Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turussa mitään ?  (Luettu 139437 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #15 : 10.02.2012 17:53:01 »

Mulla saattais olla yks lisähenkilö  Cool Jos hän uskaltaa esiin astua.

Mulla on viikkoaikataulu seuraava: Sunnuntaipäivä töitä, sunnuntai-ilta aivotoiminta lähellä nollaa. Eli tällä aikataululla Wink muutoin oikeastaan pääsenkin, ellei poikkeustilanteita satu.

*A*

Mulle sopii koko viikonloppu, ja ma. ti. ke. Kaikki kellonajat sopii. Jos arkiviikolla tavataan, niin olisi ehkä hyvä laittaa kuitenkin se kellonaika iltaan, sillä joku potentiaalinen tulija saattaa olla päivätöissä.

Ota ihmeessä lisähenkilö mukaan, Aminthir, minäkin kysäisen yhtä kaveria.

Ja sama paikka kai...?

 oinas Cool
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #16 : 11.02.2012 00:02:55 »

Mulla kans kaikki päivät käy, paitsi torstai ja perjantai, en oo kauheen kysytty mihinkään, koska olen väkivaltainen skitsofreenikko. Olen siis se turbaani päässä oleva mekkoon pukeutunut lyhyt tummaihoinen transvestiitti, ihan vaan että tunnistatte sitten miitissä.  :Smiley

Mulla saattais olla yks lisähenkilö  Cool Jos hän uskaltaa esiin astua.

En mää ainakaan tee mitään pahaa, en ikinä missään nimessä, pois se musta, en edes koskaan kiroile enkä polta, enkeli olen, aina kasuaali, niin viimeisen päälle kohtelias ja kaunopuheinen merkurius skorpioni

 

tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #17 : 11.02.2012 12:54:16 »

No oisko se jo sitten maanantai? Eli ylihuomenna. Sama paikka käy. Kysyn uutta ihmistäkin mukaan Smiley

*A*

Sovitaan näin!

Ylihuomenna maanantaina, paikka OB, ja olisko klo: 18.00 sopiva aika ?
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #18 : 11.02.2012 20:02:03 »

No oisko se jo sitten maanantai? Eli ylihuomenna. Sama paikka käy. Kysyn uutta ihmistäkin mukaan Smiley

*A*

Sovitaan näin!

Ylihuomenna maanantaina, paikka OB, ja olisko klo: 18.00 sopiva aika ?


Yöperho on koteloitunut, kettu kuittaa.
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #19 : 22.02.2012 15:21:14 »

Turussa olis taas tarkoitus kokoontua päivänä 5.3 paikkaan jota voitte multa ja aquilalta tiedustella yksityisellä viestillä. 
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #20 : 22.02.2012 20:56:49 »

Sama? Eri?

*A*

Ehätin jo pistää sinulle viestiä privana ennen kuin luin tämän.

Mahdollisesti Eri !
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #21 : 23.02.2012 14:16:06 »

Sama? Eri?

*A*

Eri, laitan viestiä.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #22 : 11.03.2012 19:58:49 »

Hei! Kröhöm. Muistattekos jätkät mitä me puhuttiin?  Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #23 : 11.03.2012 20:40:51 »

Minä olen! *niiaa*
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #24 : 11.03.2012 22:12:16 »

Äh! Metsään meni ja rytinällä sekin yritys peittää tiedottamiseen liittyvä ramppikuume ja huono muisti salaperäisyyden lepattavan verhon alle. Ihmiset vaan suuttuu mulle ja kaikille muille siinä samalla Cry Tulkaa auttamaan äkkiä sieltä!!! 
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #25 : 11.03.2012 22:52:11 »

Me skorpioni ihmiset ollaan niin maan perkeleen mystisiä, ettei muisteta itsekään mitään, saatika että tiedettäisiin mistään mitään. Puhuttiin siis, että kokoonnuttaisiin joka kuun ensimmäisenä kuu päivänä, toisinsanoen kuukauden ensimmäisenä maanantaina, koska  saturnus päivä on (musta) sabatti, eikä sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. Muutkin saa ilmoittautua, vaikka ei olis paikalla ollutkaan. Ei täällä ole mitään pelättävää, paitsi kaikki pahimmat pelkonne materialisoituneina silmienne eteen. Seuraava kokous olis toisinsanoen 2.4, niin ei tarvitse kenenkään katkaista hermoratojaan tätä suurta mysteeriä selviättäessä. Se mysteeri mikä pitää selvittää on, että missä me kokoonnutaan, Turussa ei ole yhtäkään paikkaa, joka sietää kasaa  skorpioni ihmisiä nauramassa kovaan ääneen omille genitaalialueisiin kohdistuville kyseenalaisille jutuille, jotka me itse nähdään hauskana huumorina, vaikka ihmiset viereisissä pöydissä hautovat jo itsemurhaa. Tähän lopetan tämän vakuuttavan esitelmäni ja hillitsen hillitöntä  askendentti aspect_tri merkurius aspektiani, joka heittää kaiken hämärän alitajunnasta vailla itsensuuria in your face.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #26 : 11.03.2012 23:21:37 »

Ozi, sinä lyhyt tympeä turbaanipää hipinretku (ja mikä sä nyt vielä olitkaan). Hyvä ajoitus.

Mitäs muuta tohon nyt enää lisäisi. skorpioni-kasalle vaan kaikki pällistelemään. Me ollaan oikeasti ihan kivoja.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #27 : 11.03.2012 23:43:15 »

Skorpioni kasa  buck2 buck2
Ikävä mielleyhtymä tuli tästä nyt, en tarkoita henkilökohtaisesti kellekään Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #28 : 11.03.2012 23:44:02 »

Minä en onneksi keksinyt kyseistä ilmaisua tässä puhtoisessa mielessäni.
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #29 : 12.03.2012 00:16:32 »

Skorpioni kasa  buck2 buck2
Ikävä mielleyhtymä tuli tästä nyt, en tarkoita henkilökohtaisesti kellekään Cheesy

Ihana mielleyhtymä.  smitten

Me ollaan oikeasti ihan kivoja.

Nimenomaan aikuisten oikeasti.  police
« Viimeksi muokattu: 12.03.2012 00:18:51 kirjoittanut Ozimandias » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: