Onhan tuossa aspekti poikineen. Johtuen tiukoista orbeista

on mukana monessa kuviossa kartalla. Olen todella itsekeskeinen ja pohjattoman itserakas, mulla on Pullea Ego (Jup. nousussa) Ensisilmäyksellä olen oikein kiltti, mukava, ystävällinen, auttavainen ja auliisti jakava (

+

) Teen töitä taiteen parissa, ei liene yllätys Venus-nousulla, ja yhtymä Jupiteriin tuo sitä halua jakaa persoonani ja kauneuden yhteistuotoksia eteenpäin.
Mutta: tiukat neliöt

:lle on aikas kökkö. Emmä sitä Kuutani muutenkaan ole oppinut käsittämään, kun se on

. Tunnemaailma huitelee ihan missä sattuu, ja olen näin vanhemmiten lakannut edes yrittämästä ymmärtää. Neliön takana kun on, niin törmään tosi usein siihen, että torpedoin ITSE omat hienot ideani ja projektini. Ihan vaan, koska on kiva olla radikaali ja pistää p**kaksi ja sitten on hauska nähdä muiden tyrmistynyt reaktio. Saattaa tuossa vaikuttaa

myös. Tunnekylmäksikin mua on sanottu vaikka miten monta kertaa. Varmaan

(ja samalla Jup+Venus

) vielä korostaa sellaista ihme kompleksisuutta tunteiden ilmaisun kanssa. Muutenhan tuollainen

-tyyppi on lipevän rakastettava ihan äärimmäisyyksiin asti, mutta aika paljon hankalammin ymmärrettäväksi se minut tekee, kun on koko persoona ihme ufon

-neliön takana.
Esimerkki ulkonäkö (=ASC). Välillä olen niin maan perusteellisen Venus-nousuinen, käherrän nautinnolla tukkaa ja vedän korkkaria jalkaan, ja sitten pääsee taas vapaudenhaluinen

vauhtiin, ja saatan kesken kaiken heittää kengät nurkkaan ja vetää villasukilla. Tai sutata ihan törkeet teinimeikit tai olla farkuissa ja naama naturellina hienoilla kokkareilla (molempia on tapahtunut, ja monta kertaa...) tai saatan laukoa jotain tosi epäsopivaa kommenttia, ja ihmiset ei oikeesti käsitä mua ollenkaan, kun niin sievästä ja hyvällä maulla varustetusta naiseläjästä kuoriutuu ykskaks joku rääväposki-Alien...

En vaan kertakakkiaan kestä muiden itseeni kohdistamia odotuksia (Jupiterin neliökö Kuulle tässä? pettymysten pelkoa?) ja pistän läskiksi ennen kuin huomaan itsekään. Kjäh, erehtyivätpä kuvittelemaan, että olen sitä miltä näytän!

Välillä kärsin tästä villistä Kuustani ihan konkreettisesti.

Se ei sovi ollenkaan hillitylle Neitsyt/Skorpioni-painotteiselle kartalleni.

on kiva juttu, tuo luontevaa potkua tekemiselle, enkä ikinä lähdekään pienellä vaihteella kun lähden. Tosin kuuluu Skorppariinkin - se on joko täysillä ja syvälle tai ei lainkaan. Ja

tuo vielä sellaista kauaskantoista toteutustapaa, olen idealisti isosti tai sitten en rupea ollenkaan (joku voisi sanoa, että suuruudenhullu, mutta ei kai nyt sentään...)

eli yhtymä DC:lle = olen tosi äidillinen, (yli)huolehtiva ja hoivaava. Parisuhde tai mikä tahansa ihmissuhde menee äkkiä hellimiseksi ja ruokkimiseksi. Nälkiintyneet eläinparat ja lapset ovat aina tervetulleita runsaaseen ruokapöytään! (

) Olen myös kokenut parisuhteita, jossa olen ollut kertakaikkiaan äidin roolissa. Tällä asemalla eipä ihme, taidan olla sellainen reppana-magneetti... ja ihan toimivissa suhteissakin törmään välillä siihen pohjavireeseen, että hei, olen taas joku hiton kanaemo! Onneksi myös

on tiukassa neliössä samaiselle

:lle niin eipä kukaan erehdy luulemaan, että tässä ollaan sen paremmin lintua kuin kalaa.

Ihan vaan cool-Kuu kylmässä veskarissa. Ei tipu lämpöö!

on jäänyt mulle vähän hämäräksi. Se on

ja

. Kai elämäntehtäväni on sitten olla joku vastavirtaan uiskenteleva naissoturi...? Onpahan se setti kolmiossa ascille, niin ei varmaan sen isompaa stressiä tarvii siitä ottaa.
No niin, tästä tuli pitkä viesti. Mutta mitäs oletitte

-nousuiselta Askendentti-ketjuun? Itsen levittely on ihanaa!