Äänestys
Kysymys: Oletko kiinnostunut energiahoidoista?
Kyllä - 41 (97.6%)
En - 1 (2.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 38

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoidot  (Luettu 20110 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« : 24.04.2011 19:36:54 »

Onko porukka täällä miten kiinnostunut energiahoidoista ja niitten tehokkuudesta? Ja onko kukaan miettinyt ryhtyvänsä energiahoitajaksi? Smiley
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.04.2011 00:45:43 »



                Minä oon miettinyt..et jos alkais energiahoitajaksi... Smiley

                En vaan ymmärrä..et miten energialle annetaan eri nimiä..

                Minä vaan välitelly ihmisille tätä yhtä ja samaa energiaa

                 Tätä voi sanoa..parantavaksi..enkelienergiaksi..tai

                                   Rakkausenergiaksi..

Onhan eri energioilla erilainen värähtelytaajuus. Ja tietyillä hoitomenetelmillä omat pienet kikkansa. :-)
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.2011 10:06:04 »

Kyllä minua kiinnostaa ja jollain tasolla tätä hommaa jo teen. En siis tee mitenkään kokoaikaisesti, vaan silloin, kun tilanne sitä vaatii ja niin pitkälle kuin minun sitä annetaan tehdä. Tosiaan nykyään on jäänyt vähemmälle muiden asioiden ollessa päälimmäisenä.


Ja onhan täällä foorumillakin energiahoitajia.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 25.04.2011 11:59:31 »

Onko porukka täällä miten kiinnostunut energiahoidoista ja niitten tehokkuudesta? Ja onko kukaan miettinyt ryhtyvänsä energiahoitajaksi? Smiley


             
            Saisko tai voisko sinun mielestä ottaa esim.kaukohoidosta maksua.. Smiley
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 25.04.2011 21:50:38 »

Onko porukka täällä miten kiinnostunut energiahoidoista ja niitten tehokkuudesta? Ja onko kukaan miettinyt ryhtyvänsä energiahoitajaksi? Smiley


             
            Saisko tai voisko sinun mielestä ottaa esim.kaukohoidosta maksua.. Smiley

Miks ei voisi ottaa, jos sitä "työkseen" tekee? Nykyään melkein kaikki ottavat jonkun korvauksen menetetystä vapaa-ajastaan. Sekin taas vähän riippunee siitä hoidosta mitä tekee? Jos vaan sympatiahoitoa ja terveisiä meinaa lähetellä niin tuskin siitä kenenkään kannattaa mitään maksaa Smiley

Mut esim. 15 vuoden tuskat takana, kroppa leikattu pariin otteeseen, ei pysty kävelemään, ym.. Sit tekee vaikka 4 x 1h hoitojakson, jonka seurauksena potilas alkaa juoksemaan.. Niin ei minusta mikään synti ole ottaa siitä rahaa. Vai miten on muiden mielipide?  Smiley
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 25.04.2011 22:06:12 »






                En kyllä tarkoittanut mitään sympatihoitoa..enkä terveisien lähettelyä..
                 Vaan ihan energiahoitoa..

                 
                      Mitä tuo sympatiahoito muuten on.. idiot2
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 25.04.2011 23:44:47 »

Näkemykseni on, että kaukohoidoissa voisi käyttää vanhaa hyvää "omantunnon mukaan" periaatetta. Jossa hoidettava voi sitten itse päättää, että oliko hoidosta hyötyä ja kannattaako siitä maksaa.

Kaukohoito vie kumminkin sen 30 min - 1 h aikaa. Jos hoitoja tekee työkseen niin aika on silloin vapaa-ajasta pois. Osalla on olemassa myös hinnasto kaukohoitoihinkin. Ja olen tavannut sellaisenkin tapauksen, että rahat pitää olla tilillä ennen kuin alkaa edes puhelimessa keskustelemaan.
Että terveisiä vaan sinulle joka tunnistat työskentely metodisi Smiley
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 26.04.2011 06:43:23 »






                En kyllä tarkoittanut mitään sympatihoitoa..enkä terveisien lähettelyä..
                 Vaan ihan energiahoitoa..

                 
                      Mitä tuo sympatiahoito muuten on.. idiot2
"Sympatiahoidolla" tarkoitan sellaisia hoitoja/hoitajia, jotka rahastavat ihmisiltä vain rahat. Nykyään uusia hoitajia nousee kuin sieniä sateella ja kukaan kun ei vaihtoehtohoitajien luotettavuutta/pätevyyttä seuraa niin ihmisten on helppo tulla huijatuksi.

Jos nyky lääketiedettä mietitään niin minun mielestäni sekin on mennyt aikamoiseksi rahastukseksi/"sympatiahoidoksi". Kalliit lääkärikäynnit ja sen lisäksi useita erilaisia lääkkeitä, jotka eivät poista sairauden/kivun syytä. Yleensä kun ihminen kuvataan niin vikaa lähdetään etsimään väärästä paikasta ja todelliset syyt jää huomaamatta. Tämän seurauksena tehdään turhia leikkauksia ym. hoitoja.

Luulen että tulevaisuudessa vaihtoehtoisia hoitomuotoja tullaan käyttämään yhä enemmän ja enemmän, koska niiden tehokkuus on kasvanut hurjasti.
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #8 : 26.04.2011 16:44:06 »


Kaukohoito vie kumminkin sen 30 min - 1 h aikaa. Jos hoitoja tekee työkseen niin aika on silloin vapaa-ajasta pois. Osalla on olemassa myös hinnasto kaukohoitoihinkin. Ja olen tavannut sellaisenkin tapauksen, että rahat pitää olla tilillä ennen kuin alkaa edes puhelimessa keskustelemaan.
Että terveisiä vaan sinulle joka tunnistat työskentely metodisi Smiley

Todellisuudessa ainakaan Reikiä käyttävillä ei kestä kauaakaan tuo lähettäminen, koska Reikin voi "ajastaa" sekä sanoa lähettäessään, että jatkuu niin ja niin kauan, kunnes ei enää tarvetta ole vastaanottajallaan. Eli tuo Reiki on siitäkin mainiompi työkalu kuin joku "epämääräisempi" energia, koska sitä on tutkittu enemmän eli löytyy tietoa sen teoista sekä tavasta toimia, jos etsii vaikkapa googlettamalla Reiki.org -sivuilta. Siellä on paljon hyödyllistä tietoa, jos huvittaa lukea tai/ja jos ei ole omaa kokemusta tai ei usko mitä tässä minä sanon, koska useinhan sekin on merkityksellistä, mistä on tieto peräisin - ei se onko se totta vaiko tarua.  Wink Smiley

Energiahoidosta rahan ottaminen mielestäni on jokaisen oman sielun asia, koska kyllä kaikkien meidän yhteinen tietoisuus tuo jokaiselle sen itselleenkin aikanaan kokemuksena, että miksi siitä ei ole syytä ottaa rahaa. Vaan on hyväksyttävämpää antaa se rakkauden lahjana kaikille niille, jotka sen tahtovat itsensä auttamiseksi saada - ei manipuloimaan kenenkään egoa.  smitten
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 26.04.2011 21:54:36 »

Kysymys ilmoille, jos maailmassa olisi tarpeeksi rakkautta niin olisiko maan päällä sairaita ihmisiä?
Toinen kysymys miks ei kukaan esim. Reiki hoitaja ole ajastanut hoitoa kaikille ihmisille silleen, että kaikki vaivat paranisivat ja sairaita ei olisi? Jos etähoidot eivät vie aikaa?

Oliko huonoja kysymyksiä? Smiley
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #10 : 26.04.2011 22:41:24 »

Ei yhtään huonoja. Vaan se, että täällä on sairautta edelleenkin, johtuu lähinnä juuri siitä, että on niitä hoitajia, jotka tahtovat kokemuksia siitä, että parantavat jonkun ihmisen.  Grin

Mutta vakavastikin puheen ollen niin karmallinen elämänmuotomme on estänyt sellaisen teon, jolla joku koskaan olisikaan voinut poistella niitä karmallisia sairauksia. Ja loput ihmiset tekivät itsenä sairaiksi, koska parantajat tarvitsivat parannettavia ja/tai tahtoivat saada osakseen huomiota sekä myötätuntoa, koska eivät toisellakaan tavalla sitä oppineet etsimään omasta luonnostansa.

Ja tuohon, että miksi kukaan Reiki-hoitaja ei ole ajastanut jne.. sanoisin vain ettei se edes ole mahdollistakaan, koska Reiki EI ole parannusenergia, jota siis toiset toisilleen lähettelee. Vaan se aloittaa vihkimyksen tai aktivoinnin jälkeen (kumpaa sanaa kukakin käyttää yhteyden luomisesta korkeampaan tietoisuuteensa) sellaisia prosesseja siinä sielussa sekä oheisena myös kehossa, jolla kukin omaa terveyttään uudella tavoin tukee. Ei niin, että joku toinen hoitaa ja parantaa.
 
Mutta ymmärrän kyllä, että tämä on vaikea ymmärtää, koska se aikoinaan sen Takatankin toimesta niin voimallisesti parannusenergiana lanseerattiin tänne maan päälle ja Usuin toimestakin myös, koska sen ajan ihmiselle sen toinen ja tärkeämpikin merkitys olisi mennyt - jo silloin - ohi korvien. Vaan nyt, kun tiedämme jokainen, että alamme tehdä muutosta siihen toisenlaiseen aikaan ja paikkaan niin voimme alkaa puhua asioista silleen, kuinka se todellisuudessakin jo on. Eli energiat ovat muuttuneet tekemisestä ilmentymiseksi ja siinä ON vissi ero.  smitten
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 26.04.2011 23:46:35 »

Ei yhtään huonoja. Vaan se, että täällä on sairautta edelleenkin, johtuu lähinnä juuri siitä, että on niitä hoitajia, jotka tahtovat kokemuksia siitä, että parantavat jonkun ihmisen.  Grin

Mutta vakavastikin puheen ollen niin karmallinen elämänmuotomme on estänyt sellaisen teon, jolla joku koskaan olisikaan voinut poistella niitä karmallisia sairauksia. Ja loput ihmiset tekivät itsenä sairaiksi, koska parantajat tarvitsivat parannettavia ja/tai tahtoivat saada osakseen huomiota sekä myötätuntoa, koska eivät toisellakaan tavalla sitä oppineet etsimään omasta luonnostansa.

Ja tuohon, että miksi kukaan Reiki-hoitaja ei ole ajastanut jne.. sanoisin vain ettei se edes ole mahdollistakaan, koska Reiki EI ole parannusenergia, jota siis toiset toisilleen lähettelee. Vaan se aloittaa vihkimyksen tai aktivoinnin jälkeen (kumpaa sanaa kukakin käyttää yhteyden luomisesta korkeampaan tietoisuuteensa) sellaisia prosesseja siinä sielussa sekä oheisena myös kehossa, jolla kukin omaa terveyttään uudella tavoin tukee. Ei niin, että joku toinen hoitaa ja parantaa.
 
Mutta ymmärrän kyllä, että tämä on vaikea ymmärtää, koska se aikoinaan sen Takatankin toimesta niin voimallisesti parannusenergiana lanseerattiin tänne maan päälle ja Usuin toimestakin myös, koska sen ajan ihmiselle sen toinen ja tärkeämpikin merkitys olisi mennyt - jo silloin - ohi korvien. Vaan nyt, kun tiedämme jokainen, että alamme tehdä muutosta siihen toisenlaiseen aikaan ja paikkaan niin voimme alkaa puhua asioista silleen, kuinka se todellisuudessakin jo on. Eli energiat ovat muuttuneet tekemisestä ilmentymiseksi ja siinä ON vissi ero.  smitten

Mut onko aina sairaus karman seurauksesta? Uskomuksiakin on niin monta kuin on uskontojakin.. Yks sanoo sitä toinen sanoo tätä.

Entäs jos ei olisi yhtään hoitajaa niin olisiko silloin kaikki terveitä? Olisiko silloin mitään tuki- ja liikuntaelinten vaivoja? Paranisivatko ne silloin itsestään, koska muuta vaihtoehtoa ei olisi? Smiley
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #12 : 27.04.2011 22:28:48 »

Varmaankin on uskomuksia näistä asioista yhtä monta kuin on uskontoja taikka käsityksiä muutoinkin ihmisenkohtaloista, muttei sekään poista sitä tosiasiaa, että ihmiset itse luovat kohtaloitaan ja myöskin näin ollen terveyttään tai/sekä sairauttaan. Eli olemme luovia olentoja, joiden tulee ottaa vastuuta omista teoistaan eikä yrittää aina sysätä sitä jonkun "toisen" niskaan.  Smiley

Mutta valinta siitä mihinkä uskoo on toki jokaisen oma. Ja niitä varten, jotka sysäävät sen toiselle niin toki on hyväkin olla niitä "energiahoitoloita", joissa sitten saadaan purettua sitä egoa, joka sen käsityksen siitä toisesta on saanut aikaan, koska vain sehän on se, joka on jakautunut ja saanut kärsimystä sairaudellakin aikaan. Mutta se lopullinen paraneminen kylläkin aina siitä lähtee, että ajattelee paranemistaan, koska ajatuksen voimalla luomme kaiken, mutta samalla tavoin voimme sen myöskin purkaa.  Smiley
tallennettu

Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 27.04.2011 23:01:35 »

Varmaankin on uskomuksia näistä asioista yhtä monta kuin on uskontoja taikka käsityksiä muutoinkin ihmisenkohtaloista, muttei sekään poista sitä tosiasiaa, että ihmiset itse luovat kohtaloitaan ja myöskin näin ollen terveyttään tai/sekä sairauttaan. Eli olemme luovia olentoja, joiden tulee ottaa vastuuta omista teoistaan eikä yrittää aina sysätä sitä jonkun "toisen" niskaan.  Smiley

Mutta valinta siitä mihinkä uskoo on toki jokaisen oma. Ja niitä varten, jotka sysäävät sen toiselle niin toki on hyväkin olla niitä "energiahoitoloita", joissa sitten saadaan purettua sitä egoa, joka sen käsityksen siitä toisesta on saanut aikaan, koska vain sehän on se, joka on jakautunut ja saanut kärsimystä sairaudellakin aikaan. Mutta se lopullinen paraneminen kylläkin aina siitä lähtee, että ajattelee paranemistaan, koska ajatuksen voimalla luomme kaiken, mutta samalla tavoin voimme sen myöskin purkaa.  Smiley

Luulempa että olet hiukan metsässä tuon egon suhteen...

Esimerkiksi, jos ihmiselle syötetään joka tuutista tämä on terveellistä syö tätä ja tätä. Mutta todellisuus on toinen. Vääränlaisella ruokavaliolla saa itsensä tosi huonoon kuntoon. Tässä tapauksessa sinun egosi ja karmasi tuskin vaikuttaa millään tavalla? Ihmisiä myrkytetään syömällä huonoa ravintoa, jotta lääketehtailla menisi lujaa.

Lääkärit ja lääketehtaan toimii yhdessä ja määräävät turhia lääkityksiä, jotka vaikuttavat todella vahvasti ihmisen energiankiertoon ja voi jopa pysäyttää energiankierron kokonaan tietyltä osin, joka taas vaikuttaa sairauksiin suoraan.

Se ei ole yksilön karman tai egon syytä, jos ei ole tarjolla oikeanlaista ravintoa. On paljon muitakin ulkoisiatekijöitä mitkä vaikuttaa terveyteen ja se ei ole yksilön egon tai karman syy!

Jos Karuna pystyt väittämään muuta niin sit olet todella hukassa tietoisuutesi kanssa. Anteeksi vain.

tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #14 : 27.04.2011 23:25:19 »

Aika metkaa! Minä ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinäkin, että jos noin uskot niin sinun tietoisuutesi on sekaisin. Taidammekohan olla vähän eri tietoisuuden tasoilla kokonaan, koska näemme asioista niin toisin!  Cheesy

Mutta ei se mitään, sillä jokaisellahan täällä saa olla omia uskomuksiaan, kuten sinulla ja minullakin. Ja ne aina perustuvat siihen kunkin omaan kokemusmaailmaan, jotenka toivottavasti se sinun kokemuksesi ei tule tänne itselleni enää kokemuksena, koska olen käynyt läpi jo tuonkin. Mutta tämän omani toivon sinulle tulevan joskus, että näet, mitenkä olen päätynyt tällaisiin aatoksiin. Sillä siihen tulokseen ainakin itse olen tullut, että ainoa keino toiselle osoittaa sitä omaa ajatuksenjuoksuaan on se, että antaa ajatuksensa mennä toiselle asti ja sillä tavalla näyttää, mitenkä minä jonkun asian ymmärsin. Ja monesti se on jo toiminutkin todella nopeaan, kun on ollut kyse vähän toisenlaisista kokemuksista kuin terveys taikka ruoka. Mutta tämä tavallaan on sellaista uutta kommunikointitapaani, koska en jaksa mitään tai mistään jankuttaa. Enkä tätä edes jaksaisikaan pyytää anteeksi, koska se ei ole koskaan ollut mitenkään sellaista "omaa alaa" vaan on kuulunut yleisiin tapoihin. Eli sitä saa, mitä tilaa ja se toimii siis molempiin suuntiin! Grin
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: