Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkkigalleria  (Luettu 17094 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« : 20.08.2011 12:14:48 »

Toivon mukaan tämän linkin alta löytyy Powerpoint-esitys, jossa on naamakuvia julkisuuden henkilöistä nousumerkeittäin lajiteltuna.

Näkyykö nousumerkki naamasta, vai kertooko se enemmän persoonallisuudesta? Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Myös Aurinko- ja Kuumerkit tulevat näkyviin automaattisesti tai vaihtoehtoisesti nuolinäppäimellä/hiirellä klikaten.

Astu nousumerkkigalleriaan tästä
« Viimeksi muokattu: 23.11.2011 19:49:27 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 20.08.2011 12:53:52 »

Itseasiassa lapseni kyllä löysin nousumerkkigalleriasta. Poikani on kylläkin aurinko oinas  askendentti neitsyt , mutta hänessä ja Kurt Cobainissa on ulkonäöllisesti jotain samaa. Pojallani on  kuu kalat , joka ehkä sitten tuo sen yhdistävän tekijän. Tyttäreni, joka on  aurinko skorpioni  askendentti kaksoset on samaa ilmavuutta, jota löysin nousukaksosnaisista. Michelle Pfeiffer olisi ehkä lähinnä, vaikka onkin aurinko härkä. Toinen hyvä vaihtoehto olisi Angelina Jolie (  aurinko kaksoset ). Tyttären kasvoissa on samoja elementtejä kuin Angelinalla. Luonteeltaan tytär on Peppi Pitkätossu.

Mutta itse en kyllä pysty samaistumaan ollenkaan Tarja Haloseen. Ollaan me NIIN erillaisia niin ulkonäöllisesti kuin käytökseltämmekin. Mutta johtunee vissiin siitä, että hän on joulukuun kauris ja minä melkein vesimies. Enemmän tosiaan pystyn ulkonäöllisesti samaistumaan Lisa Marie Presleyn kuvaan, mutta hän onkin aurinko vesimies. Minulla on siis voimakas leuka, mutta oikeastaan härälle sopiva lyhyt kaula. Leijonaa minussa ovat hiukset ja ryhti. Osaan myös katsoa muita tarvittaessa nenänvartta alaspäin halveksien.  Grin En tosin tee sitä kovinkaan usein, enkä edes mielelläni. Kasvoiltani olen maskuliininen (voimakas luusto), mutta myös koko keholtani.

Edit: Ja nyt ymmärrän miksi Sean Connery on minuun vedonnut niin kovin! Hän on  askendentti kauris niin kuin on isänikin.  Grin Tosin isäukolla on  aurinko jousimies ja  kuu kaksoset . Mutta joo, Sean Connery on charmantti ja minuun vetoava mies. Ainoa oikea James Bond.  Wink
Äitini muistuttaa ulkonäöllisesti enemmän Edith Piafia kuin Margaret Thatcheria nousumerkin perusteella. Tosin äidilläni on eri malliset silmät. Äitini siis  aurinko vaaka  askendentti skorpioni ja  kuu oinas .

Siinäpä teille nyt pähkäiltävää, jos haluatte suurinpiirtein tietää miltä näytän.  2funny Karrikoiden olen siis Edith Piafin ja Sean Conneryn sekoitus....  2funny
Ja joku on sanonut minun muistuttavan David Bowieta.  Wink

Olen aika sudoku ratkottavaksi.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 20.08.2011 13:17:16 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.08.2011 13:13:12 »

Minulla oma poika on nousu-Leijona ja vaikka pieni vielä onkin, niin tietynlaista samankaltaisuutta on kyllä Dannyn kanssa, jolla on Kuukin Kaloissa kuten pojallani. Muuten Auringot vastamerkeissä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3 : 20.08.2011 18:03:12 »

En käsittääkseni näytä niinkään tyypilliseltä nousuvaa'alta, pikemminkin painottuu se että nousumerkin hallitsija on yhtymässä Uranukseen. Julkkiksista keillä on tuo kuvio, vaikuttaa että se tekee ulkonäöstä jollain tapaa silmiinpistävän - jotkut ovat luonnostaan erityisen hyvännäköisiä kun taas toisilla se vaikuttaa enemmän tyylitajuun; tähän panostan vaikka kulkisin verkkareissa, tavis-look ei kerta kaikkiaan ole mua varten. Cool
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 20.08.2011 21:34:42 »

Aika jännä tuo, että minun mielestä kaikki maailman kauneimmat naiset löytyi tuosta nousurapu-kategoriasta, paitsi tietenkin Marilyn Smiley

Totta.  Smiley

Tuon onkin todella mielenkiintoinen kysymys. Kiitos Lilli kun otit aiheen esiin.

Itse olen koko elämäni tuskaillut sitä kun en sattunut syntymään paria tuntia myöhempään, silloinhan olisin nousu leijona. Mutta toisaalta taas, nousu  rapu on kyllä loistava merkki. Jotain magneettista siinä on. Ei ole yksi kerta vaan useampi kun töissä ollessani on asiakas jäänyt tuijottamaan ja sitten havahtunut ja sanonut jotain että "on niin nätti naama että oli pakko tuijottaa, sori" tai jotain sinnepäin.

Mutta onko se sitten se persoona ja siitä lähtevä säteily vai mikä?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #5 : 20.08.2011 22:12:34 »

Tässä valikoidut nousukravut oli tosi sensuelleja, toisaalta noususkorpionit ja mulle myös nousujellonat on hotness  smitten Kiinnostava tällaisia on aina miettiä. Paremmin ehkä kuin naamasta, tulee mielestäni nousumerkki esiin ihan vain kun ensimmäistä kertaa tapaa ihmisen. Kukaan, joka on tähän asti ollut astrologiasta kiinnostunut, ei olisi ensi näkemältä sanonut mua kauriiksi, vaan aina leijonaksi.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.08.2011 23:01:59 »

Mitä noihin nousu-Rapuihin tulee, niin yritin löytää galleriaan muitakin kuin vain viihde- ja mallimaailman edustajia, joilla ulkoiset ominaisuudet ovat kohdillaan, mutta aika laihaksi saalis jäi. Helena Blavatsky voisi olla esimerkki hieman tavallisemman näköisestä nousu-Ravusta. Hänellä Leijona-Aurinko ja Kuu-Vaaka.

Helena Blavatsky
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.08.2011 09:22:28 »

SanctArcta, olen nähnyt melkoisen paljon voimakkaita, "kirveellä veistettyjä" kasvonpiirteitä niin nousu- kuin Aurinko-Kauriillakin, eli näkyyköhän sinusta sitten se Aurinkomerkki enemmän lävitse?

Tässä mielestäni tyypilliset Kauris-kasvot naisella, joka on  askendentti kauris aurinko rapu kuu skorpioni
Gisele Bundchen
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #8 : 21.08.2011 09:38:23 »



 Madeleinessa näkyy nousu skorpari,  tietynlaisena rohkeutena olla esillä, ja pistävä katse,
 --vaikka onkin muuten ilmamerkkiä. 
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #9 : 21.08.2011 13:47:18 »

Lara Fabian on mun astrokaksonen. Samaistun ainakin tässä kuvassa olemukseen, katseeseen... tosin mä en ole kaunis.  Tongue

http://www.librarising.com/astrology/celebs/larafabian.html

Yhteistä  askendentti leijona aurinko kauris kuu vesimies    venus kauris merkurius kauris keskitaivas harka
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #10 : 30.08.2011 10:16:16 »

Nousu ravuilla on juuri tuollainen.. "pyöreä" naama. Vähän kuin lapsella, pehmeän pyöreät piirteet. Itselläkin. Vaikka olen aina ollut laihahko, niin kasvot on pehmeän pyöreät, mikä saa näyttämään nuoremmalta.
Nousuravuissa on kyllä kauniita naisia  Smiley mutta on muissakin.

Nousurapuja on myös Kate Hudson, Cindy Craford, Milla Jovovich, Mariah Carey, Liv Tyler, Ava Gardner, Farrah Fawcett, Ursula Anderss, Cameron Diaz. Ainakin nämä leidit löyrtyvät astrothemestä nousevien rapujen joukosta.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #11 : 06.09.2011 13:23:45 »


Taitaa olla Maria Callas kun on NouAuJou! Aika outoa, että "vaikka" mie oon NouAuSko,
"kuitenkin" Maria on käytännössä ainoa ooppera laulaja, joka saa ihon kanan lihalle!

Noh, Kuu on miulla onnettomalla Jou (riidellee NouAun kaa?).

 :Smiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #12 : 08.10.2011 22:05:25 »

Tässä muutamien kuuluisien kaunotarten nousumerkkejä:

Elizabeth Taylor:   aurinko Kalat,  askendentti Vaaka

Isabella Rossellini:  aurinko Kaksoset,  askendentti Jousimies

Anne Pohtamo:  aurinko Leijona,  askendentti Kalat

Ingrid Bergman:  aurinko Neitsyt,  askendentti Leijona

Vivien Leigh:  aurinko Skorpioni,  askendentti Härkä

Kata Kärkkäinen:  aurinko Skorpioni,  askendentti Jousimies

Catherine Zeta-Jones:  aurinko Vaaka,  askendentti Jousimies
tallennettu

.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 09.10.2011 12:21:53 »

Taylor on ainakin Astrodatabankin mukaan AC-Jousimies.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 09.10.2011 12:47:15 »

Toivon mukaan tämän linkin alta löytyy Powerpoint-esitys, jossa on naamakuvia julkisuuden henkilöistä nousumerkeittäin lajiteltuna.

Astu nousumerkkigalleriaan tästä

The presentation you are trying to view was removed.

Eli ei päässyt katsomaan...  Sad

Enpä osaa sanoa miten tuo  askendentti  neitsyt sitten näkyisi ulkonäössäni...  :Smiley Olen siro, hoikka, suht pitkä (170cm) ja mitäs vielä... Sopivatko nuo elementit neitsyeen en tiedä. Paremmin varmaan kuitenkin kuin  aurinko härkääni...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: