Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Ihmeellisiä" kokemuksia tai oivalluksia elämässä.  (Luettu 26011 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #15 : 16.07.2011 20:21:11 »

Kiitos kaunis teille  smitten
Tää on raskas mutta myös antoisa vaihe elämässä.
Omien voimien tiedostaminen/pelon voittaminen on aika raskas juttu eikä aina sanat riitä kertomaan kaikesta miten eri tilanteissa tapahtuu ja vaikka lukisi kaikki kirjat jotka kertovat henkisestä kehitysestä, ei voi tasan tarkkaan tietää miten toisen polku etenee.
Menneistä elämistä kumpuaa moni herkkyys ja tässä maassa on hyvin paljon mediaalisia ihmisiä vauvasta vaariin. Oikeesti
Näiden ominaisuuksien tiedostaminen voi miltei pelastaa hengen.
Jos en olisi mennyt aikanani meediolle selvittämään "miksi minä olen tällainen, erilainen, outo" olisin varmaan mielisairaalassa.
Luojalle ja enkeleille, meedioille kiitos että olen saanut apua kun olen sitä tarvinnut
Omat oivallukset ovat todella tärkeitä myös. Ne kasvattavat luottamusta henkisiin auttajiimme ja tasapaino löytyy pikkuhiljaa
Minä olen vielä matkan alussa. Kiitollisuus ja nöyryys avainsanoina
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #16 : 16.07.2011 22:45:27 »

Meedio totesi oikeaksi sen mitä aavistelin jo aikaa sitten: heikon auran läpi pääsee nega henkiä ja jopa demoni.
Olen kokenut sellaista helvettiä kotonani ettei moni olis jaksanut.
Aloin miettiä syytä miksi rauhallinen miesystäväni voi saada yht`äkkiä valtavan raivokohtauksen ja viha kohdistuu aina minuun.
Meedio sanoi että pelkojeni väistyttyä henkimaailman suhteen koettelu voi jatkua ihmisten taholla vielä eli valon lisääntymistä koitetaan näin ehkäistä.
Antoi mulle neuvon jota koitin vielä samana päivänä.
Ukko tuli kotiin rauhallisena ja sai taas saman tutun raivarinsa nähdessään minut. Tein kuten neuvottiin eli katsoin silmiin ja mielessäni sanoin "Kristuksen nimessä sinua siunaan joka minulle puhut"
Vaikutus oli välitön. Raivo katosi ja edessäni seisoi hämmentyneen näköinen, ihmeissään oleva ihminen "Mitä tapahtui" kysyi minulta.
Hän todellakin menettää muistinsa raivojensa aikana ja kieltää kaiken näiden kohtausten jälkeen.
Nyt asutaan vielä yhdessä väliaikaisesti ja olen tod tyytyväinen että mulla on keino saada rauha tällä keinolla. Oivallusten oivallus ja megakiitokset meediolle.
Raivoihmiseen ei saa koskea eikä lausua ääneen Kristuksen nimeä jottei aikaansaa VIELÄ PAHEMPAA raivoa jos kyse on vahvasta negahengestä
Ukko meni makoilee sänkyyn ja heikentynyt henki koitti vielä viimesillä voimillaan kirota hiljaa vaikeroiden mutta mulla oli jo silloin ylivalta jolloin rukouksin saattelin unten maille
Aika järkyttävä oivallus että paha voi tulla noin konkreettisesti lähelle.
Ihan kuin jostain Manaajasta  Shocked

Siis joku negahenki otti miehes valtaansa? Noin vain? Voiko noin oikeasti todella käydä? Tuosta noin vain? Mutta jos eroot miehes raivokohtausten takia (Siis kun sanoit että "nyt asutaan vielä yhdessä") niin onko pakko erota jos se on se henki eikä mies...

Anteeksi tyhmyyteni eikä sit ollu tarkotus mitenkää loukata.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #17 : 18.07.2011 01:51:06 »

No problem, ei loukkaantumista minun suunnasta mutta tosiaan olen kovasti ihmetellyt sitä käytöstä jota tää outo tapaus ilmentää.
Nämä "demonisaatiot" olen hänelle maininnut kymmeniä kertoja ja aina saanut vähättelevän vastauksen/muistamattomuuskohtaus ja kyse ei ole ollut alkoholista ym sekoittavasta vaikka sekin on ollut muutamana kertana osallisena. Ei kyllä pysty mikään aine kuitenkaan tekemään ihmisen silmiä ihan erinäköisisiksi ja siniset silmät muuttua mustiksi ja siitä takas vaaleensinisiks.
Mun tie tällä mediaalisuuden polulla on aika erikoinen ja mua "on viety eteenpäin" aikamoisella kyydillä sillä saralla joten nää kokemuksetkin voi kuullostaa mielikuvitushöpinöiltä mutta täyttä totta ovat kaikki.
Mun apuna on ollut kolme meediota tän 8 vuoden aikana ja heitä kiinnostaa tää mun tapaus koska toki he oppivat itsekin muista ihmisistä koska jokainen polku on täysin uniikki.
Näkijät opettaa toinen toisiaan. Tällä tarkoitan myös meediota.
Tosi hyvä kirjasuositus Margaret Barger Enkelit taivaan
Ajatus pomppii nyt kuin aropupu.
Maadoitus kukkien yöistutuksen muodossa. Kuu  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #18 : 19.07.2011 23:15:19 »




      Ostin tännään hopeisen kaulaketjun, jossa oli sydänriipus ja keskellä
      kauniin sininen kristallikivi, Akvamariini. Alakoin sitten katteleen
      tietoa täältä..http://energiakeskus.com/energiasivut/kivet/kivien-voimat-aa-am.php
      Sehän olikin kalat voimakivi.. :Smiley   smitten   
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011 23:17:59 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #19 : 31.07.2011 18:32:40 »





        Olin tännään koirien kans ulkona,ja aattelin sitten käyvä kaupassa samalla.
        Olin vähänaikaa kerenny katella siellä, kun kois joku mulle sanonu,
        et koira karkas.Arvasin heti et kumpi koira.No sitten joku nainen tuli sannoon
         mulle et onko rouvalta karannu koira Huh En tietenkään osannu sannoo siihen
         mittään. Sit toinen nainen tuli koira sylissä kauppaan ja sannoi et koirista
         pittää huolehtia. Aattelin sannoo siihen pari valittua sannaa, mut päätin olla
         kuiteski sanomatta Huh Koirahan oli tietysti vetäny päänsä, läpi pannan,
         kun en viittiny pantaa kauheen tiukalle laittaa. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 31.07.2011 20:15:47 »

Pikkarille tuosta demonisaatiosta. Törmäsin hiljattain maagikko Bob Makranskyn kirjoitelmaan siitä, miten demonit vaikuttavat ihmisen jokapäiväiseen elämään. Itse suhtauduin tekstiin demoneista skeptisesti (toki negatiivisiakin henkiä on olemassa) ja otin kuvaukset demoneista enemmänkin ihmisen oman egon ja maapuolen (eli sielun ja henkipuolen vastakohdan) vaikutuksina. Ihminenhän voi olla aivan totaalisesti oman egonsa vallassa tässä maailman harhassa ja siitä ne kaikenmaailman ongelmat ja häiriöt omassa persoonassa alkavatkin. Ehkä 1/20 tapauksessa vaikuttajana on paha henki - kyllä se yleensä on ihmisen oma ajatusmaailma ja uskomusmaailma, joka on negatiivinen ja näin ollen vetää lisää negatiivisuutta itseensä.

Mutta, kuten sanottua, en siis poista negatiivisten henkiolentojen vaikutusta asioihin, sillä olen itse ollut aikoinani tekemisissä ihmisen kanssa, joka vehtasi näiden matalan tason energioiden ja olentojen kanssa. Pistinkin välit poikki kyseiseen ihmiseen, sillä en jaksanut sitä ainaista maanisdepressiivistä "vihaan demoneja, aja ne pois/rakastan demoneja, et kyllä koske niihin"-mankumista (anteeksi vain).

Jos haluat lukea Makranskyn teksti, se on luettavissa englanniksi tästä. Se on asiallinen ja ammattimaisesti kirjoitettu, tietenkin maagikon näkökulmasta.
  
Ehkä siitä on apua!

 
« Viimeksi muokattu: 31.07.2011 20:19:00 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #21 : 05.08.2011 13:29:17 »

Kuulin aika vasta, et tässä meikän asunnossa oli asunu kaikenlaista sakkia  Huh kaljaveikoista huumehörhöihin.. Huh Ihmettelin kun ei ollu olohuoneessa ovea, no tää viimmenen asukki oli tietenki lyöny sen palasiksi... Huh ja oli tehnyt paljon muutakin harmia talossa. Alakerran mies sannoi mulle sit, ku tuli puhetta näistä asioista näin... et oot talon paras asukas, älä lähe ihan vähäänaikaan tästä talosta pois... Huh :Smiley Nooh, kivahan soon tommosta kuulla.. Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #22 : 06.08.2011 21:05:42 »

Jahas. Mielenkiintoinen vaihtoehto tuo pikkarin tapaus.En olekkaan tuota mahdollisuutta vielä ajatellut. Kuvaus sopii täsmälleen maanisdepressiiviseen "ystävääni", joka on niin tehokas energian imijä, että olen mennyt hänen lähellään niin voimattomaksi, että täytyi mennä maate lattialle ja olin nukahtaa. Olkoon syy mikä tahansa, mutta kahjon kuvaus osuu nappiin.
Olen hankkiutunut mahdollisuuksien mukaan ko. henkilöstä eroon, mutta meidän on välttämättä oltava tekemisissä erinäisten asioiden takia, ja yhä vain hänen vaikutuksensa minuun on todella voimakas, menen aivan tolaltani hänen lähellään kovin helposti.
Uskoisin tässä tapauksessa kyllä olevan kyse miehen itsensä aiheuttamasta sekasorrosta itsensä kanssa...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #23 : 11.08.2011 14:41:47 »

 Smiley Ostin tännään telkkarin yheltä nuorelta mieheltä..sit tuli puhe parisuhteista. Hän oli ollu kihloissa kolme vuotta ja sannoi et on jo silleensä kyllästyny omaan parisuhteeseen.. Huh Sitte hän sannoi..et mihin jätit miehes..ku kerroin et oon eronnu. Sannoin et ex varmaan assuu entisessä paikassa..
Hän sitte siihen., et ihan vaan koirien kans asut, sannoin et kuis niin koirien kans vaan.. coolsmiley Hän siihen sannoi, et noin kivannäkönen ja olonen nainen oot, laita profiilia eri paikkoihin,,niin saat varmaan miehen.  :Smiley Sannoin sille miekkoselle, et nyt alat mennä siitä kotio, höpöttämästä.. Tongue  Cheesy
Hän oli kyllä mukava ja huumorintajunen nuorimies.. Shocked

Ei kyllä tämmöstäkkään oo ennen sattunu.. Shocked

Nii ja sittenkun olin ostanu sen telkun.. sannoin et nythän se pittää maksaa lupamaksu, nii hän vaan totesi, et ei sun tarvii aukasta ovee, sillon vaan jos siellä oventakana on komee mies  Huh  Cool
Aattelin sannoo hälle,et rehellisyys maan perii, mut se sitten unohtu kuiteski sanoo  idiot2
« Viimeksi muokattu: 11.08.2011 17:38:17 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #24 : 11.08.2011 17:23:38 »

Unelmassa, kuitenkin oli teeveestä kyse, ettei ollut imurikauppias Cheesy Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 11.08.2011 17:29:20 »

Unelmassa, kuitenkin oli teeveestä kyse, ettei ollut imurikauppias Cheesy Cheesy




   Jooo oli..kun hän toi sen telkun mukana.. Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #26 : 12.08.2011 15:00:58 »

Mieki oon nähny vaik minkalaisia värejä taivaanrannassa. ihmettelin tässä kerrankin, et miten voi olla noin kauniinvärisiä pilviä .. Huh angel Mie oon tuntenu niin selvästi tuon A E Mikaelin puhumisen mulle..Hän alko puhuun mulle rakkaudesta ja sannoi, et me  angel  emme koskaan sinua jätä, me niin rakastamme sinua. angel smitten Hänhän taitaakin olla "johtaja"  Grin Enkuli..
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #27 : 12.08.2011 15:12:18 »

Puumerkistäkin mulle puhuttiin jo viimme talvena, ihmettelin ,et mitäs se mahtaa tarkottaa.
Mut tiesin  uglystupid2, et näihin angel juttuihin se jotenki liittyi.. Shocked

http://voimantie.auttaa.fi/26
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #28 : 16.08.2011 11:07:57 »

 angel    smitten                            



   Äsken kun välitin yhelle ihmiselle  angel Energiaa..
    Niin mulle kuiskatiin nimi Zadkiel..
   http://www.taivaankaari.fi/enkelit/zadkiel.html                                             
   


    Ihanoo..  Cheesy smitten
« Viimeksi muokattu: 16.08.2011 21:46:11 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #29 : 19.08.2011 20:25:04 »

angel    smitten                            



   Äsken kun välitin yhelle ihmiselle  angel Energiaa..
    Niin mulle kuiskatiin nimi Zadkiel..
   http://www.taivaankaari.fi/enkelit/zadkiel.html                                             
   


    Ihanoo..  Cheesy smitten

Toisin sanoen tämän henkilön oma enkeli on Zadkiel.  Smiley Kerro se hänellekin.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: