Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Ihmeparantumiset" Vaihtoehtohoidoilla?  (Luettu 9115 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« : 24.12.2011 22:38:57 »

Olisi mielenkiintoista saada kuulla hoitajilta sekä hoidettavilta kertomuksia "ihmeparantumisista". Smiley
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.12.2011 16:02:17 »

Eikö kellekkään tule "ihmeparantumisia" mieleen? Smiley

No pakko kait se on itse sit aloittaa? Smiley
-Leukemia (1)
-Nyrkin kokoinen aivokarvain (3)
-Kädenhermostollinen vaiva (1)
-Jännetuppitulehtus (1)
-Skolioosi (1)
-Erimittaiset jalat (1)
-Vatsakasvain (1)
-Masennus (1)
-Nikkeliallergia (1)
-Paha vatsahaava (1)
-Erikokoiset kämmenet (1)
-Luudutettu/jäikistetty ranne alkoi liikkumaan (1)
-Jäätynyt olkapää (1)
-"Halvaantuneet" sormet (1)

Tässä alkuun. Suluissa näkyy hoitokertojen määrä. Smiley
Tosin ainahan ei niitä ihmeitä ei tapahdu vaikka kuinka haluaisi Wink
tallennettu

inkivääri
Vieras
« Vastaus #2 : 29.12.2011 16:06:48 »

Onhan näitä varmastikin, vaan usein ne ihmeet liittyvät ihmisen sisäiseen kokemukseen. Ja jos menee luettelemaan moisia ihmisen sisäisiä muutoksia, niin astuu vaitiolovelvollisuuden rajan ylitse.
Mutta voinen sanoa, että kipuja on poistunut..  smitten
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.12.2011 18:00:37 »

Onhan näitä varmastikin, vaan usein ne ihmeet liittyvät ihmisen sisäiseen kokemukseen. Ja jos menee luettelemaan moisia ihmisen sisäisiä muutoksia, niin astuu vaitiolovelvollisuuden rajan ylitse.
Mutta voinen sanoa, että kipuja on poistunut..  smitten
Eihän siinä mitään vaitiolovelvollisuutta riko? Ja tarviikos ne omia parantumis kertomuksia ollakkaan? Wink Voithan sä kertoa, että mitä olet kuullut? Smiley
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 29.12.2011 18:03:15 »

smitten
Nimble, millaisia järeitä työkaluja käytät?
Itse olen energialla ja sopivilla toimilla parantanut mm.
Jäätynyt olkapää
Migreeni
Muut päänsäryt
Kaikenlaisia pieniä vaivoja ja vahinkoja. En pode flunssaa lainkaan.

Lapsena olin erityisen sairaalloinen.
 smitten

Ihan puhtaasti energialla itse työskentelen. Smiley
tallennettu

inkivääri
Vieras
« Vastaus #5 : 29.12.2011 19:07:32 »

Itselleni tuo vaitiolovelvollisuus on niin tiukka juttu, etten sitä vahingossakaan ylittele. Jos vaikkapa kollegalta kuulen hänen työstään, en niitäkään maailmalle kerro. Mikäli joku on itse kokenut parantuneensa tai kokeneensa ns. ihmeen, voi mielestäni kertoa kokemuksensa. Olen vain tullut nyt siihen vaiheeseen, ettei mun tarvitse mitään todistaa maailmalle. Aiemmin minäkin halusin varmisteluja ja tuloksia, vaan luottamus on tullut epäilyn tilalle. Tietysti on aina joku, joka haluaa dokumenttia ja rautalankaa.. vaan ei sekään oikein tahdo riittää. angel

Hyvin on lausuttu se lause, joka on brasilialaisen parantajan sivuilla.

For those who believe no words are necessary, for those who do not believe, no words are possible

http://www.john-of-god.com/john-of-god/testimonials/testimonials.html

Namaste  smitten smitten smitten
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.01.2012 00:29:28 »

Aivokasvain
Leukemia
Kasvain vatsassa
Allergiat
Tupakointi loppui seinään
Migreenit
Henkikirurgia
Kivut, säryt, flunssat ym

Voisi melkein koettaa laittaa sellaisen listan että mitä ei voisi parantaa, energialla Smiley
Voisi tulla lyhyt lista siitä kun skolioosikin mainittiin kun itse olen ollut hieman
skeptinen sen suhteen, mutta mikäpä olisi Luojalle mahdotonta. Ei juur mikkään.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.01.2012 01:30:08 »

Katkenneet sormetkin kasvavat takaisin Wink
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #8 : 03.01.2012 18:02:37 »

Onhan näitä varmastikin, vaan usein ne ihmeet liittyvät ihmisen sisäiseen kokemukseen. Ja jos menee luettelemaan moisia ihmisen sisäisiä muutoksia, niin astuu vaitiolovelvollisuuden rajan ylitse.
Mutta voinen sanoa, että kipuja on poistunut..  smitten

Vaitolovelvollisuus tarkoittaa sitä, ettei kerro kenenkään yksityisen ihmisen tarinoita nimellä eli mainitse kuka on kyseessä tai kerro niin seikkaperäisesti koko paranemisprosessia, että siitä voisi kyseisen henkilön henkilöllisyyden päätellä.

Mutta ihmeparanemisista kertominen yleisellä tasolla esim, mainitsemalla mitä menetelmää on käyttänyt ja minkälaisiin vaivoihin se on auttanut EI mitenkään ole vaitiolovelvollisuuden laiminlyöntiin syyllistymistä.  Smiley
En ymmärrä mitä järkeä on estää kaikkia ihmisiä saamasta tietoa vaihtoehtoisista ja toimivista paranemismahdollisuuksista, jos kerran on aidolla asialla. Mainostavathan tavalliset länsimaiset klinikatkin, mitä heillä on tarjolla ja sen jälkeen kukin saa tehdä sellaisen valinnan omasta hoidostaan kuin kokee tarpeelliseksi kokea. Mielestäni se on vääränlaista ylpeyttä, jos kuvittelee olevansa kaiken tavallisen ihmisen elämään kuuluvan yläpuolella näiden omanlaistensa vaihtoehtoisten hoitojen hoitajana, sillä olemme täällä kaikkeuden töissä ei vain tukemassa omaa egoa.  coolsmiley

Itselläni on aika vähän minkään fyysisen vaivan parantumiseen liittyviä kokemuksia, mutta sitäkin enempi niitä tapauksia, joissa on "muutettu mieltä". Eli sen jälkeen ovat saaneet aloittaa itsekin tekemään omalle keholleen ja tietoisuudelleen ihmeitä, kun ovat saanet siihen työkaluja.  :Smiley Smiley
tallennettu

Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #9 : 19.02.2012 14:05:28 »

Melko konkreettisia juttuja siis olette onnistuneet parantamaan. Onko näihin tarvittu hoidettavan oma usko asiaan tai onko ollut liitännäishoitoja tai kirurgista hoitoa lisäksi? Mitenkäs ylipainon kanssa kamppailevia, oletteko saaneet paranemaan?
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 20.02.2012 14:45:03 »

Noin yleisesti hoitamisesta:
Korostan aina, että hoidan, en paranna.

Minä vain kanavoin lävitseni universumin rakastavaa energiaa jonka avulla hoidettava sitten itse parantaa itsensä. Mutta hoidettava parantaa itse itsensä vasta sitten, kun hänen on aika parantua: Sitten kun hän on oppinut sairaudestaan sen, mitä hänen sielunsa halusi hänen oppivan ja/tai hänen maallinen mielensä ei enää halua olla sairas. Siksi Jeesuskin usein kysyi: 'Haluatko parantua?'

Tuo viimeisin saattaa tuntua hassulta; kukapa haluaisi olla sairas. Mutta joskus alitajuisesti ihminen haluaa pysyä sairaana, jos hän on vaikka jo lapsuudessaan kokenut, että äidiltä saa huomiota vain kun on sairaana koska äiti on ollut liian kiireinen tms. Tällaisesta saattaa jäädä päälle tilanne, jossa kutsuu luokseen yhä uusia vaivoja, koska luulee että muutoin ei saa rakkautta tai huomiota.
Siinä tilanteessa energiahoitajan antama energia ei auta paranemisprosessia, vaan se henkinen puoli on hoidettava kuntoon eli trauma käsiteltävä ja saatava pois systeemeistä, ennen kuin voi päästää irti sairastamisesta.

Omista hoidettavistani yksi on kertonut pitkään vaivanneen polvikivun hävinneen kerralla ja lopullisesti, muutoin ei ole tullut eteen ihmeparanemisia.

Hoidettavan oma usko ja halu parantua (myös siis siellä alitajuisella puolella!) ovat mielestäni ehdottomia edellytyksiä sille, että hoidettava voi annetun energian avulla parantaa itse itsensä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: