Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 477937 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #120 : 23.05.2012 22:24:03 »

Eipä ole meillä asteroidia niin pitää tyytyä kaupungin karttaan Angry

smitten

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #121 : 23.05.2012 22:36:47 »

Kuuhilda
Joo, on katottu. Näkyy syntymäkartalla osuvan  merkuriusaurinko keskipisteeseen ja olen usein miettinyt,
miksi olen käynyt syntymässä eri paikassa kuin molemmat veljeni. Mother never told me. Ehkä se selviäisi synnytyskertomuksesta?
Samainen paikkakunta oli aktiivinen päästessäni opiskelemaan sinne,  aspect_con  jupiter
ja tais näkyä silloin myös ap-kartalla keskeisesti.
Sinä ilmeisesti resonoit sitten kuullasi hyvin paikkakunnan ilmapiiriä,
reagoit sen tapahtumiin, tai tykkäät sen perinneruuista,
tai olet paikkakunta-uskollinen?

-
Tuosta  pallas 1 Child 2  oinas yhtymästä.
Taitaa olla joku Pallas-amatsoni jahtaamassa lapsia epätavallisella tavalla?  crazy2 knuppel2
http://yle.fi/uutiset/lasten_yliajaja_taas_aktiivinen_kanta-hameessa_-_talla_kertaa_lahelta_piti/6107874
tallennettu
Suljin
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #122 : 23.05.2012 22:48:08 »

Ootteko kattonu  teidän syntymäpaikkakunnan asteroidia kartaltanne, jos sellainen on olemassa?
Mulla oli tosi osuva mielestäni moneltakin osin. Eniten ehkä pistää silmään asteentarkka yhtymä mun Kuuhun.

Tässäpä vilkasin ja ainut, mikä pisti heti silmään on asteen tarkka neliö aurinkoon.
Mutta paikkakunnat, mitä olen aiemmin kartalta katsonut niin ovat yleensä löytyneet merkittäviltä
paikoilta kuten juurikin yhtymästä kuuhun tai junoon..

nikin viestin lukaistessani katsoin keskipisteet kans niin khironin ja kuun keskipisteeseen on sillä
syntymäpaikkakunnallani kahden asteen orbilla yhtymä. Ainut keskipiste ravussa, ainakin näin näillä
perusvalinnoilla. Eli kyllä sieltä sittenki tosiaan jotain enemmänki kertovaa löyty.

Hui, noiden keskipisteiden jälkeen tuli vaan entistä kohtalokkaampi olo. Voiko niin sanoa? Miten
kaikki onkaan juuri "omilla paikoillaan"... Tää on jotain astrologiaan takaisin herättelyä tää mun
viime päivien ihmetykset ja kummatukset Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #123 : 23.05.2012 22:49:53 »

2 asteen orbi on liian suuri keskipisteelle. Se pitää olla just eikä melkein..
tallennettu
Suljin
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #124 : 23.05.2012 23:24:58 »

Ai okei, kiitos, hyvä tietää Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #125 : 23.05.2012 23:38:04 »

Niin, tarkistin tuon omanikin. Se on nippanappa alle asteen orbilla,
mutta kun nuo  merkurius ja  aurinko ovat jo periaatteessa yhtymässä itellä niin,
se on jokatapauksessa siinä keskellä.
Mutta siis keskipisteiden "teho" perustuu nimenomaan niitten tarkkuuteen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #126 : 24.05.2012 15:10:00 »

Voiko Uranus transiitti, yhtymä siis, Pholukselle kolmoshuoneessa merkata muuttoa? :Smiley MÄ niin tahtoisin jonnekin jossa kukaan ei jaksa mulle aina valittaa kaikesta  smitten

Sekstiili merkuriukselle ja neliö kuunsolmulle on myös tarkkoja tuolla mun synt. paikkakunnan asteroidilla.
En kyllä myönnä mitään noista...no ehkä kotipaikkauskollinen siinä mielessä, että olen paluumuuttaja. Tai ainakin melkein.

Näyttäs olevan ihan merkityksellistä noita paikkakunta asteroideja tutkailla  :Smiley

Asteroidi Child; minkälaista lasta se tarkoittaa? Ihan vain lapsia yleensä, vai siis mitä symboliikkaa sillä on?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #127 : 24.05.2012 15:46:07 »

4580 Child, löydetty 4.3.1989. Ollut löydettäsessä rx 23  vaaka
20. marraskuuta 1989 – YK:n lapsen oikeuksien sopimus hyväksyttiin tasan 30 vuotta samaa asiaa koskeneen julistuksen jälkeen.
Kyllä mä yhdistäisin sen lapsiin ylipäätään ja just tavallaan myös lasten erityiseen huomioimiseen, heidän oikeuksiinsa.
Child asteroidi voi olla synnytyksissä mukana kuvioissa tai hedelmöittymisessä, raskauden kulussa.
Tai se voi kuvata jotenkin omaa lapsuutta.
Itelläni se vois kuvata rakkautta lapsiin. Child -  uranusceres  neitsyt  aspect_opp chiron jupiter kalat mukana isossa muuttuvien ristissä  askendentti - DC akselin kanssa. Huolenpitoa  ceres "haavoittuneista" chiron lapsista,
tai ylipäätään pihan lasten helppoa tulemista luokseni, " anna leipää" ja taas mentiin. Varaäiti, varavanhempi.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #128 : 24.05.2012 15:51:00 »

Kuuhilda
Kolmoshuoneessa on naapurusto. Senkö sä haluaisit vaihtoon?
Joku spontaani äkkikäänne?
4 huoneessa vois olla muuttoa, Vestalla pysyvää, Plutolla pakkoa, Uranuksella yllättävää, Jupiterilla isompaan tai remonttia..jne..
Kato ap-kartalta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #129 : 24.05.2012 18:18:20 »

No sen naapuruston mä just haluaisin vaihtaa.
Aplla on Jupiter, Lilith ja Eris kolmosessa  oinas...niin että joo. Taidanpas alkaa riivinraudaksi  :Smiley Nelonen on harmi kyllä tyhjä.
Eiköhän sekin selviä, mitä Uranus ja Pholus tuo..jotenkin aattelis että se ei jää epäselväksi kuitenkaan.

Tällä hetkellä nelosessa menee se Vesta.

OK, kiitos, eli Child asteroidi voi siis kuvastaa omaakin lapsuutta. Kiintoisaa. Sitä vähän niin kuin pohdinkin.
Lasten oikeuksien puollustus sopii sekin hyvin.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #130 : 17.06.2012 23:33:19 »

Lähdin etsimään aspergerille asteroidia mutten löytänyt,
mutta löysin asteroidin 409 Aspasia.
Aspasia oli älykäs puhujanainen aikana, jolloin akkain oli viisainta olla hiljaa.
Aspasia ei esittänyt ajatuksiaan tekstimuodossa.
Itelläni Aspasia  aspect_con uranus neitsyt ja esitän ajatukseni mieluummin tekstinä kuin tykkäisin puhua.
Ehkä tuo yhtymä Uranukseen kuvaa halua esittää ajatuksiaan astrologisilla symboleilla mieluummin kuin sanoilla..
Aspasian puoliso oli Periklee, mutta tuota ei löytynyt asteroidina.

Aspasia on nyt 27  rapu
ja 27.6. on Aspasia  aspect_con merkurius 1  leijona
joka on  aspect_opp Suomen  venus 0  vesimies
että Suomineidolta viisaita sanoja ootellessa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aspasia
« Viimeksi muokattu: 17.06.2012 23:35:02 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #131 : 15.07.2012 23:03:32 »

Tanssin muusa 81 Terpsichore rx 21  skorpioni aspect_con juno rx 21  skorpioni
Ei tanssita nyt balettia, kun ollaan kimpassa Skorpionissa,
eikä häävalssiakaan, vaikka Junon kera ollaankin,
ollaan vaan kimpassa,
kadulla.
http://www.youtube.com/watch?v=JQRRnAhmB58&feature=fvsr

uranus rx 8  oinas peräytyy viinin jumalan syliin,
roomalaisten Bacchus, kreikkalaisten vastaava Dionysos,
2063 Bacchus 7  oinas
viinin, traagisen taiteen, päihtyneen hurmionja hedelmällisyyden jumala
ja
vapauttaa meidät huolista ja murheista
joopati,
voipi tuo Uranus yllättää etiketeillään..
ja
laittakaapa eukot Bacchus synastriakartoillenne,
josko tuolta selviäsi miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..
Näkyy itellä olevan parikin Bacchusta rakkauspisteillä  crazy2
tosin toinen menee ilman renttua ja viiniä tuon huolista vapauttamisen piikkiin
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #132 : 05.08.2012 17:55:05 »

tuo dionysos/bacchus on jännä hahmo

Tarinoissa Dionysos on myös 'tulemisen jumala', se oikeuttaa tapahtuman ennen sille tietoisesti annettua merkitystä.

http://www.netn.fi/394/netn_394_niemi.html
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 05.08.2012 22:34:38 »

Kiitos linkistä ja mielenkiinnosta, joka saa aina tutkimaan lisää. Smiley
Kun tuossa linkissä mainittiin järki, niin tuli mieleen Logos, järki, luonnonlaki, luomismyytti, merkitys,
niin aattelin näitten kahden suhdetta, että oisko väliä, yhteyttä ja onhan niillä justika ollut septiili (51,25 astetta) keskenään.
Retro- merkuriusleijona aspect_con Dionysos 3  leijona septiili Logos 25  neitsyt oli tässä elokuun alussa.
Septiili kohtalokas tai ennalta määrätty liittymä elämänverkostoon, korkeamman tason avaus
Onks tässä  merkurius viestiä ihmisten 2012 tietoisuuden uudesta "tulemisesta"?
Ja sitten jos Dionysoksen mysteerejä rinnastetaan Cereksen / Demeterin Eleusen mysteereihin,
molemmat ovat olleet kasvillisuuden ja hedelmällisyyden jumalia,
 niin taas
 ceres 15  kaksoset  aspect_con Chaos 16  kaksoset, ja Kaaoshan taas liittyy myös luomiskertomukseen,
mistä kaikki alkoi.
Ja jotenkin ajatus vie olympolaisten jumalten tuhoon, ja titaanien nousuun,
..mahdollistaen muiden jumalien paluun..
 pluto rx 7  kauris aspect_opp Kronos (kuvaa aikaa, kuului titaaneihin) 7  rapu
ja tuo Pluto Kauriissa, Jota hallitsee  saturnus hra Aika,
tammikuun ajassa,
jota taas kuvaa Janus,
naamari menneeseen ja tulevaan..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Janus
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #134 : 06.08.2012 17:24:42 »

mahdollistaen muiden jumalien paluun tuli mulle mieleen, että ihmisten jumalkokemukset lie riippuvaisia suoran kokemisen hetkistä, joihin dionysoksen yhdistän. ikuisesti vaeltava dionysos, joka tulee odottamatta ja kohta on jo poissa, muualla. jumala joka on tulossa kaiken aikaa itsekseen, palaamassa Thebaan, kotiinsa. luulisin vahvasti, että paatuneinkin ateisti kokee hetkittäin oivalluksia maailmankaikkeudesta, jotka joku muu tulkitsisi jumaluuden viesteiksi. nimen voi haudata mutta kokemus on lähtöisin ihmisestä, siksi se toistuu, tulkinta vaihtelee. mulla on vahva mielleyhtymä dionysoksesta ortodoksien jumalan hulluihin ja jollain tapaa narrin arkkityyppi on samassa kohtaa, ainakin osittain

"kyllä Jumala hullut hoitaa, katsokoot viisaat eteensä"
Cheesy

tuo logos on liian vaikea sana mulle vielä tällä hetkellä, sorry vaan nikki. mutta jos se on platonin mukaan järkeä jonka avulla ymmärretään todellisuutta, niin ajattelen ettei dionysos yritä enää ymmärtää vaan elää ottaen vastaan kaiken, elää kaaoksen harmoniassa

"Dionysos edustaa mysteerisiä impulsseja, alitajuntaa, jonka voima ilmenee vapaasti hurmioissa, intuitiivisessa löytämisessä.

..

Dionysos on ekstaattisen kulkijan, jumalanlapsen ja uudelleen syntymisen arkkityyppi. Myös unissa joskus esiintyvä opettava lapsi on usein juuri Dionysos, tai kristillisessä perinteessä Kristus. Lapsi edustaa henkistä matkaa jumaluuteen. Samalla Dionysos on ego-minuuden tuhon symboli. Siinä ihminen syntyy uudelleen jatkuvasti uudelleen rakkauden voimasta, hengestä

..

Dionysos on ihmisen olemukseen kuuluva päämäärätön vaeltaja ja kulkija. Kristillisiä mielikuvia lainaten, hän on se arkkityyppi, joka on antanut itsensä Jumalan käyttöön: Minä elän, en enää minä (ego), vaan hän Jumala minussa. Välittömässä olemisessaan Dionysos on myös luovuuden ja hedelmällisyyden, manalaan matkaavan tietäjän eli muinaisen shamaanin arkkityyppi"

Olavi Moilanen, Totuus on unissa saduissa ja tarinoissa, 2003
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: