksiä ei juuri arvostettu, eikä tunteista puhuttu. Tai oikeastaan puhuttiin, mutta pelkästään pahoista tunteista riidellen. Vanhempani eivät ole ikinä sanoneet rakastavansa minua. Kun mainitsin asiasta isälleni (kummatkin olivat tuiskeessa) hän vastasi: "Me ei olla mikään ***** amerikkalainen mainosperhe!" Smiley
   Nykyään kaurismaisuus kotioloissani näkyy ehkä niin, että koti on minulle ennen kaikkea henkinen tila. Itsenäistyin myös aiemmin kuin monet muut ikäiseni.
   Seppo vihjasi Luonteesi voimat -tulkinnassa, että IC:tä olisi hyvä kehittää eteenpäin nousumerkin kautta. En tahtoisi omille lapsilleni samanlaista tunneköyhää kotia kuin oma lapsuuteni koti, joten ehkä  askendentti vaaka auttaa minua. Vaa'at ovat käsittääkseni tunteikkaita emäntiä Smiley

Miehelläni on IC  neitsyt, mikä ei ollut yllätys. Kotona hän on hyvin siisti, käytännöllinen ja järjestelmällinen. Hän itse asiassa opetti minut siivoamaan.
   Yhtenä iltana hän totesi mielestäni neitsytmäisesti: "Mulla on sellainen olo, että mä olen saavuttanut jotain, kun mulla on sut ja meillä kiva yhteinen koti." Suorittajaneitsyt näkee rakkaudenkin saavutuksena  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #157 : 24.06.2010 10:32:28 »

Mitään "ihan sama" vastausta tuskin kuulen koskaan hänen suustaan kotona.. Huh


Itsellä kans IC Skorppioni, mutta minua puolestaan kotona asuessani moitittiin siitä, kun lähes kaikkeen vastaus oli "Ihan sama".  Grin Kotona olin muutenkin melko vetäytyvä, omissa oloissani, omaa elämää elävä. En kuitenkaan yhtä paljon kuin veljeni.
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #158 : 19.07.2010 14:05:21 »

Harmaita hiuksia....
IC minulla  neitsyt   ja siis 4.huone.

Ensijärkytys oli suuri.
Voiko mennä näin pahasti pieleen?? Huh   Huh
Käsijarrua ja parin märehtimiskerran jälkeen...
Kai se kaappien pikkutarkka järjestely on vähän neitsytmäistä?   uglystupid2
Ja kieltämättä olen välillä helisemässä kotini kanssa... Olisi ihanaa pitää kaikki tiptop kunnossa, mutta kun  aurinko  on   harka    ja kaikki kaunis on pakko saada.... Romua ja rompetta tuppaa olemaan jo tuplat suuremman asunnon sisustamiseen.   idiot2
Lopputuloksena kaapit siistit, mutta muuten melkoinen kaaos.

tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #159 : 02.12.2010 01:12:06 »

IC  vaaka III huoneessa. Kotidiplomaatti, joka hymyilee typerästi riitatilanteissa, kun ei osaa sanoa vastaan. Tästä olen kuullut. Samoin kuin siitä, etten saa suutani auki, vaan mieluummin lähden joko fyysisesti nostelemaan paikalta tai sitten en ole psyykkisesti läsnä, jos alan kuulla nalkutusta.

Kotielämä on tällä hetkellä heikun keikun tai ainakin vinksin vonksin, että siitä vaakamaisuudesta ja tasapainosta ei nyt ole tietoakaan.  crazy2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #160 : 02.12.2010 14:32:56 »

IC  oinas ja muiden tapaan, kotini on linnani  :Smiley.
Värejä pitää olla paljon (haaveissa olis maalata joka seinä erilaisella voimakkaalla värillä, pastellit on epävärejä ja yök) ja kaikki huonekalut "riitelee" keskenään.
Ystäville aina avoimet ovet ja yllättävän paljon porukkaa käy nukkumassa ja miettimässä elämäänsä.
Asioista puhutaan-jos puhutaan- niiden oikeilla nimillä ja rehellisesti, estradit on sitten muualla  police, tässä olen aika natsi..mun valtakuntaani ei tulla paskaa jauhamaan, ainakaan tosissaan tickedoff!
Järjestys tavaroissa on epäjärjestys (aina jollain kulmalla tai tasolla joku läjä/pino) silloin kun voin hyvin. Kun voin huonosti vaellan aamukahvin kanssa jo aamusta siivoamassa, eli mulle hallitsemassa elämää  crazy2.
Inhottavin "kotiaskare" on kuivien pyykkien tunkeminen kaappeihin jotka jo muutenkin pullistelee kaikkea mahdollista  Grin.

4 huoneessa pitää majaansa myös  venus ja merkurius sekä 3 huoneen puolella  aurinko.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #161 : 02.12.2010 16:00:26 »

IC kaloissa ja lilith 4. huoneessa tosin oinaassa..
Enpä oikein tiedä kuinka ilmennän tuota kalamaisuutta.. Kai olen melkoinen haaveilija ja haahuilija. Haaveissani, siis jos olisi paljon rahaa, sisustaisin jokaisen huoneen eri teemalla, sillä tykkään vaihtelusta enkä osaa päättää mikä olisi se omannäköiseni tyyli... tai niitä tyylejä on niin monia.. Yleisesti ottaen rakastan avaria, valoisia tiloja, esim korkeat huoneet ja suuret ikkunat ovat ihania. Myös pelkistetty tyyli kiehtoo minua, kaikki kaunis, kauniita tauluja esim. naisteemalla tai muuten tunteita ja ajatuksia herättävää taidetta. Teen myös kotonani paljon taideprojekteja ja ylipäänsä tykkään työskennellä kotona. Kutsumattomista vieraista en hirveästi pidä. En siis ota avosylin vastaan, jos minulle ei ennakkoon ilmoiteta, sillä haluan, että kotini on siisti silloin kun tulee vieraita ja normaalisti se on hieman sekainen. Viihdyn kuitenkin hyvin siisteydessä ja nautin siitä kun koti on puhdas.. Olen vain tehokas sotkemaan, sillä touhuan koko ajan jotain ja kaivan kaapeista kaikkea,enkä laita niitä heti paikoilleen. Paha tapani on tehdä ensin jotain ja sitten kiinnostuakin jostain toisesta asiasta, huomatakseni että olenkin pian tekemässä jotain kolmatta asiaa.. Vaatekaappini pursuaa vaatteita ja välillä vedän ne kaikki lattialle etsiessäni jotain ja siinä ovat muutaman päivän Lips Sealed Kehtaako tällaisia asioita edes kertoa  Grin
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #162 : 02.12.2010 16:52:09 »

 neitsyt ja 3, huone
oon aina himassa, mutta en saa millään pidettyä siistinä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #163 : 02.12.2010 19:26:55 »

Skorpparissahan tuo (: Yhtymä  jupiter. Voiko tuo jupiterin sijainti tarkoittaa varakkuutta? Nimittäin perheeni on kohtuullisen hyvässä asemassa tuon varakkuuden kannalta, ei olla mitään rutiköyhiä, talokin melko iso ja 'hienosti' sisutettu.
 Nytkun muutin pois lapsuudenkotoa, opiskelupaikkakunnalle, piti tämäkin kämppä heti tuunata hienommaksi! Koriste-esineitä, hienoja pitkiä verhoja, sängyn 'petaus' pitää olla hieno ja muutenkin ylelliset petivaatteet, tälläkin hetkellä pedattu niin että on kahta eri päiväpeittoa, röyhelöä, taljaa, pörrötyynyä ja tavallista tyynyä :----D !

Liittykähän tuo sänkyasia juuri tuohon IC-skorppariin ? Cheesy:D
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #164 : 04.12.2010 13:08:24 »

Mulla vesimiehessä Cheesy Vaikea sanoa, miten tuo näkyy, kun en hirveästi vesimiehiä tunne.Kyllä mun luo saa ainakin kaikki aina tulla, enkä ole niin tarkka turvallisuudesta.Pian puoli vuotta olen kämpässäni asunut, enkä vieläkään ole saanut edes palohälytintä ostettua.Muutenkaan en ole kovin tarkka siitä, meneekö ovi esimerkiksi illalla lukkoon.Pahimmat sotkut yleensä saan siivottua kerran viikossa.Kavereilta on tullut kommenttia olohuoneessani olevasta pulkasta, johon en edes itse ole kiinnittänyt huomiota.Kai sitä nyt ihmisellä saa pulkka olla?!  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: