Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parantajan testaamisesta..  (Luettu 10791 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 20.02.2012 13:59:20 »

Eikös Eklektikko ole aurinkojouskari? Se minusta selittää kaiken, muuta ei tarvii tietääkään  coolsmiley  Ja minä tykkään jouskareista, niiden kans on kiva vääntää kättä kunhan muistaa ettei heille mikään ole henkilökohtaista.
*A*

Ei aurinkojouskari, mutta merkurius jousimiehessä, minkä olen varmaan kertonut aiemminkin.
Mutta tuo kuvaus kyllä osuu, mikään ei ole kovin henkilökohtaista vaikka ehkä siltä kuulostaisikin.

Humoristisesti olen joskus todennut, että kun on merkurius jousimiehessä, niin kuulostaa maallikkosaarnaajalta vaikka olisi vain kertomassa kysyjälle reittiä lähimmälle bussipysäkille.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 20.02.2012 16:10:29 »

Humoristisesti olen joskus todennut, että kun on merkurius jousimiehessä, niin kuulostaa maallikkosaarnaajalta vaikka olisi vain kertomassa kysyjälle reittiä lähimmälle bussipysäkille.  Wink

 Grin Grin Tuntuu että toi joskus sopii muhunkin.  Grin Grin
 merkurius jousimies tyypitkö täällä paasavat keskenään, näköjään tässä ketjussa ainakin kaksi sellaista sitten ovat vieneet suurimman tilan itselleen.  Cheesy

Jouskari on muistakaamme myös se merkki, jolla on vastustamaton kiusaus sekoittaa nenänsä ja kommentoida jokaisen asioihin.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: