Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu kauriissa  (Luettu 28484 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« : 11.11.2010 16:54:40 »

Heippa!
Minulla ei ole koskaan ollut "vauvakuumetta", enkä erityisemmin edes pidä lapsista. Joku joskus sanoi, että Kuun sijainti kauriin merkissä syntymäkartalla ehkä näkyisi tai vaikuttaisi juuri niin.
Mitä mieltä te olette? Miten Kauriskuu vaikuttaa tunne-elämään?
Eläinvauvoja rakastan kyllä yli kaiken..  angel
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2010 17:31:33 »

sama täällä.
toki omiani kyllä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2010 17:43:52 »

En tunne/tiedä ketään, kenellä olis  kuu kauris.

Vastaava tilanne varmaan on silloin, kun transitoiva  saturnus on  kuu:n päällä.  Siitä olen kuullu sanottavan, että tunteet on kuin jääkaapis, ja siitä mullakin on kokemusta menneeltä vuodelta.

Vois kuvitella, että  kuu kauris on sellainen, joka tykkää olla omissa oloissaan, kaikki sekamelska, epäjärjestys ja häiriö on rasittavaa.  Sellaistahan lapset aiheuttaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 11.11.2010 19:26:39 »

Äitini tuli kyllä tuosta kuun sijainnista huolimatta nuorena äidiksi. Vaikka kuu(äitiys) yhdistyykin kauriiseen, joka edustaisi sen esiintymistä vasta vanhemmalla iällä jos koskaan. Toisaalta ehkä se samalla edustaa sitten jonkinlaista vastuuta, mikä äitiyden kautta tulee jo nuorella iällä harteille. Kuu kauriissa ihmisten pitäisi tuon logiikan mukaan kokea jonkinlaista tunnepuolen vastuuta jostain, esimerkiksi vaikka läheisistään. Tämä sama vastuun kerääntyminen harteille voi painaa heidän omaa tunneilmaisuaan..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.11.2010 20:18:05 »

Minä taas tunnen runsaasti Kuu-Kauriita tai  kuu aspect_con aspect_opp aspect_squ saturnus-tyyppejä. Tavallisesti näillä on lapsuus ollut vähintäänkin haasteellinen, mikä on monelle aiheuttanut tiettyä tunnevammaisuutta. En väitä, että näin on kaikkien Kuu-Kauriiden kohdalla, mutta minun tuntemani henkilöt ovat tällaisia.

Kuu-Kauris saattaa perustaa perheen hyvinkin nuorena. Jos omat kotiolot ovat olleet vaikeat, Kuu-Kauris suhtautuu perheeseen hyvin vastuullisesti. Toisaalta samalla Kuun asemalla voidaan olla perheettömiä esim. siitä syystä, että lasten tuoma vastuu pelottaa. Kuu-Kauris saattaa asettaa vaatimukset vanhemmuudesta itselleen hyvin korkealle, ja jos hän ei usko näihin kriteereihin yltävänsä, hän jättää lapset tekemättä.

Olen tavannut myös äärettömän edesvastuuttomia Kuu-Kauriita (Kuu-Saturnus -tyyppejä), jotka ovat suoraan sanottuna vaaraksi lapsilleen. Nämä hylkäisivät tai ovat hylänneet lapsensa silmänräpäyksessä oman  etunsa takia. Vastuunkantaminen on silloin Kuun antama kehitystehtävä, joka valitettavasti on eräillä jäänyt vain hyväksi aikeeksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2010 20:31:07 »

Mun mies on muuten kuu aspect_con saturnus . Ja vastuuta hän on saanut vähän liikaakin liian nuorena, vanhempien eron myötä hänestä tuli vähän kuin isähahmo sisaruksilleen (hän on vanhin lapsi). Tunne-elämän käsittely on hänelle vähän vaikeaa, sen tarkkailu/eritteleminen. Hyvin käytännön läheinen ja realistinen ihminen noin yleisesti.

Isäni taas on kuu kauris , mutta hänestä en viitsi muuta sanoa kuin että hän on narsisti, tunne-elämä siis todella, hmm, mielenkiintoista.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #6 : 12.11.2010 11:23:55 »

Minä taas tunnen runsaasti Kuu-Kauriita tai  kuu aspect_con aspect_opp aspect_squ saturnus-tyyppejä. Tavallisesti näillä on lapsuus ollut vähintäänkin haasteellinen, mikä on monelle aiheuttanut tiettyä tunnevammaisuutta. En väitä, että näin on kaikkien Kuu-Kauriiden kohdalla, mutta minun tuntemani henkilöt ovat tällaisia.

Kuu-Kauris saattaa perustaa perheen hyvinkin nuorena. Jos omat kotiolot ovat olleet vaikeat, Kuu-Kauris suhtautuu perheeseen hyvin vastuullisesti. Toisaalta samalla Kuun asemalla voidaan olla perheettömiä esim. siitä syystä, että lasten tuoma vastuu pelottaa. Kuu-Kauris saattaa asettaa vaatimukset vanhemmuudesta itselleen hyvin korkealle, ja jos hän ei usko näihin kriteereihin yltävänsä, hän jättää lapset tekemättä.
Niinpä, tämähän on kuin minunkin elämästäni!  Jouduin lapsena olemaan vanhempieni avioliittoneuvoja ja parisuhdeterapeutti  Tongue
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #7 : 12.11.2010 15:08:55 »

Niin, kyllähän meillä kuukauriilla tunteita on, hyvin syviä ja tosia. Näiden tunteiden julkituominen ja näyttäminen on sitten ihan toinen juttu. Lapsuudenkodissa tunteita ei ehkä ole näytetty kovinkaan avoimesti. Muutkin tunne-elämän haasteet ovat voineet olla myös mahdollisia.

Itse koen tuon pienen kuukauristillottajan sisälläni sellaisena vakavamielisenä, surusilmäisenä nassikkana, joka totisena todistaa tätä maailmaa. Hän kenties kaipaa läheisyyden tuomaa turvallisuudentunnetta ja sitä vapautta, minkä tunteiden julkituominen antaa.

tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #8 : 12.11.2010 15:41:20 »

Niin justiin! Näin se menee. Minä olen aikamoinen kivikasvo, vain ehkä lähimmät, minut parhaiten tuntevat ihmiset arvaavat miltä minusta tuntuu milloinkin. Meilläkään kotona ei ollut tapana (positiivisia) tunteita näyttää..  Sad
Nyt yritän vähän miettiä ja avata tätä juttua, josko siihen saisi pientä helpotusta annettua itselleen. Ja otettua elämän hieman kevyemmin...  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #9 : 12.11.2010 21:28:52 »

Itse olen Kuu Kauris ja mieheni myös ja perheen perustimme nuorena ja saimme 4 lasta. Olen aina ollut erittäin lapsirakas ja nyt meillä on jo 7 lastenlasta  Smiley ! Meille molemmille lapset olivat tärkeitä ja päätimmekin aikoinaan, että sormuksia vaihdetaan sitten, kun olemme varmoja, että lapsia yhdessä saamme  Grin, joten ensimmäinen syntyi puoli vuotta häiden jälkeen, hih ! Olemme olleet äärettömän huolehtivaisia ja rakastavia vanhempia ja olemme edelleen ! Emme kiiku yhdenkään lapsen niskassa, mutta tukena ja apuna olemme aina kun tarvista ja välitämme sekä rakastamme paljon  angel. Lapsia voisi olla enemmänkin, koska olen sellainen vauva höppänä, mutta kun teossa alkoi olla ongelmia päätimme, että nyt riittää ! Sydän kylmänä kuuntelin, kun lääkäri sanoi, että jos olisit myöhemmälle iälle jättänyt lasten teon, voisi olla etten olisi saanut yhtään  Shocked ! Mistähän asiasta mieluummin kantaa vastuuta, kuin lapsistaan ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #10 : 16.11.2010 12:25:51 »

Exälläni on kartalla  kuu aspect_kvi saturnus (hällä  kuu harka ) ja eräällä tutullani on tarkka  kuu aspect_con saturnus (molemmat  leijona ). Yhteistä näille on eräänlainen tunnekylmyys.

Erityisesti tämä  kuu aspect_con saturnus on jääkylmä ja ei ota ketään ulkopuolista lainkaan huomioon (minä, minulle, minua, minussa -ihminen pahimmillaan). Mutta hänellä on erittäin hankala lapsuus takana, tukiverkko puuttunut, äidin kanssa etäiset välit, isän kanssa on riitaisissa väleissä Undecided  Eli sinällään Lillin teksti koskettaa.

Yksi kaverini on juurikin  kuu kauris ja hän perusti perheen varsin nuorena (no, verrattuna meihin muihin Grin ) - on  aurinko leijona , Nousua en tiedä, mutta itse epäilee olevansa  askendentti neitsyt . No, sehän sopisi, koska mulla on taipumusta kerätä  askendentti neitsyt :itä lähipiiriini Cheesy  Ihmisenä mielettömän lämmin, äitinä rento ja salliva, mutta vastuullinen ja pitää kuria. Realisti, mutten sanoisi kurttuotsaiseksi Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #11 : 16.11.2010 15:31:29 »

Ex- mies kuu kauris ( aurinko rapu) lapseton, en usko että niitä tekeekään. Toinen ex  kuu kauris ( aurinko jousimies) samoin lapseton. Hänellä ongelmana se ettei kukaan nainen ole tarpeeksi hyvä... Kolmas merkittävä mies mun elämässä oli  aurinko kauris joten nämä  kauris - miehet taitaa olla minun juttu?  smitten Tän vm. liikkeistä en tiedä joten myöskään lapsista ei tietoa.

Toi  kuu  kauris tuntuu tekevän miehestä semmosen että kulkee omia polkujaan, on siis itsepäinen ja jollain tavalla kova. Toki toisinkin päin- kun rakastuu niin omistautunut.  kauris on mun ehdoton lempimerkki vastakkaisessa sukupuolessa koska vaikka olenkin myös herkkä musta löytyy se sama kova puoli kuin  kauris - hemmoista, en ole murrettavissa psyykkisesti aivan kuten eivät hekään.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2010 15:35:22 kirjoittanut Lilian » tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #12 : 16.11.2010 16:17:49 »

Niin, kyllähän meillä kuukauriilla tunteita on, hyvin syviä ja tosia. Näiden tunteiden julkituominen ja näyttäminen on sitten ihan toinen juttu. Lapsuudenkodissa tunteita ei ehkä ole näytetty kovinkaan avoimesti. Muutkin tunne-elämän haasteet ovat voineet olla myös mahdollisia.

Itse koen tuon pienen kuukauristillottajan sisälläni sellaisena vakavamielisenä, surusilmäisenä nassikkana, joka totisena todistaa tätä maailmaa. Hän kenties kaipaa läheisyyden tuomaa turvallisuudentunnetta ja sitä vapautta, minkä tunteiden julkituominen antaa.



Mielestäni kauniisti kuvattu, minulla Kuu kauriissa totisesti voin sanoa että todelliset  tunteet kerron vain hyvin läheisille henkilöille. Turvallisuus alalla työskentely on tilainteissa on hyötynä ns. pokerinama joka pitää tilanteessa kuin tilanteessa.
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13 : 17.11.2010 11:37:56 »

Tulipas mieleen tässä kaksi muutakin ihmistä, joilla  kuu aspect_kvi saturnus syntymäkartalla, nimittäin anoppini sekä miehen vanhempi veli (sattumaako?).

Miehen veli on  aurinko skorpioni askendentti leijona ja  kuu vesimies DC:llä, hänellä tosiaan  kuu aspect_kvi saturnus . Vielä lähempänä neljääkymppiä hän on sinkku ja tod.näk. jää lapsettomaksi. Tosin on vähän semmoinen yksinäinen susi, joka ei kaipaa edes ruuhkaa lähipiiriin, nauttii vapaudesta (vapaudenkaipuuseen viitannee enemmän  uranus  aspect_ssx aspect_con venus ). Tunteitaan ei juurikaan ilmaise, vaikuttaa mun silmään aina niin asialliselta, joka järkeilee tunteet ja käsittelee ne hiljaa itsekseen pään sisällä - no  kuu vesimies :kään ei ilmaise tunteitaan kovin dramaattisesti.

Anoppi on  aurinko kauris askendentti neitsyt kuu vesimies . Ei myöskään näytä kovin avoimesti tunteitaan, vaikka tarvittaessa sanoo mielipiteensä napakasti ja hiljentää koko sakin ( aurinko aspect_con merkurius kauris ) Grin  Tuli äidiksi alle parikymppisenä ja mies, iltatähti, syntyi anopin ollessa 35-vuotias. Äitini huolehtiva, erittäin vastuuntuntoinen, joka on kasvattanut lapsensa erinomaisesti, vaikka miehen kotona ei pahemmin tunteilla noin muuten - suuri ele oli, kun anoppi halasi meitä kihlauksen johdosta, harvemmin anoppi noin tunteilee! Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #14 : 18.11.2010 14:15:41 »

Äidilläni on  kuu  kauris ja sen lisäksi huoneessa 11. eikä ihmeellisen lapsirakas koskaan ole ollut. Hankkinut lapsia enemmänkin järjen syistä, koska se "kuuluu" elämään tai jotain Cheesy
moni muukin  kuu  kauris jotka tiedän eivät lapsia pahemmin kaipaa Cheesy
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: