Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Ihmeellisiä" kokemuksia tai oivalluksia elämässä.  (Luettu 26014 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 02.07.2011 20:50:00 »


              Smiley    

            Olin n. vähän yli 20 kun oltiin ex kans minun vanhempien luona.
            Jotenki tuli ahistava olo, tuli semmonen ajatus/tunne mieleen,
            et kukahan minä oon ja miksi  uglystupid2  oon täällä Huh
            Sitä tunnetta kesti usseemman päivän.
            Hukkuakkin oon meinannu pari kertaa.
            
« Viimeksi muokattu: 16.07.2011 19:59:00 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 02.07.2011 21:00:29 »

Olin 20 ja sillonen anoppi riehu humalapäissään. Oikein oli semmonen parempi ihminen normaali olotilassa...muistan ku silmät aukes niin että läjähti...ei herrajee, ei ihmiset oikeesti oo ihan sitä mitä ne esittää, ja oli semmonen petetty ja haavojaan nuoleskeleva olo kauan aikaa.
Hukkua oon meinannu kerran  Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 02.07.2011 21:38:11 »

Olin 20 ja sillonen anoppi riehu humalapäissään. Oikein oli semmonen parempi ihminen normaali olotilassa...muistan ku silmät aukes niin että läjähti...ei herrajee, ei ihmiset oikeesti oo ihan sitä mitä ne esittää, ja oli semmonen petetty ja haavojaan nuoleskeleva olo kauan aikaa.
Hukkua oon meinannu kerran  Wink


                    Moni kakku päältä kaunis, ei ne tosijaankaan oo kaikki semmosia,
                        mitä sitä esitettään.. Cheesy varsinki humalatilassa  Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3 : 02.07.2011 21:51:57 »

Niin. Lasten ja humalaisten on se totuus, niinkun viisaasti on vanhastaan sanottu.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 02.07.2011 21:54:17 »

Niin. Lasten ja humalaisten on se totuus, niinkun viisaasti on vanhastaan sanottu.


              Juu, niin se mennee Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 02.07.2011 22:01:44 »





           Oon meinannu ihan pienenä vaavina kuolla, kovvaan kuumeseen.
           Kotiväki oli ihmetelly, et miten heräsin henkiin  Huh  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 03.07.2011 09:42:12 »





           Oon meinannu ihan pienenä vaavina kuolla, kovvaan kuumeseen.
           Kotiväki oli ihmetelly, et miten heräsin henkiin  Huh  Smiley

Todettiinko sinut sitten kuolleeksi  Shocked?

              En tiijä sitä, siskolta vaan hiljattain kuulin tuommosen jutun.
              Ei hänkään sitä tarkkaan muista, ja äiteeltä ei voi ennää kysyä.  Smiley

             
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #7 : 03.07.2011 16:10:47 »



  Minä joskus ajattelen  hetkestä,--että onko tämä hetki ihan nyt,--outoa.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #8 : 03.07.2011 18:00:39 »

Mä en tiijä onko tää ny mikää oivallus mutta mä oon aika lapsesta ajatellu jotta kaikki uskonnot on samaa. Ne kattoo asijoita vaan vähä eri kulumista. Joo ja kyllä mäkin kerran meinasin vissiin hukkua mutta ei kai se ollu niin vakavaa ku ite pääsin sitte matalammalle. Veli vaimoineen oli lähellä ja ehti jo hermostua.

Juu ja sitte pari vuotta sitte yks puu kaatu just siihen jossa olin ollu 5 minsaa sitte ja se olis ollu henki pois jos alle oisin jääny. Tuli vähä kumma olo. Silloin oli myrskyä ja olin menos töihin. Piti oikeen uudestaan kattoa taakse jotta mitä....

Mutta ei noi mitää, mun siskon poika joka on nyt 31 v (10 v nuoree ku mä) niin sillä vasta on ollu tilanteita jotta mä aattelin kerran että sen suojelusenkelillä on kohta burn out.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #9 : 03.07.2011 22:44:12 »

Mä en tiijä onko tää ny mikää oivallus mutta mä oon aika lapsesta ajatellu jotta kaikki uskonnot on samaa. Ne kattoo asijoita vaan vähä eri kulumista.

Mie en ole ihan lapsesta näin aatellu, mutta jossain nuorena luetussa"lälly"pokkarissa oli SE pysättävä lause. En muista sanasta sanaan, mutta ajatus oli, että uskonot on talo jossa ei ole kattoa. Kun siirtyy huoneesta toiseen, näkee saman taivaan/Jumalan vaikka sisustus/tavat on erit. Se oli iso Ahaa.

Kuolla en ole meinannu kai kertaakaan, kun ei oo mieleen jääny. "Suojelusenkelinä" oon ollu monelle jolla on meinannu voimat loppua fyysisesti tai henkisesti. Ensimmäinen jonka muistan vielä selkeästi oli uimassa ollessa. Uin vastaan, kun minua vielä nuoremmat lähti ihan uhomielessä uimaan eestaas yli vajaa 200m leveästä joesta ilman venettä vaikka yritettiin järkeä puhua. Ykshän sinne ois hyytyny ihan kokonaan, jos en ois uinu vastaan ja puolesta joesta vieressä uinu ja kannustanu. Sanosinko, että hätä oli käessä itelläki siinä 12/13 vuotiaana, kun tuns olevansa vastuussa toisen hengestä voimakasvirtasessa joessa... buck2 Ja ne kaks muuta idioottia ei tajunnu kuin väsy se nuorin oli ennen ku ehkä sitten ku pappansa haukku ne pystyyn, kun hätäpäissään rantaan haettiin, että lähtis veneellä vastaan. Uimarannassa kun ei venettä ollu, että ite ois päästy. Olimma siis ite joskus aiemmin uinee veneen kanssa jokea yli. Näitten piti alkaa näyttään, että kyllä heki ku teki... Kavereita oltiin yleensä yhen siitä porukassa olevan kanssa, mutta serkkujensa kanssa piti alkaa uhoaan. Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #10 : 03.07.2011 23:01:44 »

No huhhei...melkoisia enkelin hommia ootkin tehny!
Mulle tuli mieleen, että se kun hukkua meniasin oli semmonen homma että yritettiin opastaa yhtä tyttöä joka ei uida osannu uimaan,,,minä ja kaveri kuljetettiin sitä. Sitten minä poistuin siitä sivulle, ja kaikki oli ok kunnes uimataidoton hätääntyi ja näyti sitlä että joku hukkuu kohta. Minä tietysti säikähtäneenä paikalle auttamaan, ja toinen kaveri sitten pakeni tilanteesta ja minä jäin paniikissa olevan tytön alle...kaikihan sen tietää mitä hukkuva tekee. Painaa veden alle. Lopulta lilluin vaan siellä enkä tiennyt enää missä on pinta ja missä pohja, mutta sitten ilmestyivät ne turkoosit uimahousut ja ojentunut käsi Smiley
Mutta mulla on täällä läksynä, että en saa asettaa muita itteni edelle ja uhrautua....siinäkin se hyvin selvästi kerrottiin ettei kannata.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 13.07.2011 15:43:46 »





Tapasin romaaninaisen täällä päin, kaupitteli vaatteita.Aloin sitten hänen kans jutteleen ja kerroin et mistä päin oon kotosin, hän siihen et arvasin et oot sieltäpäin kotosin, kun oot noin rempseä puheissa.  Hän sitten tietenkin kyssyi et onko sulla miestä,niinkun he ruukaa kyssyy,sannoin et ei oo enää.Hän sitten siihen et sulla tullee olemaan monta miesehokasta, kun oot noin rempseä ja kaunis nainen. Sitten hän jatkoi et sinun elämään tullee tumma komea mies, Suomalainen, sannoin siihen et mulla kyllä on jo ehokas, mut hän on vaalea. Hän sitten jatkoi, et tumma komea mies tullee sekottamaan kuitenki sinun elämää, et varo vaan. Huh  Olin tietenki äimän käkenä tuon jutun jäläkeen.. Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 13.07.2011 16:24:48 »





    No sitten eilen kyllä mokasin itteni, kun yks mies soitti pankista, luulin et tuttu soittelee
    ja vastasin tietenkin et hellou.. Shocked  pikkusen hävetti. buck2   Nooh, tietenkin sitten selittelin   et
    sori, kun luulin et soittaja oli yks tuttu.. 2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #13 : 16.07.2011 17:05:49 »

Meedio totesi oikeaksi sen mitä aavistelin jo aikaa sitten: heikon auran läpi pääsee nega henkiä ja jopa demoni.
Olen kokenut sellaista helvettiä kotonani ettei moni olis jaksanut.
Aloin miettiä syytä miksi rauhallinen miesystäväni voi saada yht`äkkiä valtavan raivokohtauksen ja viha kohdistuu aina minuun.
Meedio sanoi että pelkojeni väistyttyä henkimaailman suhteen koettelu voi jatkua ihmisten taholla vielä eli valon lisääntymistä koitetaan näin ehkäistä.
Antoi mulle neuvon jota koitin vielä samana päivänä.
Ukko tuli kotiin rauhallisena ja sai taas saman tutun raivarinsa nähdessään minut. Tein kuten neuvottiin eli katsoin silmiin ja mielessäni sanoin "Kristuksen nimessä sinua siunaan joka minulle puhut"
Vaikutus oli välitön. Raivo katosi ja edessäni seisoi hämmentyneen näköinen, ihmeissään oleva ihminen "Mitä tapahtui" kysyi minulta.
Hän todellakin menettää muistinsa raivojensa aikana ja kieltää kaiken näiden kohtausten jälkeen.
Nyt asutaan vielä yhdessä väliaikaisesti ja olen tod tyytyväinen että mulla on keino saada rauha tällä keinolla. Oivallusten oivallus ja megakiitokset meediolle.
Raivoihmiseen ei saa koskea eikä lausua ääneen Kristuksen nimeä jottei aikaansaa VIELÄ PAHEMPAA raivoa jos kyse on vahvasta negahengestä
Ukko meni makoilee sänkyyn ja heikentynyt henki koitti vielä viimesillä voimillaan kirota hiljaa vaikeroiden mutta mulla oli jo silloin ylivalta jolloin rukouksin saattelin unten maille
Aika järkyttävä oivallus että paha voi tulla noin konkreettisesti lähelle.
Ihan kuin jostain Manaajasta  Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14 : 16.07.2011 19:07:14 »




     Voi sua pikkari.. Embarrassed Mie lähetaän sulle heitä.. angel angel angel angel angel
       smitten smitten smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 16.07.2011 23:23:00 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: