Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energia hoidon tarpeellisuus  (Luettu 17120 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta Maija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 25.10.2005 19:41:47 »

Tässä taannoin kävin kurssin joka opetti minua antamaan toisille energiahoitoa. On hauska huomata että jokunen saa siitä itselleen apua. olen kuitenkin huomannut että melkein jokainen minua lähellä oleva ihminen tarvitsisi tuota energiaa. Jokaisella on jokin alue joka tuntuu olevan epäkunnossa. No auttavana ihmisenä toivoisin ystävieni ja kanssakulkijani haluavan hoitoa. Nyt olen kuitenkin avuton tässä asiassa, ei kenellekään voi mennä tuputtamaan että anna kun autan sinua, koska ainakin henkilökohtaisesti minua harmittaa tuputtaminen. Ystävät kalliit antakaa vinkkejä miten toimin, jotta en tunnu Miina intomieliseltä ja yritä olla enempää mitä minä ihmisenä olen tässä maailmankaikkeudessa. angel
tallennettu
Fish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 09:30:51 »

Hei! Pieni muisti sääntö olisi tässä paikallaan, kun autat Itseäsi niin autat myös muita! Eli tee se ensin Itsellesi, mitä toivoisit muille tehtävän! Lainatakseni Kehon loistavaa peili teoriaa, jokainen vastaasi tuleva ihminen ja asia on Kuva Sinusta Itsestäsi. Joten loppujen lopuksi Itseäsikö haluatkin vain auttaa  smitten
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2005 15:18:02 »

Voih kun saisikin energia hoitoa.
Tuntuu kun olis tukoksia ja olisin ihan epäkunnossa.
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Keho
Vieras
« Vastaus #3 : 26.10.2005 15:48:37 »

Ystäväni keijuhelinä, kerronpa salaisuuden: voit sitä itsekin itsellesi jo antaa, kun panet vaikkapa silmät nyt kiinni - hetkellesi kuuluen - ja sanoat vain mielellesi, että
 Pyydän saada olla Valoni puhdas kanava ja sitten vain otat sen oman Olevaisuutesi Rakkauden vastaan. Niin helppoa sen sitten on!  Smiley

Ja sitä voit tästä eteenkin päin tehdä aina, kun tuolta tuntui kuin nyt sen tunsit eli halusitko vain yhteyttä siihen Luojaan, joka sydämessäsi jo on. smitten
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2005 23:45:38 »

Satuinpa surffailemaan tänne energiavirtojen vietäväksi  Wink ja mukavalta tuntuu. Nukkumaan olisi pitänyt mennä vaan en malttanut. Hoitelen itseäni enegioilla aina kun siltä tuntuu, viimeksi eilen illalla, kun päätäni särki  Embarrassed kyllä lähti kipukin. Niinhän sitä neuvotaan ettei saa tuputtaa vaikka mieli tekisi. Itse kerron että tälläinenkin mahdollisuus on olemassa ja se voisi auttaa. Annan myös IPH:ta (intialainen päänhieronta) ja siinä sitä saa hoidettavat jo luonnostaan myös valoenergiaa.  angel Jotenkin olen itsekkin hämmästynyt sen voimasta ja kuinka se toimii, käsien kautta vaan energia siirtyy hoidettavaan niin että välillä tuntuu kipuna käsivarsissa. Mitähän se on kun pari kertaa on tuntunut keskellä päätä kuin kevyt vanne hoitotilanteessa  idiot2 Olisi niin kivaa kun olisi täällä lähipiirissä niitä ihmisiä joiden kans vois näistä jutella, vaan kun ei  Embarrassed No ainakin täällä on  smitten jeeeesss
tallennettu

Elon valoa
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.10.2005 02:57:25 »

Hei Riitta Maija

Itsekin olen opiskellut energiahoitoa ja havaitsin kanssa ihmisten sekä eläinten tarvitsevan energiaa jossain muodossa. Kokemuksesta ja erään opettajani vinkistä voin sanoa, että tuputtaminen tai liika energisointi saattaa polttaa loppuun energiaparantajan. Kyllä ihmiset ja eläimet, jotka energiahoito apuasi tarvitsee tulevat luoksesi halusit sitä tai et. Jonkin aikaa, kun energiahoitoa antaa niin oppii vaistoamaan intuitiivisesti kuka tarvitse energiaa ja millaista. Meillä jokaisella on sisäinen voima olemassa, mutta sen intuitiviisen äänen kuuntelu vaatii keskittymistä ja harjoittelua sekä aikaa.
Itselläni oli energiaparantamisen taito jo lapsena, mutta en uskaltanut sitä käyttää enkä siitä puhua, koska pelkäsin muiden pitävän minua poikkeavana. Eräs poppaukko lapsuudessani sanoi minulle kerran, kun sain vihaisen hevosen rentoutumaan, että sinulla on taito ja voima käsissä, ole siitä kiitollinen ja toivottavasti käytät sitä hyödyksi joskus.

35-vuotta ihmettelin, että mikähän ihmeen taito käsissäni on ja nyt kun sen on löytänyt tuntuu, että nykymaailmassa ei ole kuin parannettavia. Astrologiaan tutustuessa olen huomannut, että merkeillä on omat yhtäläiset vaivansa ja se on tuonut uusia ulottuvuuksia hoitoon, kun pystyy astrologian avulla selvittämään hoidettavan elämää laajempana kokonaisuutena.

Suosittelen sinullekin, että tutustut lisää energia hoitoon ja muihin hoitomuotoihin, niin opit huomaamaan kuinka ihmiset ja eläimet kaipaa monenlaisia erillaisia hoitoja eri elämäntilanteissa. Itselleni on joskus tullut hoidoissa aivan uskomaton fiilis, kun asiakkat kiittää ihmettä, mutta itse ei osaa selittää kuinka parantuminen on mahdollista. Muista että et ole täällä maan päällä koko maailmaa parantamassa vaan välittämässä hyvää ja positiivista energiaa niille joilta se puuttuu tai on heikkoa. Ne jotka sinua tarvitsevat kyllä tunnistavat sinut, koska Olet heidän valo ja lämpö. Minäkään en mitenkään mainosta energia hoitojani, mutta puskaradion ja "otsassa olevan leiman", vuoksi joka päivä joku on nykimässä hihasta, että voisinko auttaa energialla heidän vaivoihin.
 
 smitten Ei muuta kun ollaan iloisia että tällaisessa ahdistuneessa nykymaailmassa meitä positiivisia energiapakkauksia on muille apuna ja tukena.
tallennettu
Riitta Maija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #6 : 29.10.2005 17:04:00 »

Hei vaan salomi

Kiitos kannustavasta viestistäsi. On totta että intuitiivinen ajattelu auttaa tunnistamaan ihmisten ongelmat. Olen kuitenkin sitä mieltä että intuitiivisuus tarvitsee paljon aikaa, hiljaisuutta ja mahdollisuuksia arkipäivässä, kehittyäkseen hyväksi. Olen itse henkilökohtaisesti joskus kokenut että elämän kova eteenpäin kulkeminen melu ja kiire häiritsevät omaa kasvuani. Ja siksi olen myös huolestunut siitä että minulla ei ole aina mahdollisuuksia käyttää taitojani. Olen kuitenkin iloinen siitä että tiedän minulla sellaisia taitoja olevan. Kuuntelen itseäni ja huolehdin itsestäni aivan erillä tavalla kuin aikaisemmin ja olen saanut palautetta kanssaihmisiltä muuttuneesta elämänasenteestani. Myös ne ihmiset joille olen energiahoitoa antanut, ovat olleet hämmästyneitä sen hyvistä vaikutuksista. Mutta olen myös saanut kuulla miten teen paholaisen työtä jota ei kenenkään tule harjoittaa. Olen heidän puheensa ajatellut tietämättömyydeksi joka ehkä jonakin päivänä väistyy heidän saadessaan kuulla hoitojen parantavista vaikutuksista.
Olen myös iloinen siitä että olen löytänyt nämä sivut jossa voin jollekin kertoa ajatuksistani ja mietteistäni.
Myös minä huomasin aikoinani että minulla oli tällaisia kykyjä. Eläimet tulevat aina minun luokseni ja haistelevat minua jonka jälkeen ne astettuvat viereeni rauhallisina. Lapset tulevat syliini ja lopettavat itkunsa kun ovat siinä olleet jonkin aikaa.
Oma elämäni oli vuosi sitten erittäin sekaisin ja tapahtumia oli ollut viiden vuoden aikana niin paljon että joskus ajattelin hukkuvani niihin. Nyt kun tämä aika on ohi olen oppinut kuuntelemaan ihmisiä ja heidän kertomuksiaan ja kuulemaan niistä heidän ongelmansa. Mutta koskaan ihminen ei ole tiedoissan ja taidoissaan valmis joten opettelemista riittää. Olen kiitollinen eräälle ennustajalle josta on tullut ystäväni vuosien saatossa. Hän kerran sanoi että kokeile Riitta opiskella energiahoitoa sinulla on siihen kykyjä. ja niin tein. Tiedon jano on suuri ja lisää oppia tarvitaan. Kiitos vinkeistäsi salomi. smitten
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.10.2005 02:59:21 »

Hei Riitta Maija

Olen saanut kokeneilta energia hoitajilta ja opettajilta vinkin, että parhaiten tässä elämäntyössä oppii ja kasvaa itsekin, kun tekee hoitoa niin hoidettavat opettavat ja kasvattavat sinua. Itse olen ainakin huomannut, että jokainen hoidettava on erillainen ja jokaiseta kerrasta jää jotain uutta mieleen. Toisinaan tulee mieletön VAU-fiilis, kun huomaa tehneensä jotain sellaista mitä ei tiennyt osaavansa ja hoidettava kiittää suuresti. Niin kyllä sitä on ihmetellyt häh minäkö sen tein. Energiahoidossahan autettava auttaa itse itseään energiahoitajan avulla ja intuitiivinen ajattelu auttaa tunnistamaan ihmisten energia tukokset ja ongelmasolmut. Intuitiivisuus tarvitsee tässä ja nyt oloa sekä sisäistä hiljaisuutta. Kun oppii intuitiivisen ajattelun ja tutkiskelun niin silloin ei elämän kova eteenpäin kulkeminen, melu ja kiire häiritse, vaan voi esim. mennä ostoskeskukseen ruuhka aikaan ja tarkkailemalla ihmisiä pystyy tunnistamaan heidän energiakenttiensä voimakkuuden. Joskus se on hauskaa, kun joku ihminen jossain paikassa tulee puhumaan asioista joita sinä oletat häntä painavan, kun olet häntä katsellut.

Lapset ja Eläimet tunnistavat asioita energisesti toimivan kuudennen aistinsa avulla. Me aikuiset olemme nykyään niin heikkoja energia kentältämme, kun meiltä on tukahdutettu "kuudes" intuition aisti. Nykyään tuntuu vallitsevan maailmassa " sitten kun " ilmapiiri, sillä monien olen kuullut sanovan elämän tukossa, koska he odottavat hetkeä, "sitten kun" voisi elämässä tehdä sitä mitä haluaa ja todellisuudessa osaa. Eihän se tule kuin Manulle illallinen sitäpaitsi meidät on nykyään opetettu odottamaan lauantaita ja lottoa, jospa tulisi se "sitten kun".
Minäkin olen kiitollinen eräälle ennustajalle, joka sanoi minulla olevan taito ja voima käsissä, mutta sanoi asian selviävän minulle kun aika on kypsä. Kaikkea tuli kokeiltua käsillä ja ihmeteltyä, että mitä mä näillä teen. Mutta elämä opetti ja kohtaamani ihmiset siinä vaelluksen varrella eli kiitos kaikille kohtaamilleni ihmisille ketään en tavannut sattumalta.

Ei muuta kun hiljennytään löytämään kadonnut energia sisältä  angel
tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #8 : 01.11.2005 08:28:31 »

Taidan olla ihan tukossa ei auttanut Kehon ohje. Ei energiaa ei auroja vain sama uni...
Taidan kohta ihan oikeesti olla jonkun hoidon tarpeessa..  uglystupid2
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #9 : 01.11.2005 10:01:40 »

Suuret kiitokset Keholle tuosta yksinkertaisesta ohjeesta  Smiley Olen sitä nyt käyttänyt joka päivä, kun on tuntunut tarpeelliselta. Kuuluu varmaankin asiaan tuo tuntemus, että päälakea niinkuin vähän "puristaisi" ja tunne menee alas niskaa pitkin.  Cheesy Kikki tuntemukset ovat varmaankin yksilöllisiä, mitä kukakin tarvitsee.  coolsmiley
Työkseni hoitelen kouluikäisiä vammaisia lapsia ja tästä taidosta on ollut jossain määrin hyötyä lasten kanssa, tulevat lähelle ja voin hieroskella vaikka jalkapohjia, hartioita tai päätä  Smiley kosketuksella on myönteinen ja rauhoittava vaikutus. Olen iloinen että olen löytänyt tämän hoitomuodon se on kasvattanut niin minua kuin läheisiänikin  smitten
Iloista tätä päivää  Smiley

Ystäväni keijuhelinä, kerronpa salaisuuden: voit sitä itsekin itsellesi jo antaa, kun panet vaikkapa silmät nyt kiinni - hetkellesi kuuluen - ja sanoat vain mielellesi, että
 Pyydän saada olla Valoni puhdas kanava ja sitten vain otat sen oman Olevaisuutesi Rakkauden vastaan. Niin helppoa sen sitten on!  Smiley

Ja sitä voit tästä eteenkin päin tehdä aina, kun tuolta tuntui kuin nyt sen tunsit eli halusitko vain yhteyttä siihen Luojaan, joka sydämessäsi jo on. smitten
tallennettu

Elon valoa
Keho
Vieras
« Vastaus #10 : 01.11.2005 11:17:56 »

Taidan olla ihan tukossa ei auttanut Kehon ohje. Ei energiaa ei auroja vain sama uni...
Taidan kohta ihan oikeesti olla jonkun hoidon tarpeessa..  uglystupid2

Keijuhelinälle lähetän sitä energiaa omalla ajatuksellani, jospa se auttaisi sen virran tuloa, jota nyt kaipasit, sillä jokin esto vielä sydämessäsi on, jos sitä et voinut itse avata. Mutta hätä ei olekaan se, etteikö voisi pyytää toisiltakin sitä energiaa juuri sen takia, ettei osaa itse tehdä sille alulle tekoja eli sitä varten niitä vaihtoehtohoitajiakin on.

Eli tässä sitä nyt sitten tulee, jos sen aidoilla sydämesi teoilla haluat ottaa vastaan.  smitten


Libbelle vielä sanoisin, ettei ole mahdotontakaan sitä nyt jo opettaa lapsillekin eli juuri kuten teitkin. Sillä olemalla sen Jumalamme Valon puhtaita kanavia, voimme olla kanssaihmisille aina avuksi vain olemalla sitä, miten kukin on eli Valon kantajia tälle planeetalle ja siten koko ihmiskunnan auttajia vain sen evoluutisen tekomme tähden, jota varten tänne synnyimme. Ihania hetkiä elämääsi lasten parissa.  smitten
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #11 : 01.11.2005 13:24:08 »

Kokeilin Kehon neuvoa eilen juuri ennen nukkumaan menoa.
Olin siis makuuasennossa ja sitten rupes kihelmöimään jalkapohjia sen jälkeen niitä alkoi kuumottamaan ja tämä kuumotus ja kihelmöinti nousi pikkuhiljaa aina reisiin asti muttei sit siitä enään ylemmäs.

Normaalisti mun jalat on jääkalikan kylmät. Pakko oli vielä kokeilla kädellä ja lämpöiset oli. Ihmeellistä  Smiley Teinköhän mä jotakin väärin kun jaloissa vain tuntui.?? vai miltä yleensä pitäis tuntua? En oo oikeen perillä näistä energioista. Utelias vain  angel
tallennettu

Keho
Vieras
« Vastaus #12 : 01.11.2005 13:29:03 »

Mitään ei voi väärin enää tehdäkään vaan annetaanko ensin vähän aikaa niille energioiden kulkureiteille eli meridiaaneille tulla mukaan tähän uuteen Aikaan. Eli tuolla tarkoitan sitä, etteivät ole tottuneet korkeisiin taajuuksiin, joten niitä ensin vähän "muokataan" sen oman todellisen Itsesi energioille kodiksi, kuten onat tähän asti olleetkin vain sen egomme kotina ja se siellä välillä vähän "tökkii", kun ei millään haluaisi muuntaa kotiaan feng shuinkaan avulla uudeksi.  Wink  Cheesy

joten jatka vain samaan tahtiin niin huomaat kohta eron koko kroppaan!  :Smiley smitten
tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #13 : 02.11.2005 09:43:02 »

Miksi ihmeessä minä en onnistu sit millään...?
Onko tukokseni niin pahoja? Vai mistä vois johtua?
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #14 : 04.11.2005 08:34:34 »

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa....

Olen nyt joka päivä tehnyt kehon ohjeen mukaan.
Eilen oli todella voimakkaita tuntemuksia. Ensimmäisenä otsaani "jomotti" ja kiristi sitten alkoi oikeastaan koko kehossa erinäisiä kevyitä pistelyitä ja kärsivällisesti kun jatkoin alkoi käsiä pistelemään, kuumottamaan ja pakottamaan niin, että se pakotus nousi vielä kyynärvarsiin asti. Kädet olivat vatsan päällä ja tuntuivat painavan tonnin mutta kuitenkin kehoani vasten olivat höyhenen kevyet.  Sitä en tiedä kauan siinä olin kun en oikeasti kyennyt liikkumaan. Mies tuli sitten väliin "herättämään" minut. Mutta nautin siitä  angel  smitten

..sitten siinä tapahtui muutakin mutta en tiedä kehtaanko sanoa mitään ettei mua potkita ulos täältä  Embarrassed  :Smiley  Mielen kepposia.


Keijuhelina73
En tiedä auttaako tämä mitään mutta minä olen jo jonkin aikaa meditoinut. Rentouta ensin koko kehosi tietoisesti ja rauhallisesti ja sitten vasta pyydät...
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: