Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 232743 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oikkulinsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #30 : 29.01.2011 23:52:10 »


Itsellä on sellainen tilanne, että imen ihmisistä energiaa ja paljon. Etenkin töissä teen sitä paljon ja varsinkin jos ilmapiiri on stressaava niin olen aivan loppu jo puolilta päivin.


Sama. Olen yläaste ajoista saakka imenyt toisista energiaa kuin pesusieni, todella kuluttavaa.  Sad
Vasta parin viime vuoden aikana olen tosissaan  tajunnut mistä se oikein johtuu että olo on usein kuin vasta puristetulla appelsiinillä ja tajunnut myös alkaa suojata itseäni.

Ketjussa olikin tosi hyviä ohjeita suojauksen tekemiseen Smiley tarpeeseen tulevat tänne.

Tätä juttua olen miettinytkin että miksi jotkut meistä ovat niin avoinna toisten tunteille.. niin hyvässä kuin pahassa..  kun taas joiltain ihmisiltä se omien rajojen suojelu tulee luonnostaan.  Ehkäpä siinä on justiinsa sitä elämänläksyä..oppia suojaamaan ne  omat rajat. Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #31 : 30.01.2011 14:41:42 »

Onko jollain jotain suojausmetodia siihen, että pysyy hengissä? Olen todella onnettomuusaltis - ollut nyt noin kuukauden ja toivoisin, että tämä meno loppuisi, elämä on kivaa! Jonkinlainen suojaus siis onnettomuuksia tms. vastaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Animaija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Profiili
« Vastaus #32 : 31.01.2011 17:06:11 »

indiima, pyydä Arkkienkeli Mikaelia suojaamaan sinua,pyydä heti aamulla ja sano vaikka, että suojelee koko päivän ja illan, missä sitten oletkin  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #33 : 03.02.2011 18:49:14 »

Onnettomuusherkkyys on mahdollisesti merkki myös jostakin asiasta, neuvoo sinua pysähtymään ja valitsemaan elämässä suuntaa uudelleen. Kiinnittämään huomiota johonkin epäkohtaan, jota aiemmin et ole nähnyt.

Jos et keksi mitään, niin on olemassa erittäin hyvä keino pyytää ohjausta. Meditoi joka ilta samaan aikaan vaikka istuallesi. Pyydä ohjaustasi kertomaan, miksi olet onnettomuusherkkä. Tämän jälkeen istu ja odota, anna ajatuksien kulkea, jos ajaudut harhateille pysäytä ajatuskulku ja toista kysymys. Tunnet kyllä, kun oivallat vastauksen. Tähän voi mennä useita päiviäkin, mutta ole kärsivällinen.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #34 : 04.02.2011 13:12:30 »

Kiitos vastauksista!

Pysähtymisen tarve oli todella ilmeinen, ja olen tavallaan onnellinen, että olen saanut aikaa olla itseni kanssa.

Pidän mielessä vastauksenne ja katson mitä ajattelutapoja muuttamalla muutan oman elämäni. Hohoo.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #35 : 18.02.2011 13:48:10 »

Luettuani pääpirteisesti koko ketjun, muistui taas kuinka viisaita LAPSET ovat! Kumma miten nuo suojaushommatkin tulevat ihan luonnostaan. Itse muistan nimittäin muksuna suojanneeni itseni aina nukkumaan mennessä jos pelotti (lapsuudenkodissani oli useinkin aika painostava ja ahdistava tunnelma...) tietyllä mielikuvalla. Kuvittelin kirkkaan, tai kultaisen "näkymättömän suojakuplan" itseni ja sänkyni ylle. Lisävarmuudeksi kutsuin myös taivaasta "Halinalleja" suojelemaan minua, pari pään viereen ja muutama jalkopäähän  angel. Usein lähetin myös ystäville tai perheenjäsenille oman Halinallen suojelemaan. Eikä pelottanut enää!

Nyt olen jättänyt Halinallet vähemmälle mutta käytän samaista valokuplaani edelleen toisinaan. Ajoittain olen yöllä herännyt voimakkaaseen tunteeseen että makuuhuoneen ovella seisoo iso hhmo tuijottamassa. En ikinä uskalla katsoa vaan makaan liikkumattomana ja kauhuissani hiljaa sängyssä. Mielikuva on isosta mieshahmosta, mutta läsnäolon ja tuijottamisen tunne on pääasiassa. Muitakin erikoisia asioita on yöllä sattunut nykyisessä kämpässäni.. Valokehä auttaa jotenkuten mutta lapsuuden usko ei ole niin voimakas enää...
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #36 : 18.02.2011 20:57:38 »

Kuten Lilim edellä kirjoitti, minullakin oli pienenä tapana kuvitella itseni ja sänkyni päälle suojakupla, joka pitäisi möröt ja painajaiset poissa Smiley Lapset todellakin tietävät paljon! Muuten Lilim, minullakin kävi iso mies "kyläilemässä" joskus, lähemmäs kymmenen vuotta jo sitten tosin. Kyseessä taitaa olla jonkinlainen varjoihminen?

Minäkin olen pesusieni, johon vaikuttavat aina toisten ihmisten tunteet... Pikkuhiljaa olen oppinut suojaamaan itseni siltä, mutta vaikeaahan sellainen on.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #37 : 19.02.2011 12:00:29 »

Weeping Wllow, en tosiaan ole koskaan ihan kirjaimellisesti nähnyt sitä tuijottavaa hahmoa, mutta tunne jonkun läsnäolosta on ollut todella voimakas. Tämä samanen kauhuolo on ollut paitsi tässä nykyisessä asunnossa, niin pariin otteeseen myös kahdessa edellisessä asunnossa. Ja aina kuvittelen sen seisovan ovensuussa katsellen kun nukun..  Shocked
Voi olla että lapsuuden kokemukset ovat opettaneet tuota tunneherkkyyttä ainakin itselleni. Kotona riideltiin ja alkoholi oli voimakkaasti kuvioissa. Opin vaistoamaan jo rappukäytävässä mikä on tunnelma kotona. Nykyään aistin toisten tunteet luonnostaan. On vähän sellaista keittiöpsykologin vikaa  :Smiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 19.02.2011 21:36:43 »

Voi ihanaa Lilim, ne sinun "halinallesi" ovat olleet enkeleitä.  angel  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #39 : 01.03.2011 21:50:12 »

Suurkiitos Teille kaikille tästä viestiketjusta!

Olin jo unohtanut.... mutta lukiessani teidän viestejä, muistan itsekin käyttäneeni tuota kuplaa sängyn päällä ja myös juurikin niitä Halinalleja  smitten

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 04.03.2011 02:27:45 »

Näistä suojauksista sanoisin vain sen verran, että kannattaa olla aika tarkkana millä suojaa itsensä. Itse suojaan itseni aina valolla ja rakkaudella ja hyväksyn lähelleni vain entiteettejä, jotka ovat vähintään 51% muita palvelevia (tämä kattaa suurimman osan ihmisistäkin). Itse en ikinä menisi suojaamaan itseäni minkään henkilön/arkkienkelin/etc. nimeen, koska ihmiskuntaa on niin kauan huijattu näissä asioissa myös näissä new age-piireissä, että itse pysyttelisin vain valon ja rakkauden voimassa. Smiley Jokainen kuitenkin tekee kuten parhaaksi näkee, mutta varsinkin vinkkinä nuoremmille ja aloitteleville henkimaailman parissa pyöriville, että vasta siinä vaiheessa kun itse tunnistaa 100% varmasti oikeat energiat, niin kannattaa minusta pysyä näissä perus-valossa ja rakkaudessa. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #41 : 03.07.2011 02:30:04 »

Tässä on puhuttu vaan hengistä. Tai no on siitäkin jos toisten ihmisten energiat vaikuttaa mutta ei siltä kantilta että ihminen tahallaan siis elävä ihmnen haluaa häiriköidä. Mitä yleensä tehdä sellaisen ihmisen kanssa joka on päättänyt että sinä olet vihollinen. Olen ilmeisesti hänen angstiensa sijaiskohde kun ei hänellä taida olla selvää kohdetta mihin angstinsa purkaa. Tietääkö edes miksi niitä tuntee? Kohde olen siksi koska en suostu tanssimaan hänen pillinsä mukaan ja  uskallan olla eri mieltä. Ja kun tämä ihminen itse mieltää itsensä valotyöntekijäksi ja on parantanutkin, toivottvasti ei enää koska mun käsittääkseni ihmisen täytyy olla balanssissa itsensä kanssa ja muuten kondiksessa ja tasapainossa henkisestikkin jos aikoo toisia parantaa. Muuten ei kait hyvää parannettavillekkaan seuraa. Hänellä siis on kyky energioilla häiriköidä ja valitettavasti niin on käynytkin mutta ajoin hänet pois. Ilmeisesti olisi jotain rakkautta myös pitänyt lähettää mutta tilanne oli outo halusin vain eroon. Nytkin tuntu joku aika sitten että hän yritti jotenkin roikkua mutta koska olen hereillä ei sillä lailla onnistunut. Kuvittelin ympärilleni peilit jotka heijastaa ulos mitä minuun lähetetään ja myös wiiskannan (oikeinpäin tietty) ylle, alle, sivuille, eteen ja taakse. (Viiskanta on mun juttuni ei risti) Samoin sitten heitin enkeleille että ohjatkaa se ihminen pois. Antakaa sille  rauha että se tajuaa että nyt karkas mopo. Ajattelin ittekseni tai yritin vielä perään rakkautta mutta en jaksa enää tuon ihmisen kanssa. Pakosta tulee mieleen toivottaa niin kauas kuin pippuri kasvaa ja pysyköön siellä. Angry
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #42 : 03.07.2011 13:03:34 »

Joo, tää on ihan liian tuttua ja harmillista. Mutta kannattaa tietenkin itse hieman miettiä miksi vettä puolensa näitä ihmisiä, jotainhan siitä voi aina oppia, jos ei muuta niin ainakin missä se raja menee ja asettaa ne päättäväisesti ja selkeästi. Mutta tosiaan, täytyy muistaa että aina itse henkilö ei ole tietoinen mitä puuhaa energiatasolla, joten kannattaa varovaisesti ottaa asian esille mikäli se on mahdollista. Mikäli toinen on todella valotyöntekijä, niin hän varmasti on tarpeeksi kypsä käsittelemään asiaa.

Tälläistä olen kokenu kahden henkilön taholta tämän ja toisen. Stten vasta kun itse tulin näihin "pireihin". Syy on se etten niellyt heti kaikkea mitä he "opetti" vaan kyselin ja kyseenalaistin että mistä tiedät niinkuin täälläkin olen nähnyt kysyttävän että mistä tietosi on peräisin. Joka on melestäni ihan normaalia. Nämä koki sen vissiin uhkaksi kun eivät osanneetkaan aina vastata ja sitten hermostuivat. Tuntui kuin he olisivat kirjoista tai netistä ulkoa opetelleet juttuja ja sitten ei osatakkaan vastata kun eivät ole sisäistäneet ja minähän vain olen tälläinen tavis joka ei tiedä mitään. Cheesy

Tuon asian puheeksi ottaminen ei ole mahdollista siitä syntyis hirmumyrsky joten annan asian olla. On minulla muita ihmisiä jotka sietää kyselyä eikä ota sitä itseensä. Haluan uskoa että hän ei tiedä mitä puuhaa astraalitasolla. Ja kai se munkin vain pitäisi pitää turpani kiinni joskus vain ei voi kun näkee jotta keisarilla ei taida olla vaatteita. No kai se turpa vain pitäisi pitää kiinni. Cheesy

Ja kun joku sanoi tässä ketjussa että jos pyytää Mikaelia niin pitäisi olla varma että on Mikael. On monesti tullu mulla mieleen jotta onko tuo kyseinen henkilö varma että puuhaa juuri Mikaelin tai niiden muiden korkeiden valo-olentojen kanssa joidenka kanssa julistaa puuhaavansa kun se ei aina oikein stemmaa sen käytöksen kanssa. Sydämellisiä ollaan niin kauan kun kiltisti kuunnellaan ja myönnellään mitä sanoo mutta auta armias jos alkaa kysellä eikä olekkaan niin "kuulias oppilas". No eipä mun hänen kanssaan tarvi olla tekemisissä onneksi.

Minä olenkin aina pyytänyt suojelusenkeliä ei ole koskaan tullut mieleen Mikaelia pyytää.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #43 : 03.07.2011 16:20:24 »

Tulipa muuten semmoistakin mieleen, että nuo energiat varmaan senkin takia ihmiskunnalla on alhaiset, koska jos kaikilla ihmisillä olisi hyvin vahvat energiat, niin täällä voisi olla aikamoista sekasortoa. Kun jos kaikkien ihmisten kaikki ajatukset kävisi toteen ihan helposti, niin tulisiko elämästä enää yhtään mitään sen jälkeen? On siis ihan turvallistakin olla inhimillisiä tuntemuksia, jos ihmisen omat energiat ovat alhaisella tasolla. angel

Juu ja ei kai siis ole tarkoituskaan että täällä elämä on pelkästään helppoo ja kaikki toiveet toteutuu. Mä kun olen kässännyt jotta tänne tullaan oppimaan ja kehittymään. Ei kai se niin käy että kaikki toiveet tuosta noin vaan toteutuu. ( Vaikka itekki joskus haluis sitä  Grin)
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #44 : 03.07.2011 16:25:13 »


Näin minäkin sen olen kokenut. Olen käyttänyt näkymättömyysviitan itseni ympärillä  Grin

Mikähän tää näkymättömyysviitta on, semmonenko jotta muuttaa näkymättömäksi, värittömäksi ja mielipiteettömäksi joojoo-mieheksi? No ei en usko toi oli vitsi, joskus vaan tuntuu siltä.

Mikä se näkymättömyysviitta olis? Moninkertainen suojausko jonka laitoin viime yöksi kun siitä yhdestä hullusta ei tiedä. Olis ees joku ajokortti jolla "kyvyt" annettaisiin semmosille joilla on järkee. ( Tosin en taitais itsekkään sitten saada  Grin No eihän mulla nytkään oo kun jotain satunnaista)
« Viimeksi muokattu: 03.07.2011 16:27:38 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: