Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 101677 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #60 : 08.02.2011 14:06:15 »

Kiitos aiemmista tulkinnoista, en ole varma olenko muistanut kiittää. angel
Pyydän taas tulkintaa uneeni joka on suht pitkä ja tuolla Kerroppas unesi tänne -ketjussa. Smiley


Siellä oli useampi uni sulta, mihin niistä haet tulkintaa multa?

Heh kappas..
Siihen pitkään uneen, jossa oli Ylpeys ja Välinpitämättömyys teemoina, se shamanistisen mystinen kohta jäi mietityttämään raakoine korvalävistyksineen. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #61 : 08.02.2011 20:18:14 »

Näin viimeyönä unta; erään pellon vieressä jossa pienenä tuli paljon leikittyä kaikenlaista, erään koivun juurella oli entisen koirani hauta (oikeasti hauta on hieman kauempana siitä kohdasta). Haudan päällä oli kaksi kuollutta sorsaa.

Päätin haudata sorsat, ja yhtäkkiä sen hautakummun tilalla olikin sellainen tummansininen täytettävä varavuode =D Toista sorsaa ei näkynyt, mutta toisesta oli tullut ikäänkuin sellainen sängynjalka Cheesy Jotkut lapset sitten iloisena hyppivät siinä patjalla/vuoteella......

Ja eräänä yönä näin unta että otsassani kahdella erikorkeudella keskellä, oli kaksi todella isoa ihohuokosten tukkeumaa mitkä oli iha täynnä sitä mätää, oikein kunnolla kohonneet ihosta ne möykyt ja sitten ne puhkesivat ja valuivat vähän otsaa pitkin  buck2

Näihin kahteen uneen jos saisin tulkinnan niin kiitollinen olisin (=  smitten
tallennettu
ChayaLea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #62 : 09.02.2011 11:05:43 »

Hei, olen ensimmäistä kertaa foorumillanne, ja en tiedä vielä miten oikein toimia, mutta toivoisin jonkinlaista tulkintaa viimeöisestä unestani (pakko kirjoittaa se johonkin muistiin, ennen kuin sekoittuu tai unohtuu vallan).

Uni oli erittäin vaihteleva, en tiedä edes oliko samaa unta koska heräilin jatkuvasti.

Pääpiirteittäin uni meni kuitenkin näin:

Olin eräällä sisäpihalla, oli erittäin hämärää, lähes pimeää, ja ympärilläni oli korkeita vanhahkoja kerrostalomaisia rakennuksia.
Edessäni olevassa rakennuksessa oli 3 parveketta, joista ylimmästä jonkun kiipeävän lakanaa pitkin alas.
Hetken päästä tämä "kiipeilijä" oli vieressäni, hän oli n-40v juopon oloinen nainen jonka tissit olivat polviin saakka, posket olivat pussittavat ja turvonneet ja selkä aivan kumara.

Samassa sisäpihalle ilmestyi joku "rauhoittavan oloinen naispuolinen henkilö" (en nähnyt häntä kertaakaan unessa, mutta tunsin hänen olevan koko ajan takavasemmallani ja oli hieman kuin kertojana.)
Hän kertoi että tällä "karkurinaisella" oli tapana kerran viikossa karata sieltä kolmannesta kerroksesta joka oli naisten osasto. Karkuri pysähtyi aina toisen kerroksen parvekkeelle (miesten osasto) pyytämään kondomeja ja leipää. Sitten nainen lähtee päiväksi pariksi pois (ilmeisesti harrastamaan seksiä?) ja palaa sitten takaisin naisten osastolle.

Karkurinainen häipyi, ja uneen tuli tauko hetkeksi, ettei mitään tapahtunut.

Tämä takavasemmalla oleva puhujanainen alkoi taas puhua, ettei ole mitään hätää, täällä on aivan turvallista koska "tämä" vahtii täällä. Nainen talutti pihalle valkoisen hevosen, josta heijastui jotakin pintaa vasten uljas ja ylväs kuvajainen. Valkoinen hevonen lähes hohti. Mutta en muista nähneeni hevosesta kuin tämän peilikuvan.

Löydän itseni jonkun kapungin kaduilta. Kuljen niitä pitkin erään miespuolisen ystäväni kanssa. Olen tehnyt hänelle jonkun palveluksen, ja minua harmittaa koska hän vain kävelee kanssani, eikä huomioi minua mitenkään, vaikka autoin häntä.
Tajuan, että hän on pilvessä, ja ajattelen että yritän herättää hänen huomionsa olemalla mahdollisimman pirteä, mutta silti en häiritse häntä.
Alan kävellä toisella puolella katua pomppien ja lauleskellen, pyörähtelen liikennemerkkien ympäri ja kiipeilen katukivetysten reunoissa kuin itse olisin maailman iloisimmassa humalassa. Kuitenkin välillä vilkuilen häntä huomaako hän, mutta koskaan ei huomaa.
Kävelemme liikenneympyrän yli, ja siinä kohtaa alan miettiä olenko oikeasti humalassa tai pilvessä, en heti tiedä asiaa ja säikähdän.

Sen jälkeen heräsin, ja kun nukahdin uudestaan aloin nähdä aivan eri unta jossa koitenkin oli sama erittäin vahva tunnelma mikä edellisissäkin unissani oli.

On taas pimeää (kuitenkin näissä unissa on kevät/kesä), ja ajamme kaveriporukalla isosiskoni parkkipaikalle. Minulla on siskoni kotiavaimet, ja olemme suunnitelleet menevämme yhdeksi yöksi siskoni asuntoon kun luulin hänen olevan silloin poissa. Mitään pahoja aikeita meillä ei ole, suunnitelmissa, tarkoitus on vain yöpyä asunnolla mahdollisimman huomaamattomasti ja poistua ennen kun siskoni palaa kotiinsa.
Kompuroidessamme ovelle puskien ja muiden läpi, varoittelen muita ettei sitten varmasti päästä siskoni kissaa karkuun kun avaan oven ja menemme sisään. (Minulla on sellainen tunne, että siskoni on jostain vihainen minulle?).

Avaan oven, ja huomaan että siskoni onkin kotona. Hän on sängyllä poikaystävänsä kanssa ja näpyttelee tietokoneella.

En tiedä mitä tässä välissä tapahtui, mutta hetken päästä makaan "poikaystäväni" kainalossa siskoni sohvalla ja sisko valmistautuu töihinlähtöön. Muut kaverit ovat kadonneet kauan sitten ja juttelemme siskoni kanssa leppoisia.
Kysyn, eikö hän ole vihainen koska yritin tulla salaa hänen asuntoonsa, ja hän vastaa että ei, ja pyytää vielä "poikaystäväänikin" jäämään yöksi, koska hänellä oli tarvetta asunnonvahdille. Hämmästyn hiukan, mutta päätämme jäädä ja siskoni lähtee töihin.

Tähän tämä sekava uni päättyi, ehkä tästä saa jotain irti? =)
Ainakin sain kirjoitettua muistiin jos en muuta!
Kiitos jo etukäteen. Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #63 : 11.02.2011 19:35:11 »

Kiitos aiemmista tulkinnoista, en ole varma olenko muistanut kiittää. angel
Pyydän taas tulkintaa uneeni joka on suht pitkä ja tuolla Kerroppas unesi tänne -ketjussa. Smiley


Siellä oli useampi uni sulta, mihin niistä haet tulkintaa multa?

Heh kappas..
Siihen pitkään uneen, jossa oli Ylpeys ja Välinpitämättömyys teemoina, se shamanistisen mystinen kohta jäi mietityttämään raakoine korvalävistyksineen. Smiley

Copypastaa tänne, ei jaksa kahlata koko sillisalaattia sieltä läpi. Kiitti.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #64 : 11.02.2011 19:47:27 »

Näin viimeyönä unta; erään pellon vieressä jossa pienenä tuli paljon leikittyä kaikenlaista, erään koivun juurella oli entisen koirani hauta (oikeasti hauta on hieman kauempana siitä kohdasta). Haudan päällä oli kaksi kuollutta sorsaa.

Päätin haudata sorsat, ja yhtäkkiä sen hautakummun tilalla olikin sellainen tummansininen täytettävä varavuode =D Toista sorsaa ei näkynyt, mutta toisesta oli tullut ikäänkuin sellainen sängynjalka Cheesy Jotkut lapset sitten iloisena hyppivät siinä patjalla/vuoteella......

Ja eräänä yönä näin unta että otsassani kahdella erikorkeudella keskellä, oli kaksi todella isoa ihohuokosten tukkeumaa mitkä oli iha täynnä sitä mätää, oikein kunnolla kohonneet ihosta ne möykyt ja sitten ne puhkesivat ja valuivat vähän otsaa pitkin  buck2

Näihin kahteen uneen jos saisin tulkinnan niin kiitollinen olisin (=  smitten

Jätät taaksesi jotain vanhaa, jonka hautaat samaan paikkaan kuin muutkin asiat jo eletyssä elämässä. Sorsat vain kuvastavat niitä asioita. Sängynjalka, olisiko kivijalka täytettävässä elämässäsi?

Paskan pitää poistua, tavalla tai toisella, muuten se pukkaa ihon läpi, kuvaannollisestikin. Mätä on poistumassa elämästäsi, näyttää rumalle ja on kivuliaat ja inhottavat, mutta siitähän se paranemisprosessi alkaa. Kaikinpuolin, molemmista unista, taidat olla valmistautumassa uuteen vaiheeseen elämässäsi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #65 : 11.02.2011 19:58:06 »

Hei, olen ensimmäistä kertaa foorumillanne, ja en tiedä vielä miten oikein toimia, mutta toivoisin jonkinlaista tulkintaa viimeöisestä unestani (pakko kirjoittaa se johonkin muistiin, ennen kuin sekoittuu tai unohtuu vallan).

Uni oli erittäin vaihteleva, en tiedä edes oliko samaa unta koska heräilin jatkuvasti.

Pääpiirteittäin uni meni kuitenkin näin:

Olin eräällä sisäpihalla, oli erittäin hämärää, lähes pimeää, ja ympärilläni oli korkeita vanhahkoja kerrostalomaisia rakennuksia.
Edessäni olevassa rakennuksessa oli 3 parveketta, joista ylimmästä jonkun kiipeävän lakanaa pitkin alas.
Hetken päästä tämä "kiipeilijä" oli vieressäni, hän oli n-40v juopon oloinen nainen jonka tissit olivat polviin saakka, posket olivat pussittavat ja turvonneet ja selkä aivan kumara.

Samassa sisäpihalle ilmestyi joku "rauhoittavan oloinen naispuolinen henkilö" (en nähnyt häntä kertaakaan unessa, mutta tunsin hänen olevan koko ajan takavasemmallani ja oli hieman kuin kertojana.)
Hän kertoi että tällä "karkurinaisella" oli tapana kerran viikossa karata sieltä kolmannesta kerroksesta joka oli naisten osasto. Karkuri pysähtyi aina toisen kerroksen parvekkeelle (miesten osasto) pyytämään kondomeja ja leipää. Sitten nainen lähtee päiväksi pariksi pois (ilmeisesti harrastamaan seksiä?) ja palaa sitten takaisin naisten osastolle.

Karkurinainen häipyi, ja uneen tuli tauko hetkeksi, ettei mitään tapahtunut.

Tämä takavasemmalla oleva puhujanainen alkoi taas puhua, ettei ole mitään hätää, täällä on aivan turvallista koska "tämä" vahtii täällä. Nainen talutti pihalle valkoisen hevosen, josta heijastui jotakin pintaa vasten uljas ja ylväs kuvajainen. Valkoinen hevonen lähes hohti. Mutta en muista nähneeni hevosesta kuin tämän peilikuvan.

Löydän itseni jonkun kapungin kaduilta. Kuljen niitä pitkin erään miespuolisen ystäväni kanssa. Olen tehnyt hänelle jonkun palveluksen, ja minua harmittaa koska hän vain kävelee kanssani, eikä huomioi minua mitenkään, vaikka autoin häntä.
Tajuan, että hän on pilvessä, ja ajattelen että yritän herättää hänen huomionsa olemalla mahdollisimman pirteä, mutta silti en häiritse häntä.
Alan kävellä toisella puolella katua pomppien ja lauleskellen, pyörähtelen liikennemerkkien ympäri ja kiipeilen katukivetysten reunoissa kuin itse olisin maailman iloisimmassa humalassa. Kuitenkin välillä vilkuilen häntä huomaako hän, mutta koskaan ei huomaa.
Kävelemme liikenneympyrän yli, ja siinä kohtaa alan miettiä olenko oikeasti humalassa tai pilvessä, en heti tiedä asiaa ja säikähdän.

Sen jälkeen heräsin, ja kun nukahdin uudestaan aloin nähdä aivan eri unta jossa koitenkin oli sama erittäin vahva tunnelma mikä edellisissäkin unissani oli.

On taas pimeää (kuitenkin näissä unissa on kevät/kesä), ja ajamme kaveriporukalla isosiskoni parkkipaikalle. Minulla on siskoni kotiavaimet, ja olemme suunnitelleet menevämme yhdeksi yöksi siskoni asuntoon kun luulin hänen olevan silloin poissa. Mitään pahoja aikeita meillä ei ole, suunnitelmissa, tarkoitus on vain yöpyä asunnolla mahdollisimman huomaamattomasti ja poistua ennen kun siskoni palaa kotiinsa.
Kompuroidessamme ovelle puskien ja muiden läpi, varoittelen muita ettei sitten varmasti päästä siskoni kissaa karkuun kun avaan oven ja menemme sisään. (Minulla on sellainen tunne, että siskoni on jostain vihainen minulle?).

Avaan oven, ja huomaan että siskoni onkin kotona. Hän on sängyllä poikaystävänsä kanssa ja näpyttelee tietokoneella.

En tiedä mitä tässä välissä tapahtui, mutta hetken päästä makaan "poikaystäväni" kainalossa siskoni sohvalla ja sisko valmistautuu töihinlähtöön. Muut kaverit ovat kadonneet kauan sitten ja juttelemme siskoni kanssa leppoisia.
Kysyn, eikö hän ole vihainen koska yritin tulla salaa hänen asuntoonsa, ja hän vastaa että ei, ja pyytää vielä "poikaystäväänikin" jäämään yöksi, koska hänellä oli tarvetta asunnonvahdille. Hämmästyn hiukan, mutta päätämme jäädä ja siskoni lähtee töihin.

Tähän tämä sekava uni päättyi, ehkä tästä saa jotain irti? =)
Ainakin sain kirjoitettua muistiin jos en muuta!
Kiitos jo etukäteen. Smiley


Tulee mieleen tää biisi sun unesta.
http://www.youtube.com/watch?v=mzhzUnttW44

Elätkös hiukan kaksoiselämää? Sulla on ns. julkinen elämä ja sitten se elämä, josta et halua kaikkien tietävän? Liittyykö tuohon salattuun elämään pelkoja esim. paljastumisesta, mutta myös jäämisestä siihen loppuelämäksi kaikkine "veroineen", mitä sen kaksoiselämän eläminen mahdollisesti maksaa?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #66 : 12.02.2011 13:26:56 »

Viimeyönä näin unta että minä ja kaverini olimme laivassa. Valittelin siinä että miksi ajelimme rannikolla ja sitten olimmekin pian avomerellä ja oltiin molemmat tosi iloisia =D

Edit - 13-14.2 välisen yön uni tähän samaan:
Näin kalastusunia =D Minä ja joitain muita ihmisiä, olimme mummon ja vaarin kesämökillä ja laituri oli tehty jostain bambusta ja se heilui kauheasti kun ihmiset hyppivät veteen sieltä laiturin päädystä kun minä yritin etsiä purkista sopivia vieheitä.
  Jossain vaiheessa katselin vain sitä ihmisten hyppimistä, hyppivät pareittain, itse en uskaltanut hypätä. Sitten vaihdettiin toinen laituri paikalleen, laudoista tehty, ja se heilui vähemmän ja pääsin kalastamaan. Kaloja ei kuitenkaaan tainnut tulla, mutta kun maalta katsoin järvelle niin siellä näkyi iso vonkale hyppimässä vedessä illalla.
  Istuimme jossain mökin sisätiloissa ja mökissä oli suihkukin ja jotain muita tiloja joista en ollut ennen tiennyt. Suihku oli päällä vaikkei ketään ollutkaan siellä.

Seuraavaksi lentelin talvisessa maastossa ja oli kaksi miestä joita kiusasin kun he yrittivät napata minua, olin kai joku musta lintu. Kerran kokeilin lentää korkealle mutta alkoi suuren kuusen latvustossa hieman pelottaa ja menin matalemmalle.

Yhtäkkiä olinkin jossain talvisella auratulla pihalla ja siellä oli kaksi tummaihoista miestä potkimassa kultaista palloa. Minä potkin palloa heidän kanssaan.En ollut enää lintu vaan mulla taisi olla valkoinen mekko päällä. Sitten yhtäkkiä aloin vain pyöriä ja nousin ilmaan pyörimään ja muut hämmästelivät 'pyörimistaitojani'. Heilutin toista kättä ja sillä tuli jotenkin vauhtia  

Lunta satoi ja olin kuulemma kuin jokin pyörremyrsky siinä pyöriessäni. Pyörimisen lopetettua joku sanoi että jokin hoikka tummapukeinen miehenhahmo oli pyörittänyt mua siinä, mutta hahmo oli hälvennyt heti kun olin lopettanu pyörimisen, lähtenyt kuulemma jonkin joen suuntaan.

Menin takaisin sinne mökin olkkariin joka olikin nyt meidän takkahuoneemme. Siellä oli hämärää ja ainakin isäni sisko istui tuolilla sinä jossain. Minä aloin pyörimään ja nousin kattoon asti. Katossa juuri pääni yläpuolella oli jokin ympyränmuotoon kirjoitettu musta teksti, en tainnut unessa kiinnittää siihen mitään erikoisempaa huomiota.
  Pimeässä kukaan ei sanonut mitään siitä miehenhahmosta, mutta käytyäni istumaan uima-altaan viereiselle tuolille niin tiesin miehen menneen taas veden luokse eli sinne altaalle.
  Isäni sisko sanoi minulle että kannattaa kysyä vaarini siskolta (hän on selvänäkijä oikeassakin elämässä) jotain tähän mieheen liittyvää.

Unessa en pelännyt miestä mutta puolihereillä mua alkoi vähän ahdistaa.

Anteeksi että multa tulee tähän topiciin aina kauheat määrät viestejä :s Mutta olen niin tiedon janoinen että haluan tietää kaiken mahdollisen, ja vaikka saattaisin itsekin arvella hieman unien merkitystä niin tarvitsen toisen mielipiteen siihen ennen kuin voin omat johtopäätökset tehdä, hankalaa Cheesy
« Viimeksi muokattu: 14.02.2011 16:17:33 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #67 : 15.02.2011 09:53:42 »

Vilkas unijakso menossa ja ehkäpä liittyy uudistuvaan elämääni (muutkin lähiajan uneni olen liittänyt johonkin uudistuksiin ja tämäkin voisi tuntua kertovan jotakin saman tyyppistä?). Osaatko tulkita jollain tapaa viime öistä untani?
En muista edeltäviä tapahtumia vaan loppuosan pelkästään.
Olimme ajelemassa autolla ja pysähdyimme parkkiin. Vain minä ja kuski jatkoimme matkaa ja muut jatkoivat kävellen. Kuski oli naapurin mies, joka muuttui välillä erääksi teiniaikojen miestutuksi (kumpaankaan ei minkäänlaista 'romanttista' tunnesidettä). Auto oli merkittävä tekijä unessa, koska se oli todella erikoinen, eli kirkkaan keltainen 'monsteri' avoauto eli todella iso (No nyt löysin merkinkin autolle eli se oli tuollainen Hummer merkkinen auto, mutta ilman kattoa). Kuski lähti ajamaan hurjaa vauhtia ja päätti 'lentää/hypätä' autolla talon katolle. Niin me lensimme autolla ilmassa (kuin hidastettu elokuva), uskoin ettemme voi mitenkään päästä katolle asti, mutta ihmeeksemme pääsimme. Kattoon ilmeistyi jostain reunat ja koko sisätila oli verhoiltu tumman vihreällä samettisella kankaalla. Viereisestä talosta joku halusi ottaa kuvan, koska ei ollut nähnyt ikinä autoa sellaisessa paikassa. Sen verran vielä mietin unessa että alas ei kyllä enää päästä.

Nuo kuskitkin autossa ihmetyttävät, kun toista en ole nähnyt sitten nuoruusaikani. Ja kummallakaan kuskilla ei sinäänsä ole ikinä ollut suurtakaan merkitystä elämässäni. Unen jälkeen oli kuitenkin hyvä fiilis joten ajattelin tuon olevan sinäänsä positiivinen uni. Viime yönä näin myös ex miehestäni unta ja palasimme yhteen uudestaan. Lisäksi näin unta, jossa katselimme isommalla porukalla kuvaamiani videoita lapsista eli menneestä elämästä.
Tuleeko sinulle mitään ajatuksia mieleen? kiitos jos viitsit tulkita Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.02.2011 12:56:14 kirjoittanut vintis » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #68 : 15.02.2011 14:38:01 »

Palaan uniine hiukan myöhemmin Mauri ja Vintis. Sitä ennen annan erään unen mietittäväksi.
Välillä tälläisenä harrastelija unien tutkijana saan aivan helmiunia mietittäväksi perinteisten sillisalaattiunien joukkoon. Tämän unen näki nainen, jolla on tapana silloin tällöin saada yhteiskunnallisia enneunia. Sain luvan unen julkasuun astrossa.

"Näin hyvin todelta tuntuvan unen. Suomi oli ajautunut kovaan kriisiin ja jonkinlainen sisällissota oli alkanut. Ihmiset olivat alkaneet penätä pitkän kurjuuden kestämisen jälkeen oikeuksia laadukkaaseen elämään. Jokainen ajoi omaa asiaansa, näkien asiat omasta kurjuudestaan. Ei voinut luottaa edes omiin perheenjäsentensä ja ystävien aikomuksiin, koska jokaisella oli omat murheet päällimmäisenä.
Olin kuitenkin unessa löytänyt kaltaisiani taistelemaan saman asian puolesta ja olimme tukikohdassamme, vanhan talon isossa kellarissa tarkkailemassa tilannetta vahvasti aseistettuna ja tekemässä hyökkäys -ja puolustussuunnitelmaa. Siviiliasuiset sotilaat vahtivat kellarin ikkunoissa aseet käsissään, mitä ulkona tapahtuu.
Komentajamme oli itse Marsalkka Mannerheim, vaikka elimme nykyajassa.
Meitä naissotilaita oli vain muutama miesjoukossa ja Mannerheim piti kovan muistutuksen, että joka ainoa mies täällä on sivistynyt herrasmies ja käyttäytyy mys sen mukaan, jos aikoo olla osa joukkoamme, joten naisia kunnioitetaan tovereina ja sotilaina!
Joukkoomme oli pyrkimässä kaksi ulkopuolista miestä, joiden matkaa päämajaamme seurasimme aseet käsissä kellarin ikkunoista.
Heidät otettiin "koeajalle" joukkoomme.
Toinen miehistä oli sovinistinen ja alkoi aliarvioida minua, koska olin nainen ja lyödä minua aseestaan irrottamallaan pitkällä piipulla samalla ivaten.
Koska olin puhdistamassa omia aseitani, otin myöskin pitkän aseen piipun käteeni ja löin häntä joka hänen lyöntinsä jälkeen napakasti takaisin ja jatkoin sitä tuntematta kipua tai sääliä, vaikka näin että miestä sattui enemmän kuin minua ja alkoi menettää voimiaan.
Viimein Mannerheim sanoi miehelle; "Voit haastaa ja lyödä tätä naista loputtomiin, mutta hän ei taivu, eikä tunne kipua, vaan tuhoaa sinut omaan tyhmyyteesi."
Tässä uneni, olisiko sinulla ajatuksia siitä?"
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 15.02.2011 22:22:06 »

Syvällä (kellarissa) olevaa vihaa ja katkeruutta, jolla on juuret kaukaiseen menneisyyteen (sisällisota).
Halu kostaa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #70 : 16.02.2011 01:41:32 »

Unessa tuntuisi olevan vahvat viitteet unenäkijän omaan sisäiseen sotatilaan.Unenkieli kertoo hyvin vahvasta ihmisestä.Useinhan heidän kohdallaan on vastustajia.Unennäkijä on nyt juuri kokenut petollisuutta,joka muistuttaa jostain aijemmin koetusta.Pintaan on tulossa epäluottamuksen tunteita.On tulossa paljon mietittävää.
Sisällissodat unessa ovat niitä jotka kytevät salassa,tiedostamattomassa.

Kaikesta kuitenkin selviää, on lopputuloksena.`Rohkea`unennäkijä lyö lyöjää takaisin,eikä lannistu.
Mannerheimin loppusanat kannattaa muistaa.

Tämän kaltaisia unia kannattaa ruotia,niillä on vahva sanoma.Unessa myös luottamuspula perheenjäseniin ja ystäviin tulee esille."mihin voi luottaa enää"
On kuin turvattomuuden tunne naamioitaisiin vihan alle,kilven taakse.
Unennäkijän kaipaus vahvaan elämänsä "johtajaan" naamioituu Mannerheimiin,joka  jäi yksityishenkilönä kuitenkin salaperäisen verhon taakse.Lieneekö kyse samaistumisestakin.

Jos unen näkijä on aijemmin nähnyt sotaunia,kannattaa muistella sen aikaisia tapahtumia,millaisia muutoksia on ollut.

« Viimeksi muokattu: 16.02.2011 05:18:39 kirjoittanut sansai » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #71 : 16.02.2011 10:59:09 »

...siirsin tämän tänne, kun näytti siltä että homma toimii näin nykyisin... Ei aina ole mukana muutoksissa, mutta toivottavasti tärppää ja saan hieman apuja pikkuhousujen suuhteen  2funny


Woe ei... nyt ei osaa itse avata yhtään 

Unessa olin töissä tai koulussa (?) ja tarkoituksena tehdä ja tarjoilla puolisoittain ravintola-annoksia ihmisille. Hieman kuin kokkisota ajatuksella...
Meitä oli siis monta pariskuntaa ja minä mieheni kanssa. Hän tekee ja minä myyn /tarjoilen.
Minulla oli ihan hirveän tukkoinen nenä ja hyvä, kun sai hengitettyä.
Myin ruokapaikkoja ja annoksia paljon, mutta ruoka vaan ei valmistunut mieheltäni tarjoiltavaksi asti riittävän nopeaan.
Asiakkaat valittivat ja osa poistui, jolloin jouduin palauttamaan heille rahat.
Menin keittiöön ja kuulin kiihkeää suputusta mieheni äänellä ja yhden toisen pariskunnan naisen välillä. Vai niin... ja osaltani esiliina lensi pois kassakoneen viereen. Ilmoitin, että leikki loppui tähän ja mieheni on hyvä ja hoitaa itse kaikki vaan... mie lähden!

Samalla aivastin voimakkaasti. Kaivoin nenäliinan esiin ja niistin... niistin... niistin monta kertaa, mutta nenä ei aunnut. Tunsin, että jotakin siellä on ja kaivoin kiukuissani pihdit esiin. Tökkäsin sieraimeen ja nappasin kiinni... vedin kovaa ja se tuntui takaraivossa asti, kun jotakin alkoi liikkua kohti sierainaukkoa. Vedin sieltä vaalean siniset alushousut   
WTF! Kiljuin ja yksi nainen sanoi tarjoillessaan kuulleensa mieheni suunnitelleen sen toisen naisen kanssa tekevänsä noin. Silloin kun nukun mies laittaa nenääni alushousut 
JA V... JOS NÄÄ ON LIKAISET!? TAPAN SEN UKON!
Katsoin housuja ja omani ne olivat... ja miehen onneksi puhtaat 

Tunsin että nenä ei ollut vieläkään tyhjä ja niinpä pihdeillä kaivelin vielä punaiset stringitkin nenästäni pois... ja sain ilman kulkemaan. Paiskasin pikkarit, pihdit ja vihkisormuksen miehelleni ja ilkeillen nauroin, että oikein mukavaa loppu elämää... tää oli tässä ja MINÄ olen nyt vapaa!
HYVÄSTI!

Siis mitä ihmettä   Auttakaa?
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #72 : 16.02.2011 11:11:01 »

Minulle sotaunet ovat aina merkinneet ongelmia töissä.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #73 : 16.02.2011 17:24:11 »

Syvällä (kellarissa) olevaa vihaa ja katkeruutta, jolla on juuret kaukaiseen menneisyyteen (sisällisota).
Halu kostaa.

Samoilla linjoilla. Voisko olla myös kysymys yhteiskunnallisesta asiasta, eikä välttämättä henkilökohtaisesta? Suomi on kriisin reunalla Nokian kanssa, eduskuntavaalit lähestymässä, monta poliitikkoa kärynnyt väärinkäytöksistä, eivät joudu tuomiolle ja kansalla ei ole rahaa, ei kaikilla ruokaakaan ja ihmiset on syystä vihaisia. Mulla on ollu tän rouvashenkilön aikaisempia enneunia tulkittavana ja unet on sitten olleet todellisiin tapahtumiin verrattuna ollet kuin väritettyjä ja liioiteltuja kertomuksia.

Unessa tuntuisi olevan vahvat viitteet unenäkijän omaan sisäiseen sotatilaan.Unenkieli kertoo hyvin vahvasta ihmisestä.Useinhan heidän kohdallaan on vastustajia.Unennäkijä on nyt juuri kokenut petollisuutta,joka muistuttaa jostain aijemmin koetusta.Pintaan on tulossa epäluottamuksen tunteita.On tulossa paljon mietittävää.
Sisällissodat unessa ovat niitä jotka kytevät salassa,tiedostamattomassa.

Kaikesta kuitenkin selviää, on lopputuloksena.`Rohkea`unennäkijä lyö lyöjää takaisin,eikä lannistu.
Mannerheimin loppusanat kannattaa muistaa.

Tämän kaltaisia unia kannattaa ruotia,niillä on vahva sanoma.Unessa myös luottamuspula perheenjäseniin ja ystäviin tulee esille."mihin voi luottaa enää"
On kuin turvattomuuden tunne naamioitaisiin vihan alle,kilven taakse.
Unennäkijän kaipaus vahvaan elämänsä "johtajaan" naamioituu Mannerheimiin,joka  jäi yksityishenkilönä kuitenkin salaperäisen verhon taakse.Lieneekö kyse samaistumisestakin.

Jos unen näkijä on aijemmin nähnyt sotaunia,kannattaa muistella sen aikaisia tapahtumia,millaisia muutoksia on ollut.

Joo, erittäin mielenkiintoinen uni! En halua väheksyä eri unen näkijöitä, mutta välillä tekee mieli vastata tulkintapyyntöön, että kato v***u googlesta ja tutki itseäsi, kun pyydetään tulkintaa, että kuljin hiekkatiellä ja vastaan käveli koira, hevonen ja menninkäinen, mitä tämä merkitsee.

Mä oon saanu myös kuvan, että hän on vahva ihminen. Sen unet on poikkeuksetta selkeitä ja ehjiä tarinoita. Enneunet toteutuu valvetilassa parin viikon - reilu puolen vuoden sisällä. Enneunia enemmän se saa kertomansa mukaan varoitusunia, jotka enemmän koskettaa jo omaa elämää jollakin tavalla. Mun huomion mukaan sen unet sisältää hyvin paljon informaatiota.
Tämä on sillä rajalla, liittyykö se henkilön omaan elämään vai yhteiskunnalliseen pidäteltyyn vihaan, joka jossain vaiheessa voi purkautua kostona tai vallan ja oikeuden ottamisena omiin käsiin.

Minulle sotaunet ovat aina merkinneet ongelmia töissä.

Ko. henkilö ei ole enään työelämässä mukana.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #74 : 16.02.2011 17:35:18 »

Viimeyönä näin unta että minä ja kaverini olimme laivassa. Valittelin siinä että miksi ajelimme rannikolla ja sitten olimmekin pian avomerellä ja oltiin molemmat tosi iloisia =D

Edit - 13-14.2 välisen yön uni tähän samaan:
Näin kalastusunia =D Minä ja joitain muita ihmisiä, olimme mummon ja vaarin kesämökillä ja laituri oli tehty jostain bambusta ja se heilui kauheasti kun ihmiset hyppivät veteen sieltä laiturin päädystä kun minä yritin etsiä purkista sopivia vieheitä.
  Jossain vaiheessa katselin vain sitä ihmisten hyppimistä, hyppivät pareittain, itse en uskaltanut hypätä. Sitten vaihdettiin toinen laituri paikalleen, laudoista tehty, ja se heilui vähemmän ja pääsin kalastamaan. Kaloja ei kuitenkaaan tainnut tulla, mutta kun maalta katsoin järvelle niin siellä näkyi iso vonkale hyppimässä vedessä illalla.
  Istuimme jossain mökin sisätiloissa ja mökissä oli suihkukin ja jotain muita tiloja joista en ollut ennen tiennyt. Suihku oli päällä vaikkei ketään ollutkaan siellä.

Seuraavaksi lentelin talvisessa maastossa ja oli kaksi miestä joita kiusasin kun he yrittivät napata minua, olin kai joku musta lintu. Kerran kokeilin lentää korkealle mutta alkoi suuren kuusen latvustossa hieman pelottaa ja menin matalemmalle.

Yhtäkkiä olinkin jossain talvisella auratulla pihalla ja siellä oli kaksi tummaihoista miestä potkimassa kultaista palloa. Minä potkin palloa heidän kanssaan.En ollut enää lintu vaan mulla taisi olla valkoinen mekko päällä. Sitten yhtäkkiä aloin vain pyöriä ja nousin ilmaan pyörimään ja muut hämmästelivät 'pyörimistaitojani'. Heilutin toista kättä ja sillä tuli jotenkin vauhtia  

Lunta satoi ja olin kuulemma kuin jokin pyörremyrsky siinä pyöriessäni. Pyörimisen lopetettua joku sanoi että jokin hoikka tummapukeinen miehenhahmo oli pyörittänyt mua siinä, mutta hahmo oli hälvennyt heti kun olin lopettanu pyörimisen, lähtenyt kuulemma jonkin joen suuntaan.

Menin takaisin sinne mökin olkkariin joka olikin nyt meidän takkahuoneemme. Siellä oli hämärää ja ainakin isäni sisko istui tuolilla sinä jossain. Minä aloin pyörimään ja nousin kattoon asti. Katossa juuri pääni yläpuolella oli jokin ympyränmuotoon kirjoitettu musta teksti, en tainnut unessa kiinnittää siihen mitään erikoisempaa huomiota.
  Pimeässä kukaan ei sanonut mitään siitä miehenhahmosta, mutta käytyäni istumaan uima-altaan viereiselle tuolille niin tiesin miehen menneen taas veden luokse eli sinne altaalle.
  Isäni sisko sanoi minulle että kannattaa kysyä vaarini siskolta (hän on selvänäkijä oikeassakin elämässä) jotain tähän mieheen liittyvää.

Unessa en pelännyt miestä mutta puolihereillä mua alkoi vähän ahdistaa.

Anteeksi että multa tulee tähän topiciin aina kauheat määrät viestejä :s Mutta olen niin tiedon janoinen että haluan tietää kaiken mahdollisen, ja vaikka saattaisin itsekin arvella hieman unien merkitystä niin tarvitsen toisen mielipiteen siihen ennen kuin voin omat johtopäätökset tehdä, hankalaa Cheesy

Noita unen eri tekijöitä yhdistää yksi yhteinen tekijä; sulla on mahdollisuus, ehkä kyvytkin, mutta et sitten kuitenkaan uskalla, oli kysymys sitte laiturilta hyppimäämisestä, korkealle lentämisestä tai mustan miehen kanssa tanssimisesta, niin et uskalla ylittää totuttuja rajojasi. Heti kun pitäisi, niin ahdistut ja olet vailla muiden neuvoja (isäsi, tätisi, vaarin sisko) ja apuja. Koet varmaan jääväsi tuosta syystä vaille todellista menestystä elämässäsi? Mökki kuvaa sua itseäsi. Huoneet, joita et tiennyt olevan olemassakaan, kykyjäsi ja puoliasi, joita et ole tiedostanut.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: