Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #120 : 17.07.2008 19:35:40 »

Voi hyvänen aika! Kyllähän tässä astro-foorumissa on jo leijonaakin oppinut ymmärtämään!

Jos se ei saa loistaa, niin se sairastuu!  Wink


Juuri näin!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #121 : 13.03.2009 16:23:14 »

Minulla on IC  jousimies

En tiiä, en siis osaa tulkita kuinka se näkyy jousimiehessä. Osaako joku muu tulkita?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #122 : 13.03.2009 19:12:44 »

Marix:  2funny

Se voi olla enempi tuo  askendentti jousimies , joka vaikuttaa.. Ei varmaan siivoaminen yms. pikkuseikat ole ensimmäisenä mielessä, kun juostaan pitkin maailmaa kengätpohjat vinkuen tekemässä maailmasta parempaa paikkaa..

Ja myös tuohon Tuuli-Hiuksissa kommenttiin: Mun miehellä on myös IC  jousimies , enkä todellakaan osaa tulkita, miten se vaikuttaa Huh  Jonkinsortin kotifilosofi..? Jatkuvaa laajentumista kotiin liittyvissä asioissa, kotielämä kasvattaa ja opettaa koko ajan Grin

Meillä on muuten miehen kanssa suht tarkka IC  aspect_opp IC, eli voipi tulla vähän riitaa kotiin liittyvissä asioissa 2funny  Nyt enemmän, kun muutimme yhteen. Vaikka toisaalta olemme molemmat ihan yhtä kaoottisia kaikissa kodinhoitoon liittyvissä asioissa, kämppä näyttää nyt jo pommihyökkäyksen jäljiltä jääneelle Grin  Mä vielä kaoottisempi kuin mies. Miehellä edes joku siisteyskromosomi,  askendentti neitsyt kun on.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #123 : 13.03.2009 20:07:50 »

IC  oinas
ja siellä 4.h:ssa myös Laskusolmuni.

Kotini hankin itse, hallitsen sitä, määrään sitä ja Olen sen valtias! knuppel2

Haluan itse sen rahoittaa, jotta saan sitä myös hallita.
Se siitä Ic  oinas.

Mutta tuo Laskusolmu ( mennyt elämä, jo opittu, missä haluaisi olla ja pysyä, tutussa ja turvallisessa)ja  vastassa siis  MC ja  kuunsolmu  vaaka, siinäpä se onkin elämäntehtävää meikäläiselle...ja siellä Juno ja Pallas... 2funny Smiley Wink Grin

Mitäpä tässä muuta sanoisin.... idiot2
kuin Itselleni,
että
opettele  suhteeseen..
itsekkyyttä vähentäen..  crazy2

Vai...?

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #124 : 17.03.2009 18:52:43 »

Minulla se on Härässä, ja kyllähän minä kotona viihdyn. Pidän - ei vaan rakastan - kauniita tavaroita ja esineitä, varsinkin taiteellisia ja/tai antiikkisia. Tykkään myös itse tehdä kuvia seinille ym. pientä sisustusta. Sitten kun saan oman kodin ja paljon rahaa (totta kai), sisustan kotini oikein viimeisen päälle^^...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #125 : 18.03.2009 16:06:06 »

Kauriissahan tuo. Muutan usein ja asun kaikkialla niin askeettisesti, että kaverit ja tutut ihmettelevät huonekalujen olematonta määrää ja koristeiden täydellistä puuttumista. Erityisesti ottaa päähän kun muita vaivaa se niin paljon, että yrittävät väkisin roudata mulle ylimääräistä roinaa, kun mä nimenomaan haluan pitää mahdollisimman suuren osan vähäistä neliömäärää vapaana krääsästä. Mulle riittää, että kunhan on verkkoyhteydet ja jonkinlainen punkka.

(No, asetin värikkään pyyhkeen seinävaatteeksi mutta vain sen takia että se kuivuu silloin nopeammin.)
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #126 : 18.03.2009 17:07:14 »

Kauriissahan tuo. Muutan usein ja asun kaikkialla niin askeettisesti, että kaverit ja tutut ihmettelevät huonekalujen olematonta määrää ja koristeiden täydellistä puuttumista. Erityisesti ottaa päähän kun muita vaivaa se niin paljon, että yrittävät väkisin roudata mulle ylimääräistä roinaa, kun mä nimenomaan haluan pitää mahdollisimman suuren osan vähäistä neliömäärää vapaana krääsästä. Mulle riittää, että kunhan on verkkoyhteydet ja jonkinlainen punkka.

(No, asetin värikkään pyyhkeen seinävaatteeksi mutta vain sen takia että se kuivuu silloin nopeammin.)

Sama meininki täällä ja IC Kauris!
Mutta jos muuttaa usein eipähän tarvitse stressata siitä ylenmääräisestä roinasta niin paljoa.
Onko tuo tiuha kodinvaihto muuten IC Kauris-piirre?
Samaa harrastan minäkin..

En tiedä liittyykö sulla KV tuohon IC Kauriiseen
sellainen voimakas yksityisyydentarve jota erityisesti kotioloissa tulee vaalittua?

Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään
tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!)
tai luulee kotiani motelliksi: Tapan!



tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #127 : 18.03.2009 20:24:06 »

Täällä taas ylempien IC Kauriiden vastapainoksi yksi IC Rapu! Cheesy

Hyvin menee tämäkin oppositiossa, nimittäin siinä missä IC Kauriilla tuntui olevan askeettista ja siistiä, niin sitä ei todellakaan täällä kämpässä ole.  2funny Tavaraa on kuin tavaratalossa ja kämppä lähes aina ainakin vähän sotkuinen - useimmiten ei ihan vähääkään. Grin Minulla on Kuu 4.huoneessa (oppositiossa Neptunukseen Wink) ja kotini on kyllä todella "hengellinen" ja lämmin paikka - ystäväni sanovat aina, että kodissani on todella turvallinen ja lämmin olo.  Smiley

Minulle kodissa tärkeintä on mukavuus, lämpö ja rentouden tuntu. Pitää olla hyvä olla!  smitten Olen kodissani myös kaikille vieraille vähän sellainen äiti - laitan ruuat, hemmottelen ja pidän hyvänä. Tunteeni tulevatkin parhaiten esille kodissani ja koti piirissäni, jossa saan olla juuri sellainen kuin olen.

Minulla on toisaalta myös kova yksityisyyden tarve ja ajatus esim. kimppakämpästä jonkun kanssa on ihan kauhistuttava.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 18.03.2009 20:26:18 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #128 : 19.03.2009 16:49:35 »

Onko tuo tiuha kodinvaihto muuten IC Kauris-piirre?

Luulenpa että ei, kyse on jostain muista tekijöistä. Mulla IC sisältää kokonaan Veskarin merkin, eli Uranus tavallaan hallitsee IC:tä yhdessä Saturnuksen kanssa. Ainakin mitä olen mun muuttoaikoja seuraillut, mukana vaikuttaa aina jokin raskas Uranuksen tai Pluton transiitti, erityisesti yhtäaikaa.

Yleensä olen muuttanut sen takia että asunnossa tai asumisoloissa on jotain erityistä vikaa. (Periaatteessa nytkin pitäisi, koska kylppärin katto on homeen mädännyttämänä lähes romahtamaisillaan.)

Lainaus
En tiedä liittyykö sulla KV tuohon IC Kauriiseen
sellainen voimakas yksityisyydentarve jota erityisesti kotioloissa tulee vaalittua?

Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään
tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!)
tai luulee kotiani motelliksi: Tapan!

Periaatteessa yksityisyydentarve on juu, mutta niin monenlaista kommuunityylistä asumista on kokeiltu, että ainoastaan sellainen systeemi ei enää vetele missä pitää jakaa huone sellaisen kämppiksen kanssa jonka kaverit vierailevat monta kertaa viikossa keskellä yötä, kun itsellä olisi aamuherätys kuudelta... ei kiitos.

Tietty jos mulla joskus olisi omistusasunto niin sitten saattaisin hyvinkin heittäytyä "kotini on linnani"-tyyppiseksi, kyttäisin naapurin kakaroita ilmakiväärin kanssa jne.  Grin 
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #129 : 19.03.2009 17:01:11 »

Häthätää tunnistettavasti IC löytys kauris eikä oo kyl mitään tietoa miten ton pitäs ilmentyä Cheesy Ehkäpä joku haluaa valaista? Tossa jossain kohtaa joku sanoi jotain "kodin vaihdosta", mutta en kyllä tunnista itsessäni sellasta muuttajaintoa, mieluummin kiinnyn johonkin ja kestän siellä niin pitkään kunnes alan haista pahalle.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #130 : 19.03.2009 18:11:42 »

Onko tuo tiuha kodinvaihto muuten IC Kauris-piirre?

Luulenpa että ei, kyse on jostain muista tekijöistä. Mulla IC sisältää kokonaan Veskarin merkin, eli Uranus tavallaan hallitsee IC:tä yhdessä Saturnuksen kanssa. Ainakin mitä olen mun muuttoaikoja seuraillut, mukana vaikuttaa aina jokin raskas Uranuksen tai Pluton transiitti, erityisesti yhtäaikaa.

Yleensä olen muuttanut sen takia että asunnossa tai asumisoloissa on jotain erityistä vikaa. (Periaatteessa nytkin pitäisi, koska kylppärin katto on homeen mädännyttämänä lähes romahtamaisillaan.)

Lainaus
En tiedä liittyykö sulla KV tuohon IC Kauriiseen
sellainen voimakas yksityisyydentarve jota erityisesti kotioloissa tulee vaalittua?

Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään
tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!)
tai luulee kotiani motelliksi: Tapan!

Periaatteessa yksityisyydentarve on juu, mutta niin monenlaista kommuunityylistä asumista on kokeiltu, että ainoastaan sellainen systeemi ei enää vetele missä pitää jakaa huone sellaisen kämppiksen kanssa jonka kaverit vierailevat monta kertaa viikossa keskellä yötä, kun itsellä olisi aamuherätys kuudelta... ei kiitos.

Tietty jos mulla joskus olisi omistusasunto niin sitten saattaisin hyvinkin heittäytyä "kotini on linnani"-tyyppiseksi, kyttäisin naapurin kakaroita ilmakiväärin kanssa jne.  Grin 

Katohan joo!
Mullakin nuo muutot on olleet jollain tapaa pakon sanelemia
ja kommuuni-asumistakin olen kokeillut pariin otteeseen
(Supportaan myös squattausta jne)
eli olisiko tuo Vesimies sitten
joka vallitsisi enemmän eikä IC:n kärki?
(Selittäisi kyllä senkin miksei rapu-urat MC:ssa uppoa tänne)


Sellaista omistusasuntohommelia en hirveämmin haikaile
vaikka eräässä kämpässä asuintoverini käyttikin ilmakivääriä
naapuruussuhteiden hoitoon...

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #131 : 20.03.2009 15:53:06 »

Mun IC on  vesimies:ssä. Tosi vieras merkki mulle, enkä ole akaisemmin tullut tuota IC:n merkitystä pahemmin ajatelleeksi. Vieraalta  vesimies tuntuu siksi, ettei siellä ole muuta kuin  pallas IC:n vieressä. Asteroidien merkitykset eivät ole kovin tuttuja... Osaisiko joku selventää?
Mulle koti merkitsee paljon, se on se voimien keräyspaikka. Kodin pitää olla viihtyisä, olen aika tarkka väreistä ja materiaaleista. Tai sanotaan näin, että tiedän tasan tarkkaan mitä EN kotiini halua. Mua ei kiinnosta kalliit kynttilänjalat siksi, että ne voi sitten laittaa pöytään kun vieraita tulee, että näkevät mitä merkkituotteita kodistani löytyykään! Toi ihmistyyppi on TÄYSIN mun vastakohta. Mun kodista löytyvät esineet voi muiden mielestä olla hieman erikoisia tai mitäänsanomattomia, mutta mulle niillä on merkitys. Niillä on tarina, niissä "on" tunteita, ääniä, tuoksuja; tilanteita...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #132 : 20.03.2009 16:05:46 »


Ja voi armias, jos joku tulee 5 min varoitusajalla kylään
tai aukaisee ominpäin vaikka vaan roskiskaapin oven (saatikka vaatehuoneen!)
tai luulee kotiani motelliksi: Tapan!



 Grin  Grin

Mulla taas on täysin päinvastoin, pidän siitä kun tullaan yllättäen käymään ja voisin vaikka pitääkin oveani auki.  Smiley
Kodin sijainnilla ei ole koskaan ollut minulle suurta merkitystä (onhan tuo lapsuuskin kulunut paikasta toiseen muuttaessa), koti on lähinnä korvien välissä. Mikä tahansa paikka voi olla hetken sellainen kotipesä, ja sellaisen paikan kyllä tarvitsen, muttei sen tarvitse aina olla samassa paikassa.  Ja myöskin niin voisi sanoa, että koti on siellä missä on tärkeät ihmiset.  smitten

ICni on siis  kaksoset  Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #133 : 20.03.2009 16:46:01 »

rhodan kanssa samalla kannalla. Ei yllätysvieraita kiitos! Mä en jaksa aina olla sosiaalinen ja jos joku änkee mun kotiin sellasella hetkellä niin ärsytys on suurta! Mä pidän ovee aina lukossa ja jos joku kutsumatta ja ilmottamatta on tulossa kahvittelemaan niin saa jäädä ovea koputtelemaan. Jos mä oon viettämässä rauhallista koti-iltaa ylhäisessä yksinäisyydessäni, tai syventyneenä johonkin projektiini ajantajun hukanneena sotkun keskellä, en mä yht'äkkiä pysty vaihtaan vaihdetta. Menköön muualle sieltä, ei voi olla vaikeeta soittaa ja kysyä onko sopiva aika tulla kyläilemään. Mä tykkään kyllä ihmisistä!  Grin Mutta en yllätyksistä...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #134 : 31.03.2009 14:00:40 »

Yksi IC skorppari lisää.

Pidän kamalasti mystiikasta, aasiasta tai yleensä itämaisesta ja kankaista, kynttilöistä ja himmeistä valoista.
Silmäni eivät jotenkin vaan pidä voimakkaasta valaistuksesta, ja yleensä haluan vetää verhot puolikiinni päivisin, mutta onneksi avokkini availee niitä sitten sitä mukaa kun niitä suljen  2funny
tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: