Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118124 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #135 : 31.03.2009 14:12:50 »

Mietin uudemman kerran IC  jousimies:ssä

- Hän on ihmistyyppi, joka sitoutuu, ottaa kantaa, kannattaa jotain, on jotain vastaan. Tulen voima pakottaa etsimään omaa ryhmää, perinnettä, joka voisi kanavoida sosiaalista kunnianhimoa. Jousimiehen impulssit ovat usein jo aatteiden, ajatuksien tai asenteiden tasolla. Kaikissa tulimerkeissä on uskoa, mutta vasta Jousimiehessä se tulee esiin puhtaimpana valintana. Jokaisen Jousimiehen credo muodostaa ytimen, jonka ympärille arvot ja kannanotot järjestyvät. Tulisuus näkyy ja tuntuu sitoutumisen ja asenteellisuuden kautta, haluna vaikuttaa, pitää palopuheita tai vakuuttaa, käännyttää, keskustella. Jousimiehen arkkityyppi on kauas tähtäävä kentauri, mutta yhtä hyvin se voisi olla maata valtaava, itseään oikeuttava ratsuritari.  Ihmissuhteiden kannalta Jousimies kärsii siitä että kollektiivi on kiinnostavampi kuin yksilöiden sisämaailma, tulinen luonne on siksi ulkokohtainen, mutta yhtälailla levoton kuin muissakin tulimerkeissä. Vapaus tehdä mitä mielii voi olla tärkeää, samoin tulimerkeille tyypillinen tarve saada varmuutta itseen valloittamalla muita.  Wink Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
LYV
Vieras
« Vastaus #136 : 12.04.2009 23:30:06 »

IC skorpiooni. Kotini on täynnä okkultistisia juttuja ja salaisuuksia, jotka piilotan aina kun joku tulee käymään. Toi norah:n koti kuulostaa meikäläisenkin unelmalta. Seksuaalisuuteni tulee myös esiin kotonani parhaiten.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #137 : 13.04.2009 08:21:25 »

Alkoi juuri suuresti huvittamaan asuntoni askeettisuus. Missä ikinä olenkin asunut, käymään tulleiden reaktiot on olleet niin pöljän nyrpeitä, "Miksi sulla ei ole huonekaluja/koristeita/jne??" Taitaa olla kolkko vankityrmä-efekti. Grin Mutta niin kauan kuin en omaa omistusasuntoa, mitäpä sitä investoimaan kaiken maailman vuokrakämppien sisustukseen, kun kaiken saa kummiskin raahata jossain vaiheessa muualle. idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #138 : 13.04.2009 09:42:08 »

Tuttu homma, matkalaukku riittänee.  Wink
Mutta kankaisiin joskus satsasin, niillä saa kummasti huoneen ilmettä muuttumaan ja niitä voi pakata mukaan.
Ne tulivat sitten mukavina muistoina mukaan.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #139 : 13.04.2009 09:51:07 »

 Mulla on IC,- juuri ja juuri skorpparissa ( vaa`an) rajalla.

 Viihdyn yksin kotona,- jopa pelottavankin hyvin, ( etten vain erakkoituisi), kynttilöitä poltan paljon.

 Kotona on yksinkertaisen selkeää, nahkasohvat jne.

 Kutsun harvoin vieraita kotiini,-ja jos kutsun ne ovat sellaisia joiden kanssa viihdyn omana itsenäni.

 

tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #140 : 13.04.2009 10:37:42 »

Mulla on  ic kalat, sisustus itämaista ja antiikkia, ei mitään modernia. En ole himosiivooja, mutta jokaisella esineellä on paikkansa ja eräänlainen okkultistinen symboliikkansa, jos jossain on "turha" esine se häiritsee suunnattomasti. mikä on todella paradoksaalia, koska sisustukseni on itämaisen ja hyvin runsas. Kuin kaikki menneet elämäni (pääosin kiertolaiselämiä) olisivat läsnä, tuli intuitiivisesti mieleen. Kotiani voisi luulla myös  leijona-ic -kodiksi, kultaa on joka paikassa mutta kai tämä sitten kalaankin sopii.

Olen vertaillut Remu Aaltosen karttaa omaani, syynä tähän se että olemme molemmat  aurinko kauris ja  askendentti skorpioni. Mutta tämä ic tuo mielenkiintoista lisäinfoa asiaan, sillä Remullakin on ic kalat. Ja kämppämme ovat sekä sisustukseltaan että rakennushistoriallisesti hyvin samanlaiset: empireä, pylväitä, miekkoja, gobeliineja, patsaita antiikin aihein, mustalais- ja beduiinikamaa...ihan kaikkea en Remun interiööristä tiedä, mutta mulla myös talo täynnä pyhiä patsaita, öljylamppuja, yksi iso lamppu joka todennäköisesti on ollut kirkossa, piuha oli niin pitkä... angel

Nuorimman lapseni ic näkyy olevan  kauris ja hän on menettänyt 'isän' jo kahdesti. Aika sotkuinen kauriiksi, mutta  aurinko onkin  kaksoset ja  askendentti  vaaka.

Poikani ic on  vesimies ja siivo sen mukainen ollut aina  smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #141 : 28.07.2009 21:02:02 »

jännää, jos on IC  vesimies, tarkoittaako se että koti on jotenkin "humanitäärinen" (boheemi?- no en niuhota, tavaraa löytyy) tai mullistuksia täynnä, ehkäpä kuvaa sitä että muuttaa paljon ( uranus ) no sen ainakin huomaan.. hmm, ehkä, mieli keskittyy uraan ja sen tekemiseen MC  leijona ;  jupiter 10     aurinko  merkurius  kuu  neptunus 2 , mars 3, koti voi olla vapaamuotoinen - ihmettelen puunattuja asuntoja..

enemmistöllä IC jousimiehessä, millaista se on, matkamuistoja täynnä asunnot?
 Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.07.2009 21:09:08 kirjoittanut #Sleipnir# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #142 : 04.08.2009 11:43:30 »

 keskitaivas on  skorpioni ja IC on  harka . Tämä vastakkaisuus on mun kohdalla täydellisesti totinen. Julkisesti oon kunnianhimoinen ja johtava. Huusholli saattaa olla sekasin kun Miami Gustavin jälkeen:D . Hirvee mukavuudenhalu tulee juuri IC- harka myötä. Kun siivouksella ei ole ikinä kiire:)

IC-painotetta voi lisätä  kuu  leijona .

Huomasin taas IC-piirteen ittessäni heti kun kirjotin, vaikka ulkona on kirkas päivä, täällä sitä vaan nettaillaan Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.08.2009 11:57:01 kirjoittanut HenzQh » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #143 : 07.02.2010 18:29:49 »

IC Skorpparissa ja niinkuin monet muut kanssaihmiset tällä palstalla niin en minäkään osaa sanoa siitä oikein yhtään mitään. Taitaa Skorppari olla niin mystinen että se jää arvoitukseksi jopa niille jotka sen aspektin omaavat.  Grin

Toisaalta, neljäshuone on enimmäkseen jousimiehen hallinnassa.

Koti on aika vähän aikaa paikallaan, eli muutan aika usein, tai ainakin haluaisin. Mitään ylimääräisiä tavaroita en säilyttele, kellarikomero on aina tyhjä. On sellainen olo aina, että pitää päästä suhteellisen nopeasti ja vaivattomasti siirtymään seuraavaan paikkaan.

Juuri näin on minulla. En osaa kuvitella että koskaan hankkisin vakituisen kodin vaan asuisin aina vuokralla milloin missäkin työn/unelmani perässä. Aina olisi oltava lähtövalmiina sinne minne elämä vie. Niinpä elän aika lailla kaurismaisen askeettisesti vaikka pidänkin sisustamisesta mutta jostakin on pakko tinkiä. Minulle koti ei ole niinkään henkilökohtainen rauhantyyssija tai turvapaikka (turvapaikka, miltä muka?).

Voipi olla että skorppari näkyy siinä, että jos voisin surutta törsätä rahani ja eikä tarvitsisi koskaan muuttaa mihinkään niin sisustuksessa EKSOTIIKKA on avainsana ja juuri semmoinen ihana tumma pehmeys/mystisyys/aistikkuus. No, onhan minulla sentään tarot-kortit tuossa pöydällä ---> Skorpparimainen mystisyys.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #144 : 07.02.2010 19:18:14 »

Minulla IC Jousimiehessä. Osaisiko joku kertoa minulle miten se näkyy, kun en itse sitä tiedä/näe?

Vastaanpa uudestaan ja itse itselleni.  2funny Nyt olen perehtynyt ja ymmärrän hieman enemmän miten tuo IC  jousimies minussa ja kodissani näkyy. Yleisesti ottaen en kiinny niin helposti mihinkään tiettyyn paikkaan, vaan pikemminkin koti on aina siellä missä minäkin olen. Tykkään matkustelusta ja erilaisista kulttuureista. Olen muutenkin sellainen koko maailman kansalainen seurustelusuhteitani myöten.  Grin Noista kulttuureista intohimoinani ovat muinainen Egypti, sekä Amerikan intiaanit. Nuo kulttuurit kyllä jonkin verran näkyvätkin kotonani sisustuksessa, kirjoina, koristeinaesineinä jne. Sepon sanoja vielä lainaten nämä pätevät minuun kyllä täysin:


JOUSIMIES KESKIYÖN MERKKINÄ

Parhaimmillaan koti edustaa sinulle majakkaa, joka näyttää tien takaisin turvalliseen satamaan etsinnän ja tutkimusmatkailun kiihkeässä tempossa. Yrität ehkä rakentaa kotiasi sellaiseen muotoon, että se toimivuudellaan antaisi sinulle mahdollisuuden etsiä totuutta uusista asioista, ideoista ja kulttuureista.

sinun kotisi on aina siellä missä sinäkin.

Niin ja tuo IC osuu minulla, on 3.huoneessa. Kommunikaation huone.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.02.2010 19:23:33 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #145 : 08.02.2010 14:18:17 »

Täällä IC kaksoset, joka ei tajua,
kuinka kyseinen IC sitten näkyy.. Shocked


Mulla sama IC Smiley

Mulle tuo kertoisi, että kodissa arvostetaan keskustelua, älyllisiä virikkeitä. Ja että kavereille on aina avoimet ovet kotiin ja saattaa olla, että nurkissa asuukin kavereita, uusia tuttavuuksia jne. Grin

Sisustustyylistä en oikein osaa sanoa mitään yleispätevää Tongue
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #146 : 08.02.2010 14:34:09 »

Itsellä on IC  oinas ja aika paljon minulla on samoja juttuja kuin muillakin saman merkin omaavilla. Kodissa näkyy elämisen jäjet ja itselläni on ainakin jokapaikassa värikästä ja vaikka tavarat eivät oikein yhteen sopisikaan niin ei sen niin väliä. Välillä kämppä on kaameassa kunnossa ja välillä siivousinto iskee keskellä yötä ja kaikki paikat hinkataan viimeisen päälle ja järjestys vaihdetaan. Välillä kodin tyylikin vaihtuu aika radikaalisti kun oikealle tuulelle sattuu. Itsellä koti on sellainen tekemisen ja olemisen paikka, ei mikään näyttelykoti. Eli jokapaikassa on projekteja kesken, koska miksi niitä sieltä siirtelemäänkään. Ainut asia mitä inhoan on se, kun muut koskevat minun omiin tavaroihini, ärysttää kun omia tavaroita hipelöidään ja oikeastaan se on aika lailla se mistä minua voi ärsyttää jos kotiini tulen. Toisaalta olen kokenut, että omistushaluinen  kuu harka vaikuttaa tähän piirteeseen xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #147 : 08.02.2010 14:47:19 »


Itse en pidä perinteisestä ja tylsästä
sisustuksesta. Ja meillä kotona on
juurikin valkoisia ja puisia seiniä, jotka
kyllästyttää ihan hirveästi Grin


Grin

Kuulostaa hyvin tutulta... Mä en myöskään pidä puisista, valkoisista pinnoista tai mistään vanhahtavasta mummonmökki/romanttisesta tyylistä. Meillä on perusilme hyvin yksinkertainen, modernihtava, mutta vahvan kulmikas. Puupinnat ovat mustia, tekstiileissä on luonnonvalkoista/beigeä ja tummanruskeaa tuomassa lämpöä. Väriä antaa limenvihreä ja kirkkaanpunainen (mä rakastan värejä), makkari on sinisävyinen, rauhallinen.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #148 : 08.02.2010 15:16:05 »

IC neitsyt ja tykkään puupinnoista. Tosin ei tässä vuokrakodissa ole puuta muuta kuin vessan katossa ja remontit ei välttämättä kovin suotavia. laugh
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #149 : 10.02.2010 14:45:49 »

Ic 0'  vesimies Kämppä ei ole tavanomainen. Veskari vois olla modernin tyylin kannattaja mutta en voi sietää ns. moderneja huonekaluja. Niin,  vesimies tykkää joko kaukaisesta tulevaisuudesta tai kaukaisesta menneisyydestä. Tässä tapauksessa menneisyydestä. Kämppä on kokoelma aasialaista ja hiven (aasialaista) antiikkia. Feng shuit katsottu. Tummat sävyt toisin kun suomalaisilla yleensä. Kulta ja hopea aktivoimassa pimeitä koloja. Tummaa puuta, murrettua punaista. Ai kun olis enempi rahaa niin vois hankkia kaikkia kivaa lisää. Kavereita vois käydä enemmänkin. Ic  aspect_con merkurius haluaisin kirjaston, tai ainakin vielä enemmän kirjoja. Ei mitään bullshittiä kyllä.  En ole siivoojatyyppi, enempi suurpiirteinen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: