Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkin aspektit  (Luettu 29356 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #30 : 05.04.2011 23:12:53 »

Kuun yhtymä tuo paljon herkkyyttä ja ulospäin näkyy 'moody appearance', joten naamasta näkyy mielialat.

Mulla ei ollut yhtymää, vaan sekstiili, mutta sama on mulla. En pysty valehtelemaan tunnetilojani ja äänestäkin sen kuulee mitä mielessä liikkuu. Varsinkin silloin kuulee, jos kaikki ei ole hyvin. Kasvot ovat sielun peili silmien ohella, voisi tässä kohden sanoa.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 05.04.2011 23:19:54 »

Tanita79
Huomaatkos miten hyvin sulle sattuu tuo maya merkki tähän myös?
Jos sen kivijalkana on kaikki neljä elementtiä, maa, ilma, vesi ja tuli,
niin mistä sä saat sille kuulle "hedelmällistä" vettä, kun noita kaikkia muita tuntuviksi allekirjoituksestasi löytyy?
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #32 : 05.04.2011 23:20:29 »

Mulla ei ollut yhtymää, vaan sekstiili, mutta sama on mulla. En pysty valehtelemaan tunnetilojani ja äänestäkin sen kuulee mitä mielessä liikkuu. Varsinkin silloin kuulee, jos kaikki ei ole hyvin. Kasvot ovat sielun peili silmien ohella, voisi tässä kohden sanoa.

Totta tosiaan,..varsinkin kun kaikki ei oo hyvin. Ja mun silmät kuulema 'mollottaa kuumaisesti' silloin kun heittäydyn sentimentaaliseksi tai muistelen MENNEITÄ.. Grin
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #33 : 05.04.2011 23:40:17 »

Tanita79
Huomaatkos miten hyvin sulle sattuu tuo maya merkki tähän myös?
Jos sen kivijalkana on kaikki neljä elementtiä, maa, ilma, vesi ja tuli,
niin mistä sä saat sille kuulle "hedelmällistä" vettä, kun noita kaikkia muita tuntuviksi allekirjoituksestasi löytyy?

Aika kiva huomio,. smitten.kääk,..Mistäs sitä kaivais..  Embarrassed :Smiley
 pluto aspect_tri aurinko mars merkurius
 pluto aspect_sex kuu
 neptunus aspect_sex aurinko mars merkurius
 neptunus aspect_tri kuu

Jos ei nuo auta asiaa, niin ei kai sit mikään..Mutta heititpä pohdittavaa kerrakseen.  :Smiley

Mutta jos meni aivan metsään niin sit en tiedä löytääkö joku muu vastauksen vai onko sitä,,.. Huh Undecided
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 05.04.2011 23:46:52 »

Siis onko sulla veden merkeissä  rapuskorpioni tai   kalat mitään?
Ajattelin vain kun tuo  kuu on sen Ravun hallitsija, vesimerkin aluntein
ja sinulla on noilla molemmilla akseleilla tulta ja ilmaa,
niin siinä voi hyvinkin olla sellanen "loppuunpalamisen" vaara olemassa.
Se vesi vähän tyynnyttäisi ja rauhottaisi sun "tulista" ilma-piiriä.
Ois sellanen keidas erämaassa?
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #35 : 06.04.2011 00:00:36 »

'Keidas' kuulostaa hyvältä, niin hyvältä ettei sellaista taida olla Embarrassed
Ei ainakaan planeettoja niissä,  uranus tuskin otetaan huomioon, se on ainoa mikä on  skorpioni. Niin ja onhan se mun aurinkomerkin hallitsija, mutta en tiedä antaneeko sekään 'keidasta'..
Mites huonepainotukset? Asteroidit? Kompensoivia tekijöitä muita?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 06.04.2011 00:18:41 »

Onhan se  uranus t-ristin kärkenä,
jos nuo sun neliöt  askendentti kuu ja DC  mars  aspect_squ uranus pitävät paikkansa.
Hyvinkin keidas erämaassa.
Jännitteiden purkaja.
"Jäänmurtaja".
Se Uranus nostattaa sitä tuli-ilma liekkiä välillä elikkäs innostaa,
mutta sehän voi myös sitten viedä sen ns. sisäiseksi energiaksi,
toimia tavallaan energiavarastona.
Ehkä siitä onkin kyse,
tajuta ja tiedostaa millon mennä täysillä ja millon kerätä itelleen sitä energiaa.
Jos tuo  chiron on  harka niin onkos se sitten suurristi?
Eli silloin siinä olisi se sinun
maya-merkin neljän elementin kivijalka,
eikös? Smiley
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #37 : 06.04.2011 00:39:19 »

Wow.. Miten mä en oo ajatellutkaan koko asiaa, siis tota t-ristiä ja noita elementtejä..

Kiitos paljon Nikki! Smiley

Tutkailemaan siis..

tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #38 : 06.04.2011 00:42:20 »

Nikki,..

Ja sen kans mä oon aika paljon joutunutkin työskentelemään että missä levon paikka, ettei polta itseänsä loppuun,.. Ja nyt vasta vuosien ja taas vuosien päästä se 'normaali' taspaino alkaa löytyä..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 06.04.2011 00:54:25 »

Tein täällä sun kartan. http://serennu.com/index.php
Astro.comin listani on täysi enkä jaksa pohtia kenet sieltä poistaisin  Huh

Tuo  chiron ei satu tuohon suurristiin.
Kaloissa on kentauri Pholus 21  kalat
eli kolmiossa tuohon  uranus skorpioni.iin
eli suomeksi kun Pholuksen tulkintaan kuuluu sellanen sanonta että "it brings you to your limits"
ja käännekohta ja "äkkikuolema" niin tää vesikolmio vois olla sellanen ilmapuntari siis tunnepuntari,
joka kertoo sulle millon tarpeeks on tarpeeks ja kiitti mulle riitti.
Tuo  uranus skorpioni  aspect_squ aurinko aspect_opp kuu
on vähän kuin aurinkokenno, kerää energiaa ja luovuttaa.
Se vois olla purkamassa "täydenkuun hullutuksia" tai neronleimauksia.

Sitten siellä Kaloissa on  juno. Se ei ole pelkästään vaimo ja puoliso,
se on myös sitoutumista ja jonkunlainen "roolikin".
Se on  aspect_opp saturnus rx  neitsyt eli joku toinen voisi ottaa sen "rauhottelijan" roolin,
rajoittaa ja asettaa rajoja, aikarajojakin sille "yltiöpäisyydelle".
Vähän niinkuin että aikansa kutakin, huilaas välillä.
Siinä on nyt sillain sopivasti tr  venus aspect_con juno kalat
että sanosinko että otapas nyt sellanen itseäsi rakastava rooli.
Olet sen arvoinen.

Vesikolmioon liitty vielä sellanen kuin Hylonome Ravussa.
Hylonome rakasti puolisoaan niin paljon että meni kuolemaan perästä.
Vähän sellanen Romeo et Julia. Mut se oli jotenkin yhdistetty myös hybridi-käsitteeseen,
joka taas yhdistää kahta erilaista osaa.
Vaikka sun kuun ja auringon vastakkaisuutta?

Että kyllä sieltä keidastakin löytyy.
Jos ei muuten niin äkkikäännöksillä. Yllättäen.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #40 : 06.04.2011 13:33:09 »

Mulla asc jousimies tekee

aspect_squ aurinko
 aspect_squ kuu
 aspect_squ jupiter
 aspect_opp chiron
 aspect_con saturnus
 aspect_con uranus
 aspect_sex merkurius

Että kyl puuhaa riittää itteni kanssa..

aspect_squ aurinkoon ja kuuhun: Koen ettei minua ole lapsena hyväksytty sellaisena kalat-lapsosena kuin olen ollut. Se on johtanut tietynlaisen "kuoren" syntyyn, kovetettuun ja piilotettuun minuuteen. Olen aina ollut liian kiltti, kaikki muut laittanut itseni edelle enkä ole suonut itselleni mitään, ajatellut etten ole asioiden arvoinen.. Enkä ole itseäni arvostanut tai rakastanut (päinvastoin), epävarmuutta ollut hirveesti, näitä on tässä aikuiselämässä nyt opiskeltu. Näissä opiskeluissa teemana on juurikin ollut ratkoa sisäisiä ristiriitoja, sen suhteen kuinka käyttäydyn ja ne asiat näyttäytyy ulospäin. Ristiriitaa ja haasteita on riittänyt, ja niiden myötä olen koko ajan kasvanut enemmän omaksi aurinko kalaksi ja nousujouskariksi.

Mä lasken nää aika samaan kastiin, koska näkisin että lapsuus/minuus -teemat vaikuttaa niin vahvasti sekä aurinko , askendentti että kuu :hun.

aspect_squ jupiter : Jupiter on Oinaassa ja ajattelen, että mulla on mahdollisuus onneen ja laajenemiseen silloin, kun menen eteenpäin Oinaan tavoin. Kuunsolmuni on myös Oinaassa.. tuntuu siis olevan läksyä tässä, mars härkänä, au kaloina ja asc jouskarina, saada itestään aikaan asioita. Mitä enemmän oon sinut noitten aurinko ja kuu -neliöiden haasteiden kanssa, sen paremmin "uskallan" saada aikaiseksi ja mennä oinaan tavoin etiäpäin.. Kalamaisesti aloitella projekteja Oinaan raivolla, ilman lopputuloksen toivetta ja olla tyytyväinen siihen. Tänkin neliön itseasiassa lasken aika samaan sumppuun noitten muitten kanssa.. Kaikki kun vaikuttaa niin kaikkeen. Wink

Hei, löysin tämmöisen: "Jupiter Oinaassa: Oinas on avoin, rehellinen ja oikeudenmukainen. Hän nauttii huvituksista ja tarvitsee niitä. Heikkoudet: Oinas on usein huonolla tuulella. Lisäksi hän hermostuu ja raivostuu helposti"

Ehkä toi neliöni on opettanut mulle avoimuutta ja rehellisyyttä.. jollainenhan jousimies on! Smiley
Noi hermostumiset.. ne on ollu hankala hyväksyy, että oon hermoheikko. Mutta kerran kun sekin on hyväksytty, hermostumiset meni paljon sopivampaan muottiin. Nykyään aattelen että on ihana kun saa välillä hermostua ilman itsesyyttelyjä tai kenenkään syyttelyjä. "Se on normaalia tunteiden purkausta". :Smiley

aspect_opp chiron Hmm.. en ole pohtinutkaan tätä ennen sen kummemmin.. Vaikeita kokemuksia on, ja niiden myötä olen kasvanut juuri tällaiseksi kuin olen. Yhtäkään niistä en vaitais pois, vaikka kuin hirveitä olis ollut. Ne on tehneet minut. Niiden kautta olen oppinut paljon.. En osaa muuta sanoa, kuinka lie vaikuttaa ascin ilmenemiseen. No, ainakin auttamishalua mulla on, ja nämä omakohtaiset kokemukset ehkä vielä elämässä tulevat tarpeen, auttamisessa.. Ulospäin oon kyllä auttavainen ja "hoivaava" tyyppi, lähihoitajaksikin opiskelen.. Sanokaas muut tästä jotain, jotain mitä en oo hokannut? Smiley

aspect_con saturnus Vanhoissa muistiinpanoissani lukee näin: "Annat ulospäin totisen ja vakavan kuvan itsestäsi. Olet mietteliäs ja paneudut tarkkaan yksityiskohtiin. Jo lapsena olit kuin aikuiset, ja nuoruudessa pidit vanhemmista ihmisistä." -Totta (tosin lapsuudesta en tiijä).

Seppo kirjoittaa näin:
Vastuun ja kurinalaisuuden planeetta Saturnus opastaa sinua pitämään huolta omista asioistasi ja ennen kaikkea omasta jaksamisestasi, vaikka sinulla lieneekin vahva taipumus puuttuua toisten tekemisiin omien suunnitelmiesi kustannuksella. Olet selkeä ja vahva rakentaja, jos vain osaat sovittaa omat voimavarasi oikein. Jos taas sorrut yrittämään liikaa, on siitä seurauksena ensin väsymystä ja lopulta vakava uupuminen tai jopa sairastuminen. Saturnuksen aspekti varoittaa liiasta suorittamisesta ja velvoittaa pitämään kiinni omasta jaksamisestasi.

Ja toi kyllä osuu ja uppoo! police Omasta jaksamisesta on ollut pakko opetella pitään huolta ja välittämään siitä ja lopettaa ittesä uuvuttaminen. Smiley

aspect_con uranus

by Seppo:
Vallankumouksen ja radikalismin planeetta Uranus muistuttaa sinua omasta tilasta ja vapaudesta, jota tarvitset välittömien oivallusten sinkoutuessa tajuntaasi. Uranus ilmentää sähköistä viestintää, jota sinä pystyt käyttämään sillä eläämäsi sektorilla, jonne aspekti suuntautuu. Sähköinen impulssi tuntuu pakottavana tarpeena tehdä jotain välittömästi. Ellei sinulla ole tilaa tarvittavalle reaktiolle ja kekseliäisyytesi toteuttamiselle, tunnet sen kasvavana ahdistuksena kyseisellä elämänalueella. Silloin kun tilaa on, ilmentää Uranus itseään ainutlaatuisena kekseliäisyytenä.

Kyllä mulla on joku luova yhteys universumiin tai mihkä lie, ja jotain kun päähän pälkähtää niin se on tehtävä heti. Ulospäin haluan näyttää erilaisuuttani ja luovuuttani..
Uranus on mulla ascilla, joten nouseva planeettanikin.  smitten

ja  aspect_sex merkurius  Kommunikointi ja kirjallisuus on elämäni suola. smitten Kirjoittaminen on yksi tärkeä itsetutkiskeluväline / asioiden työstämisväline. Luovuuteni yksi ulostulokanava.. Wink Voin paljon ammentaa itsestäni kirjoittamalla ja puhumalla. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**

Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse

Profiili
« Vastaus #41 : 06.04.2011 13:43:15 »

askendentti kauris

aspect_sex kuu kalatmars skorpioni
 aspect_squ  merkurius venus  oinas, saturnus neptunus  vaaka,
 aspect_con  chiron  kauris
 aspect_opp  uranus  rapu.

Nousulle on paljon aspekteja,  askendentti ja chiron  kauris on vaikuttanut paljon luonteeseeni, muu vielä epäselvää, mutta näistä selvisi etten mielestäni ole kovin härkämäinen, eikä minua sellaiseksi juuri tunnistetakkaan.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Tanita79
Vieras
« Vastaus #42 : 06.04.2011 15:37:50 »

Tein täällä sun kartan. http://serennu.com/index.php
Astro.comin listani on täysi enkä jaksa pohtia kenet sieltä poistaisin  Huh

Tuo  chiron ei satu tuohon suurristiin.
Kaloissa on kentauri Pholus 21  kalat
eli kolmiossa tuohon  uranus skorpioni.iin
eli suomeksi kun Pholuksen tulkintaan kuuluu sellanen sanonta että "it brings you to your limits"
ja käännekohta ja "äkkikuolema" niin tää vesikolmio vois olla sellanen ilmapuntari siis tunnepuntari,
joka kertoo sulle millon tarpeeks on tarpeeks ja kiitti mulle riitti.
Tuo  uranus skorpioni  aspect_squ aurinko aspect_opp kuu
on vähän kuin aurinkokenno, kerää energiaa ja luovuttaa.
Se vois olla purkamassa "täydenkuun hullutuksia" tai neronleimauksia.

Sitten siellä Kaloissa on  juno. Se ei ole pelkästään vaimo ja puoliso,
se on myös sitoutumista ja jonkunlainen "roolikin".
Se on  aspect_opp saturnus rx  neitsyt eli joku toinen voisi ottaa sen "rauhottelijan" roolin,
rajoittaa ja asettaa rajoja, aikarajojakin sille "yltiöpäisyydelle".
Vähän niinkuin että aikansa kutakin, huilaas välillä.
Siinä on nyt sillain sopivasti tr  venus aspect_con juno kalat
että sanosinko että otapas nyt sellanen itseäsi rakastava rooli.
Olet sen arvoinen.

Vesikolmioon liitty vielä sellanen kuin Hylonome Ravussa.
Hylonome rakasti puolisoaan niin paljon että meni kuolemaan perästä.
Vähän sellanen Romeo et Julia. Mut se oli jotenkin yhdistetty myös hybridi-käsitteeseen,
joka taas yhdistää kahta erilaista osaa.
Vaikka sun kuun ja auringon vastakkaisuutta?

Että kyllä sieltä keidastakin löytyy.
Jos ei muuten niin äkkikäännöksillä. Yllättäen.

Aika info-pläjäys, kiitos..Todella mielenkiintoista, ja pisti silmään että astro.comissa  oli  juno aspect_con Pholus,..10asteen orbilla, eiks se oo 5max? ja sit toi saturnus on 2.huoneessa, et jos mikä pistää vastaan niin voimavarat.. buck2 Enkä tiedä missä sitä olis jos kaikki ne 'täydenkuun hullutukset' olis pistäny käytäntöön toteutumaan..
Ja sit tuo 'kaksi erillistä osaa'.. ja Hylonome 12., eli kalojen huoneessa pisti silmään,..menee näpertelyks joo..Mutta olisko se sit ikäänkuin sovittelijana auringon-juupas-kuun-eipäs--välillä?
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 15.10.2012 23:48:01 »

Mulla on

askendentti aspect_con pluto
 askendentti aspect_con aurinko
 askendentti aspect_ssx merkurius
 askendentti aspect_ssx saturnus
 askendentti aspect_sex neptunus
 askendentti aspect_squ juno

Mitenköhän nämä tulkitsisi? Saa auttaa Smiley Mun askendentti on siinä pluto ns. synkempien voimien ja aurinko:n loisteen välissä. Osaan ottaa molemmat haltuun Wink Plutoenergiaa on muutenkin paljon, joten vaikea erottaa sitä, että mitä askendentti aspect_con pluto tuo. Ehkä sellasta voimallisuutta presenssiin ja vahvistaa skorpionimaisuutta. Leijonan aurinko sitten taas positiivisuutta, naurua, huumoria, leikkimielisyyttä ja toivottavasti lämpöä! Sellasta leijonaemomeininkiä. Suojelen omiani ja heikomman puolesta taistellaan. Molemmat planeetat varmaan tuovat päättäväisyyttä, itsepäisyyttäkin ehkä :Smiley Ja kiinteiden merkkien hallitsijoina korostavat varmaan sitä puolta entisestään. Mun kartalla kiinteetä suurimmaks osaks muutenkin. Jos jotain päätän niin ei mun päätä käännettyä saa. Läheiset ei vaivaudu edes yrittään. Kyllähän mä tykkään johtaa, mutta johdettavanakin osaan olla, kunhan se johtaja sitten ottaa homman kunnolla haltuun. Kyllä mä sitten älähdän, jos asiat ei etene tms. Mä en teeskentele. Jos en esim. tiedä jostain asiasta tarpeeksi ilmoitan sen ja annan asian jonkun siitä paremmin perillä olevan hoidettavaksi. Jokaisella on omat vahvuusalueensa ja ne on kaikkien hyvä tiedostaa niin päästään parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen. Jos porukalla on jotain päätetty tehdä niin siinä ei ole sooloilulle tilaa. vaaka kuuntelee kaikkia ja pyrkii harmoniaan. Ja jotten kuulostais liian kivalta kaikin puolin, niin ilmotettakoon, että osaan kyllä olla kunnon veemäinen bitch ärsytettynä tickedoff Manipulointiyrityksiä olen myös varmasti joskus tehnyt :Smiley Mutta tääkin aika voimakas persoona voi kutistua niin kovin pieneks, kun surettaa. Ehkä se onkin sitä pluto:n myllerrystä. Pitää välillä kärsiä ja kutistua, jotta voi sitten taas kasvaa ja vahvistua Smiley
 aspect_ssx merkurius, rakastan keskusteluja. Mieluiten syvällisiä, mutta menee kevyempikin välillä. Väittelyt on hyvää ajanvietettä ehdottomasti, kunhan on jotain perusteluitakin tarjolla. aspect_sex neptunus varmaan auttaa aistiin muiden tunnetiloja ja tuo empatiakykyä? aspect_squ juno ja  aspect_ssx saturnus en osaa oikein tulkita. Pitääpä katsoa, jos netistä löytyis valotusta. Tai teiltä? Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.10.2012 23:50:58 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mehmet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 16.10.2012 13:56:35 »

askendentti skorpioni

askendentti aspect_con venus
 askendentti aspect_con jupiter
 askendentti aspect_squ kuu
 askendentti aspect_sex mars
 askendentti aspect_tri kuunsolmu
 askendentti aspect_ssx uranus
 askendentti aspect_opp ceres
 askendentti aspect_tri pallas

Onhan tuossa aspekti poikineen. Johtuen tiukoista orbeista askendentti on mukana monessa kuviossa kartalla. Olen todella itsekeskeinen ja pohjattoman itserakas, mulla on Pullea Ego (Jup. nousussa) Ensisilmäyksellä olen oikein kiltti, mukava, ystävällinen, auttavainen ja auliisti jakava (venus+ jupiter aspect_con askendentti) Teen töitä taiteen parissa, ei liene yllätys Venus-nousulla, ja yhtymä Jupiteriin tuo sitä halua jakaa persoonani ja kauneuden yhteistuotoksia eteenpäin.

Mutta: tiukat neliöt kuu:lle on aikas kökkö. Emmä sitä Kuutani muutenkaan ole oppinut käsittämään, kun se on vesimies. Tunnemaailma huitelee ihan missä sattuu, ja olen näin vanhemmiten lakannut edes yrittämästä ymmärtää. Neliön takana kun on, niin törmään tosi usein siihen, että torpedoin ITSE omat hienot ideani ja projektini. Ihan vaan, koska on kiva olla radikaali ja pistää p**kaksi ja sitten on hauska nähdä muiden tyrmistynyt reaktio. Saattaa tuossa vaikuttaa  aspect_ssx uranus myös. Tunnekylmäksikin mua on sanottu vaikka miten monta kertaa. Varmaan kuu aspect_squ askendentti (ja samalla Jup+Venus  aspect_squ kuu) vielä korostaa sellaista ihme kompleksisuutta tunteiden ilmaisun kanssa. Muutenhan tuollainen  venus aspect_con jupiter-tyyppi on lipevän rakastettava ihan äärimmäisyyksiin asti, mutta aika paljon hankalammin ymmärrettäväksi se minut tekee, kun on koko persoona ihme ufon vesimies kuu-neliön takana.

Esimerkki ulkonäkö (=ASC). Välillä olen niin maan perusteellisen Venus-nousuinen, käherrän nautinnolla tukkaa ja vedän korkkaria jalkaan, ja sitten pääsee taas vapaudenhaluinen vesimies kuu vauhtiin, ja saatan kesken kaiken heittää kengät nurkkaan ja vetää villasukilla. Tai sutata ihan törkeet teinimeikit tai olla farkuissa ja naama naturellina hienoilla kokkareilla (molempia on tapahtunut, ja monta kertaa...) tai saatan laukoa jotain tosi epäsopivaa kommenttia, ja ihmiset ei oikeesti käsitä mua ollenkaan, kun niin sievästä ja hyvällä maulla varustetusta naiseläjästä kuoriutuu ykskaks joku rääväposki-Alien... crazy2 En vaan kertakakkiaan kestä muiden itseeni kohdistamia odotuksia (Jupiterin neliökö Kuulle tässä? pettymysten pelkoa?) ja pistän läskiksi ennen kuin huomaan itsekään. Kjäh, erehtyivätpä kuvittelemaan, että olen sitä miltä näytän! 2funny Välillä kärsin tästä villistä Kuustani ihan konkreettisesti. Angry Se ei sovi ollenkaan hillitylle Neitsyt/Skorpioni-painotteiselle kartalleni.

mars aspect_sex askendentti on kiva juttu, tuo luontevaa potkua tekemiselle, enkä ikinä lähdekään pienellä vaihteella kun lähden. Tosin kuuluu Skorppariinkin - se on joko täysillä ja syvälle tai ei lainkaan. Ja jupiter tuo vielä sellaista kauaskantoista toteutustapaa, olen idealisti isosti tai sitten en rupea ollenkaan (joku voisi sanoa, että suuruudenhullu, mutta ei kai nyt sentään...)

ceres aspect_opp askendentti eli yhtymä DC:lle = olen tosi äidillinen, (yli)huolehtiva ja hoivaava. Parisuhde tai mikä tahansa ihmissuhde menee äkkiä hellimiseksi ja ruokkimiseksi. Nälkiintyneet eläinparat ja lapset ovat aina tervetulleita runsaaseen ruokapöytään! (ceres harka) Olen myös kokenut parisuhteita, jossa olen ollut kertakaikkiaan äidin roolissa. Tällä asemalla eipä ihme, taidan olla sellainen reppana-magneetti... ja ihan toimivissa suhteissakin törmään välillä siihen pohjavireeseen, että hei, olen taas joku hiton kanaemo! Onneksi myös  ceres on tiukassa neliössä samaiselle  vesimies kuu:lle niin eipä kukaan erehdy luulemaan, että tässä ollaan sen paremmin lintua kuin kalaa. Cool Ihan vaan cool-Kuu kylmässä veskarissa. Ei tipu lämpöö!

pallas on jäänyt mulle vähän hämäräksi. Se on aspect_con kuunsolmu kalat ja  aspect_tri askendentti. Kai elämäntehtäväni on sitten olla joku vastavirtaan uiskenteleva naissoturi...? Onpahan se setti kolmiossa ascille, niin ei varmaan sen isompaa stressiä tarvii siitä ottaa. 

No niin, tästä tuli pitkä viesti. Mutta mitäs oletitte  jupiter-nousuiselta Askendentti-ketjuun? Itsen levittely on ihanaa!  smitten

tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: