Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karoliina Kesti?  (Luettu 41031 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anjali
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #15 : 20.08.2011 23:28:26 »

Karoliinalla ei ole mitään hätää - hän on hyvissä käsissä, hyvän sydämen huomassa. Karoliinan sydämestä sekä kaikkien niiden sydämistä, jotka välittävät, Rakkauden sanoma leviää nyt kulovalkean tavoin. Karoliinan sydänvoima ja tietoisuus ovat kasvaneet huimasti tapahtuneen vuoksi kuin myös kaikkien ihmisten, joita hän on koskettanut. Hänen kauttaan on vuodatettu paljon Rakkauden voimaa tänne Suomeen, koska Karoliinalla on suuri Sydän. Voimia hänelle, omaisille, läheisille ja meille kaikille.

Jumalan kämmenellä
ei pelkää lintunen,
Jumalan kämmenellä
ei pelkää ihminen.
Kaikille tilaa riittää,
kaikille paikkoja on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.

2.
Jumala meitä kutsuu
nyt suojaan turvaisaan.
Jumala meitä kutsuu
ja kantaa voimallaan.
Milloinkaan ei hän hylkää,
lastensa kanssa hän on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.


Jumalan kämmenellä
ei pelkää lintunen,
Jumalan kämmenellä
ei pelkää ihminen.
Kaikille tilaa riittää,
kaikille paikkoja on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.

2.
Jumala meitä kutsuu
nyt suojaan turvaisaan.
Jumala meitä kutsuu
ja kantaa voimallaan.
Milloinkaan ei hän hylkää,
lastensa kanssa hän on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.





virsi 499
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #16 : 22.08.2011 10:04:11 »


Olin juuri lukenut Iltalehden netistä uudesta käänteestä Karoliinan tapauksessa,
kun tulivat kirjaimet BEJ mieleen. Mitä todennäköisimmin eivät liity mitenkään
tapaukseen, mutta pistetään tänne "muistiin" kuitenkin...

Nyt juuri tuli mieleen, että eivät kai mahdolliset tekijät ole "Suomenlahden
takaa"??

 Huh
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #17 : 22.08.2011 12:33:45 »


Nyt juuri tuli mieleen, että eivät kai mahdolliset tekijät ole "Suomenlahden
takaa"??

 Huh

Etpä ole ainut jolla tuo mielikuva. Lisäksi musta tuntuu, etä hän ei ole osannu pelätä ennen ku ollu liian myöhästä, tuttuja(?) siis.. Mie oon tarkotuksella vältelly uutisia joissa kerrottu hänestä. Mutta nämä ja se, että asiassa on salailtu ratkasevia yksityiskohtia on ollu alusta asti vahvana mielessä. Ja varmaan jokaisen suomalaisen ajatus, että ois pitäny rikostutkinta alottaa jo aiemmin, kun jotain toivoa olis vielä ollu.

Syy välttelyyn on jokseenkin outo pelko, että "tietäsin" asioista liikkaa mitä tällä hetkellä jaksaisin.
tallennettu
Pampula75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #18 : 24.08.2011 21:04:10 »

Mulla tuppaa jonkinlaisa etiäisiä tulemaan uniin aina tasaisin väliajoin, mutta viime yönä näin kummallisen unen enkä nyt tiedä liittyykö kadonneen Karoliinan tapaukseen mutta pisti kyllä mietityttämään.

Unessa olin metsässä joka rajoittui veteen. Lähellä oli iso mänty, jonka juuret näkyivät kiemurrellen maan pinnalla. Etsin kiivaasti jotain tai jotakin puun juurelta, mutta en löytänyt. Käännyin poispäin ja katsoessani takaisin puun suuntaan, näin sen juurella ikäänkuin kaksi saman näköistä vaaleatukkaista nuorta tyttöä makaamassa ja heidän kasvot olivat ruhjeilla. Toinen hahmoista siirtyi hetken kuluttua luokseni ja vain katsoi minua, ihan kuin unen tyttö olisi halunnut kertoa jotakin mutta ei pystynyt.

Jotenkin tuli vahva tunne, että Karoliinaa ei enää elossa löydy ja etsiä pitäisi paikasta josta jo on kertaalleen etsitty. Onko muilla ollut vastaavia tuntemuksia?

 
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #19 : 25.08.2011 00:03:36 »

Tänään lueskelin täsä hommaa ja mulle tuli TOSI vahva tunne niinku tuoksahtais kosteahko maa/ multa. Oikein sellainen voimakas. Siis kirjaimellisesti ei tullut tätä tunnetta että haistan jotain, mutta tuli vaan sellainen tuntemus. En sitten tiedä liittykö k.o tapaukseen millään tavalla, mutta ihmetyttää kyllä.
Just yks päivä makoilin tylsyyksissäni sohvalla ja mietin tätä koko Karoliina Kesti-mysteeriä silmät kiinni ihan ajatuksissani, ja tuli semmonen mielikuva kuin oisin ollut noin metrin verran mullan alla, just semmosta tummaa, kosteaa ja viileää ja vähän puoliks maatuneita puun lehtiä Shocked
 
Huh, toivottavast nää on vaa jotaa oman mielikuvituksen tuotetta eikä tyttöö oikeesti oo mihkää maastoo haudattu...  Undecided Semmonen vahva tunne kyllä on, ettei varmaan ihan elävien kirjoissa enää ole vaan just jonkinlaisessa välitilassa kuten joku jo kirjoittikin.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #20 : 25.08.2011 11:33:38 »

mun mielestä siinä o jossai semmonen sorakuoppa josta soraa ajetaan, olisko siinä mun muistikuvan mukaan ollu lautarakenteinen hökkeli, muttei kyä tainnu kukaa siinä asua
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #21 : 25.08.2011 21:20:43 »

Juuri tänään tästä kirjoitin päiväkirjaani,että kovin tulee Karoliina esille henkimaailman puolelta,jotenkin näyttäis siltä että melko läheltä on etsitty,menneet lähes viereltä,mutta ei ihan just siitä paikalta että olisivat koirat saaneet vainun. Minulla kanssa haisee nenään multa/ kostea maa.Sitten mielikuva on nopeasta lopusta,mutta tunnen kuinka kauhu puristaa rintaa sitä ennen.
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #22 : 26.08.2011 09:42:18 »

Kun pieni Madeleine tyttö katosi mieleeni nousi voimakkaita mielikuvia mm. kivitalosta järven rannalla ja että hänet olisi haudattu hiekkarannalle elävältä, mikä tuntui ensin absurdilta mutta pian tämän jälkeen häntä tosiaan etsittiin hiekkarannalta muttei löydetty. Tässä Karoliina Kestin tapauksessa mieleen ei nouse kuvia, ainoa on pahuuden läsnäolo- se tuntuu hyvin voimakkaana. Tuntuu siltä että läheltä tekopaikkaa häntä ei löydy vaan on viety kauemmaksi. Pahalta tuntuu omaisten puolesta. Cry
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #23 : 26.08.2011 11:00:34 »



  Karoliina on ollut usein mielessäni, myös illalla nukkumaan mennessä,
  ja viime yö oli jotenkin raskas, unta en muista mutta jotai painajaista se oli, ja pahuus ja
  tuska siellä näyttäytyi.

 Ajatukset 15v, tytöstä, yksin yöllä pimeässä, ja sitten ne miehet,--tuntuu niin pelottavalta,
 ehkä alkoholi antoi hänelle rohkeutta lähteä, siihen aikaan.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 26.08.2011 13:10:58 »

Tyttöparka..  Sad

Mutta noista enkeleista ja orbeista sun muista.. Ihmiset hei. Tuon kuvan on tyttö itse ottanut peilin kautta ja se on se peili joka siinä välehtii valoa vasten.. Tiedän koska, itse teen samaa hommaa usein.  :Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 26.08.2011 20:26:04 »



   Näitä tapahtuu liian paljon, mikä ihmisiin on mennyt.. Angry

   http://www.radiomega.fi/index.php?mw=K%C3%A4r%C3%A4j%C3%A4oikeus+tuomio&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=32821&cat=1
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #26 : 26.08.2011 21:06:25 »

Tiedän koska, itse teen samaa hommaa usein.  :Smiley

Kiitos tiedosta. Tuohan sulkee pois enkeleiden ja orbien mahdollisuuden  2funny
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #27 : 27.08.2011 01:31:49 »

mun mielestä siinä o jossai semmonen sorakuoppa josta soraa ajetaan, olisko siinä mun muistikuvan mukaan ollu lautarakenteinen hökkeli, muttei kyä tainnu kukaa siinä asua


Mustavuoren sorakuoppa :

http://kartat.eniro.fi/m/ao7eR

Skootterin löytymispaikka ehkä muutama kymmenen metriä kuvan oikeasta laidasta.

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #28 : 27.08.2011 09:07:14 »

on siinä järvi, pyhäjärvi, muttei o kylläkään mikään pieni, vähän matkan päässä on tesomajärvi, se on pieni, metsää, kanervikkoa, jäähalli lähellä. sitten tossa on ihan vieressä mustalammi kans.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2011 09:09:22 kirjoittanut ironia » tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #29 : 27.08.2011 09:41:47 »

Tuo näyttää aika lailla siltä paikalta minkä näin siinä näyssä jossa se mies kantoi jotain (näytti jalalta)piilotustarkoituksessa. Kuitenkin minulla on tunne että tämä ei ole ihan se paikka. Siinä pitäisi olla aika lähellä pieni järvi.


Lähellä olevat lammet, Mustalampi

http://kartat.eniro.fi/m/av4bO

...ja Likolampi, aivan skootterin löytymispaikan vieressä

http://kartat.eniro.fi/m/av4Ji
« Viimeksi muokattu: 08.09.2011 09:54:02 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: