Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luvattomien energiakytkösten katkaiseminen  (Luettu 243965 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #45 : 01.12.2011 12:25:05 »

Eipä ole tainnut minulla onnistua, vaikka useamman kerran olen tehnyt...vai kuinka pian siihen toiseen pitäisi törmätä/saada puhelu tms.? Joko en osaa tai sitten sitä ei ole tarkoitettu katkaistavaksi?? Ihan tyhmää  Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #46 : 01.12.2011 13:10:37 »

Ei se henkilö välttämättä tule vastaasi millään tavalla, vaikka olet hyvin onnistunutkin Smiley
Minä omalla kohdallani luulisin että se kuka reagoi ja koska ja miten oli suoraa verrannollinen sen kytköksen vahvuuteen tai tuoreuteen Huh
Mutta pahimmat heti tunnin sisään, ja jotkut jotain kk. päästä...mistä tiedän vaikka joku vieläkin ottaisi yhteyttä?
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #47 : 03.12.2011 19:44:58 »

Eipä ole tainnut minulla onnistua, vaikka useamman kerran olen tehnyt...vai kuinka pian siihen toiseen pitäisi törmätä/saada puhelu tms.? Joko en osaa tai sitten sitä ei ole tarkoitettu katkaistavaksi?? Ihan tyhmää  Sad

Mitenköhän tämän ketjun alkuperäinen sanoma on kääntynyt ylösalaisin?
Olen ymmärtänyt, että energiakytköksiä katkotaan siksi, ettei menetetä omaa voimaa. Jos katkot kytköksiä, jotta saisit yhteyden johonkin henkilöön, toimintasi kuullostaa magialta.

Jos toivot yhteyttä toiseen ihmiseen, niin soita hänelle.
Jos haluat vapautua energiavampyyreista ja muista itsellesi haitallisista kytköksistä, katkaisen ne. Joskus ihminen aistii sen ja yrittää luoda kytköksen uudelleen ottamalla yhteyttä.

Olen joskus pyytänyt Enkeleitä auttamaan yhteyden otossa. Se toimii joskus aivan käsittämättömän hienosti! Kerran, kun kaipasin erästä ihmistä, joka asuu kaukana, pyysin Enkeleiltä, että hän soittaisi. Noin 10 minuutin kuluttua puhelin soi. Hän oli sattumaltakäymässä helsingissä, eikä tiennyt minunkin olevan siellä. Puolen tunnin kuluttua istuimme terassilla. Voi sitä riemua, kun huomasin Enkeleiden kuulleen minua ja vastanneen niin nopeasti!

tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #48 : 04.12.2011 07:45:41 »

Eipä ole tainnut minulla onnistua, vaikka useamman kerran olen tehnyt...vai kuinka pian siihen toiseen pitäisi törmätä/saada puhelu tms.? Joko en osaa tai sitten sitä ei ole tarkoitettu katkaistavaksi?? Ihan tyhmää  Sad

Mitenköhän tämän ketjun alkuperäinen sanoma on kääntynyt ylösalaisin?
Olen ymmärtänyt, että energiakytköksiä katkotaan siksi, ettei menetetä omaa voimaa. Jos katkot kytköksiä, jotta saisit yhteyden johonkin henkilöön, toimintasi kuullostaa magialta.



En minä oikeasti siksi ole yrittänyt kytköksiä katkoa, että hän ottaisi yhteyttä Smiley Se nyt oli tuossa yhdessä kirjoituksessani vähän sellaista läppää, kun siihen suuntaan puhuin  Wink Mutta siis ihan oikeasti haluaisin jatkaa elämääni ilman, että kyseinen henkilö vaivaa minua minun mielessäni...päästää irti...
Lueskelin vain tuolla aikaisemmin, että usein merkkinä siitä, että kytköksen katkaiseminen on onnistunut, on se, että saa kyseiseltä henkilöltä puhelun/törmää häneen, ja moni kirjoittaakin, että niin on käynyt... mietin vain, että eikö kohdallani sitten ole toiminut tämä jostain syystä/enkö ole osannut tehdä sitä oikein, kun "mitään ei ole tapahtunut"...

En tosiaan tiedä, mitä tulisi tehdä... yli 15 vuotta olen yrittänyt kaikenlaista, että pääsisin irti, mutta jostain syystä ei vaan onnistu Sad Olen alkanut jo miettimään, että loppuelämäni tulee varmaankin olemaan tätä, että se on vain hyväksyttävä...?
Olisi ihan kiva tietää, mikä tämän kaiken tarkoitus on...joten jos täällä joku tietää, niin olen enemmänkin kuin kiitollinen vastauksesta...
Enkeleiltäkin olen apua pyytänyt, että ymmärtäisin, mutta tuntuu, ettei mikään mielessäni selkeydy/apua en saa....... Sad
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #49 : 04.12.2011 12:22:08 »

Eipä ole tainnut minulla onnistua, vaikka useamman kerran olen tehnyt...vai kuinka pian siihen toiseen pitäisi törmätä/saada puhelu tms.? Joko en osaa tai sitten sitä ei ole tarkoitettu katkaistavaksi?? Ihan tyhmää  Sad

Mitenköhän tämän ketjun alkuperäinen sanoma on kääntynyt ylösalaisin?
Olen ymmärtänyt, että energiakytköksiä katkotaan siksi, ettei menetetä omaa voimaa. Jos katkot kytköksiä, jotta saisit yhteyden johonkin henkilöön, toimintasi kuullostaa magialta.



En minä oikeasti siksi ole yrittänyt kytköksiä katkoa, että hän ottaisi yhteyttä Smiley Se nyt oli tuossa yhdessä kirjoituksessani vähän sellaista läppää, kun siihen suuntaan puhuin  Wink Mutta siis ihan oikeasti haluaisin jatkaa elämääni ilman, että kyseinen henkilö vaivaa minua minun mielessäni...päästää irti...
Lueskelin vain tuolla aikaisemmin, että usein merkkinä siitä, että kytköksen katkaiseminen on onnistunut, on se, että saa kyseiseltä henkilöltä puhelun/törmää häneen, ja moni kirjoittaakin, että niin on käynyt... mietin vain, että eikö kohdallani sitten ole toiminut tämä jostain syystä/enkö ole osannut tehdä sitä oikein, kun "mitään ei ole tapahtunut"...

En tosiaan tiedä, mitä tulisi tehdä... yli 15 vuotta olen yrittänyt kaikenlaista, että pääsisin irti, mutta jostain syystä ei vaan onnistu Sad Olen alkanut jo miettimään, että loppuelämäni tulee varmaankin olemaan tätä, että se on vain hyväksyttävä...?
Olisi ihan kiva tietää, mikä tämän kaiken tarkoitus on...joten jos täällä joku tietää, niin olen enemmänkin kuin kiitollinen vastauksesta...
Enkeleiltäkin olen apua pyytänyt, että ymmärtäisin, mutta tuntuu, ettei mikään mielessäni selkeydy/apua en saa....... Sad


Vähän vaikuttaisi siltä että sinulla ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa tämän asian suhteen? Oletko tutkinut miltä tuntuisi jos tämä kytkös näin monen vuoden jälkeen poistuisi? Pitää olla ehdottoman varma ja vahva päätöksessä jos haluaa että noinkin sitkeä kytkös katkeaisi. Vaikuttaa myös siltä että olet jo tavallaan luovuttanut?  coolsmiley

On hyvin mahdollista, ettei tahdonvoimaa ehkä olekaan tarpeeksi...ja että olen tavallaan jo luovuttanut  Undecided ainakin alitajuisesti...
...kylläpä sitä voikin ihminen olla hukassa........ Sad
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #50 : 04.12.2011 13:33:13 »

Vedenhelmi!  smitten

Energiakytköksen katkaisu ei aina tunnu siinä toisessa osapuolessa.
Vaikuttaa, että oma mielesi ei päästä irti. Tämä toinen henkilö on voinut unohtaa sinut jo vuosia sitten.

Vaikuttaa, että tämä henkilö on tullut elämääsi, jotta opit anteeksianatamisen läksyn. Se on vaikeimpia läksyjä elämässämme.
Anteeksi antamisen tie on pitkä, eikä siihen ole mitään poppakonsteja. Sielu ja sydän haluavat vapautua nopeammin, mutta mieli jää usein kiinni.

Tälläkin foorumilla on muistaakseni ketjuja aiheesta, mutta tässä pari vinkkiä;
Toista ainakin kolme kertaa päivässä: minä (nimi) annan sinulle (nimi) anteeksi. Sinä olet vapaa ja minä olen vapaa. Ääneen sanottuna tehokkaampaa. Yrittäminen ei maksa mitään ja tämä vie aikaasi vain pari minuuttia. Vaikutukset voivat yllättää. Usein nämä asiat tulevat käsittelyyn sykleittäin, joten jos asia joskus palaa mielesi, jatka harjoitusta.

Toinen keino on kutsua Violettia liekkiä puhdistamaan teidän sidettänne. Siitäkin löytyy paljon tietoa täältä tai googlettamalla.

Voit myös ottaa tähän toiseen henkilöön yhteyden, kertoa tunteistasi ja yrittää saattaa loppuun keskeneräiset asiat.

Esirukoukset ja hänen siunaamisensa ovat myös tehokkaita keinoja.

Muistathan ennenkaikkea, että pyytäessäsi ohjausta Enkeleiltä ja Oppailta saat aina apua. Sinun on kuitenkin tehtävä oma osuutesi, eli mielesi tyynnyttäminen. Enkeleillä ei ole oikeutta puuttua vapaaseen tahtoosi roikkua tunnepuolella kiinni hänessä.

Voimia!
« Viimeksi muokattu: 04.12.2011 13:34:50 kirjoittanut Yep » tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #51 : 04.12.2011 16:26:55 »

Kiitos rakkaat vastauksistanne Smiley

Paljon on positiivista, ja olemme kyllä olleet yhteyksissä kaikki nämä vuodet, välillä pitempi aika, ettei olla oltu missään tekemisissä, mutta sitten taas jaksoja, jolloin enemmän yhteyksissä ja tapaammekin...ja voi, ne unet, ne tulevat ikään kuin tyhjästä, vaikken olisi tietoisesti häntä ajatellut edes aikoihin ja monesti unet ovat kertoneet, että jokin on hänellä huonosti ja sitten olen soittanut hänelle ja kyseinen uni on ollut totta... Miksi minulle kerrotaan sellaisia asioita unessa?
Olen antanut hänelle anteeksi (monen mielestä liikaakin, mutta jos oikeasti ja aidosti rakastaa, on yhdentekevää tietyllä tapaa, mitä toinen on tehnyt tai jättänyt tekemättä joskus, mielestäni mikään ei voi vaikuttaa täydellisen rakkauden tunteeseen...)
Olen yrittänyt useamman kerran hänen kanssaan puhua asiat selviksi, kasvotusten. Myös kirjeitä olen hänelle antanut. Monivuotiset tiiviit terapiajaksot ovat takana (syynä ei pelkästään hän, mutta toki olen hänestä siellä paljon puhunut). Mielestäni olen tehnyt oikeastaan kaiken, mitä vain voi tehdä, että voisin jatkaa elämääni eteenpäin ilman, että hän on minussa jollain tasolla kiinni, ja irrottautua hänestä...mutta aina, tavalla tai toisella, hän palaa elämääni takaisin..... Näistä syistä olenkin siis alkanut viime vuosina ajattelemaan, että ehkä minun on vain pakko oppia elämään tämän kaiken kanssa, hyväksyä se, että irti en pääse... On tämä vain kamalan kuluttavaa Sad
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #52 : 04.12.2011 16:34:58 »

Toista ainakin kolme kertaa päivässä: minä (nimi) annan sinulle (nimi) anteeksi. Sinä olet vapaa ja minä olen vapaa. Ääneen sanottuna tehokkaampaa. Yrittäminen ei maksa mitään ja tämä vie aikaasi vain pari minuuttia. Vaikutukset voivat yllättää. Usein nämä asiat tulevat käsittelyyn sykleittäin, joten jos asia joskus palaa mielesi, jatka harjoitusta.
Voi taivas kun alkoi itkettää....
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #53 : 04.12.2011 23:33:14 »

Vedenhelmi. Jos teillä on tällainen suhde joka on täynnä rakkautta niin tuolloin hän ei varmasti ole se ainoa joka pitää sinusta kiinni, vaan sinä nähtävästi sen sallit jollain tasolla. Toi violetti liekki on aika tehokas ja täällä on siitä erillisiä ketjuja. Voimia sinulle jokatapauksessa ja toivotaan että tämä teidän side jossain vaiheessa vapautuisi. Minulle tulee mieleen että taitaa olla aika rakas sielu sinulle?

On kyllä ihan äärettömän rakas..... Täytyypä tutustua tuohon violettiin liekkiin tarkemmin.
..niin ja vaikka hän sanoisi/tekisi mitä vain, liittyen siis siihen etten hänelle enää juurikaan merkitsisi, niin minä en USKO häntä... Huh !!
...Että se siitä keskustelun ja asian selvittelyn yrittämisestä sitten hänen kanssaan!

Olen jo "odottanut" noin 15 vuotta, ehkä odotan lopun elämääni..... Sad
Asiaa ei myöskään helpota yhtään se, että olen tosiaan saanut selkeän merkin tuolta ylhäältä, kun sitä pyysin, liittyen siihen, että me vielä palaamme toistemme luokse...ja minä marisen, etten jaksa odottaa ja sitten ajattelen (= joku sanoo minulle ajatusteni kautta?), että "olethan jo näinkin pitkään jaksanut, hyvinhän vielä vaikka toisetkin 15v jaksaisit, sitä paitsi aika on suhteellinen käsite"...

Olen varmaankin täysi idiootti ja välillä mietin, että olen tehnyt asiasta jonkinlaisen pakkomielteen itselleni tmv... Uskon, että tälläkin hetkellä minä kärsin enemmän kuin hän, mutta ei se mitään, oikeasti Smiley Sisimmässäni toivon ainoastaan, että hän on onnellinen, oli sitten missä hyvänsä ja kenen kanssa hyvänsä, niin rakas hän minulle on. Totta kai olen itsekin itselleni äärettömän tärkeä ja rakas, ja siksi haluaisinkin päästää irti, olla onnellinen ilman hänen läsnäoloaan...jos vain voisin vakuuttua siitä, että tämä kaikki "odottaminen" on turhaa...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #54 : 04.12.2011 23:37:54 »

Hankala tilanne Vedenhelmi   Cry Cry
Voimia ja pikaista ulospääsyä tavalla tai toisella  smitten
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #55 : 05.12.2011 00:15:29 »

Hankala tilanne Vedenhelmi   Cry Cry
Voimia ja pikaista ulospääsyä tavalla tai toisella  smitten

Kiitos Kuuhilda  smitten smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #56 : 05.12.2011 00:17:08 »

 smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 05.12.2011 12:44:34 »

Asiaa ei myöskään helpota yhtään se, että olen tosiaan saanut selkeän merkin tuolta ylhäältä, kun sitä pyysin, liittyen siihen, että me vielä palaamme toistemme luokse...ja minä marisen, etten jaksa odottaa ja sitten ajattelen (= joku sanoo minulle ajatusteni kautta?), että "olethan jo näinkin pitkään jaksanut, hyvinhän vielä vaikka toisetkin 15v jaksaisit, sitä paitsi aika on suhteellinen käsite"...

Henkimaailman puolelta ei voi saada mitään varmoja vastauksia, vaan ainoastaan vastauksia siihen, onko jonkin asian toteutumisen potentiaali suuri vai pieni. Tämä sen vuoksi, että jokaikinen ihminen toimii vapaalla tahdollaan ja potentiaalit voivat muuttua vapaan tahdon käytön seurauksena. Merkki jonka olet saanut, on siis merkki suuresta potentiaalista (todennäköisyydestä) yhteen palaamiselle, ei satavarma ennustus siitä että niin todella käy.

Jos elät menneisyyden muistelussa tai tulevan tapahtuman haikailussa, jää sinulta nykyhetki elämättä. Ja kuitenkin meillä ei ole mitään muuta kun nykyhetki, eli silloin jää elämä elämättä.

Fysiologisesta puolesta: Ajattelemalla rakastuneita ajatuksia toisesta ihmisestä, on mahdollista aiheuttaa itselleen tismalleen sama rakastuneen hormonimyrsky, kuin silloin kun on aidosti rakkaussuhteessa. Tällöin voi käydä niin, että rakastun korviani myöten ihmiseen, joka ei edes tiedä omasta olemassaolostani. Tästä syystä pidän itse tiukkaa linjaa: Ei ikinä eikä koskaan fantasioita todellisista oikeasti elävistä ihmisistä, joihin on joskus mahdollisuus törmätä.

Sinun tapauksessasi jatkuva rakastuneiden ajatusten ajattelu ko. henkilöstä voi pitää yllä tunnetta, jonka olisi kuulunut jo haipua.

Kaikki odotukset vähentävät onnellisuutta!

Ja joo, ketjun varsinaiseen aiheeseen: Joskus henkilö ottaa yhteyttä kun energiasiden katkaistaan, joskus ei. Siitä ei voi päätellä mitään siitä, onko katkaisu onnistunut.

Tekstiesi perusteella päättelisin, että energiaside ei katkea, koska sisimmässäsi et halua sen katkeavan kun kerran kaipaat niin tätä ihmistä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Yep
Vieras
« Vastaus #58 : 05.12.2011 16:13:22 »

Toista ainakin kolme kertaa päivässä: minä (nimi) annan sinulle (nimi) anteeksi. Sinä olet vapaa ja minä olen vapaa. Ääneen sanottuna tehokkaampaa. Yrittäminen ei maksa mitään ja tämä vie aikaasi vain pari minuuttia. Vaikutukset voivat yllättää. Usein nämä asiat tulevat käsittelyyn sykleittäin, joten jos asia joskus palaa mielesi, jatka harjoitusta.
Voi taivas kun alkoi itkettää....


 smitten smitten smitten
Puhdistavaa itkua?
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #59 : 05.12.2011 16:19:05 »

Vedenhelmi, älä hyvä ihminen hukkaa elämääsi.

Yritä tallettaa sydämeesi hyvät hetket ja tunne siitä, kuinka olet rakastanut ja sinua on rakastettu. Sitä ei kukaan voi ottaa sinulta pois.
Myönnä kuitenkin, ettei toinen osapuoli halua olla kanssasi. Ei kukaan odota tai odotuta 15 vuotta huvin vuoksi!
Ihminen voi rakastaa useaa ihmistä. Jokaista hieman eri tavalla.

Kryonin ohjeen mukaan; jos rakkaus on satuttanut sinua, se ei ollut rakkautta!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: