Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä täällä,kuka siellä?  (Luettu 15873 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 26.10.2005 15:46:13 »

Helou,
mitäs sinne ruudun taakse kuuluu?

Tämä se on aina vaikeeta; esitellä ittensä jotenkin fiksusti näkemättä niitä joille esittäytyy. Vaikka eihän sen pitäis vaikuttaa, minä oon ihan sama minä kaikille, mutta niin se vaan menee. Luulis että näin olis helpompi...mutku Ei. Noh, yritetään; osaan ainakin tehdä pienistä asioista uskomattoman vaikeita kun sille päälle satun. Yleensä kuitenkin olen suht järkevä tapaus, ei taida härkä sarvistaan päästä vaikka haluaisikin Wink

Kovin monenlaiset asiat kiinnostaa: toisaalta luonnontieteet (näillä näkymin ihan uraksi asti) mutta myös kaikenlainen "hengellisempi" asia, millä ei ole tieteen kanssa kauheasti tekemistä. Tai ainakaan sen mitä yleensä tieteellä käsitetään. Toisaalta saatan innostua vaikka ottamaan selvää kaikkien planeettojen kuista tai opettelen uudelleen neulomaan ja teen säärystimet tai menen maalauskurssille tai...Mars Kaksosissa laugh

Astrologia on jo pitkään ollut mukana kuvioissa äitini kautta, joka on joskus tehnyt karttoja lähipiirille enemmänkin. Oma astrologian harrastus on ollut vähän kausittaista, mutta aina siihen vaan palaa. Ihmisluonne on sen verran kiehtova aihe että eihän täältä kauaa pysy poissa Smiley

Öö...saa lähestyä Smiley

Keskustelemisiin!
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 26.10.2005 15:53:02 »

Sydämellisesti sinuakin tervehdin Savanni tänään, sillä täällä on ainutlaatuisen iloiset sekä rakastavat energiat nyt juuri, kun sinäkin tänne saavut, joten hyvää päivän jatkoa sinullekin toivotan.  smitten
tallennettu
Auringonpaiste
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2005 16:03:55 »

Hei
[/u]

Sadulta naurun saattamat toivotukset päivääsi

Grin

Elämä hymyilee

Minä hymyilen myös
tallennettu

kultasiipi
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 16:10:26 »

Niin, tämä taitaa olla jotenkin erityinen paikka. Sen huomaa smitten
Kiitos ja oikein mukavaa päivän jatkoa sinullekin, Keho.
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 16:11:25 »

..ja Sadulle kans!
 laugh
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2005 16:16:14 »

Tervehdys Savanni!  Smiley

Hienoa että sinäkin olet liittynyt joukkoomme. Mulle onkin tainnut syntyä oma lempi aihepiiri jossa täällä pyörin. Musta on niin mukavaa käydä moikkaamassa uusia käyttäjiä, vaikka itse en oo sen kummosempi kuin muutkaan meistä. Mutta näin toimimalla ihmiset toivottavasti huomaavat että HEI, kyllä tänne itsekin uskaltaa kirjoittaa.

Ja toi mitä Keho mainitsi noista rakastavaisista energioista pitää jännästi kyllä ihan paikkaansa. Itsellä ainakin on todella kivat fiilikset siitä että saa heipata uusia ihmisiä, ja kenties tutustua heihin paremminkin...

 Smiley

Antoisia keskusteluhetkiä astrossa!

PS. Sä muuten vaikutat ihanan intohimoiselta tapaukselta, asioiden ihmettely ja näprääminen on minustakin äärettömän rentouttavaa!

 smitten
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2005 16:47:25 »

Heippa pikkuveli,

joo, ne kannattaa napata heti tuoreeltaan Tongue

No ei, oikeesti kiva kun joku tulee heti juttusille. Pääsee helpommin sisälle ja sit on tosiaan pienempi kynnys alottaa keskusteluja itekin. On niin helppoa jäädä ulkopuoliseksi tällaisissa paikoissa. Ei täällä onneks Smiley

Kyllä, näprääminen on toinen nimeni. En saa mitään tehtyä jos en tee jotain muuta samaan aikaan, vähintään kuuntele musiikkia. Cheesy

Vastapainoks pitää kyllä välillä hiljentyäkin. Jooga pitää hyvin pään kasassa. Ja kokkaaminen smitten
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.2005 17:45:16 »

...

joo, ne kannattaa napata heti tuoreeltaan Tongue


Aivan!   laugh

Ihmisiä tässä kalastellaan, eikä karmapisteitä.  Wink

Joo, mut oikeesti. En mä tiedä, mut musta on ainakin nyt tällähetkellä kivempi olla ja "työskennellä" täälä ns. ruohonjuuritasolla ihmisten seassa, missä mikään paha so called astrotietämys ei oo noussu keskustelijoiden päähän kuin pissahöyry kylmällä talvipakkasella lumihangessa...

 laugh

Okei, alkaa menee metaforat jo ällötyksien puolelle, pyydän anteeksi.  idiot2
 
Embarrassed



Öö-öhöm, olet siis Härkä! *mikä seivaus*  buck2

Mitä muita valloittavia luonteenpiirteitä susta löytyy?

Itse olen:

 aurinko kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus ja mars harka

ja niin angel
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #8 : 26.10.2005 20:54:49 »

Ei oo pissahöyryjä, ei  :Smiley
Missäs piireissä sitä on pyöritty..?

Härkä oon, joo.
Nousu-jellona, siitä varmaan johtuu, että minua pidetään jotenkin luotto-henkilönä vähän joka paikassa? Tuntemattomatkin tulee kysymään neuvoa uglystupid2
No ei, kiva jos voin auttaa...

 kuu kalat (ei aina niin kiva juttu...), merkurius ja  venus  oinas  coolsmiley 
mars kaksoset tulikin mainittua
pimeä puolikin löytyy, saanko esitellä;  pluto skorpioni
Että sellasta kivvaa (ja paljon muuta...)

Minkäslaisia oireita tollanen neitsyt askendentti aiheuttaa?
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #9 : 26.10.2005 22:00:07 »

Helou,
mitäs sinne ruudun taakse kuuluu?

Tämä se on aina vaikeeta; esitellä ittensä jotenkin fiksusti näkemättä niitä joille esittäytyy. Vaikka eihän sen pitäis vaikuttaa, minä oon ihan sama minä kaikille, mutta niin se vaan menee. Luulis että näin olis helpompi...mutku Ei. Noh, yritetään; osaan ainakin tehdä pienistä asioista uskomattoman vaikeita kun sille päälle satun. Yleensä kuitenkin olen suht järkevä tapaus, ei taida härkä sarvistaan päästä vaikka haluaisikin Wink

Öö...saa lähestyä Smiley

Keskustelemisiin!

Hei vain sinullekkin. smitten

Täällä myös härkäpää ihmettelemässä maailman menoa. Itse seurailin ja touhuilin ennen paljonkin näiden juttujen parissa, vaan kaikki muutokset ja mullistukset ovat vieneet aikani. Enää toivon, että ne joskus loppuisivat. Cry

Sarvistanihan mie en luovu. knuppel2

Saapi myös lähestyä, näytti myös leijona nousussa olevan, niin miullakin Cheesy
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.2005 23:23:35 »


...

Täällä myös härkäpää ihmettelemässä maailman menoa. Itse seurailin ja touhuilin ennen paljonkin näiden juttujen parissa, vaan kaikki muutokset ja mullistukset ovat vieneet aikani. Enää toivon, että ne joskus loppuisivat. Cry

...

Älä itke manjaana. *Saamari näitä hymiöitä. Ei oo mitään halihymiötä!!!*

No...

*ISO HALI*

Kyllä elämä vielä helpottuu...

ja mä pidän itseäni kuitenkin suhteellisen pessimistisenä veikkona.

...mut ei kerrota siitä muille, eihän?

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #11 : 27.10.2005 00:07:28 »


Hei vain sinullekkin. smitten

Täällä myös härkäpää ihmettelemässä maailman menoa. Itse seurailin ja touhuilin ennen paljonkin näiden juttujen parissa, vaan kaikki muutokset ja mullistukset ovat vieneet aikani. Enää toivon, että ne joskus loppuisivat. Cry

Sarvistanihan mie en luovu. knuppel2

Saapi myös lähestyä, näytti myös leijona nousussa olevan, niin miullakin Cheesy

Voih, kyllä se mullistus vielä mullistaa ittensä loppuun, ei se ikuisuuksiin voi jaksaa! *halimus* Smiley

No kyllähän minäkin yllensä sarviani mielelläni kannan, mutta välillä ne aiheuttaa pieniä päänsärkyjä. Tai ehkä ne kivut tuleekin tuolta leijonan puolelta; ylpeys kun ei anna periks... Embarrassed  idiot2

Onkos muuten jellona vaikuttanut ulkonäköösi? Minä olen nimittäin saanut oikein kunnon leijonan harjan! crazy2

Niin, tervetuloa!  smitten
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #12 : 27.10.2005 00:32:18 »

Ei oo pissahöyryjä, ei  :Smiley
Missäs piireissä sitä on pyöritty..?

Härkä oon, joo.
Nousu-jellona, siitä varmaan johtuu, että minua pidetään jotenkin luotto-henkilönä vähän joka paikassa? Tuntemattomatkin tulee kysymään neuvoa uglystupid2
No ei, kiva jos voin auttaa...

 kuu kalat (ei aina niin kiva juttu...), merkurius ja  venus  oinas  coolsmiley 
mars kaksoset tulikin mainittua
pimeä puolikin löytyy, saanko esitellä;  pluto skorpioni
Että sellasta kivvaa (ja paljon muuta...)

Minkäslaisia oireita tollanen neitsyt askendentti aiheuttaa?

HUH! ei missään...      ...piireissä.  :Smiley

Eiku en mä ymmärrä itekään välillä. Mut mä luulen et se on tää anonyymisyys ku tekee mulle tepposet PLUS se et mulla on tänään toi läppä lähtenyt pahemman kerran lapasesta. Öh-köh kröhöm, mutta koitan palata ruotuun.  knuppel2

 kuu kalat (ei aina niin kiva juttu...)? Mä oon ny parista paikkaa kuullut tuosta kalat=vaikea yhtälöstä, voisko joku ny PLIIS kertoo mulle mikä niistä kaloista tekee niin härskejä? On kuitenkin mun DC:ni???

 askendentti neitsyt aiheuttaa just tälläsiä oireita ->  idiot2

 2funny 2funny 2funny

EIKÄ!!! Ku suoraan kirjasta:

 askendentti Neitsyt:

"Tässä merkissä merkuriuksen vaikutus on voimakkain. Tämä merkki antaa syntyneelle mentaalis-toimeliaan ruumiin ja käytännöllis-toimeliaan luonnon. Keskipituus tai vähän enemmän, pyöreät kasvot ja pään etuosa, tummat hiukset, silmät ja ihonväri, jonkinverran lihava ruumis. Tämä ihminen on järjestelmällinen, järjestystä rakastava, vieraanvarainen, viisas, musikaalinen, vaitelias, hyvä puhuja, toimittaja tai kemisti, miellyttävä, rauhallinen, vaatimaton, arvostelevainen, oikeamielinen. Luonteenomaisin ominaisuus on siveys. Vikoja ovat itsekkyys, kriittisyys ja viekkaus.
   He sekaantuvat mielellään toisten asioihin ja täten saavat aikaan levottomuutta ja riitoja. Harvoin he sopivat itsenäisiin asemiin. Hyvinvointi on harvinainen ja elinehdot vakiintuvat perinnöstä y.m. riippumatta vasta elämän lopulla.
   Useimmat sisarukset kuolevat aikaisin. Perheessä ei vallitse kehuttava sopu. Kysymyksessä oleva henkilö saa harvoja lapsia. Näitä uhkaavat vaarat. Hän itsekin on nuoruudessaan altis vaaroille ja sairauksille...." Ja päläpälä

Tässä hyvät naiset ja herrat tulkintaa *lue tilitystä* ala Paul von Gerich ja Astrologia. Kuka vielä haluaa tutustua itseensä!!?? Anyone?

 laugh
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #13 : 27.10.2005 00:44:20 »

[
Lainaus

Älä itke manjaana. *Saamari näitä hymiöitä. Ei oo mitään halihymiötä!!!*

No...

*ISO HALI*

Kyllä elämä vielä helpottuu...

ja mä pidän itseäni kuitenkin suhteellisen pessimistisenä veikkona.

...mut ei kerrota siitä muille, eihän?

 Smiley
Lainaus


Helpottaa, helpottaa, ainaskin seuraavassa elämässä, kyllä on tullut kaikki mahdolliset parin vuoden sisään, mutta olihan se tiedossa. tickedoff

Mie en oo pessimisti mie oon aina ollut positiivinen, muuten ei olisi jaksanut. uglystupid2

Lumi on jo maassa smitten
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #14 : 27.10.2005 00:56:19 »

Lainaus

Voih, kyllä se mullistus vielä mullistaa ittensä loppuun, ei se ikuisuuksiin voi jaksaa! *halimus* Smiley

No kyllähän minäkin yllensä sarviani mielelläni kannan, mutta välillä ne aiheuttaa pieniä päänsärkyjä. Tai ehkä ne kivut tuleekin tuolta leijonan puolelta; ylpeys kun ei anna periks... Embarrassed  idiot2

Onkos muuten jellona vaikuttanut ulkonäköösi? Minä olen nimittäin saanut oikein kunnon leijonan harjan! crazy2

Niin, tervetuloa!  smitten
Lainaus

Kiitos halista, haliminen on just kivaa.. :Smiley

Melko tanakasti oon härkä, kuontaloa kyllä on melkoisesti, oikea hevosenhäntä Embarrassed

Tämä on mulle outo lainaustapa, saas nähä miten tulee foorumille  idiot2

Huomenna leikataan käsi, toivottavast on tähtikuviot kunnossa!   buck2 Undecided
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: