Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 232780 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #105 : 02.08.2012 22:24:54 »

Kyllä! Rukous on paras suojaus ja siihen visualisointi päälle. Toki jokainen omaa keinoaan käyttäköön jonka parhaaksi näkee. Kristuksen nimessä mikään nega ei voi uhata, toki voivat koitella myöhemminkin mutta Isä Meidän rukous ja Herran siunaus vie pois sen mitä ei tarvita.
Täysikuu valvotti viime yönä ja puol unissain raavin ärtynyttä päänahkaa joka alkoi sit kirvelee ja lääke oli lopussa.
Rukoilin sieluni syövereistä asti että poista tämä kipu. Mun rukoukset on joskus sekavia kun siellä vilisee Jumala. Kristus, Pyhä Henki, Parantavat Arkkienkelit, kiitokset, itkut ja yleensä nukahdus.
Toimi taas  Smiley
Kipu lähti pois  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #106 : 02.08.2012 22:58:58 »

Juu tällanen tuli mieleeni mitä mulle kaks meediota on ohjeistanut että jos se kruunuchakra alkaapi avautuilee mitensattuu mikä tähän aikaan muuten kuuluu, pidä jotain hattua/huivia ym systeemiä pään päällä.
Niinhän Lisa Williams toimii myös  Smiley
Mun sulkakadon seurauksena olen käyttänyt pitkiä, värikkäitä huiveja pienenä turbaanina nupissa ja hitto että on helpompi liikkuu ihmisten keskuudessa
Jotenkin tuntuu ettei se ole edes suojauksesta vaan värähtelytason jostain mille nyt en nimeä keksi sit millään...
Mä pidän nykyään öisinkin jotain pehmeetä kangasta kevyesti silmien, otsan ja pään ympärillä just sen takia ettei avautuis yhtään enempää ja hassua on että unet on vahvistuneet tosi paljon ja ne muistaa  Smiley
Jos mediaalisuus pukkaa tosiaan päälle nopees tahdis, aina kun alat aistii sen että nyt "viedään" ilma värähtelee, tuntuu käsinkosketeltavan paksulta ja nää henkimaailman joskus erikoisetkin sielut sieltä esiin pukkaa.
Huuhtele kasvot varsinkin ns kolmas silmä niin kylmällä vedellä kun pystyt ja lavuaariin mahd kylmään veteen kädet ranteita myöten. Päähän joku härdelli myös.
Näin on mua neuvottu erittäin pätevän meedion taholta enkä nyt tiedä kenelle täs edes vastaan mutta tuli intuitiivinen fiilis kirjoittaa tää.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #107 : 02.08.2012 23:50:01 »

jos se kruunuchakra alkaapi avautuilee mitensattuu mikä tähän aikaan muuten kuuluu, pidä jotain hattua/huivia ym systeemiä pään päällä.
Niinhän Lisa Williams toimii myös  Smiley
Kiitos vinkistä! Pistetään testaukseen. Villasukat vedän useasti illalla jalkaani ja se auttaa myös pysymään tällä maaperällä. (:

Mikä siinä muuten on, että näitä lähestymisiä tulee erityisesti näin yöaikaan? Muistan lukeneeni jostain tutkimuksesta (tosi vakuuttavaa kun en yhtään muista mistä), että ihmisen aivotoiminta hidastuu yhden ja kolmen välillä yöllä ja silloin koetaan eniten paranormaaleita ilmiöitä. On varmaan tähän liitännäistä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #108 : 03.08.2012 01:53:16 »

Niinpä, ja yöaikana monet pimeetä pelkäävät kokee ne neutrit tai ihan positiivisetkin ilmiöt pelottavina.
Jäin nyt kelaa tätä... Ehkä silloin kun ei ole sitä energioiden yliliikettä vrt ruuhka-aika, heidän on helpompi jotenkin saada itsensä "esiin"
Sen paranormal Piiri-sarjan yhtä jaksoa kuvattiin n.2 km tästä mun asunnosta ja ystäväni asui siinä ihan viereisessä talossa ja frendi oli karvat pystyssä pyytäen mun tukea et ei kai se tänne hänen asuntoonsa tule.
Mä oon varmaan jotenkin hidasälyinen kun tajuan asiat ainakin näissä jutuissa kuin joku jälkeenjäänyt  idiot2
Kun mietin sit myöhemmin sitä aluetta tai itseasias se linja tulee näille seuduille myös sieltä.
Täällä on on vanhat kaivokset joissa väitetään "kummittelevan" ja ollut joskus veden peitossa suurikin alue eli tää on jotenkin ikivanhaa seutua..
Linja anyway. Siinä Piiri-ohjelmassa meedio Marja Pennanen opasti nuorta herkkää naista jonka koti oli negaatiopesä tarkkoittaen sitä että vanha jäännösenergia siellä mylläsi ja tämä nuori taiteellinen tyttö sit maalasi sen mukaisia kuviakin vaikkei itse ollut mikään hulluskelija
No, Merja sai sen vanhan nistin energian sieltä pois ja asunto rauhoittui.
Kumma kyllä siinä aluella on paljon kosteusvaurioisia asuntoja, riitaisia naapureita ym.
Taasen tällä aluella missä nyt asustelen en ole ikinä puhunut niin paljon  nuorien kuin jo eläkeikäisten kanssa näistä ns paranormaaleista kokemuksista ja jostain kumman syystä just mulle niistä puhutaan.
Minä kyl tunnistan mediaalisen ihmisen sadan metrin päästä vaikka mut niin näyttävät tunnistavan myös tämän asuinalueen ihmiset toisensa. Tänne on eksynyt harvinaisen paljon herkkiä ihmisiä ja siks en tästä kämpästä haluis luopuakaan.
Menee ohi aiheest
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #109 : 11.08.2012 11:56:40 »

Joillain alueilla on todellakin paljon samantyylisiä ongelmia tai ylipäätään enemmän ongelmia. On esim "syöpäkortteleita". Jossain on myös tie, jonne rakentaneet avioparit erosivat heti talojen valmistuttua. (muistaakseni Hyvinkäällä)

Jotkut puhuvat maakirouksesta, mutta syitä on varmaankin monia.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #110 : 13.08.2012 17:12:02 »

Syöpäkortteli  Shocked Hui saakeli!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #111 : 13.08.2012 17:17:10 »

Syöpäkortteli  Shocked Hui saakeli!

Juu. Esim silleen, että T-risteyksen kaikissa taloissa on syöpäsairas (tai parantunut tai kuollut). Tai tien toista reunaa kulkee syöpädiagnoosit. Pienellä paikkakunnalla, kun ihmiset tunnetaan, se näkyy selvästi. Omakotitaloista puhun.

Olen joskus miettinyt, liittyykö se joihinkin maan linjoihin? Maasäteily tmv.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #112 : 14.08.2012 16:52:55 »

Sit on olemassa jotain vesilinjojakin vai mikä sen nimi nyt onkaan. Parantajanainen tsekkas mun kropan läpi heiluria käyttäen asunko mä sellasen linjan päällä. Ei kuulemma mitään siihen viitaavaa tai ainakaan se heiluri ei värähtänytkään
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #113 : 19.08.2012 22:17:35 »

Tuli vain mieleen, että onko lähellä joitain voimalinjoja, radio/puhelinmastoa tms.?  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #114 : 20.08.2012 02:21:39 »

Ei ole, mutta täs alueessa muuten on joku outo viba. Se ei ole huono mutta tosiaan monilla ihan ihmekokemuksia niin kodissa kuin tässä lähimaastossakin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #115 : 23.08.2012 22:12:34 »

Tosta pään peittämisestä juttelin mieheni kanssa just ja ortodoksisessa kirkossa papit peittää päänsä kamilafkalla saarnan ajaksi mutta ottavat sen pois esim ehtoollisen valmistuksen aikana sekä rukouksessa
Mä oon niin tottunut tähän turbaaniini jo etten osaa kunnol olla ilman sitä kun olo ihmisten parissa on niin paljon helpompaa
Toki olis ihanaa viilettää tukka hulmuten mut nyt näin ja tälläkin tarkoituksensa
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #116 : 03.11.2012 20:03:22 »

Munmielestä mun pitäs maadottaa noi mun naapurit kun ne ei mitään tajua mistään, koittanu olla varjo vaan sekottamatta asioita niiden täydelliseen elämään. Eiköhä lopputulos oo aika sillinpäitä lopulta valo voittaa mutta välil pimeys voittaa oishan se nyt aivan liian ihmeellistä elää ikusessa valossa, koska milläs sit leikittäis. Munmielest ihmiset on aika helppo aivopestä enemmän tai vähemmän psykologian avulla, kyseenalastamalla, haukkumalla, alentamalla ja syyttelemällä tekemään mitä niiden halutaan tehä. eri asia sit haluuko manipuloida uskomaan just siihen hyvään ja tasapainoseen elämään vai siihen pahaan ja toisia alentavaan elämäntyyliin jota itse suurella ylpeydellä harrastan. Tiiän että tää postaus tulee jakamaan mielipitetä. kolmepositiivist ja 16negaa. Joten tsemppiä kaikille Cheesy
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #117 : 22.12.2012 00:57:10 »

Jätin kodin tänään kuukaudeksi tyhjilleen, ja ennen lähtöä tein jotain mitä en ole aiemmin tehnyt ainakaan ääneen: tein suojauksen ja pyysin siunausta kodille. Pyysin enkeleitä avuksi ja pyysin samalla, että ne hyvät ja rakastavat asiat joita tämä koti kantaa suojelisivat myös sitä.

Lauloin myös "Dona nobis basem", joka on käsittääkseni joku ikivanha latinankielinen virsi, "Anna meille rauha" suomennettuna. Toimii!! Kuulin tämän virren ensimmäisen kerran laulaessani kahdeksanvuotiaana lapsikuorossa ja siitä lähtien olen sitä laulanut tilanteissa, joihin tarvitsen suojelusta.

Joka tapauksessa oli ihana sulkea ovi perässään kun tiesi, että mulla on apuvoimia. Aaaa!!
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #118 : 13.10.2013 14:38:36 »

Heippa! Mieheni kanssa oli tässä kerran puhetta, että minä kuulemma hohdan valkoista valoa kun olen iloinen tms.
Kysyisin nyt ihan uteliaisuuttani, että mitä se on? Smiley Osaisiko kukaan kertoa?
Voi olla ettei liity suojaus asiaan mitenkään, mutta pakko jostain kysyä kun ei mitää hajuakaann tämmöisistä Cheesy
Kiitos!
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #119 : 28.10.2013 11:19:27 »

Luuu: En tiedä oonko paras ihminen vastaamaan tähän mututuntumalla, mutta käsittääkseni valkoisen valon hehkuminen on kaikinpuolin positiivista. Valkoinen liitetään usein henkisyyteen. Auran värinä valkoinen on harvinainen. Toki näistä väritulkinnoista on hirveästi erilaisia käsityksiä liikkeellä.

Suojauksesta tuli mieleen, että olin jännän äärellä viikonloppuna, kun kotiini oli tunkeutumassa eräs henkilö, jonka olisi parempi ollut sillä hetkellä olla muualla oman humalatilansa ja agressiivisuutensa takia. Tein parhaani mukaan suojauksia molempien kotien ympärille: Että hän tajuaisi mennä nukkumaan eikä tehdä enää mitään typerää ja että minä saisin nukkua yöni rauhassa.

Sain ohjeita visualisoida sinistä valoa ja pyramidia. Näin ulkopuolelta, kuinka sininen, kuultava pyramidi laskeutui kotini ympärille pyörähtäen myötäpäivään kodin ympärille. Pyramidin alta laskeutui pyörähtämisen mukana valkoisia olentoja talon ulkopuolelle, kuin vartioon. Tämän jälkeen lähdin kulkemaan valkoisen valon perässä tietä pitkin tämän toisen henkilön talolle, ja sininen pyramidi ei pelkästään laskeutunut tämän henkilön kodin ympärille, vaan peitti koko pihamaan. Näin, kun yksi valkoinen ja pitkä olento meni vartioon pääoven eteen. Ihan käsittämätöntä, että tällaista voi tehdä ja nähdä. Kyllä saa taas olla kiitollinen!

tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: