Äänestys
Kysymys: Oletko kiinnostunut energiahoidoista?
Kyllä - 41 (97.6%)
En - 1 (2.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 38

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoidot  (Luettu 19744 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 27.04.2011 23:21:45 »

Aika metkaa! Minä ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinäkin, että jos noin uskot niin sinun tietoisuutesi on sekaisin. Taidammekohan olla vähän eri tietoisuuden tasoilla kokonaan, koska näemme asioista niin toisin!  Cheesy

Mutta ei se mitään, sillä jokaisellahan täällä saa olla omia uskomuksiaan, kuten sinulla ja minullakin. Ja ne aina perustuvat siihen kunkin omaan kokemusmaailmaan, jotenka toivottavasti se sinun kokemuksesi ei tule tänne itselleni enää kokemuksena, koska olen käynyt läpi jo tuonkin. Mutta tämän omani toivon sinulle tulevan joskus, että näet, mitenkä olen päätynyt tällaisiin aatoksiin. Sillä siihen tulokseen ainakin itse olen tullut, että ainoa keino toiselle osoittaa sitä omaa ajatuksenjuoksuaan on se, että antaa ajatuksensa mennä toiselle asti ja sillä tavalla näyttää, mitenkä minä jonkun asian ymmärsin. Ja monesti se on jo toiminutkin todella nopeaan, kun on ollut kyse vähän toisenlaisista kokemuksista kuin terveys taikka ruoka. Mutta tämä tavallaan on sellaista uutta kommunikointitapaani, koska en jaksa mitään tai mistään jankuttaa. Enkä tätä edes jaksaisikaan pyytää anteeksi, koska se ei ole koskaan ollut mitenkään sellaista "omaa alaa" vaan on kuulunut yleisiin tapoihin. Eli sitä saa, mitä tilaa ja se toimii siis molempiin suuntiin! Grin

Jos joskus tulen yltämään tietoisuutesi tasolle niin tulen kertomaan sitten, että olen kanssasi samaa mieltä.  Smiley

Ja jos kaikilla olisi tietoisuutesi niin eihän täällä olisi sairaita.  Wink
Joten sinun pitää ruveta jakamaan tietoisuuttasi enemmän. Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.04.2011 23:28:41 kirjoittanut Nimble » tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #16 : 28.04.2011 04:38:33 »


Jos joskus tulen yltämään tietoisuutesi tasolle niin tulen kertomaan sitten, että olen kanssasi samaa mieltä.  Smiley

Ja jos kaikilla olisi tietoisuutesi niin eihän täällä olisi sairaita.  Wink
Joten sinun pitää ruveta jakamaan tietoisuuttasi enemmän. Smiley

Taajuudet värähtelevät myöskin rinnakkain, jotenka se ei tarkoita olemista ylempänä kuin toiset tai alempanakaan, jos emme ymmärrä aina toistemme ajatuksellista erilaisuutta. Vaan se kertoo erillisyydestä - ei siitä, kuka on edennyt omaan Jumaluuteensa ennen muita.  Wink Smiley

Tietoisuuksiemme yhdentäminen on nimittäin todellakin siitä vain kiinni, että aukaisemme edes hiukkasen niitä yksityisyytemme rajoja ja luotamme siihen, ettei ole vihollisia tai mitään sellaista, joka voisi mitenkään olla vahingoksi omalle tiellemme. Kuten niin monet ihmiset edelleenkin täällä maan päällä luulevat. Rinnakkaiset tietoisuudet eivät ole kuin haitaksi tälle koko ihmiskunnan kehitykselle ja siksi pitäisin suotavana sellaisia kehityksen muotoja, jotka auttaisivat jokaiselle ymmärryksen siitä puolestansa, joka on eriytynyt toiseen ihmiseen. Ja silloin myöskin sairaudet poistuisivat, koska ei ole mikään ihme sekään, että tajuamme silloin kaikki olevamme Jumaluuksia, joiden tarkoitus maan päällä on elää iloiten - ei surren mitään fyysisen ominaisuutemme tekoa. Eli luominen tulisi paljon yksinkertaisemmaksi, kun ymmärtää kokonaisuuksia.
tallennettu

Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #17 : 29.04.2011 11:38:56 »

Luultavasti egon kuoletus ei ole niin helppoa kuin luullaan. Henkisentien besserwisserit näkevät egon toisissa ja toitottavat siitä, mutta mikä se siellä takana lopulta toitottaa? Lopulta me kaikki olemme vain yhtä, onko sillä väliä millä tasolla joku on ja joku ei ole? Ja kenelle sillä on väliä? Ja miksi on tärkeää määritellä jatkuvasti oikea ja väärä? Siis järjellä? Mikis pitää lokeroida asiat? Kuuluisa "henkisentien kulkeminen" on tietenkin hienoa sinänsä, mutta valitettavasti se tarjoaa egolle erinomaisen teatterilavan. Siinä egolla on oikein mainio tilausuus naamion suojista huiputtaa itseään. Sitten on hyvä brassailla sillä, kuka on mitenkin henkinen ja kuka tekee vielä enemmän ja vielä oikeammin henkisiä harjoitteita, meditaatiota jne jne. Tunnistan tämän itsessänikin, se on hyvin vaikeaa. Joskus olen vain armollinen itselleni ja omalle egolleni ja kai se on suotava toisillekin. Todennäköisesti tämäkin kirjoitus on vain oman egoni jaaritusta, joten häivyn tästä luontoon yhdentymään  Smiley Rakkautta teille kaikille ja nauttikaa olemisesta!
« Viimeksi muokattu: 29.04.2011 11:51:40 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #18 : 29.04.2011 20:05:44 »


Totta on myös että henkisellä alalla on selkeä kilpailuasetelma, kuten missä tahansa muuallakin ja jossain vaiheessa itse petyin valtavasti kun huomasin mitä kaikkea sieltä löytyikään, myös sen hyvän lisäksi.
Mutta harjoitellaan  Grin smitten
Minusta taas jossin vaiheessa katoaa kaikenlainen kilpailu..se oman itsen paremmuus..itsensä paremmaksi tekeminen.
Tilalle tulee aito välittäminen heikommasta, vihamiehestäsi tai siitä henkilöstä, jonka koet uhkaksi.
Minä ajattelen niin, että silloin kun vihamiehestäsi pystyt tekemään ystävän, kun ihminen jota inhoat,
onkin sinulle vain ihminen,
jonka virheita kykenet anteeksi antamaan ja näkemään omat virheesi,
silloin olet ns. " henkisellä tiellä".

Ja itse kyllä yritän, mutta en ole kuin oppipoika...jos sitäkään. Embarrassed
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #19 : 29.04.2011 20:32:15 »

Luultavasti egon kuoletus ei ole niin helppoa kuin luullaan. Henkisentien besserwisserit näkevät egon toisissa ja toitottavat siitä, mutta mikä se siellä takana lopulta toitottaa?

Egon "kuolettaminen" ei ollenkaan ole niin vaikea teko kuin ehkä jotkut kuvittelevat. Sillä sen yksinkertaisempaa se jokaiselle on, mitä nopeammin sen teot oppii tuntemaan, koska silloin oppii estämään sen pääsyn tekemään elosta epämieluista. Eli tavallaan se on sitä kuuluisaa mielen hallintaa, jos sanana se on mieluisampaa kuulla kuin egon kuolettaminen.   Cheesy

Itsetuntemuksella tavallaan pääsee sen mielen hallintaan parhaalla mahdollisella tavalla ja estämään sen omankin egonsa aikeet, koska osaa niihin aina oikeana hetkenä varautua. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä, parempaa tai huonompaa eikä varsinkaan mitään besserwissermäistäkään, että oppii erottelemaan ne kaksi toisistaan eli egon ja sielun. Vaan se tavallaan on sen itsetuntemuksen oppien jakoa toisille, jotka eivät ehkä ole varmoja omista aikomuksistaan eli tavallaan elävän elämän kertomista ääneen. Mutta toki ymmärrän senkin, että jotkut siitä vaivautuvat, koska kokevat sen osuvan aina omaan nilkkaan, kun jostain ilmiöstä puhutaan. Mutta sekin tavallaan on ihmisenä olemisen sitä vajavaisuutta, joka jokaiselle aina anteeksi annetaan, koska sekin sitä oikeanlaista itsetuntemusta opettaa, kun kokee ja tiedostaa, mikä sydämeensä aidosti kolahtaa. Tai mikä aiheuttaa kipua ja/tai tuskaa, joka lopulta jokaisen kuitenkin parantaa eli se energioiden muuttuminen oikealla tavoin, kuten psykologiakin meille sen opettaa: tiedostamisen kautta voittoon!  Smiley
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #20 : 29.04.2011 21:40:55 »

Ehkä meistä moni mieltää tuon henkisen tien erilailla, mitä se pitää sisällään ja mitä se todella merkitsee sitä kulkea. Meillä jokaisella varmaan on omat henkiset ihanteet johon kohti pyrimme kulkemaan ja oppimaan, toisilla tuo rima ei välttämättä ole niin korkea vaan hyväksyvät ja tiedostavat sen itsessään että ovat melko vaikeita saavuttaa, toki ne voi saavuttaa hetkellisesti mutta pysyvästi on kait se mihin pyritään. Mielestäni se on monien elämien taival, yhdessä elämässä sitä ottaa oppimääräksi joitain asioita ja taas seuraavassa elämässä jatkaa muiden opintojen kanssa. Sen takia meistä kaikista ei välttämättä tule energiahoitajia tai muuten mukana vaikuttamassa henkisellä alalla, vaan osa ihmisistä vaikuttaa siellä omassa elämässä niitä asioita.
Toki meillekin, henkisen tien kulkijoille pitää antaa aika paljonkin anteeksi, jokainen meistä on taipuvainen erehtymään ja tekemään asioita jotka eivät välttämättä täytä mitkään korkeat ihanteet. Mutta omasta mielestäni se riittää että on halua oppia tuntemaan itsensä ja on halukas oppia kesyttämään alempi luontonsa ja pyrkiä kohti tasapainoa, se miten hyvin ja paljon siinä onnistutaan riippu paljon varmasti karmasta mutta myös elämän muista asioista, kuten perhe, työ ja ihmissuhteet.

Muoks. Karuna kerkesikin tuossa välissä kommentoidan yhtä juttua mutta tämä oli siis jatkoa Rovatarin kirjoitukseen.
Mieki ajattelen näin, että jokainen elää sitä kehitysvaihettaan, mikä on itselleen silloin tärkeä.
Ei sitä pysty ymmärtämään heitä, jotka elävät jossain janalla " Äiti amman/ Nelson Mandela" tai muu henkilö joka jakaa kaiken itsestään muille, jos itse on vasta oppimisasteella itsensä kanssa.
Mitä sitten voi tehdä...
yrittää päästä vihasta, katkeruudesta ja kaikista toista ihmisistä kielteisesti ajattevista tunteista , puhumattakaan teoista..
ja jos ei niistäkään pääse,
nin hyväksyy itsensä vajavaisena...ja yrittää kehittyä.
Tekee parhaansa ja edes yrittää.
Meistä tuskin kukaan elää niinkuin se " hieno ihminen", mutta niin kauan kuin ei elä, voitko tuomita toista.
Antaa jokaisen kulkea omaa polkuaan...toiset omalla tavallaan toiset toisin,
mutta kukaan ei ole toistaan parempi.
Muurahaispesän kuhertajia me ollaan jonkun suuremman silmissä,
niinkuin muurahaiset meidän silmissä.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #21 : 30.04.2011 08:15:59 »

Hyviä ajatuksia! Kaulakoru kirjoitti, ettei meistä kaikista tule energiahoitajia tms, vaan osa ihmisistä vaikuttaa siellä omassa elämässä niitä asioita. Olen niin samaa mieltä. Loppuenlopuksi tavallisessa arjenelämässä on valtavasti mahdollisuuksia kasvaa ja osoittaa rakkautta ja olla rakkaus. Kun en muista oliko se Lorna Byrnen kirjassa vai Sai Babasta kertovassa, mutta oli juuri se ajatus, että ei kaikkien henkistyvien ihmisten tarvitsekaan olla selvänäkijöitä, tai parantajia jne, vaan kyvyt, jotka kehittyvät (mitä kenelläkin sitten kehittyy), on tarkoitettu arjen elämästä selviytymiseen. Onhan sitä varmasti kenellä on lapsia tai omaisia runsaasti aluetta olla intuitiivinen tai parantava tai mitä tahansa. Tai ihan tavan työssäkin voi käyttää taitojaan. Tai edes olla läsnä ja olla rakkaus. Edes ajottain  Smiley  Mutta en nyt tarkoita, että olisi huonojuttu, jos joku on työkseen energiahoitaja tai selvänäkijä tai muuta, vaan sitä, ettei ole pakko olla. Ja aamen rovatar, muurahaispesässähän tässä pyöritään  Cheesy

Kaulakorulta ehti tulla näköjään viesti välissä....Ja allekirjoitan tuon täysin.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #22 : 11.05.2011 16:16:19 »

Viime kesänä mun kotia puhdisteli kaukohoitona eräs energiahoitaja.
Hän tosiaan väitti tehneensä ison työn tän asunnon suhteen. Lasku 150 egee ja muutos energioissa...hmm...ei oikein minkäänlainen.
Se mama oli hieman hassu muutenkin  :Smiley
Ihastui miesystävääni ja seuraili meitä terassilta toiselle kaksi kertaa sen ns. hoitonsa jälkeen.
Hänen hoitolansa sijaitsee n. kilometrin päässä kodistani ja näen tätä naista sattumalta silloin tällöin ulkona. Hän ei ote edes katsekontaktia minuun moikkaamisesta puhumattakaan.
Ikinä, en ikinä suostuisi enää hänen "puhdistuksistaan" maksamaan centtiäkään.
Meedio on välittänyt mulle parantavaa energiaa ja sen todellakin tunsin  Smiley
Istunnon yhteydessä hän sanoi mulle "olet kaunis ja hoikka nainen mutta et ole kunnossa" ja kysyi haluanko henkiparannusta.
Juu, sopihan se minulle.
Istuin tuolissa silmät kiinni ja meedio seisoi takanani, piti hetken käsiä hartioillani ja teki hoidon lopettaen sen laittamalla handut hartioille.
Tunsin kihelmöintiä ja lämpöä monissa kohdissa kehoa. Kruunuchakra kihelmöi koko hoidon ajan, ajantaju katosi.
Kyyneleet valuivat vaikkei itkettänyt ja hoidon lopussa näin kauniin kuvan mielessäni. Kaksi joutsenta ui lähekkäin tyynessä meressä auringonlaskua kohden. Mielettömän ihanat värit siinä "näyssä"  smitten
Muutamaa e-hoitajaa olen pyytänyt puhdistamaan kotiani ja tulos on ollut joka kerta +- 0 tai pelkkä 0.
Pätevät hoitajat kärsii inflaatiosta maineessaan naiden epäpätevien rahastajien takia
Henkinen kehitys ry entinen Spiritualistinen seura järjestää kesäkuukausinakin henkiparannustilaisuuksia kerran kk ja siellä voi käydä luottamuksella sillä siellä ei raha puhu.
Meedion hoitoon olenkin taas menossa kun tää mun "kaunis ja nuori" kroppa spragailee joka kohdasta  Sad
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 11.05.2011 18:39:15 »

olen ollut näissä energiahoidoissa ja stopannut ne, koska ne availivat ehkä liikaa ja auki olevaa isoa energiaa, joka koen olevani eikä tää pieni persoona ja hänen työnsä, sukulaisensa ym.. elän ja viestin ja kommentoin kaikille kaikkea, mutta koen olevani paljon suurempi energia- energiahoidot voivat availla kaikkea, viimeksi mm tietoisuus laajeni yli aurinkokunnan, mutta ole sitten maan päällä ja normaali-ihmistoimissa? muut ei sitten tajuakaan sitä suurta valoa aina..>
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 11.05.2011 20:31:58 »

Viime kesänä mun kotia puhdisteli kaukohoitona eräs energiahoitaja.
Hän tosiaan väitti tehneensä ison työn tän asunnon suhteen. Lasku 150 egee ja muutos energioissa...hmm...ei oikein minkäänlainen.
Se mama oli hieman hassu muutenkin  :Smiley
Ihastui miesystävääni ja seuraili meitä terassilta toiselle kaksi kertaa sen ns. hoitonsa jälkeen.
Hänen hoitolansa sijaitsee n. kilometrin päässä kodistani ja näen tätä naista sattumalta silloin tällöin ulkona. Hän ei ote edes katsekontaktia minuun moikkaamisesta puhumattakaan.
Ikinä, en ikinä suostuisi enää hänen "puhdistuksistaan" maksamaan centtiäkään.
Meedio on välittänyt mulle parantavaa energiaa ja sen todellakin tunsin  Smiley
Istunnon yhteydessä hän sanoi mulle "olet kaunis ja hoikka nainen mutta et ole kunnossa" ja kysyi haluanko henkiparannusta.
Juu, sopihan se minulle.
Istuin tuolissa silmät kiinni ja meedio seisoi takanani, piti hetken käsiä hartioillani ja teki hoidon lopettaen sen laittamalla handut hartioille.
Tunsin kihelmöintiä ja lämpöä monissa kohdissa kehoa. Kruunuchakra kihelmöi koko hoidon ajan, ajantaju katosi.
Kyyneleet valuivat vaikkei itkettänyt ja hoidon lopussa näin kauniin kuvan mielessäni. Kaksi joutsenta ui lähekkäin tyynessä meressä auringonlaskua kohden. Mielettömän ihanat värit siinä "näyssä"  smitten
Muutamaa e-hoitajaa olen pyytänyt puhdistamaan kotiani ja tulos on ollut joka kerta +- 0 tai pelkkä 0.
Pätevät hoitajat kärsii inflaatiosta maineessaan naiden epäpätevien rahastajien takia
Henkinen kehitys ry entinen Spiritualistinen seura järjestää kesäkuukausinakin henkiparannustilaisuuksia kerran kk ja siellä voi käydä luottamuksella sillä siellä ei raha puhu.
Meedion hoitoon olenkin taas menossa kun tää mun "kaunis ja nuori" kroppa spragailee joka kohdasta  Sad

Olen kuullut kauhutarinoita aika paljon hoitajista jotka eivät saa mitään aikaiseksi tai sitten saavat paljon pahaa aikaiseksi.. :S
tallennettu

pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #25 : 14.05.2011 20:15:41 »

Juu, kyllä se lasku tuli mulle yllätyksenä koska ennen hänen lähetyksiään ei puhunut palkkiosta mitään. En tietenkään ajatellut että se ilmaista olis ollut mutta 150 egee oli törkee palkka olemattomasta avusta.
Itse voi putsailla kotinsa energioita ennen kaikkea kunnon siivouksella, tuuletuksella, rukouksella, kynttilöiden ja suitsukkeiden polttamisella, musiikilla, kelloilla, vahvoilla ajatuksilla touhutessaan ym.
Meediolle menen sata kertaa mielummin energiahoitoon kuin näille ihmetyypeille.
Siitä "parantajanaisesta" aistin kateuden heti tavatessamme ekaa kertaa. En tajuu miksi olin niin hölmö että en luottanut omaan voimaani & kykyihini vaan annoin hänelle ohjat sekä palkkion.
Hän jopa hieman psyykkas mua kertoessaan pimeyden voimista joita on joutunut kohtaamaan.
Thyi yäk!!!!!!
Sain jopa pelkotiloja niistä jutuista. Meedio sanoi myöhemmin että silläkin kohtaamisella oli merkityksensä eikä tule aatella pelkällä negalla tapahtuneita.
Niiden "hoitojen" jälkeen henkimaailma aktivoitui ENEMMÄN meidän kodissa ja OIKEAN auttajan eli meedion tapaaminen oli aivan mielettömän terapeuttista, vapauttavaa. Ihana Irene  smitten smitten smitten
En halua dumata näitä hoitsuja mutta olkaa oikeesti tarkkana kenen annatte koskea kenttäänne ja kodin energioihin.
Mulle on kaksi e-hoitajaa jopa suuttunut kun he aistivat rajalliset kykynsä ja mun oman herkkyyden, mediaalisuuden.
Kateus vie kalatkin vedestä ja varsinkin ne olemattomat kyvyt.
Jokainen voi toimia auttajana toiselle ja yhdessä rukoileminen on miljoona kertaa toimivampi hoito kuin yksikään puolijeesuksen antama "parannus"
tallennettu
TrueYou
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 29.05.2011 12:45:56 »

Hei,

En malta olla kertomatta omasta polustani hieman... olen siis nykyisin myös energiahoitaja, sanottakoon nyt se heti aluksi.

Joka tapauksessa henkinen polkuni eteni karkeasti ottaen epämääräisten sairasteluiden kautta (joihin ei siis löydy lääkäristä apua) korkealla ja kovaa menevään henkisyyteen, yrityksiin "kuolettaa" egoa. Totesin saman, kuin joku tässäkin kirjoitellut, että ole nyt sitten tämän ihanan henkisen olotilan kanssa tässä "tavismaapalloelämässä". Sen jälkeen olenkin ikäänkuin tuonut sitä taivaallista olotilaa oman elämäni puitteissa maanpäälle ja nykyisin henkisyys näkyy eniten ihan pienissä käytännön arkipäivän jutuissa (meditoinnin ja hoitojen ohessa tietysti). Kun arkipäivän hetkissä saa käännettyä omia värähtelyitään kohti haluamiaan taajuuksia, myös intuitio toimii paremmin tai ehkä sen itse kuulee paremmin. Egoa tarvitsen kyetäkseni toimimaan oman henkisyyteni pohjalta tässä maapalloulottuvuudessa. Näiden vaiheiden kautta ns. tavallinen arkielämä on mielestäni henkisyyden korkeakoulu, jota siis itsekin tällä hetkellä edelleen käyn, vuosiluokalla x ja jonniiverran lienee vielä jäljelläkin.  laugh

Risteävät näkökulmat henkisyydestä ja sen ulottuvuuksista ovat mielestäni erittäin terveitä, sillä meillä lienee jokaisella omat polkumme täällä kuljettavina. Sen lisäksi olemme omien polkujemme eri vaiheissa. Samaan aikaan joku toinen voi olla "edelläni" jossain asiassa ja toisessa taas olen ehkä itse "edellä". (En haluaisi käyttää tuota vertausta, mutta en keksinyt parempiakaan sanoja.) Se ei tee meistä parempia tai huonompia toisiimme nähden, sillä ainoa, mihin kannattaa verrata on oma olotila ja oma polku. Vain sen varrella ovat ne asiat, joita varten täällä olemme. Jonkun toisen polun varrella on ihan toisia asioita. Minusta siis jokaisella saa ja oikeastaan tuleekin olla oma totuutensa henkisyyden ja henkisen polun suhteen, tärkeintä on se, että kokee olonsa pääsääntöisesti hyväksi tuolla polullaan. Silloin lienee etenemässä omaansa eikä esim. jonkun henkisen gurunsa tai idolinsa polkua!

Erilaisuus on rikkautta näissäkin asioissa. Siinä olen samaa mieltä, että on vaikeaa bongata jostakin juuri se energiahoitaja, jolta itselleen kulloinkin apua saa - varsinkin, jos sitä yrittää jotenkin järjen avulla etsiä. Ajattelen kuitenkin, että joskus myös se pettymys jostakin hoidosta voi olla juuri se oikea askel oman kasvun tiellä (ainakin yksi tällainen tilanne tuli omassa kasvussa vastaan). Energiahoitoja kuitenkin yleisesti ottaen tarvitaan. Vastaani on tullut tilanteita, joissa ne ovat olleet yksi tärkeimmistä askeleista fyysisen terveyden tai yleisen jaksamisen tiellä, esim. silloin, kun tuntuu, että usko ja voimat loppuvat tyystin - toki myös monenlaisissa muissa kohdissa. Se, tarvitsevatko kaikki niitä, onkin sitten kokonaan toinen juttu. Toisaalta emme käytä myöskään lääkäripalveluja kaikki yhtä paljon. Suosittelen siis, että jos energiahoidot kutsuvat, kokeile ja käytä. Jos ne eivät tunnu omilta, jätä suosiolla sivuun ja mene kohti omaa kutsumustasi.

Rakkaudellista energiaa kaikille lukijoille  smitten  smitten  smitten
tallennettu

TrueYou
http://www.trueyou.nettisivu.org
--------------------------------
aurinko: jousimies, nouseva rapu
kuu: vesimies,
kiinalaisessa kukko,
mayat: Keltainen Kosminen Siemen
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #27 : 07.07.2011 22:44:40 »

Kuinka kauan energiahoidosta saatu hyöty ja hyvä olo kestää? Kymmenen minuuttia? Päivän? Viikon? Tämäkin on varmaan melko tapauskohtaista, mutta suurinpiirtein?

Mua kiinnostaisi käydä energiahoidossa, mutta en haluaisi maksaa muutaman minuutin kestäneestä hyvästä olosta kymmeniä euroja. Ja jos siitä tullut hyvä olo ja apu ei olekaan pitkäkestoista. Myös tuo huijareiden kynsiin joutuminen huolettaa. Mistä tunnistaa hyvän energiahoitajan?
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #28 : 08.07.2011 05:07:31 »

Kuinka kauan energiahoidosta saatu hyöty ja hyvä olo kestää? Kymmenen minuuttia? Päivän? Viikon? Tämäkin on varmaan melko tapauskohtaista, mutta suurinpiirtein?
Mistä tunnistaa hyvän energiahoitajan?

Hyvä olo kestää jonkun aikaa, jos täytyy ensin tehdä muutoksia vanhaan, koska siitä entisestä luovuttaminen aina jonkun verran "satuttaa".  Wink Mutta omasta kokemuksestani sanoisin, että koska ihminen todellakin on kanava sille energialle niin silloinhan kaikki, mitä tapahtuu, tapahtuu ihmisen korkeimman tietoisuuden ohjauksella ja voi tapahtua nopeita paranemisia tai sitten muutokset kestää hiukan. Rippuen siitä, mitä pitää muuntaa, että elämä alkaa palautua niille raiteilleen, minkä on toivonutkin tässä elämässään tapahtuvaksi tuollaisen energiahoidon seurauksena. Eli emme koskaan tee mitään muuta täällä maan päällä kuin niitä asioita, jotka sitä parempaa elämäämme jouduttaa. Toisinaan pitää ensin kohdata pelkojaan vain ennen kuin onnellinen elämämme voi alkaa.

Uskon vakaasti myöskin siihen, että jo silloin, kun ihminen valitsee energiahoitajaa tai toivoisi sellaisen kohtaavansa niin hänelle juuri oikea eteen tuodaan. Eli tietoisuutemme kyllä pitää siitäkin huolta, että kaikki muuttuminen tapahtuu oikealla ajallaan ja sellaisella tavalla, jonka jokainen itse ennen tänne maan päälle tuloaan on saanut itselleen omana suunnitelmanaan.  Smiley Smiley
tallennettu

pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #29 : 19.08.2011 20:42:11 »

Tapaan meedion tän kuukauden lopussa ja saan energiahoitoa. Kerron sit miten meni. Tosi kiva tavata  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: