Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkkigalleria  (Luettu 17095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 09.10.2011 12:47:15 »

Toivon mukaan tämän linkin alta löytyy Powerpoint-esitys, jossa on naamakuvia julkisuuden henkilöistä nousumerkeittäin lajiteltuna.

Astu nousumerkkigalleriaan tästä

The presentation you are trying to view was removed.

Eli ei päässyt katsomaan...  Sad

Enpä osaa sanoa miten tuo  askendentti  neitsyt sitten näkyisi ulkonäössäni...  :Smiley Olen siro, hoikka, suht pitkä (170cm) ja mitäs vielä... Sopivatko nuo elementit neitsyeen en tiedä. Paremmin varmaan kuitenkin kuin  aurinko härkääni...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 09.10.2011 17:23:12 »

Latasin tiedoston uudestaan, kun oli näköjään jostain tuntemattomasta syystä poistettu (katseltu liian harvoin?). Nyt se on taas tuon ensimmäisessä viestissä mainitun linkin takana.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 09.10.2011 20:57:06 »

En osaa noista oikein muuta sanoa kuin, että noususkorpioneilla näkyi jotenkin tosi selvästi sellainen katseen pistävyys, terävyys, syvälle porautuminen tai miten sen sanoisi... Aika sellaisia hurjia katseita...  Huh
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #18 : 09.10.2011 22:39:24 »

Taylor on ainakin Astrodatabankin mukaan AC-Jousimies.

Katsoin 4-5 eri sivustolta, niissä kaikissa tosiaan on AC-Jousimies Taylorille - toi nouseva Vaaka oli sellanen joka aikoinaan oli usein jossain joten se jäi mulle mieleen; näistä ei aina tiedä.
tallennettu

.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 10.10.2011 18:33:33 »

En osaa noista oikein muuta sanoa kuin, että noususkorpioneilla näkyi jotenkin tosi selvästi sellainen katseen pistävyys, terävyys, syvälle porautuminen tai miten sen sanoisi... Aika sellaisia hurjia katseita...  Huh

Olet ihan oikeassa, että noususkorppareilla on pistävä katse. Itsekin kun noususkorppari, niin heti alkoi kiinnostamaan että onko jotain samaa? Kieltämättä perusilmeessä katseeni on sellainen kylmähkön ja mietteliään oloinen, ja helposti saa sellaisen vihaisankin katseen jota peilistä piti hieman säikähtääkin, mutta toisaalta taas lempeyttäkin kyllä saa ja sellaista tunteikkuutta.

Älä sentään omaa peilikuvaasi säikähdä.  Grin
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #20 : 05.07.2012 10:01:49 »

Toivon mukaan tämän linkin alta löytyy Powerpoint-esitys, jossa on naamakuvia julkisuuden henkilöistä nousumerkeittäin lajiteltuna.

Näkyykö nousumerkki naamasta, vai kertooko se enemmän persoonallisuudesta? Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Myös Aurinko- ja Kuumerkit tulevat näkyviin automaattisesti tai vaihtoehtoisesti nuolinäppäimellä/hiirellä klikaten.

Astu nousumerkkigalleriaan tästä

Voi Rähmä  Shocked
Ei tuo mulla toiminut lainkaan... Olsin niin mielelläni tutkaillut tätä...
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #21 : 05.07.2012 16:36:50 »

Kuinka paljon peili vääristää, koska mä en näe yhdennäköisyyttä astrokaksosteni kanssa? uglystupid2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #22 : 05.07.2012 19:40:11 »

Yksi ihan kiva samaan aiheeseen liittyvä sivusto löytyy täältä:

http://www.astrofaces.com/astrofaces/index.html

Ja toinen:

http://appearanceastrology.tumblr.com/

Kiitosta kiitos myelene  Smiley
Nyt minunkin pärstäni komeilee tuolla galleriassa  Cool :Smiley Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: