Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu kauriissa  (Luettu 28483 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #15 : 18.11.2010 14:24:14 »


Itse koen tuon pienen kuukauristillottajan sisälläni sellaisena vakavamielisenä, surusilmäisenä nassikkana, joka totisena todistaa tätä maailmaa. Hän kenties kaipaa läheisyyden tuomaa turvallisuudentunnetta ja sitä vapautta, minkä tunteiden julkituominen antaa.


Jotain tällaista näissä tuntemissani  kuu kauris -miehissä on ollut ja se vetoaa muhun syvästi. smitten
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.11.2010 15:36:34 »

Minulla sekä nykyinen että edellinen avomies ovat kumpikin Kuu-Kauriita. Ex-miehellä oli kyllä melkoisia vaikeuksia vastuunkannon kanssa, hän pyrki luikertelemaan aina kaikista tekemisistään jollain verukkeella pois, jos ei muuten, niin vierittämällä syyn/vastuun muiden niskaan. Hän sai lapsen nelissäkymmenissä, ja vaikka poika oli tekemällä tehty, hän totesi sitten, että pysyttelee mieluummin villinä ja vapaana ja jättää lapsen kasvatuksen naisen harteille. Muisti kuitenkin mainostaa aina sitä, kuinka hyvä isä on, kun kuitenkin joskus tapasi lastaan.

Nykyinen mies tuskin on isäksi halunnut, mutta lapsia on syntynyt "vahingossa" kaksi. Miehen kartallahan Kuu symboloi myös vaimoa, ja erikoisuutena mainittakoon, että kummankin lapsen äiti (joista minä siis se toinen) on ollut jo varsin iäkäs lapsen syntyessä ja kumpikin on ollut siinä uskossa, ettei niitä lapsia edes voi saada. No, erehtyminen on inhimillistä.  buck2
Mies on ns. paremmista piireistä kotoisin, mutta hänen varhaisteini-ikänsä on ollut täynnä menetyksiä ja hylkäämistä ja hän on pitänytkin itseään orpona 12-vuotiaasta alkaen. Vaikka vastuullisuus on vaikeaa tällekin miehelle, niin omille lapsilleen hän ainakin pyrkii olemaan läsnäoleva isä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #17 : 18.11.2010 15:54:22 »

Tää vastuuntuntemisasia on mullekin vaikea. Vastuun ottaminen pelottaa, joten olen sitoutumiskammoinen..  Undecided
Jos lapsia tai eläimiä olisin uskaltanut hankkia, uskon että olisin kyllä erittäin vastuuntuntoinen, koska muissakin asioissa olen sitä. Itseluottamusta vaan puuttuu...
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #18 : 18.11.2010 15:55:04 »

Nykyinen mies tuskin on isäksi halunnut, mutta lapsia on syntynyt "vahingossa" kaksi. Miehen kartallahan Kuu symboloi myös vaimoa, ja erikoisuutena mainittakoon, että kummankin lapsen äiti (joista minä siis se toinen) on ollut jo varsin iäkäs lapsen syntyessä ja kumpikin on ollut siinä uskossa, ettei niitä lapsia edes voi saada. No, erehtyminen on inhimillistä.  buck2
Mies on ns. paremmista piireistä kotoisin, mutta hänen varhaisteini-ikänsä on ollut täynnä menetyksiä ja hylkäämistä ja hän on pitänytkin itseään orpona 12-vuotiaasta alkaen. Vaikka vastuullisuus on vaikeaa tällekin miehelle, niin omille lapsilleen hän ainakin pyrkii olemaan läsnäoleva isä.

Millä lailla tuo kuu symboloi vaimoa, tarkoittaako suoraan sitä että jos miehen  kuu =  kauris niin vaimo on kaurispainotteinein vai?
vähän irti aiheesta, mutta kiinnostaa Cheesy
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #19 : 18.11.2010 15:59:25 »

Kuu kauriissa ihmisten pitäisi tuon logiikan mukaan kokea jonkinlaista tunnepuolen vastuuta jostain, esimerkiksi vaikka läheisistään. Tämä sama vastuun kerääntyminen harteille voi painaa heidän omaa tunneilmaisuaan..

Osui ja upposi!  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #20 : 18.11.2010 16:03:15 »

Suuri esikuvani, setäni, joka on  aurinko skorpioni ja  kuu kauris, sen kohdalla näen lähinnä että kuukauris on tehnyt siitä osaltaan erittäin taitavan liikemiehen ja toisaalta kun sillä kuu on  aspect_con venus ja  jupiter, on pikemminkin jalomielinen kuin tunnekylmä persoona, päätellen jo siitä miten monta kertaa se on yrittänyt raahata mut jetset-piireihinsä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 18.11.2010 16:28:15 »

Nykyinen mies tuskin on isäksi halunnut, mutta lapsia on syntynyt "vahingossa" kaksi. Miehen kartallahan Kuu symboloi myös vaimoa, ja erikoisuutena mainittakoon, että kummankin lapsen äiti (joista minä siis se toinen) on ollut jo varsin iäkäs lapsen syntyessä ja kumpikin on ollut siinä uskossa, ettei niitä lapsia edes voi saada. No, erehtyminen on inhimillistä.  buck2
Mies on ns. paremmista piireistä kotoisin, mutta hänen varhaisteini-ikänsä on ollut täynnä menetyksiä ja hylkäämistä ja hän on pitänytkin itseään orpona 12-vuotiaasta alkaen. Vaikka vastuullisuus on vaikeaa tällekin miehelle, niin omille lapsilleen hän ainakin pyrkii olemaan läsnäoleva isä.

Millä lailla tuo kuu symboloi vaimoa, tarkoittaako suoraan sitä että jos miehen  kuu =  kauris niin vaimo on kaurispainotteinein vai?
vähän irti aiheesta, mutta kiinnostaa Cheesy

Jos miehen Kuu on Kauriissa, se voi todellakin tarkoittaa, että vaimo on Kauris. Toisaalta vaimossa voi olla kaurismaisia piirteitä, esim. vastuullisuus, työteliäisyys tai hän on itseä huomattavasti iäkkäämpi nainen. Kuuhun liitetyt asiat, kuten tunteet ja vaistonvaraisuus, ovat monesti miehelle vaikeita, suorastaan tukahdutettuja, ja nämä asiat voivat tulla kompensoitua sitten puolison kautta. Kaikkien kohdalla Kuu symboloi sitten mm. kotia, perhettä ja äitiä, naisilla myös omakohtaista äitiyttä.

Esim. nykyisen miehen ex-avovaimo ja vanhemman lapsen äiti on Kauris ja hän on 12 vuotta miestä vanhempi. Poika on perinyt äitinsä Aurinko- ja isänsä Kuumerkin, Kauriin. Miehen äiti ja äitipuoli ovat niin ikään Kauriita. Mies syntyi äitinsä ollessa nelissäkymmenissä.

Omalle lapselle ei tuota Kauris/Saturnus -painotusta ole enää periytynyt.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #22 : 18.11.2010 16:41:54 »

Minkähänlaiselle miehelle sopisi Kauriskuu-nainen sitten?  knuppel2  Wink
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #23 : 18.11.2010 16:49:20 »


Jos miehen Kuu on Kauriissa, se voi todellakin tarkoittaa, että vaimo on Kauris. Toisaalta vaimossa voi olla kaurismaisia piirteitä, esim. vastuullisuus, työteliäisyys tai hän on itseä huomattavasti iäkkäämpi nainen. Kuuhun liitetyt asiat, kuten tunteet ja vaistonvaraisuus, ovat monesti miehelle vaikeita, suorastaan tukahdutettuja, ja nämä asiat voivat tulla kompensoitua sitten puolison kautta. Kaikkien kohdalla Kuu symboloi sitten mm. kotia, perhettä ja äitiä, naisilla myös omakohtaista äitiyttä.

Esim. nykyisen miehen ex-avovaimo ja vanhemman lapsen äiti on Kauris ja hän on 12 vuotta miestä vanhempi. Poika on perinyt äitinsä Aurinko- ja isänsä Kuumerkin, Kauriin. Miehen äiti ja äitipuoli ovat niin ikään Kauriita. Mies syntyi äitinsä ollessa nelissäkymmenissä.

Omalle lapselle ei tuota Kauris/Saturnus -painotusta ole enää periytynyt.

No jo selkeni!
kiitos valotuksesta Smiley
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #24 : 18.11.2010 18:58:59 »

Minulla  saturnus aspect_squ kuu ja 1.huoneeni kauriissa majailee ceres ja neptunus.
On ollut aina vaikeuksia ottaa vastuuta.. olen niin huoleton ollut ja semmoista elämää rakastanut.. Smiley
Toki minullakin hieman haasteellinen lapsuus, ja aina mulle on toitotettu että "kun et osaa ottaa vastuuta" jne.. Mutta kun päätin että vahinkolapsi saapi tulla (19v), niin mulle oli äärettömän tärkeää olla itse hyvä äiti. Ceres varmasti vaikuttaa myös, ihan ylihuolehtimiseksi meinannut mennä..  

Äidilläni on 1.huone Kauriissa myös ja  saturnus aspect_sex kuu ..
Tyttärelläni on  kuu kauris ..
« Viimeksi muokattu: 18.11.2010 19:01:54 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #25 : 18.11.2010 19:35:26 »

Täällä kanssa yksi kuu-kauris jolla lisäksi  saturnus aspect_opp kuu (ja muut ikävät kulmat päälle)
En ole koskaan ollut kovin lapsirakas, mutta jo nuorena pidin ihan itsestään selvänä, että joku päivä lapsia saan.
Tytär syntyi puolittain vahingossa ja mullisti koko elämän myönteisellä tavalla. Todennäköisesti lisää ei ole tulossa.

Niin, kyllähän meillä kuukauriilla tunteita on, hyvin syviä ja tosia. Näiden tunteiden julkituominen ja näyttäminen on sitten ihan toinen juttu. Lapsuudenkodissa tunteita ei ehkä ole näytetty kovinkaan avoimesti. Muutkin tunne-elämän haasteet ovat voineet olla myös mahdollisia.

Itse koen tuon pienen kuukauristillottajan sisälläni sellaisena vakavamielisenä, surusilmäisenä nassikkana, joka totisena todistaa tätä maailmaa. Hän kenties kaipaa läheisyyden tuomaa turvallisuudentunnetta ja sitä vapautta, minkä tunteiden julkituominen antaa.

Voi tää on niin totta! Olen vasta viime vuosina (yli kolmikymppisenä, Saturnuksen paluun jälkeen) oppinut hoivaamaan tuota pientä surusilmää ihan ajatuksella (ja näen sen myös nimenomaan sisäisenä lapsena), ettei ihan koko maailman paino lepää toisen harteilla.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #26 : 18.11.2010 19:58:36 »

Minulla  saturnus aspect_squ kuu ja 1.huoneeni kauriissa majailee ceres ja neptunus.
On ollut aina vaikeuksia ottaa vastuuta.. olen niin huoleton ollut ja semmoista elämää rakastanut.. Smiley
Toki minullakin hieman haasteellinen lapsuus, ja aina mulle on toitotettu että "kun et osaa ottaa vastuuta" jne.. Mutta kun päätin että vahinkolapsi saapi tulla (19v), niin mulle oli äärettömän tärkeää olla itse hyvä äiti. Ceres varmasti vaikuttaa myös, ihan ylihuolehtimiseksi meinannut mennä..  

Äidilläni on 1.huone Kauriissa myös ja  saturnus aspect_sex kuu ..
Tyttärelläni on  kuu kauris ..


Voiko tuon  kuu saturnus -aspektin ymmärtää sitten siten, että liiallisen vastuunoton sijasta aspekti aiheuttaakin vastuuttomuutta ja kyvyttömyyttä hoitaa omia asioita? Nimittäin tämä  kuu aspect_con saturnus -tuttavani ei ole koskaan elämässään osannut kantaa vastuuta Huh  Raha-asiat retuperällä ja aina joku muu saa selvitellä asiat, muutenkin tuntuu pahasti sotkevan kaikki asiat, mihin vain lähteekin mukaan Undecided  Tunteiltaan jääkylmä, ei ota ketään ulkopuolista huomioon, oma etu on kaikessa tärkein ja sitä tavoittelee, muiden kustannuksella. Ei tunne käsitettä reilu peli.

Toisaalta hänellä on ollut todella vaikea lapsuus, äiti on puuttunut lähes koko elämän, välit etäiset. Isän kanssa ottaa yhteen säännöllisesti, mutta näillä kahdella on silti joku riippuvuussuhde toisiinsa vaikkeivät toimeen tule. Karkasi kotoa, teiniraskauksia ja abortteja, useita lyhyitä ja vähemmän lyhyitä, sekä päällekkäisiä miessuhteita Undecided  Rankkaa juhlintaa. Pelottaisi oikeasti, jos päättäisi hankkia lapsen, sen verta epävakaalta näyttää elämäntilanne Undecided  Ei pidä lapsista, mutta on puhunut, jos joskus hankkisi lapsia.

Tällä tuttavalla  kuu aspect_con saturnus sijoittuu kartalla 3. huoneeseen ja  leijona .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 18.11.2010 20:17:04 »

mc82, tällaista olen minäkin havainnut näillä  kuu kauris/ kuu saturnus-tyypeissä. Se Saturnuksen symboloima vastuunkanto voi tulla pakotettuna, esim. virkavallan puuttumisena asioihin. Jos ei itse tunne rajojaan, niin ehkä ne asettaa poliisi tai vouti.

Lasten syntyminen saattaa opettaa sitä vastuunkantoa tai sitten ei. Jotkut eivät opi koskaan.

Eräs tuttu  aurinko kuu kauris on istunut vankilassakin useamman vuoden. Hänen kunniakseen on sanottava, että hän ei ole yrittänyt mitätöidä tekojaan saatikka sitten paeta vastuuta. Hän on oppinut kantapään kautta ne kaurismaiset hyveet ja on elänyt kunniallista elämää siitä lähtien, kun on saanut rangaistuksensa kärsittyä. Tosin syyllisyys ei häntä jätä koskaan, kyseessä oli kuitenkin toisen ihmisen kuolemaan johtanut rikos.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #28 : 18.11.2010 20:45:55 »

Meikäläinen kuukauriina omaa erittäin vahvan sisäisen vastuuntunnon. Niinkin vahvan, että kun on tuntenut olevansa vastuussa niin monen läheisen hyvinvoinnista, että sitä on sitten se oma hyvinvointi unohtunut... En tunnista kuukauriissa minkäänlaista vastuuttomuutta.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #29 : 18.11.2010 20:49:24 »

Toisaalta hänellä on ollut todella vaikea lapsuus, äiti on puuttunut lähes koko elämän, välit etäiset. Isän kanssa ottaa yhteen säännöllisesti, mutta näillä kahdella on silti joku riippuvuussuhde toisiinsa vaikkeivät toimeen tule. Karkasi kotoa, teiniraskauksia ja abortteja, useita lyhyitä ja vähemmän lyhyitä, sekä päällekkäisiä miessuhteita Undecided .

Vähän tuollainen minunkin nuoruus oli... Järki tuli päähän parikymppisenä, jolloin meininki muuttuikin sitten ihan täysin päinvastaiseksi. Nykyään ei voi kuin ihmetellä.. yrittää ymmärtää ja antaa anteeksi itselleen.  Embarrassed
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: