Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä täällä,kuka siellä?  (Luettu 15834 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cleo
Vieras
« Vastaus #15 : 27.10.2005 01:14:35 »

Tervetuloa! Ja Manjaanalle toivotan paljon onnea leikkaukseen, että menee hyvin ja toivut nopeasti..kuulemma ainakin vähenevän kuun aikana leikkaukset sujuisi paremmin, toivotaan!

Tuo Gerichin kuvaus kuulosti varsin rankalta..mitähän rankkaa mahtaa nousu-Vaa´asta sanoa? Uteliaisuus heräsi...

Muuten suosittelen kaikkia astrologiaan tutustuvia lukemaan useamman astrologin kuvauksia merkeistä, sillä kaikki korostavat hieman eri asioita. Niin saa paremman yleiskuvan, tai ainakin itselleni siitä on ollut hyötyä.

Ja joskus törmää sellaiseenkin, että jollakin on lähes pelkkää negatiivista sanottavaa jostakin merkistä, sellaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa, on varmaan silloin kys. astrologilla ollut erityisen huonoja kokemuksia juuri siitä merkistä ja sitten kadottanut objektiivisuutensa.
tallennettu
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #16 : 27.10.2005 01:22:13 »


HUH! ei missään...      ...piireissä.  :Smiley

Eiku en mä ymmärrä itekään välillä. Mut mä luulen et se on tää anonyymisyys ku tekee mulle tepposet PLUS se et mulla on tänään toi läppä lähtenyt pahemman kerran lapasesta. Öh-köh kröhöm, mutta koitan palata ruotuun.  knuppel2

 kuu kalat (ei aina niin kiva juttu...)? Mä oon ny parista paikkaa kuullut tuosta kalat=vaikea yhtälöstä, voisko joku ny PLIIS kertoo mulle mikä niistä kaloista tekee niin härskejä? On kuitenkin mun DC:ni???

 askendentti neitsyt aiheuttaa just tälläsiä oireita ->  idiot2

 2funny 2funny 2funny

EIKÄ!!! Ku suoraan kirjasta:

 askendentti Neitsyt:

"...." Ja päläpälä

Tässä hyvät naiset ja herrat tulkintaa *lue tilitystä* ala Paul von Gerich ja Astrologia. Kuka vielä haluaa tutustua itseensä!!?? Anyone?

 laugh

Aikamoinen tilitys, juu. Vai että siveä ja vaitelias...Huh Ettei vaan olis "idiot2" osunu lähemmäs Cheesy
No ei, ymmärrän kyllä. Eihän läppää voi lapaseen vangita Smiley
 
Jaa, kalat vai? No yleisesti ottaen minusta oikein sympaattisia ihmisiä ("tutuimmat" tyypit kaloja), mutta Kuu ja Kalat yhdessä on vähän liikaa tunnetta. Eihän se nyt sinänsä paha juttu ole, mutta kun tämä maailma on niin julma paikka tämmösille haaveilijoille Embarrassed
Tuosta DC:stä en osaa sanoa.

Tällasta sanoo Seppo Kuu-Kaloista: "Sinulla tunteet ovat niin herkässä, että olet joutunut kasvattamaan kovan kuoren ympärillesi. Pienessä hiprakassa itku tulee sitten sitäkin helpommin. Oman herkkyytesi vuoksi ymmärrät joskus liiankin hyvin vaikeuksiin ajautuneita ihmisiä."

Niin.
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #17 : 27.10.2005 22:28:28 »

Tervetuloa! Ja Manjaanalle toivotan paljon onnea leikkaukseen, että menee hyvin ja toivut nopeasti..kuulemma ainakin vähenevän kuun aikana leikkaukset sujuisi paremmin, toivotaan!

Tuo Gerichin kuvaus kuulosti varsin rankalta..mitähän rankkaa mahtaa nousu-Vaa´asta sanoa? Uteliaisuus heräsi...

Muuten suosittelen kaikkia astrologiaan tutustuvia lukemaan useamman astrologin kuvauksia merkeistä, sillä kaikki korostavat hieman eri asioita. Niin saa paremman yleiskuvan, tai ainakin itselleni siitä on ollut hyötyä.

Ja joskus törmää sellaiseenkin, että jollakin on lähes pelkkää negatiivista sanottavaa jostakin merkistä, sellaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa, on varmaan silloin kys. astrologilla ollut erityisen huonoja kokemuksia juuri siitä merkistä ja sitten kadottanut objektiivisuutensa.

Voi kovasti kiitoksia Cleolle, toivottavasti meneekin hyvin ja tästä taas noustaan uuteen loistoon... Uuden ammatin opiskelu menossa jo kovasti teettää työtä tällä iällä. idiot2

Olen kanssa sitä mieltä, ettei yhteen astrologiin kannata jämähtää, tosin itse käytän paljon Tarotteja omiin pohdintoihini. Embarrassed

Avoin mieli vaan matkaan mukaan ja hyvä tulee. 2funny Tongue
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #18 : 29.10.2005 01:02:24 »


...
Tuo Gerichin kuvaus kuulosti varsin rankalta..mitähän rankkaa mahtaa nousu-Vaa´asta sanoa? Uteliaisuus heräsi...

Muuten suosittelen kaikkia astrologiaan tutustuvia lukemaan useamman astrologin kuvauksia merkeistä, sillä kaikki korostavat hieman eri asioita. Niin saa paremman yleiskuvan, tai ainakin itselleni siitä on ollut hyötyä.
...

Kaikille NousuVaaoille (Paul von Gerich):

 askendentti Vaaka:

"Tässä merkissä on venuksella suurin vaikutusvoima.
   Tämä merkki antaa syntyneelle pitkän, sopusuhtaisen ruumiin, joka nuoruudessa on solakka mutta sittemmin osoittaa taipumusta lihomiseen. Hiukset ovat sileät (ruskeat tai tummat), silmät siniset tai ruskeat, kasvot pyöreät, iholla hyvä väri, piirteet säännölliset, usein kauniit.
   Luonne on mentaalinen tai sangviininen.
Nämä ihmiset ovat iloisia, tarmokkaita, kunnianhimoisia, vieraanvaraisia, innostuvia, toimivat harkitsematta, uskollisia, avomielisiä, rehellisiä, oikeamielisiä, jonkinverran surumielisiä, puheliaita, usein heikkotahtoisia ja myöntyväisiä, lempeitä, taipuvaisia, herkkiä, hienotunteisia, nautinnonhimoisia, oppivaisia, heillä on taiteellisia taipumuksia. Heillä on taipumusta mekaniikkaan, teknillisiin tieteisiin, taiteeseen, musiikkiin y. m. Tunteet ovat syvät ja rehelliset, mutta mielipiteet kestämättömät, mistä johtuu, että henkilö saattaa olla hyvin luottavainen ja seuraavassa hetkessä pohjattoman onneton. Heillä ei ole järjestysvaistoa, he ovat välinpitämättömiä ja helposti johdettavia.
   Omaisuussuhteet tulevat vankoiksi vasta keski-iässä, mutta tässä merkissä syntynyttä uhkaavat tappiot, jotka johtuvat sopimuksista, takauksista, asiakirjoista y. m. Perintö on odotettavissa.
   Sisarusparvi on suuri (usein kahdesta avioliitosta), mutta heidän välinsä ovat huonot. Tässä merkissä syntyneellä itsellään on yleensä vain jokunen lapsi, mutta näistä on paljon iloa. Usein hän ottaa ottolapsen. Avioliitto ei ole aivan suruton.
   Elämän keskitaipaleella häntä uhkaavat tappiot, joihin äiti tai muu naispuolinen sukulainen on suoraan tai epäsuorasti syypää.
   Tärkeimmät sairaudet ovat maksa- ja munuaistaudit sekä suoni- ja suolisairaudet. Nämä ihmiset ovat usein syypäät omaan kuolemaansa."


Että sellaista elämänkarmaa ois tarjolla tälläkertaa siis nousuvaaoille.

Mutta aivan kuten Cleo hyvin osoittikin, ei näitä missään nimessä kannata yks yhteen tulkita. Jos muutenkaan. On niin paljon muitakin juttuja jotka vaikuttaa ja muuttaa äskeistäkin listaa. Ja yks muutos tekijä on jo nousevan merkin hallitsijan asema ja aspektoituminen kartalla. Eli tässä vaa'an tapauksessa siis Venus.

Koittakaahan pärjäillä.

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Cleo
Vieras
« Vastaus #19 : 29.10.2005 01:21:09 »

Kiitos! Kyllähän tuo osittain kolahti, vaikken solakka olekaan- muutostekijänä Jupiter askendantilla!
Muutenkin tuo Gerichin opus vaikuttaa osittain hieman pelottelulta, mutta toisaalta- ehkä juuri sen takia uteliaisuus kys.opusta kohtaan heräsi. Raadollisuus kun on mielestäni toisinaan hupaisaa- t.s. minulla on väliin raadollinen huumorintaju- mutta varmaan joku joka lukisi ekana juuri TUON kirjan voisi säikähtää pahanpäiväisesti...mullekin vihjaavat itsaria? Huhuh.

 Smiley
tallennettu
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #20 : 29.10.2005 02:51:14 »

...
varmaan joku joka lukisi ekana juuri TUON kirjan voisi säikähtää pahanpäiväisesti...mullekin vihjaavat itsaria? Huhuh.

 Smiley


NIINPÄ! HYI GERICH!!  tickedoff
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #21 : 29.10.2005 20:59:00 »


Aikamoinen tilitys, juu. Vai että siveä ja vaitelias...Huh Ettei vaan olis "idiot2" osunu lähemmäs Cheesy

 2funny 2funny 2funny

...niinhä mä yritin sanoa!  laugh

Vaikka nyt totuuden nimessä täytyy kyllä paljastaa, että juuri nuo siveys ja vaiteliaisuus ovat ehdottomasti luonteenpiirteitäni IN REAL LIFE....

vaikka kukapa sitä täälä uskoo.  Sad



No ei, ymmärrän kyllä. Eihän läppää voi lapaseen vangita Smiley

Miksei voi.  Undecided Sellaiseen läpälliseen rukkaseen.   buck2


Jaa, kalat vai? No yleisesti ottaen minusta oikein sympaattisia ihmisiä ("tutuimmat" tyypit kaloja), mutta Kuu ja Kalat yhdessä on vähän liikaa tunnetta. Eihän se nyt sinänsä paha juttu ole, mutta kun tämä maailma on niin julma paikka tämmösille haaveilijoille Embarrassed
Tuosta DC:stä en osaa sanoa.

Joo tiedän, itsekin oon haaveilija. Maailma vaan ei ymmärrä omaa parastaan, mutta kyllä meidänkin aikamme vielä tulee. EI HUOLTA!  Smiley

Tuli tosta mieleen kun mainitsit "tutuimmat" tyypit ovat kaloja, ETTÄ hakeudummeko me jo alitajuisesti saman tyyppisten ihmisten seuraan? Sillä esim. hyvän ystäväni kaikki lähimmät ihmiset, siis toiset ystävät ja muut rakkaat ihmiset kuin vanhemmat ja perhe ovat kaksosia.

Onko meillä kaikilla elettävänämme joku karmavelka jonkin tietyn horoskooppimerkin kaa vai onko se pelkkä sattuma??  Undecided
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Cleo
Vieras
« Vastaus #22 : 30.10.2005 21:41:12 »

Karmavelasta en mene sanomaan, mutta ehkäpä jotain samoja asioita opittavana yhdessä ja toisiltamme...
Oman havaintoni mukaan menee myös elämäntilanteen yms. mukaan.

Itselläni kun on  kuu kaksoset , ja muutenkin paljon ilmaa kartalla, niin ilmamerkkien kanssa tulee jutustelua ja vitsailtua enemmän. Smiley Toisaalta maa-merkit (eli Härkä, Neitsyt ja Kauris) tasapainottaa jne.

Menikö Manjaanalla leikkaus hyvin? Nopeaa toipumista je kerrothan kun käsi kuntoutuu, miten sujui!  angel  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #23 : 30.10.2005 22:10:39 »

Sawolaenen tervehtii..No jotta hyvvee päevee ja tervetuulloo laugh
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #24 : 30.10.2005 22:14:36 »

Hyvvee päevvee ja tervetulloo vuan sullekkii! Grin
Savolaisena varmaan tiedät mikä on turnu? jota moni eteläisempi kaverini ei ole kuullutkaan.
En kyllä itse ole savolainen, mutta oli joskus poikaystävä joka oli sieltä kotoisin, häneltä olen tämän siis oppinut.
Kirjoittelemesiin! smiley6600
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #25 : 30.10.2005 23:44:32 »

Turnu... ::)hmmm... ihan outo sana mullekkin vaekka aeto savolaenen oonki crazy2 tuhnu kuullostaa tutummalle mut turnu  2funny
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #26 : 31.10.2005 00:07:06 »

Mikä tuhnu sitten on? (kysyy utelias  kuu  kaksoset )

 Turnu on mikä tahansa liian lämmin vaatekappale olosuhteisiin nähden. Myös eläimen turkki voi olla turnu, eli jos kissallasi tai koirallasi on kesähelteillä kuuma, niin reppanalla on turnu.
 Smiley
tallennettu
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #27 : 31.10.2005 02:00:59 »

No nytpä aloitte oikeessa paikassa viäntämään! Tiällä meinas yks savolaenen tipahtaa jakkaralta.  Shocked 2funny
 smitten

Turnu on mullekin outo sana (joku saman tyyppinen kyllä kummittelee mielessä), mut savossa on sellanen liuta vanhoja sanontoja että en ihmettele yhtään. Ja uusiakin taitaa kovimpien viäntäjien huulilla syntyä harva se päevä!  Grin
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
sawotar
Vieras
« Vastaus #28 : 31.10.2005 08:33:20 »

Mikä tuhnu sitten on? (kysyy utelias  kuu  kaksoset )

tuhnu on vähä kuin tuhisee viekussa eli vieressä ja tuhnuttaa tavallaan nenää olkavarteen silleen kun vaavit tekee 2funny ainakin sellanen tuli näin uamusella ykskaks mieleen  crazy2 ''hakee kahvia herätäkseen'' uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: