Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 125153 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 18.04.2010 18:55:50 »

Hei!

Jos tämä on kulunut aihe, niin pyyhitään pois.  :Smiley

Mutta halusin ottaa tällaisen näkövinkkelin ehkä johtuen siitä, että mielelläni tarkkailen pienen pojantyttären karttaa, mutta myös siksi, että se on tärkeä kaikkien kartoissa. Se, miten aurinko on sijoittunut ja mitä siellä kaverina on. Tietenkin myös ne planeetat, jotka tekevät aspekteja sinne.

Olenkin ymmärtänyt, että planeetat suhteessa aurinkoon antavat sille aivan omia energioitaan. Myös se tähtikuvio, minkä kautta Aurinko loistaa, on omanlaisensa. Mutta myös se, mille paikalle tähtikarttaa se on asettunut eli mihin aikaan vuorokauden ajasta on syntynyt.

Itse pidin äitiä koko päivän kipeänä ja jännityksessä ja synnyin vasta illalla, tähtikartassa 8.huoneeseen, jatkuvan uudistumisen alueeseen Ravussa ja aika lailla ahtaasti asuttavassa tilassa.

Mietin mitä kaikkea tuo huone on ilmentänyt elämässäni, kun ottaa huomioon myös vastakkaisen huoneen 2., jossa vaikuttavat Kuu ja Lilith. Olenkin käynyt aina vinhaa keskustelua sisäisen maailmani kanssa.

Ja sitä miten nämä henkilökohtaiset planeetat Venus ja Merkurius siellä kulkenevat. Sillä ensimmäisinä syntymävuosina niiden täytyy muokata tuota huonetta aika lailla.  Minulla ainakin jatkuvasti seinältä seinälle käydän vähän naapurihuoneissakin. Mutta siinäpäs ne sitten vaeltelevatkin koko aikansa siivoten ja muuttaen huoneen järjestystä. Venus kulkee 75 asteen etäisyydellä Auringosta ja Merkurius 28 asteen etäisyydellä. Siis oppi-äiti Merkurius ei turhaan sauhua siinä vieressä, sillä uuden oppiminen on vauhdikasta. 

Jos pikkuisen antaa mielikuville vallan, niin näkee tuon huoneen eritavalla, kun tulevat vuodet tuovat sinne uusia planeettoja (ne yhtymät) kuin vierailijoita. Ja muut aspektit ja transiitit ovat ikäänkuin ikkunoista kurkistelijoita. Mutta Aurinkohuone on varmasti se suuri tupa, missä ensiaskeleita opetellaan.

Miten ja mitä muistat lapsuudestasi? Miten ymmärrät tämän huoneesi?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1 : 18.04.2010 21:55:25 »

Minulla on Auringon ja Pluton yhtymä ykköshuoneessa, Pluton ollessa lähempänä askendenttia. Kuulemma syntyessäni samalla osastolla ei ollut muita vauvoja, joilla olisi ollut syntyessään hiukset ja kulmakarvat, mikä herätti kuulemma huomiota samoin kuin se, että minut puettiin kalliimpiin lastenvaatteisiin kuin muut.  :Smiley Eli huomion kohteena oleminen kuuluu nähtävästi tuohon asemaan halusipa sitten tai ei, kun se töllistely jatkuu vielä tänäkin päivänä. Cool

Toisaalta kun tuo yhtymä tekee iisit sekstiilit Jupiteriin ja Neptunukseen 3.huoneessa, otan ylipäätään asiat sangen iisisti, paitsi jos on raskaita transiitteja. :Smiley   
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #2 : 18.04.2010 22:11:10 »


Minulla   aurinko juuri ja juuri 2. huoneen puolella  aspect_con  pluto  neitsyt merkissä.
Muita kavereita 2. huoneessa on  uranus  jupiter  merkurius
8. huoneessa  chiron  aspect_opp 2. huoneen  jupiter ja  merkurius
Mutta 7. ja 8. huoneen rajalla on  kuunsolmu joka tekee puolestaan  aspect_opp  aurinko  pluto  uranus
Muita merkittaviä  aurinko aspekteja ei ole tai ompas  aurinko  aspect_squ  mars

Semmosta.

Karmaa ja itsensä löytämistä/parantamista on elämä tarjonnut.

Minä muuten synnyin lähes olkapäille ulottuvat hiukset päässä. Oli kirurgi kuulemma "vähän" ihmetellyt  Wink


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 18.04.2010 23:05:50 »

Minulla on aurinko  aurinko  harka 8.huoneessa. Muita kasihuoneen asukkaita ovat  merkurius  oinas ja  chiron  oinas
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 18.04.2010 23:17:02 »

 aurinko ni on yhtymässä  keskitaivas lle huoneessa 10.  ja myös  saturnus een, joka on  9. huoneen puolella.

 aurinko  aspect_tri  kuuaspect_sex  askendenttiaspect_sex  chironaspect_tri  uranusaspect_sex  jupiteraspect_ssx  mars  :Smiley


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.04.2010 23:44:57 »

Minulla on Auringon ja Pluton yhtymä ykköshuoneessa, Pluton ollessa lähempänä askendenttia. Kuulemma syntyessäni samalla osastolla ei ollut muita vauvoja, joilla olisi ollut syntyessään hiukset ja kulmakarvat, mikä herätti kuulemma huomiota samoin kuin se, että minut puettiin kalliimpiin lastenvaatteisiin kuin muut.  :Smiley Eli huomion kohteena oleminen kuuluu nähtävästi tuohon asemaan halusipa sitten tai ei, kun se töllistely jatkuu vielä tänäkin päivänä. Cool

Toisaalta kun tuo yhtymä tekee iisit sekstiilit Jupiteriin ja Neptunukseen 3.huoneessa, otan ylipäätään asiat sangen iisisti, paitsi jos on raskaita transiitteja. :Smiley   

Odotas vähän, nyt tekee mieli tutkailla vähän Nikulan kirjankin kautta.
Aurinko persoonallisen minuuden huoneessa, naivi, luottavainen, itsetyytyväinen ja valoisa!
Minuus yksinkertaista ja keskittynyttä, itseilmaisun vapaus!

Heh! Ehkä jotakin tuollaista, Kato Vega, mutta tuollainen ylhäisyys kuin Pluto kaverinasi, tekee sopivasti särmää sinulle!

Tämähän on ihan sinua. Pluto korostaa kauheasti persoonallisuuttasi, mutta ei varmaankaan ole ollut aurinkohuoneessasi helppo kaveri. Sehän on alkuvuosinasi astunut kipeästi varpaillesi, kun lähdetään tulevia transiitteja etsimään! Nikulan mukaan Pluto tässä huoneessa tekee sinusta salaperäisen, etkä kerro varmastikaan kuin pienen osan itsestäsi. Aika hauska! Olet varmaan hurmaava persoona ensi näkemältä, mutta etpäs salli tulla liian lähelle ainakaan äkkiseltään.
Eli näyttää siltä, kuin Aurinko ja Pluto mittelöisi voimiaan sinua muokatessaan. Kuin jotain pois sulkevaa.

Eipä silti, minullakin on Pluto ollut samassa huoneessa, muuten varmaan olisin aivan liian pehmo ja lälläri. Ja Saturnuskin siinä! Kulkevat kuitenkin Aurinkoni edellä.

Pitääkö nämä paikkaansa?  Cheesy

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 18.04.2010 23:55:57 »


Minulla   aurinko juuri ja juuri 2. huoneen puolella  aspect_con  pluto  neitsyt merkissä.

Minä muuten synnyin lähes olkapäille ulottuvat hiukset päässä. Oli kirurgi kuulemma "vähän" ihmetellyt  Wink


Hei! Tekeekö Pluton isannuus synt.huoneessa hiuksista pitkät!!!!??? coolsmiley

Sinullakin Pluto aurinkohuoneessa! Syntyä kuoleman kanssa, tulee Plutosta mieleen. Kyllä siinä täytyy olla karaistunut jo ihan pikkuisesta. Tulee mieleen se juttu joistakin kasvattajista, jotka pitävät vauvaa kylmässä vedessä, jotta se jo pienenä oppisi kärsimään.  Embarrassed

Pakko katsoa Auringon ja Pluton aspekteja Nikulalta: Myönteinen ihmistyyppi on syvien sielullisten voimien puhdistama uudistaja, joka edistää yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisua.

Siinäpä se!!! Kunhan ensin löytää ne 2.huoneen erityiset voimavarat.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 19.04.2010 00:03:25 »

Minulla on aurinko  aurinko  harka 8.huoneessa. Muita kasihuoneen asukkaita ovat  merkurius  oinas ja  chiron  oinas

Sinulla on varmaan elämä ollut vähän samanlaista pähkäilyä itsesi kanssa kuin minullakin tuossa huoneessa. Kun olemme molemmat vielä noita alkupään merkkejäkin. Chiron varmaan on ohjannut sinua enemmän auttamaan läheisiäsi tai ainakin näkemään enemmän ympärillesi.

Millainen olit pienenä? Raahasitko pökertyneitä ötököitä, sairaita eläimiä huoneeseesi?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.04.2010 00:18:50 »

aurinko ni on yhtymässä  keskitaivas lle huoneessa 10.  ja myös  saturnus een, joka on  9. huoneen puolella.

 aurinko  aspect_tri  kuuaspect_sex  askendenttiaspect_sex  chironaspect_tri  uranusaspect_sex  jupiteraspect_ssx  mars  :Smiley


Onko sinun Aurinkosi yksin huoneessaan? Näin tästä näen. Ihan oma huone!! Totuuden etsimisen, filosofioiden ja korkeamman opiskelun huone! Tulee mieleen sellainen pieni opiskelukämppä täynnä kirjoja ja papereita! Ikkunasta loistaa Saturnus, joka huutaa, että töihin tyttö sieltä!

En tiedä olenko joskus lukenut jostakin vai onko se vain omaa pähkäilyä, mutta olen ymmärtänyt, että jos Aurinko on noissa viimeisissä huoneissa, sen voima ei ole niin loisteliasta kuin persoonallisissa huoneissa. Siksi olen ymmärtänyt sen myös niin, että Aurinko ikään kuin voimistuu loistossaan kun ihminen vanhenee. Hitaasti mutta varmasti ja että tällainen henkilö elää omaa kukoistuskauttansa myös myöhemmässä iässä. Liittyneeköhän tähän myös se, että jotkut henkilöt vain kaunistuvat kun he vanhenevat? Olen silloin tällöin tavannut tällaisia enkä voi olla ihastelematta.

Tunsitko lapsena joskus yksinäisyyttä tai viihdyitkö hyvin yksinkin Ippuska?
...miettii Esmis
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9 : 19.04.2010 06:53:00 »

aurinko ni on yhtymässä  keskitaivas lle huoneessa 10.  ja myös  saturnus een, joka on  9. huoneen puolella.

 aurinko  aspect_tri  kuuaspect_sex  askendenttiaspect_sex  chironaspect_tri  uranusaspect_sex  jupiteraspect_ssx  mars  :Smiley


Onko sinun Aurinkosi yksin huoneessaan? Näin tästä näen. Ihan oma huone!! Totuuden etsimisen, filosofioiden ja korkeamman opiskelun huone! Tulee mieleen sellainen pieni opiskelukämppä täynnä kirjoja ja papereita! Ikkunasta loistaa Saturnus, joka huutaa, että töihin tyttö sieltä!

En tiedä olenko joskus lukenut jostakin vai onko se vain omaa pähkäilyä, mutta olen ymmärtänyt, että jos Aurinko on noissa viimeisissä huoneissa, sen voima ei ole niin loisteliasta kuin persoonallisissa huoneissa. Siksi olen ymmärtänyt sen myös niin, että Aurinko ikään kuin voimistuu loistossaan kun ihminen vanhenee. Hitaasti mutta varmasti ja että tällainen henkilö elää omaa kukoistuskauttansa myös myöhemmässä iässä. Liittyneeköhän tähän myös se, että jotkut henkilöt vain kaunistuvat kun he vanhenevat? Olen silloin tällöin tavannut tällaisia enkä voi olla ihastelematta.

Tunsitko lapsena joskus yksinäisyyttä tai viihdyitkö hyvin yksinkin Ippuska?
...miettii Esmis
Yksin se  aurinko ni siellä 10. kököttää  Wink
Olen hyvin viihtynyt yksin(kin) ja varsinkin lapsena. Muistan miten monesti koin (in my solitude) että en ole yksin  angel enkä siis ole koskaan pelännyt yksinäisyyttä.
Juu, lapsena olin varsinainen "kirjatoukka" kouluaikaan ja kesäisin aina ulkona, hyvä että muistin syömään tulla  Grin

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #10 : 19.04.2010 09:29:48 »

Mulla kans  aurinko kymppihuoneessa, Mars seuranaan.  Äkäpussi?  tickedoff  Näin ainakin oon kuullu, ainakin nuorempana.

Mun kohdalla ainakin pitää paikkansa se, ettei Aurinko kovin voimalla loista.  Aurinko kauriin huoneessa ja kauris nousumerkkinä on peittäny Aurinkoa ainakin mun mielestä.

Liittyikö tuo, että viihtyy itsekseen siihen, että Aurinko on yksin huoneessa, vai siihen, että se on loppupään huoneissa?  Minäkään en ole koskaan moittinut yksinoloa.  Lapsena kaverit oli kaukana ja nyt, kun omat lapset on lentäneet ja lentämässä pesästä, ja ukko laitettu kierrätykseen, olen aivan innoissani.  Saan olla yksin!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11 : 19.04.2010 09:48:18 »

Mun aurinko on jouskarissa 9. huoneessa yhtymässä saturnukseen, muuta ei huoneessa ole. Ja vastakkaisessa 3. huoneessa on chiron yksinään. Aurinko on myös melko lähellä MC:tä (8 asteen päässä).
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 12:03:04 kirjoittanut faithful » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #12 : 19.04.2010 10:20:54 »

Neloshuoneessa  vesimies merkurius ja  aurinko aspect_con kuunsolmu. Hyvin yksinäinen, mutta turvallinen lapsuus. Tuli luettua paljon, ja paljon sellaista mitä sen ikäiset eivät varmaan tänä päivänäkään lue.
 aurinko aspect_opp kuu - oli pitkään vaikea hahmottaa, vastamerkit, vastakkaiset huoneet
 aurinko aspect_tri uranus aidat kaatuu (kodin rajat) nopeasti, sitten kun maantie kutsuu  aurinko aspect_squ saturnus no joo,   aurinko aspect_tri askendentti
Jotenkin toi neloshuone tuntuu kurjalta ja yksinäiseltä, kakarana oli pakko istua yksin kotona ja nyt taas alkaa aikaa kulua liikaa kotona nököttäessä. Joku perhekeskeisempi ehkä nauttis, mut eii vesimies aurinko tahdo.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 10:29:46 kirjoittanut ancelica » tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #13 : 19.04.2010 12:41:44 »

Mulla on  aurinko oinas 8. huoneessa, samoin  venus harka 8. huoneessa...Noh, ainakin dramaattiseksi, tunteella eläväksi ja intohimoiseksi sanottu (omistava ja mustasukkainenkin joo)..En välttämättä jaksa small talkia vaan poraudun aina syvälle asioihin, se joko säikäyttää tai viehättää ihmisiä Cool Yleensä ihmisillä on joku mielipide minusta, en kai jätä ketään kylmäksi, pätee sekä hyvässä ja pahassa crazy2, löytyy lisäksi aurinko aspect_ssx kuu, mikä on siis kai joku palkkio edellisistä elämistä?! Joskus tuo mun "syvällisyys/intohimoisuus" rassaa itteänikin, koska mun on pitänyt opetella kädestä pitäen suhtautumaan asioihin neutraalimmin ja ei ehkä niin subjektiivisesti...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 19.04.2010 13:54:37 »

Mulla on  kaksoset aurinko 7.huoneessa eli ihmissuhdehuoneessa  merkurius ja juno :n kanssa. Smiley

 aurinko aspect_tri kuu vesimies, aspect_tri pluto vaaka MC,  aspect_opp neptunus jousimiesaspect_sex mars oinas
 merkurius aspect_tri uranus vaakaaspect_sex chiron oinasaspect_ssx venus rapu

Laitan tuosta junosta enemmän, kun ehdin. Smiley

Koen, että mulla onnekkaat kuviot nuo -ihmissuhteeni ovat pääsääntöisesti varsin hyviä
ja sosiaaliset piirini laajat.
Parisuhteet pitkäaikaisia ja suhteellisen tasaisia, mitä nyt itse kykenen siinä suhteessa
pysymään läsnä. Smiley

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: