Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energia hoidon tarpeellisuus  (Luettu 17117 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #15 : 04.11.2005 23:58:53 »

Mukavaa perjantai iltaa astroilijoille!  smitten Olen minäkin ottanut kehon ohjeen oikein itselleni ohjenuoraksi  Smiley Samanlaisia tuntemuksia on kuin boboollakin. Ennen hoitelin itseäni aina päästä alkaen kaikki energiakeskukset läpi, siihen nukahtaen  angel Muutaman kerran on ollut ihmeellisiä kokemuksiakin viime kuukausina. Aivan kuin pieni "tutina" alkaisi varpaista ja jatkuu kehon läpi ja tulee päästä ulos. Alkuun suorastaan pelästyin, et mitäs mulle on tapahtumassa  idiot2 mutta viimeksi muutama päivä sitten seurasin vaan rauhassa tilannetta ja se loppui itsestään kun oli käynyt kropan läpi  Cheesy Olenkin vaan miettinyt kuuluuko se tähän "uudistustilaan" en ollenkaan tiedä, vai kuvittelenko vaan  Huh
Harmittaa vähän kun en noin kymmenen vuotta sitten vielä tajunnut koko tätä energiahoitohommaa, ihmiset joskus sanoivat suorastaan noidaksi, kun minun kädet kuulemma "poltti" minähän en tuntenut mitään. No parempi myöhään kuin ei miloinkaan, olisin vaan voinut auttaa näitäkin ihmisiä ehkä jo silloin ja kun tämä muutenkin vetää puoleensa.  Smiley Ehkäpä aika ei ollut kypsä kohdallani! Paljon on tapahtunut näinä vuosina. Sekin, että kävin intialaisen päänhieronnan koulutuksen oli ihan johdatusta, niin ainakin tunnen, rahoituksesta ei tietoakaan, mutta päästävä oli ja kaikki järjestyi, vieläpä sanoin ääneenkin, että jos se on tarkoitettu minulle niin kyllä yläkerta siitä huolen pitää ja niin piti ja jatkosta myös  angel
Tervehtien libbe  smitten
tallennettu

Elon valoa
Riitta Maija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #16 : 07.11.2005 00:19:31 »

Hei taas

On tässä kerätty energiaa vapaapäivien muodossa. Hetken jo luulin energiani olevan kokonaan kateissa. Tuntuu kuin aika olisi pysähtynyt. Hiljentymisen ja kasvun aikaa se vain on. Vielä on jäljellä muutama päivä rauhoittumiseen. Olen ja elän kuin olisin jossain kuplassa. Sen sisälle on vaikea muiden päästä ja niin on hyvä. Joskus tuntuu siltä että kenenkään ei tarvitse olla lähelläni ja joskus on kuin yksinäisyys iskisi päin kasvoja. Hiljaisuuden kaipuu on joskus käsin kosketeltavaa silloin tulisi saada pysähtyä ja sulkea muut pois elämästä. Kun jälleen astuu elämän pyörteisiin on vahvempi ja jaksaa kuunnella muita. Omat energiat ovat taas tasapainossa.
Jo pikku tyttönä halusin joskus mennä hiljaisuuteen ja yksinäisyyteen, silloin lähdin metsään ja kävelin siellä kuullostellen luonnon ääniä. Palatessani sieltä olin kuin eri lapsi rauhallinen ja hiljainen.
Mieli ja keho alkaa olla taas kunnossa, joten suosittelen lämpimästi jokaiselle hetken hiljentymistä ja energian tasapainoittamista jotta jaksaa eteenpäin.
Ole lempeä itsellesi. smitten
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #17 : 07.11.2005 01:10:06 »

Keijuhelina73. Ne tuntemukset saattavat alussa olla joillakin aika vaatimattomia. Yritä vain sinnikkäästi vaipumatta epätoivoon ja myös liikaa yrittämättä. Rennosti vain. Boboon meditaatioehdotus oli hyvä. Ja jos ei tulosta synny niin ainahan niitä virittäjiä löytyy, vaikka sitten vähän joutuisi maksamaankin.

Minun perheeni tapauksessa kävi niin, että pyysin heille kaikille mahdollisuutta avata omat kanavansa jos sitä haluavat. Sitten alkoivat parin viikon sisällä soitella ihmeellisistä tuntemuksista käsissään.  Wink Kahdella ei vieläkään ole auki. Mutta aika hyvin kuitenkin kun kolmella aukesi. Lisäksi äitini esimerkistä muutama hänen tuttavansa sai omat kanavansa auki. Äitimuori aloitti heti myös lähettämisenkin (ja toimii; olen vastaanottanut), kun sille kerroin että jos se haluaa niin niinkin voi tehdä. Tätäkin asiaa monen mielet pitävät mahdottomana. Se on vain pienen ajatuksen takana koko juttu, vaikka monille se voikin olla vaikeata.
Itsekin avasin omani appoavoimiksi, vaikka olinkin jo alustanut ne kurssin kautta.  Smiley

Mutta kuten sanottu, niin jos se este siellä mielessä on vaikea ylittää, niin kurssille vaan viritettäväksi.  Smiley

Vai että sellaisia sensuroituja kokemuksia on Boboollakin ollut!  2funny 2funny 2funny

 smitten smitten smitten
tallennettu

Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #18 : 21.03.2006 19:24:20 »

Keho tai joku muu !!! kun tuota " pyydän saada olla valoni puhdas kanava" pyytää, niin mitä energiaa sieltä tulee Huh sitä mitä tarvii vai ??
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 22.03.2006 00:39:31 »

Heli1
Kyllä energiaa kanavoidessa tulee sitä mitä tarvii, sillä jos on suojautunut ja maadoittanut itsensä ja hoidettavan hyvin niin haitta energiaa ei pitäisi tulla. Tärkeää on mielen tyhjyys ja puhtaus, jotta energiasta tulee paras hyöty antajalle ja saajalle.
Sitä saa mitä tilaa, siis energian taajuus eli voima vaihtelee riippuen omasta tasostaan sillä hetkellä.
Kyllä kädet kertovat ja löytävät kehosta ne tukokset ja energian värähtely tasot ja tasaa tai lisää energiaa tarvittaviin kohtiin.
ei muuta kuin kanavat auki ja positiista energiaa lisää maailmaan.
 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 23.03.2006 23:41:04 »

Hei Riitta-Maija!

Minuakin opastettiin energiahoidossa ja parin vuoden ajan annoin sitä aika paljon ja hyvinkin tuloksin. Innostuin siitä itsekin, vaikka lattialla työskentely ei aina tuntunut hyvällle selälle, en ehkä osannut sitä oikein rentouttaa.

Minä tein sen virheen, että kun oli monenlaista valittelijaa, niin tarjosin apuani.
Sitten joku sanoi, että 'kun jää niin velan tunteeseen', kun en halunut mitään ottaa. Sanoin että olen vielä harjoittelija tässä.

Sitten tulikin tulehdus selkään (ei energianannista, vaan marjojen poimimisesta) ja nyt kun olisi aikaa, hyvin harvoin kukaan pyytää energiaa.

Minulla vain on tullut mieleen, että näissä asioissa pitäisi olla niin nöyrä, eikä innostua liikaa. Minä varmaankin innostuin, halusin toimia ja osoittaa jotakin. Ja  niinkuin sanotaan, lankeemus käy ylpeyden tiellä.

Sittemmin olen käynyt intialaisen päähieronnankin opin ja kun annettiin työharjoitteluksi 50 päätä hieroa ja taas jatkossa saman verran, niin siinä oli asiakkaat jonossa ilman 'velan tunnetta'. Nyt olin ikionnellinen, kun oma poika (nuorille se on joskus vaikeaa ja äidiltä varsinkin) oikein pyysi, että antaisin päähierontaa ja hieroisin hänen kättä.

Minulla on vahva tunne, että ympärillä on jotain, jokin, joka pikkuisen ohjailee näitä hommia. Aivan kuin joku huomaisi, että 'nyt ei tytöllä oikein vielä onnistu, vaan hänen on pidettävä vähän taukoa ja oppia jotakin'.

Tällaisia tuntemuksia... metsätonttu
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #21 : 24.03.2006 00:34:02 »

Itse olen saanut energiaa erilaisilta hoitajilta muun hoidon yhteydessä.
On sanottu, että osaan ottaa sitä hyvin vastaan. Ja, että sellainen ihminen yleensä saa annettua sitä myös itse.

Olen tässä lähivuosina kokeillut kumppanin kanssa.
En tosin tiedä onko tämä sama asia mistä nyt puhutaan, en ole mitään kursseja käynyt.
Kun hänen ristiselässään on kova kipu, johtuen aiemmin selkäleikkauksen yhteydessä vioittuneesta hermosta, olen saanut kivun hellittämään.

Olen laittanut toisen käteni niskaan ja toisen ristiselkään.
Hän on sanonut, että hetken kuluttua kulkee kuin kuuma virta jalkaan asti, jossa kipeä hermo menee.
Joskus jalka jopa liikahtelee kun aistimus on niin voimakas.

Kertokaapa, onko tämä ollut energiahoitoa vai mitä.

Hieronut olen läheisiäni aina kun joku on tarvinnut.
Painellut akupisteitä ja hieronut päätäkin.

Minua itseäni on paljon hoidettu, joten olen halunnut yrittää auttaa muita.

 smitten    maarita            smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #22 : 24.03.2006 01:17:24 »

Minä sain oppia erään energiahoidon systeemin (niitähän on monia), mikä käy läpi chakroja. Sen ohessa opiskelin myös aromaterapiaa, jonka annan ennen energiahoitoa. Hieroessa toista olen oppinut tuntemaan lihastukokset ja energiatukokset, joissa on ikäänkuin sellainen 'vesipussi'. Siten sain vahvistusta intuitiiviseen hierontaan, joka on varmaankin jokaisella omansa ja jokaiselle hierottavalle omansa. Kun kuuntelee toisen kehoa, kättä ja itseä, on kuin joku ohjailisi.

Siksi luulen, että tapoja antaa energiaa, hajottaa niiden tukkeumia ja tällaista, on varmaankin yhtä monta tapaa kuin on meitä ihmisiä ja tuntemuksia. Monet sanovat, että jokaisella on se taito sisimmässään, kunhan kuuntelee ja uskoo sen voimaan.

Uskon myös, että tärkein voima siinä on rakkauden voima, se pitäisi olla mukana kaikessa hoidossa. Jos siihen tulee ylpeyttä, tärkeilyä ja oman taidon osoittamista (niin kuin minulla ehkä kävi) ja rahan ansaitsemista, se ei enää onnistu. Luulen, että moni pettää itseään sitten epäonnistuessaan, uskottelee osaavansa ja pettää myös asiakastaan. Mutta eikö nämä vaihtoehtohoidot olekin viime kädessä aina asiakkaan vastuulla, ainakin hänen sitä pyytäessä.

Maarita! Teet varmasti oikein, jos siitä on apua hänelle.

Minä vain löpisen ja löpisen, enkä tiedä paljoakaan. Sanokaa nyt muutkin jotakin.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 24.03.2006 03:59:06 »

moikka Metsätonttu ja maarita ym.

Energia hoidossa on opittava kylläkin olemaan nöyrä, eikä innostua liikaa. Sillä tekemissä on sellaisten voimien kanssa, että jos liikaa rupee väkisin punnertamaan niin polttaa pian itsensä loppuun.

Ympärillämme on jotain meitä voimakkaampaa, jokin, joka ohjailee hommia. Kyllä se on energiahoitoa, kun esim. selkää sivelee ja toista kuumottaa ja tulee hyvä olo. Itse annan energia hoitoja ja energiahierontaa elikkä jos hieronnassa huomaa tukoksia ja kireyttä olevan pintaa syvemmällä niin energialla saa tukokset auki. Myöskin jäsenkorjauksessa on toisinaan turvauduttava energian apuun, sillä jotakin nikama virheitä voi korjata kivuttomammin energian avulla.

Paras hoito tulos syntyy, kun itseä on hoidattanut, niin tietää miltä muista voi hoito tuntua, joten haluaa yrittää auttaa muita pääsemään samaan hyvänolon tunteeseen.

Jokaisella hoitajalla omanlaisensa autettavat eli kaikkia emme pysty parantamaan vaan elämä auttaa meitä kohtaamaan toisemme. Kuuntelemalla kehon viestiä alkaa tuntea, kun joku suurempi ohjailee käsiä.

Muistan ikuisesti elämäni herätys hetken, kun olin istunut toista päivää klassisen hieronnan koulutuksessa niin minulle tuli AHAA-elämys tai jokin viesti, että mitä järkeä minun on olla opiskelemassa lihasten latinalaisia nimiä, kun mä en tarvi niitä mihinkään elämässäni. vaihtoehtoisessa hoidoissa totesin, että se on mun juttu, kun siinä on tärkeintä hoidossa ihmisen kokonaisvaltaisuus päälaelta varpaisiin asti.

Kuten minulle lapsena sanottiin hyväksi hierojaksi ei opita siihen synnytään eli pätee kaikkiin hoitoihin, sillä jokaisella on taito sisimmässään, mutta harva käyttää sitä. Rakkaus, pyytettömyys ja nöyryys ovat tärkeitä hoidossa, sillä usein ammattiylpeily, tärkeily ja pelkän rahan ansaitsemis tarkoitus tekee työstä liian teknisen ja vie siltä tehon ja loppu peleissä polttaa tekijän loppuun. Koskaan ei saa uskottella toiselle parantumista, sillä vaihtoehtohoidot ovat aina asiakkaan vastuulla ja hänen kehonsa parantaa itse itsensä hoitaja toimii vain välittäjänä, joka tukee ja ohjailee yksilöä ja kehoa paranemisprosessia parempaan suuntaan.

Hienoa, että aidosti energiasta kiinnostuneita löytyy, sillä onhan tämä vielä suurissa joukoissa "huuhaa" hoitoa. Usein joutuu hieman sanattomaksi, kun muut kyselee, että mistä energiassa on kyse, niin yritäppä se selittää maallikolle rautalangasta vääntäen. Usein ovat äimänkäkenä, kun olotila muuttuu tuntematta juuri laisinkaan kosketusta.  uglystupid2

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #24 : 24.03.2006 15:11:56 »

Kiitos Salomi!

Tuet ajatuksiani ja näkemystäni. Itse koin energiahoidot pelastajanani. Oikeastaan isän kuolinvuoteen ääressä eräs ihminen luki auraani ja sanoi yksinkertaisesti: -Tule niin minä hoidan sinut kuntoon.

Se tuli niin sydämestä, koska hän näki minun lyyhistyvän monen surun alla.
Ja kun hän minua hoiti, hän näki minua myös parantajana ja alkoi minua omasta halusta opettaa. Ihan kuin hän olisi siirtänyt taitojaan minulle, sillä vuosi siitä hän sairastui vakavasti eikä ole itse pystynyt auttamaan enää muita. Siis jotakin tapahtui meidän taustalla.

Itse vain tunnen, että jotakin on minussa vielä kesken, jotta voisin täysin avautua energioille.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 25.03.2006 03:47:51 »

kaikella on aikansa ja paikkansa.

Tuli mieleen kohdaltani esimerkki, kun eräs ihminen sanoi minulle, että miksiköhän autoin häntä paranemaan, vaikka hän ei sitä pyytänyt. Sanoin, että kyllä pyysit meinaan aurallasi, sillä usein avunpyyntö ja kohtaaminen on sanatonta energiaviestintää. Sain muuten kiitokseksi suklaarasian ja halauksen eli molemmille tuli hyvä mieli. Keskeneräisyys on viesti, että jokin palapelin palanen sisältä pitää saada tasapainoon ja kohdalleen, jotta voisi täysin avautua energioille. Auttajaksi ei opita siihen synnytää ja siksi se kulkee sukupolvelta toiselle kädestä pitäen opetuksena. Asioilla on aina tilauksensa eli, kun jatkaja löytyy niin yleensä mestarien lipun lasku alkaa pikkuhiljaa. Onneksi meitä jatkajia riittää sukupolvesta toiseen. Ne on suurempia voimia taustalla, jotka meitä ohjailee.

Itsekään en tee hoito työtä vielä täysillä, koska tunnen, että sitten kun mestarini laskee lipun puolitankoon niin se on merkki, että on minun aikani takoa rautaa arinassa täysillä ja jatkaa elämänhiilloksen korventamien ihmisten auttamista. Koskaan ei saa olla kiire mennä asioiden edelle, sillä kaikki tapahtuu aikanaan, kun se on kypsä toteutukselle.
 smitten  smitten  smitten   smitten   smitten   smitten   smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #26 : 25.03.2006 12:55:51 »

Kiitos Salomi ymmärtämisestä!

Vuoroinymmärrys on kuin salaisia avaimia, jotka avaavat salaisia ennen tietämättömiä ovia. Mihin? Sitä emme tiedä vielä.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 27.03.2006 11:32:27 »

Ne salaiset avaimet avaa ennen tietämättömiä ovia kohti elämänpolkuamme, jota emme ole löytäneet pimeydessä vaeltaessamme. Valoa kohti tunnelin päähän.  Cheesy  Cheesy
 smitten  smitten  smitten  smitten   smitten  smitten  smitten
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #28 : 31.03.2006 17:17:27 »

Hei metsätonttu ja salomi! Olipa mukavaa lukea viestejänne energiahoidoista. Tässä lukiessa alkoivat kädet kuumottaa ja taas on se "rengas" tuolla päälaella.  angel Käsiä oikein hikoiluttaa ja pistelee oikein käsivarsia pitkin. Mihinkä minä nämä energiat nyt tungen tähän hätään  Cheesy No onhan tuo ukkokulta tuossa kotosalla, jos vaikka olis hoidon tarpeessa.  smitten Minulle on käynyt joskus aikaisemminkin niin, että on vaan kädet alkaneet kuumottaa ja on tunne että joku nyt tarvii hoitoa. Menin sitten työkaverin luo ja siellähän sitä oli tarvetta, siinä ne kädet rauhoittuivat  smiley6600
Kyllä tämä on aika ihmeellistä ja kuitenkin niin luonnollista. Pitkästä aikaa minäkin tänne foorumille eksyin, kun on tuo reikisivut vieneet mennessään.
Minultakin perheenjäsenet pyytelevät hoitoja, ensin olivat aika epäluuloisia. Annan myös intialaista päähierontaa, viimeaikoina on kyllä jäänyt aika vähiin  Huh
Mutta annan sit kun tarvitsijoita on.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille  smitten Nyt viilennykselle  Cool
Libbe
tallennettu

Elon valoa
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: