Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luvattomien energiakytkösten katkaiseminen  (Luettu 243960 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #135 : 20.09.2013 19:09:47 »

Jess!!  Cheesy
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #136 : 02.11.2013 08:54:41 »

Hei mä tein tuon piuhojen irroittamisen alkuperäisen ohjeen mukaan ja sitten visualisoin sellaisen puhdistavan tulen koko selkään kun en jaksanut yksitellen mitään parannella. Enkä odottanut, että mitään yhteydenottoja tulee. Mutta tunnin sisällä ihan odottamatton henkilö otti fabossa yhteyttä ja alkoi syyttelemään minua vuoden takaisista asioista ja täysin aiheetta. Luulin, että sain asian selvitettyä eilen mutta tänä aamuna sama alkoi uudestaan. Mitä voin tehdä!? Nyt on paha mieli ja haluan tästä tyypistä eroon.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #137 : 02.11.2013 14:11:04 »

Hei mä tein tuon piuhojen irroittamisen alkuperäisen ohjeen mukaan ja sitten visualisoin sellaisen puhdistavan tulen koko selkään kun en jaksanut yksitellen mitään parannella. Enkä odottanut, että mitään yhteydenottoja tulee. Mutta tunnin sisällä ihan odottamatton henkilö otti fabossa yhteyttä ja alkoi syyttelemään minua vuoden takaisista asioista ja täysin aiheetta. Luulin, että sain asian selvitettyä eilen mutta tänä aamuna sama alkoi uudestaan. Mitä voin tehdä!? Nyt on paha mieli ja haluan tästä tyypistä eroon.

Pysy lujana äläkä lähde mukaan mihinkaan. Kova ja kylmä käsi vain niin ei vaivaa enää. Tsemppiä!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #138 : 03.11.2013 15:28:37 »

Mitäs muita tapoja teille o tullu vastaan päästä eroon ei-toivotuista energiasiteistä?
Tää tässä ketjussa esitelty tapa ei ole ihan ainoo, ja selkeesti ei sovi jokaiselle ihan yhtä hyvin. Kiva olis ku ei  tulisi näitä ei toivottuja vastareaktioita, vai miksi niitä sitten sanoiskaan. He vissiin yrittää äkkiä saada jotain uutta sidettä ku aiempi o brutaalisti viety...jotain semmosta, että olis lempeempää ja toinenkin osapuoli ehkä kokis saaneensa jotain, tai ainakin jotain positiivista sen sijaan että se menee tähän negaan.
Onko kokemuksia muista konsteista? Mimmosia konsteja ja mitä tuloksia?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #139 : 03.11.2013 16:21:37 »

Olet oikeassa Kuuhilda. Lempeämpi tapa voisi olla se että pyytää että ne sidokset irrotetaan lempeästi ja niin että kaikilla on hyvä olla. Itse olen hieman sitä mieltä että mikään ei oikein välttämättä ole aina luvatonta, vaan itsessään on sitä tarttumapintaa kytköksille ja jokin pieni opetus siinä voi olla mukana. Kun vapauttaa itsensä rakkauden ja armon ja myötätunnon kautta niin ehkä se sitten olisi lempeämpi tapa? Minulla se on ainakin toiminut.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #140 : 03.11.2013 18:00:04 »

Tämmönen versio ainakin on olemassa, tiedän että joidenkin käyttämäkin:

Jos tietää itsekin että on raskas energiaside johonkin ihmiseen, niin meditatiivisessa tilassa kuvittelee sen ihmisen eteensä, ja ne energiakytkökset. Sitten voi sanoa mielessään viimeiset sanat jotka haluaa sanoa, anteeksiannon sanat ovat oikein hyviä tähän. Energiasiteet voi sen jälkeen katkaista/irrottaa parhaaksi näkemällään tavalla. Lopuksi voi kuvitella, että rakastava energia laskeutuu ylhäältä, verhoaa sekä sinut että sen toisen, ja se kantaa sen toisen hellästi pois.

Kyselin vähän ja kuulemma ei ole kukaan koskaan raportoinut, että tuo aiheuttaisi vastapuolelta vihaisen yhteydenoton. Paras toi on semmoseen ihmiseen joka ei ole tällä hetkellä aktiivisesti elämässä mutta painaa mieltä kumminkin, mutta helpottaa se paljon muissakin tapauksissa.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2013 18:04:02 kirjoittanut ind1 » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #141 : 03.11.2013 18:39:38 »

Thanksis Avicii ja Ind1 Smiley
Juuri jotain tälläisiä konsteja haeskelin.
Jos ihmisillä on vielä lisää, niin antakaa tulla vain erilaisia vaihtoehtoja ja näkemyksiä Smiley
Eritoten tuon Indyn keino on  smitten
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #142 : 11.11.2013 21:41:58 »

Kyselin vähän ja kuulemma ei ole kukaan koskaan raportoinut, että tuo aiheuttaisi vastapuolelta vihaisen yhteydenoton. Paras toi on semmoseen ihmiseen joka ei ole tällä hetkellä aktiivisesti elämässä mutta painaa mieltä kumminkin, mutta helpottaa se paljon muissakin tapauksissa.


No ehkä tää mun homma nyt oli malliesimerkki miten ei pidä tehdä tätä :/ Mä vaan riuhdoin ne piuhat mielessäni irti, että antaa mennä vaan. ÄÄh...ja seuraukset ovat olleet mielenkiintoisia..

Eli tuo odottamaton vihainen yhteydenotto. +iskiaskivun häviäminen häntäluun kohdilta. Tällä henkilöllä on alaselän kipuja..mietin, että yhdistyisikö tähän.. Mutta sitten toisaalta yläselän jumahtaminen täysin tuosta lapojen alueelta vuorokauden sisään. Eikä ole vieläkään täysin kunnossa.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #143 : 13.11.2013 11:33:14 »

Kaikkea sitä ihminen kokeilee  Grin
Sain totaaliset raivarit kun tajusin että joku oli kiinnittynyt mun auraan ja kehoon vasempaan puoleen ja muutenkin kyllästynyt siihen että aina joku on häärimässä aurassani tai tukahduttaa mun energioita, niin arvaatkaa mitä tein?
Levitin käteni ja sanoin että kaikki jolla on nyt ihan pakko olla minuun kiinnittynyt tai muuten häärätä mun aurassa on tervetullut mun henkilökohtaiseen helvettiin. Lupasin viedä kaikki mun alimpaan tuonelaan ja katotaan kuka sieltä sitten selviää ja haluaako enää olla meikäläisen matkassa mukana  Grin police
Kaikki lähti  2funny
(nyt on taas puhdas olo)
« Viimeksi muokattu: 13.11.2013 11:35:45 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #144 : 26.02.2015 10:56:12 »

Mulle on tullut tämmöiset kytkökset takaraivoon. Ärsyttäviä.
Olen pyytänyt kytkijää nämä katkomaan, mutta kovin vastusteli ja väitti vastaan.
Yritin hyvällä, yritin pahalla ja lopulta itsekin. Auttoi hetkeksi, tänään tunnen ne taas.
Eli eikun taas harjoittelemaan tätäkin lisää.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #145 : 26.02.2015 11:03:13 »

Se toinen osapuoli ei ole se joka kytkökset katkaisee, vaan sinun täytyy katkaista ne itse!

Näissäkin asioissa sinun vapaa tahtosi on se millä on merkitystä. Kukaan muu kuin SINÄ ei ole päätösvaltainen siinä, millaisia energiakytköksiä sinulla on toisiin ihmisiin.

Eli vastaisuudessa: Asialle ei tarvitse pyytää lupaa keneltäkään ja tehtävä EI kuulu sille toiselle osapuolelle vaan sinulle itsellesi. Asiasta ei tarvitse edes kertoa: Sen kun pistät kytkökset poikki ja poltat ne tyngät pois valkoisella valolla, sen johon ne kytkökset johtavat ei tarvitse edes tietää että olet tuon tehnyt.

Se kas kun on täysin, kokonaan ja ainoastaan sinun vapaan tahtosi alle kuuluva asia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #146 : 26.02.2015 11:08:34 »

No, sitten se on tehtävä itse. Saa tämmöset äkkiä pahalle tuulelle, voi helvetti että kaikenlaista. Mutta ainaki tiedän kenen, mitä ja missä että voin tehdä jotain.
Mutta tuo valkee valo, nyt ei riitä pää tajuamaan asiaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #147 : 26.02.2015 11:12:33 »

Valkea valo, tai jokin muu visualisointi joka on sinulle itsellesi sopiva:

Minulle nimittäin  kävi niin, että menin vaan ja katkoin selkäpuolelta niitä energianauhoja, mutta nehän tupsahtivat aina sitten takaisin, kunnes visualisoin sellaisen jutun että ensin katkoin ne nauhat ja sitten suuntasin valkoista valoa niihin tynkiin - siis kuvittelin vaan mielikuvituksella mielessäni tekeväni niin - niin että ne tyngät hävisivät ja selkäpuoleni näkyi taas mielessäni aivan sileänä.

Eli siis ihan sama mikä on se sinulle sopiva mielikuvituksella keksitty visualisaatio, kunhan jollain vain 'parannat' ne energiasiteiden tyngät sieltä selkäpuolelta kun olet ne katkaissut, muuten ne saattavat tosiaan ilmaantua sinne uudelleen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #148 : 26.02.2015 11:16:35 »

Mä sain ne "letkut" eilen irti ja toinen jäi roikkumaan sit reunastaa kii. Se piti lyödä irti kirveellä Cheesy
No, sitten sain kyllä suojattua ne hetkeks mutta en oikee keksinyt millä saada ne kytkösten jättämät paikat eheiks.
En oo aamusta "hereillä" ja jotenki kaikkee maailmaa nyt nii vaa väsynyt, että tekis mieli heittää vesilintua koko elämällä ( ei liene ihme näin kevätaikaan kun aurinkoakaan ei saada ja yleiset energiat on ihan maissa muutenkin).

No, toivottavasti se tästä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
amate
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #149 : 08.03.2015 17:23:15 »

Hjälp. Tässä kuukauden sisällä irtosi energiakytkös -tai mikä lie avautui- spontaanisti. Siitäpä seurasi ilahduttavan suurta vapautumisen tunnetta ja helpottuneisuutta. Nyt otti tekstiviestillä yhteyttä ihminen vuosien vuosien takaa kyselläkseen kuulumisia. Kokolailla neutraali ihminen ollut elämässäni sen jälkeen, eikä mitään tunnetta suuntaan tai toiseen häntä kohtaan. Vuosia tämän henkilön jo jäätyä taakse, tutustuin ihmiseen, joka tunsi tämän. Yhteinen tuttu siis. Tämäkin henkilö on jo jäänyt taakse, mutta hänen kanssa yhteys katkesi jokseenkin ikävästi. Oli henkinen ihminen, ja käytti rumalla tavalla henkistä ylivaltaa. Ensimmäinen reaktio oli tekstarin saatuani, että tämä on heidän yhdessä lähettämä. Jaa-a.

Nyt mietin, että pitääkö hänelle vastata vai onko ok vain jättää vastaamatta? Jotenkin tuntuu, että en laittaisi edes ’kohteliaisuus’-vastausta tyyliin kiitti hyvää. Jotta ei synny mitään turhia energiakytköksiä. Hassua muutenkin yhtäkkiä tekstarilla kysellä kuulumisia, halooota vaan. Aika paljon mahtuu vuosien ja vuosien varrelle, nytkö mä yhtäkkiä niistä alkaisin hänelle avautumaan tekstarilla.

Ehkä tää tulee ihan buenosti eteen kun olen tässä työskennellyt juurikin oman tilan haltuun ottamisesta. Ja ettei tartte aina olla käytettävissä muille. Ja kieltäytymisen pelosta. Juuh. Että jos mä vaan jätän ignooraamatta koko viestin, koska sehän on mulle merkityksetön (tai sitten ei, koska asia pohdituttaa). Ja se ei ole mun asia miettiä, mitä lähettäjä siitä ajattelee kun ei saa vastausta. Huoh tätä pään pälpätystä Wink.

No jaa, nyt kun kirjotin tän kaiken niin tiedän mitä teen Smiley. Siis en vastaa. Laitan tän tänne foorumille eniveis, ku yritin etsiä vastausta miten olette reagoineet yhtäkkiä yhteyttä ottaneisiin ihmisiin näissä tilanteissa. Luin koko ketjun, en oikein saanut vastausta.

Tämä on kyllä hyvä toimintatapa; jo heti kättelyssä luu kurkkuun ennen kuin mitään inhuja energiakytköksiä ehtii syntymäänkään:

[/quote]
Tarttis sun varmaankin laittaa ensin oma elämäsi kuntoon, ennenkuin alat toisia kontrolloida.
Siihen loppuivat tunkeutumiset. Kaveri ei kenkiään kunnolla ehtinyt laittaa jalkaansa, eikä edes kysellyt mitä näin. Kuitenkin hän oivalsi, ettei minuun pure sellainen vänkeröinti. Ovi läimäityi aika voimalla kiinni ja on myös pysynyt.
[/quote]

Mainio oivallus oli myös Kuuhildalla muistaakseni, kun oli tiennyt olevansa voiton puolella muistellessaan hauskoja tapauksia exän kanssa ja huomatessa, että olipas heillä silloin kivaa. Ihana vinkki!

tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: