Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku näkijä katsoa minulle?  (Luettu 2775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Redcurrant
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 09.04.2012 19:44:38 »

Palautetta vastaan...:-)
Olen pohjattoman ihastunut mieheen töissä ja niin mielelläni haluaisin tietää hänen tunteistaan ja tulevaisuudesta :-) tiedän kyllä että hän pitää minusta, mutta voisiko tämä kehittyä joksikin? Olen toisen miehen kanssa mutta en onnellinen, muuten paljastaisin tunteeni...Hän tumma, komea ja vahvaluonteinen huumorimies.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 10.04.2012 00:29:00 »

Palautetta vastaan...:-)
Olen pohjattoman ihastunut mieheen töissä ja niin mielelläni haluaisin tietää hänen tunteistaan ja tulevaisuudesta :-) tiedän kyllä että hän pitää minusta, mutta voisiko tämä kehittyä joksikin? Olen toisen miehen kanssa mutta en onnellinen, muuten paljastaisin tunteeni...Hän tumma, komea ja vahvaluonteinen huumorimies.

Hei Redcurrant! Smiley

Intuitioni sanoo, että hänellä on ihastus-tunteita sinua kohtaan, lieviä, sillä on huomannut sinun vilkuilevan häntä ja on varmaan Leijona (tää puoli-huumoria, mutta tuli mieleen että leijona voisi olla), kun on otettu siitä että hänestä kiinnostutaan. Näin muutes sen, että hän on tumma, ennen kuin kerkesin lukea sitä.. =) Nyt oon jo varma että jotan jellona-höystettä hänessä on.
Ole aloitteikas, ja näet mitä tapahtuu. Minä pelkään/luulen että hänellä on joko vaimo tai tyttöystävä (josta ei halua välttis kertoa, ellet tiedä sitä). Mutta jollet ole onnellinen miehesi kanssa, arvosta häntä edes sen verran että jätät hänet ja kerrot ihastuksestasi toiseen. Sitten katsot, miten elämä kehittyy..Jollet ole valmis tekemään suhteenne eteen miehesi kanssa, älä satuta häntä enempää vaan toimi, ja toimi oikein! Tuo tumma mies varmaan lähtee treffeille kanssasi, jos pyydät/kerrot tunteistasi (kunhan ensin rakkauden sääntöjen mukaan jätät sen miehesi).

Onnea ja voimia vaikeiden päätösten edessä! smitten
Kerrothan sitten, osuinko oikeaan ollenkaan? Olen erittäin alussa näkijänä, harjoittelen vasta. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Redcurrant
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2012 12:59:32 »

Heippa ja kiitos paljon vaivannäöstä että katsoit!
Hyvin näit, hänellä kuu+kai nousumerkkikin leijonassa, aurinko oinaassa. Joten on joo hyvin ihailulle perso ;-)
Tietääkseni hän on yhdessä tai tapailee toista naista, mutta luulen ettei ihan hirveällä vakavuudella. Vai näitkö, että hän lähtisi mahd. treffeille kanssani, eipä taida olla siinä tapauksessa ihan hirveällä innolla tuossa suhteessa...
En itse kyllä aio alkaa pelleilemään mieheni tunteilla tai selän takana, mutta silti pohdin olisiko tämä mies sopivampi...no monessa mielessäni kyllä sytyttää. Kaipa hän on sen välillä huomannutkin...
Näetkö hänen tunteidensa aitouden vai onko vain innostunut siitä että pidän häntä ihastuttavana? Luuletko että häneen voisi luottaa?
Mietin mikä olisi paras tapa osoittaa hänelle kiinnostusta, sillä en halua olla liian tyrkky ja säilyttää tietyn salaperäisyyden. Tuntuu että hänen seurassaan välillä ujostuttaa enkä tiedä mitä sanoa ;-)
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 11.04.2012 00:00:21 »

Moits Metsänkeiju,.Miekin haluisin tietää, et minkalainen t. näköinen se mun uusi  smitten on ... Kun ei olla ees vielä nähty.  Wink  Cheesy
Kerron sitten menikö olleskaan nappin.. Wink   :Smiley   angel

Ps, yv. kiitos.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: