Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 11.03.2012 23:26:31 » |
|
Kaiken muun hyvän lisäksi mä näen tässä jonkinlaisen Turku-läpän syntymässä. Jotain tätä tyyliä: Turun astro-miitti on kuin Venäjä, kyllä kaikki tietää missä se on mutta ei kukaan oikeasti halua sinne.
(Siis öh tarkoitan että tulkaa vaan. Kuten sanottua me ollaan ihan kivoja.)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonsilta
|
|
« Vastaus #31 : 14.03.2012 20:56:00 » |
|
Onko pakko olla pölijöitä juttuja,, entä onko pakko olla skorppari,, entä onko pakko olla joku astroilija ? Tullakseen tapaamiseen siis
|
|
|
tallennettu
|
aurinko - kauris kuu - kaksonen puukäärmes valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 14.03.2012 20:58:02 » |
|
Onko pakko olla pölijöitä juttuja,, entä onko pakko olla skorppari,, entä onko pakko olla joku astroilija ? Tullakseen tapaamiseen siis Ehei. Lähinnä on suureksi eduksi sinulle ja hermoillesi, jos kestät näitä kaikkia kyseisiä asioita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonsilta
|
|
« Vastaus #33 : 14.03.2012 21:03:25 » |
|
Onko pakko olla pölijöitä juttuja,, entä onko pakko olla skorppari,, entä onko pakko olla joku astroilija ? Tullakseen tapaamiseen siis Ehei. Lähinnä on suureksi eduksi sinulle ja hermoillesi, jos kestät näitä kaikkia kyseisiä asioita. Aikansa kutakin, mutta ei määräänsä enempää kuitenkaan
|
|
|
tallennettu
|
aurinko - kauris kuu - kaksonen puukäärmes valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 14.03.2012 22:38:56 » |
|
Aikansa kutakin, mutta ei määräänsä enempää kuitenkaan No, niinpä. Mutta ehdottomasti olet tervetullut! Paikkaa käypi tiedustella joltain tässä ketjussa riehuneelta yksärillä sitten pikkuisen lähempänä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2012 22:44:50 kirjoittanut Indium »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valonsilta
|
|
« Vastaus #36 : 15.03.2012 22:16:07 » |
|
Aikansa kutakin, mutta ei määräänsä enempää kuitenkaan No, niinpä. Mutta ehdottomasti olet tervetullut! Paikkaa käypi tiedustella joltain tässä ketjussa riehuneelta yksärillä sitten pikkuisen lähempänä. Kiitosta kiitosta, on mukava tutustua uusiin tyyppeihin, olkoon ne sitten vaikka skorppareita, jos löytyy kosketuspintaa ajatuksissa/ muissa kiinnostuksen kohteissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 16.03.2012 11:25:02 » |
|
Kiitosta kiitosta, on mukava tutustua uusiin tyyppeihin, olkoon ne sitten vaikka skorppareita, jos löytyy kosketuspintaa ajatuksissa/ muissa kiinnostuksen kohteissa.
Eihän sitä koskaan tiedä mistä sen yhteisen sävelen löytää, on se yleensä aina kokeilemisen arvoista. Mukava tavata myös sinut! Ja siellähän ei edes pitäisi olla pelkästään skorppareita paikalla, ettei sen puoleen. : (Repesin tuolle Aquilan ensimmäiselle lauseelle. )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozimandias
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 16.03.2012 13:55:14 » |
|
Ja siellähän ei edes pitäisi olla pelkästään skorppareita paikalla, ettei sen puoleen. : Ei nyt varsinaisesti pelkkiä ihmisiä, mutta valehtelematta kaikilla meistä on vahva , tai vaikutus kartalla, joten teemat on meissä vahvasti esillä, eli kasaan vaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 16.03.2012 14:05:21 » |
|
Jaa no niin. Enpä tosiaan tiennyt et kaikilla on noin. Lähinnä sen tiesin varmuudella ettei kaikki ole , ja vähän jotain pientä sen päälle. Mutta, mä nyt en järin järisyttävä astroilija vielä tässä vaiheessa matkaa olekaan, vaikka olisi sanottukin tarkemmin niin on mennyt yli hilseen kuin täi konsanaan. (joo, mä olen se jolla on syöpäläisiä. Eiku... anteeksi, mä meen pois hihittelemään omille vitseilleni )
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.03.2012 14:39:27 kirjoittanut Indium »
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 16.03.2012 15:01:23 » |
|
No niin sain naurettua tarpeekseni. Öhöm. Mä oon tosiaan se jolla on kamalan huono huumorintaju ja lähes yhtä huono pokerinaama.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
m.magia
|
|
« Vastaus #41 : 16.03.2012 21:05:19 » |
|
Mitäs muuta tohon nyt enää lisäisi. -kasalle vaan kaikki pällistelemään. Me ollaan oikeasti ihan kivoja. Päällekkäin kuin muurahaiset?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozimandias
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 17.03.2012 18:49:58 » |
|
Mitäs muuta tohon nyt enää lisäisi. -kasalle vaan kaikki pällistelemään. Me ollaan oikeasti ihan kivoja. Päällekkäin kuin muurahaiset? Se on yks vaihtoehto, mutta kyllä meil sen verran luovuutta on, että keksitään kyllä muutakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
m.magia
|
|
« Vastaus #43 : 17.03.2012 19:18:08 » |
|
Niin sitä mää vaan, että kun kukaan ei tainnu oikein ottaa selvää, että mitä ne muurahaiset loppujen lopuksi tekee päällekkäin. Sehän sopii skorpionin salaperäiseen arvoituksellisuuteen eikö.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 17.03.2012 20:41:32 » |
|
Niin sitä mää vaan, että kun kukaan ei tainnu oikein ottaa selvää, että mitä ne muurahaiset loppujen lopuksi tekee päällekkäin. Sehän sopii skorpionin salaperäiseen arvoituksellisuuteen eikö. Hehee, niin niin. Mutta kuten Ozi sanoi, se on vain yksi vaihtoehto Mitenkähän paljon hämärämmän näköiseksi tämä ketju vielä voi mennä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|