Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen huoneen planeetat  (Luettu 25564 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #30 : 10.04.2006 14:27:11 »

Mulla ykkösessä allekirjoituksessakin näkyvä  pluto aurinko mars -stellium.
Minä! Minä! Minä!

Juu, egossa löytyy...
tallennettu
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #31 : 10.04.2006 14:44:16 »

Mitähän tarkoittaa, kun ykkönen ja vielä kakkoshuonekin ammottavat tyhjyyttään?
Pluto on ihan 12 ja 1 rajalla, mutta noteerattu syntymäkartassa 12 puolelle.
Itse en näistä mitään ymmärrä.
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #32 : 10.04.2006 14:52:51 »

Jahas...  Smiley

Mulla on:
 kuu   merkurius ja  pallas  vesimiehessä
 sekä
 juno  kaloissa

Mitähän nämä kertoo.......  idiot2

Jos joku voi selventää  :Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #33 : 10.04.2006 15:19:56 »

Pluto on ihan 12 ja 1 rajalla, mutta noteerattu syntymäkartassa 12 puolelle.
Itse en näistä mitään ymmärrä.

Täällä on ollut keskustelua Plutosta askendentilla:

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=5206.0
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #34 : 10.04.2006 16:59:07 »

Kun tarkemmin silmäilin, löytyihän sieltä ykkösestä merkkarin lisäksi uranus ja mars  laugh Merkuriuksesta skorpioni ja uranuksesta skorpioni oli jo vähän juttua, mutta osaisiko joku kertoa marsista skorpioni ykkösessä? Olenko päällekäyvää ja rohkeaa tyyppiä  Grin
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #35 : 10.04.2006 22:58:51 »

Kiitti Pluto vinkistä,
seurailinkin keskustelua (Pluto asc:llä) jo aiemmin ja tunnistin kyllä kuvauksista itseni hyvinkin voimakkaasti. Osaatko yhtään antaa vinkkiä noista tyhjistä huoneista, miten ne vaikuttavat? Minulla ovat tyhjinä 1, 2, 4 ja 10.
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #36 : 11.04.2006 10:00:00 »

Kaapokisu,

Kysyit Marsista ensimmäisessä huoneessa. Avomieheltäni löytyy tämä sijainti, tosin Leijonassa. Hän on ainakin aika tulinen, lyhytpinnainen ja rohkea ihminen. Toisaalta tuon Marsin kanssa on yhtymässä Saturnus (Ravun puolella, AC:lla), mikä tuo myös pitkäjänteisyyttä ja kunnianhimoa.

Mutta mielestäni tuo Mars ykkösessä selittää hänellä todella hyvin joitakin hallitsevia luonteenpiirteitä, joita ei voisi päätellä aurinko- tai nousevasta merkistä (Härkä ja Rapu).

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Keijutar
Vieras
« Vastaus #37 : 11.04.2006 10:09:50 »

Heeeiiiiiii! Mullei ole 1.huoneessa mitään  Shocked  Shocked  Shocked  Anoastaan 12.huoneesta  askendentti tulee puolittain 1.huoneeseen  Huh Voisiko joku tietäväinen selventää,mitä meinaa kun on typötyhjä,elämänikö tyhjää on???
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #38 : 11.04.2006 10:29:19 »

Eikös tuo ykkös huone kuvaa näin suppeasti ilmaistuna persoonallisen minuuden aluetta?

Mulla kun siellä on tuo  aurinko vesimies, se tarkoittaisi, että persoonallinen minuuteni ilmenee tietoisten päämäärieni, henkisen luovuuteni ja energisyyteni kautta normaalista poiketen ja uusia ideoita toteuttaen..  buck2

Ja kun siellä on tuo  merkurius vesimies , niin sekö tarkoittaisi, että persoonallinen minuuteni ilemenee myöskin
mahdolisen kykyni kommunikoida, puhua, oppia asioita ja käyttää niitä, kautta....ja taas normaalista poiketen ja uusia ideoita toteuttaen....

Ja vielä kun on tuo  ceres kauris siellä ykkös huoneessa...niin...hmm..ceres ei ihan selkeä ole, mutta...
kaurismaisesti cerestä eli toimivat tehokkaasti, järjestelmällisesti ja parasta hyötysuhdetta tavoitellen.... idiot2

Liittyykö tähän ne aspektit, joissa on nuo kyseiset planeetat mukana  aurinko  ceres ja  merkurius Huh
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #39 : 11.04.2006 10:36:13 »

Hmmm...
Miulla on 1. huoneessa Mars  vesimies ja Jupiter  kalat...
Mitäs tämä meinaa???
tallennettu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #40 : 11.04.2006 13:03:16 »

Olenko minä toisinsanoen siis persoonaton,kun 1.huone on tyhjä?

 Undecided
tallennettu
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #41 : 11.04.2006 22:51:06 »

Tätä samaa persoonattomuutta minä ihmettelen?
Vai onko persoonallisuus niin elastinen, ettei sitä voi määritellä?
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #42 : 12.04.2006 15:07:55 »

Ei minusta voi mitenkään sanoa, että ykköshuoneen planeetat määrittelisivät onko "persoonaa" vai ei. Jokainen meistähän on oma persoonansa joka tapauksessa.

Itse näen asian niin, että huonepainotukset kertovat lähinnä siitä, mitkä asiat elämässämme korostuvat ja mistä useimmiten myös opimme eniten, olemme eniten kiinnostuneita. Pelkkään huonesijaintiinkaan ei kuitenkaan pidä tuijottaa, myös merkkisijainnit ovat tärkeitä. Itselläni esim. aurinko on Kaloissa, joka opettaa näkemään kokonaisuuden, sen että kaikki ovat yhtä ja samanarvoisia. Se sijaitsee kuitenkin ykköshuoneessa, mikä tuo tämän minä-aspektin, eli samalla on opittava myös olemaan terveesti itsekäs ja kehitettävä sitä omaa persoonaansa. (Huomaan muuten, että käytän jatkuvasti itseäni esimerkkinä, kun kerron asioista... Wink)

Jokaisella siis on samat huoneet kartallaan eikä planeettojen sijoittuminen mitenkään poista yhtään huonetta käytöstä. Se vain korostaa tiettyjä asioita, mitä ehkä olemme täällä opettelemassa - ja mitä kautta voimme ehkä olla myös hyödyksi muille. On myös hyvä muistaa, että transitoivat planeetathan kiertävät jatkuvasti huoneita läpi, eli vaikkei ykkösessä planeettoja syntymäkartalla olisikaan, voi siellä vaikuttaa joku transitoiva planeetta, joka korostaa kyseisen huoneen asioita aina tiettyjen ajanjaksojen ajan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #43 : 12.04.2006 15:50:59 »

Christian: kiinnostukseni heräsi Cheesy Tuttavallani on nimittäin myös Jupiter ykkösessä (vieläpä yhtymässä AC:hen, mikä varmasti vahvistaa vaikutusta entisestään) ja hänessä se ilmenee toisinaan ääripäihin menemisenä. Liioittelua, provosointia, uskomatonta dramatisointia, kaikenlaista extreme-meininkiä... Niin hyvässä kuin pahassakin uglystupid2 2funny crazy2!Hänellä on tosin muistaakseni myös uranus ykkösessä, joka varmaan lisää kyseisiä piirteitä entisestään.Toisaalta tuo Jupiterin sijainti kai tuo optimistisuutta, avoimuutta, hyväntahtoisuutta jne.  Onkos sinulla mahdollisesti vastaavia piirteitä?
Liioittelua kyllä, mutta uskoisin, ettei ehkä siinä määrin kuin kuvaat. Johtuneeko tosiaan tuosta Uranuksen "puutteestani". Äärimmäisyyksiin asti olen optimisti: aina on näkyvissä valoa jossain!  Smiley Hyväntahtoisuutta on myös roppakaupalla. Avoimuuttakin löytyy - oliskohan sekin, että pärstävärkkini komeili tossa avataarassa jonkinlainen merkki siitä? Ei tosin komeile (tai rumeile, kuinka vaan  2funny) enää, koska eilen piti vaihtaa toiseen ja nyt tämä "rakkine" ei suostu antamaan mulle ollenkaan avataria.  Sad

Tässä eräs tonttu myös, jolla on jupiter 1.huoneessa.
Ja täytyy myöntää, että draamoja syntyy, ei tarkoituksella, vaan suorastaan intohimoisesti joskus rynnimällä, elämällä ja saamalla myös muita mukaan. Elämä ei varmasti ole tylsää.
Sitten sitä lyö päätänsä seinään ja ihmettelee mitäs tässä nyt oikeastaan tapahtuikaan.

¨Mutta ettei ihan pelkkää kaaosta, niin siitähän syntyy aina myös hyvää. Tulee päivänvaloon joskus uskomattomia asioita ja jotakin kääntyykin oikeaan suuntaan.

Mutta kyllä siltikin on hyvä pikkuisen ensin miettiä, ennen kuin toimii.

nöyrästi metsätonttu
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #44 : 12.04.2006 17:17:43 »

Tässä olisi yksi Kaksonen nouseva Kauris, jolla on ekassa huoneessa Saturnus ja Chiron..Huh

Mutta kiinnostaa oikeastaan enemmän, että kaikki mahdolliset merkit on seiska huoneessa  vesta  venus pluto mars uranus pallas kuunsolmu juno .. heh.. ehkä vähän liiottelin, mutta onhan sitä tuossakin..

 angel smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: