Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku katsoa?  (Luettu 5994 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« : 04.01.2012 14:51:47 »

Hei,
Toivoisin että jos joku voisi katsoa, heilurilla, taroteilla, millä vaan mitä mun elämääni tämä vuosi tuo tullessaan?
Muutoksia paljon, sen tiedän, mutta onko ne muutokset hyvästä? Itselläni on rinnassa sellainen möykky, joka vain kasvaa kun ajattelen kaikkea sitä mitä tiedän tulevaksi. Kaipaisin siis jonkinlaista ohjausta/ rohkaisua tähän hetkeen.
Muutenkin haluaisin tietää tulevasta vuodesta, parisuhteestani, perheestä, työstä...

Toinen asia, mikä on se aarrekartta, josta olen lukenut joissakin ketjuissa?

Kiitos etukäteen sille joka viitsii mua auttaa  smitten
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2012 15:07:18 »

http://www.nicehouse.fi/omahuone/elamanvo/aarre.htm
Tuossa yksi aarrekartta linkki ^^
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2012 15:34:44 »

Kiitos Kuuhilda  smitten
tallennettu

susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2012 16:09:17 »

Hei,
Toivoisin että jos joku voisi katsoa, heilurilla, taroteilla, millä vaan mitä mun elämääni tämä vuosi tuo tullessaan?
Muutoksia paljon, sen tiedän, mutta onko ne muutokset hyvästä? Itselläni on rinnassa sellainen möykky, joka vain kasvaa kun ajattelen kaikkea sitä mitä tiedän tulevaksi. Kaipaisin siis jonkinlaista ohjausta/ rohkaisua tähän hetkeen.
Muutenkin haluaisin tietää tulevasta vuodesta, parisuhteestani, perheestä, työstä...

Toinen asia, mikä on se aarrekartta, josta olen lukenut joissakin ketjuissa?

Kiitos etukäteen sille joka viitsii mua auttaa  smitten

Minä voin katsoa,mutta kerro tarkemmin mihin asiaan ja vaikka vähän taustoja. Yv,näkin käy  Smiley
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.2012 20:34:13 »

Voisitko Sunna katsoa minulle?

Haluaisin tietää mitä vuosi tuo tullessaan. Takana on syksyllä päättynyt pitkä parisuhde. Tuoko vuosi mukanaan mitään uutta? Parisuhdetta? Uutta kotia? Muuta?

Olisin todella iloinen ja kiitollinen jos voisit auttaa  Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #5 : 08.01.2012 16:50:58 »

Hei,
Toivoisin että jos joku voisi katsoa, heilurilla, taroteilla, millä vaan mitä mun elämääni tämä vuosi tuo tullessaan?
Muutoksia paljon, sen tiedän, mutta onko ne muutokset hyvästä? Itselläni on rinnassa sellainen möykky, joka vain kasvaa kun ajattelen kaikkea sitä mitä tiedän tulevaksi. Kaipaisin siis jonkinlaista ohjausta/ rohkaisua tähän hetkeen.
Muutenkin haluaisin tietää tulevasta vuodesta, parisuhteestani, perheestä, työstä...

Toinen asia, mikä on se aarrekartta, josta olen lukenut joissakin ketjuissa?

Kiitos etukäteen sille joka viitsii mua auttaa  smitten


Minä voin katsoa,mutta kerro tarkemmin mihin asiaan ja vaikka vähän taustoja. Yv,näkin käy  Smiley

Ihanaa kun jaksat auttaa  smitten. Voit katsoa ihan tähänkin mulle, ei mua täällä kuitenkaan kukaan niin hyvin tunne  Wink. Lähinnä tahtoisin tietää kuinka parisuhteeni käy, se on ollut jo tovin kriisissä, ja sitten toinen asia mikä vaivaa on työ, olen taas ajautumassa työhön johon en todellakaan halua, ja pelkään että en pääse siitä irti, ettei löydy tavallaan rohkeutta hakea muutosta siihen. Sitten yleisesti haluaisin tietää tulevasta vuodesta.

tallennettu

Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #6 : 08.02.2012 17:11:04 »

Nyt täytyy kertoa, että tein aarrekartan sen linkin mukaan minkä kuuhilda laittoi. Ja laitoin siihen millaisen työn haluaisin. Ja nyt olen saamassa työtä joka vastaa hyvin pitkälti sitä mitä ajattelin. Siis toimii tämä siis oikeesti... Ja tämä työtarjous tuli aivan puskan takaa, sellaisessa tilanteessa, jossa viimeiseksi olisin uskonut työtä saavani  Cheesy. Vielä kun muutkin asiat aarrekartassani toteutuisi  smitten.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #7 : 08.02.2012 17:46:09 »

Ihanaa Tummasilmä smitten
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #8 : 08.02.2012 19:52:00 »

Niin että kiitos kaunis Kuuhilda  smitten smitten
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #9 : 08.02.2012 19:57:05 »

Hienoa kun oli noin pienestä vaivasta noin iso apu  smitten
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #10 : 09.02.2012 13:05:29 »

Kyllä uskon että siitä juurikin oli apua, ehkä kartan tekeminen auttoi jäsentämään sen mitä tahdon, ja sitä kautta löysin suunnan sitten tällekin asialle. Mutta, miten ihmeessä tämä työn tarjoaja, hoksas juuri mut, ja juuri siinä tilanteessa... ehkä siinä oli jollakulla "ylemmällä" sormensa pelissä  Wink. Apua nimittäin olen pyytänyt ylempääkin  Smiley.
Nyt vain jännittää kuinka tuon työn kanssa käy. Se on nimittäin totaalisesti erilaista mitä olen tehnyt tähän asti. Toki kaiken oppii ja kaikessa pärjää kun tahtoa löytyy, mutta toki jännittää.
Karttaan olen laittanut myös perhettä ja parisuhdetta koskevia tavoitteita, myös taloutta koskevia. Mutta taloushan kohenee työn myötä. Parisuhdetta koetellaan vielä, kun haaveet meillä miehen kanssa on hiukan eriävät, mutta jospa nekin siitä vielä alkais sujumaan.
Enää en koe sellaista "möykkyä" kurkussa näitä asioita miettiessä, joten hyvään suuntaan mennään.
tallennettu

Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #11 : 11.04.2012 17:42:52 »

Nyt pitää vielä kerran kiitellä Kuuhildaa kun naéuvoit mulle tuon aarrekartta homman.
Tällä hetkellä tilanne on sellainen että niistä asioista jotka kartalle piirsin ja jäsentelin on toteutumatta enää yksi, ja senkin suhteen on kuitenkin valoa näkyvissä. Ja näitä "tavoitteitaha" kartalle piirsin 4-5, joista kaksi tavoitetta liittyy toisiinsa.

Että kiitoksia taas Kuuhilda  Grin smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: