Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSILLE JÄSENILLE  (Luettu 16893 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« : 28.03.2010 15:37:40 »


Pyydän nyt anteeksi, koska dodobien84'n kirjoitus menetti paikkansa (toistaiseksi Wink) tässä ensimmäisenä, koska hän oli etsimässä jotain henkilöä, ja minä toivon että hän löytää tämän henkilön.


mutta minua on askarruttanut tämä niin paljon:



täällä on todella paljon jäseniä, ja uusia tulee koko ajan, niin miksi ette osallistu keskusteluun?


täällä on vaan suppea vakiporukka joka keskustelee, mutta sitten on koko ajan hirveän suuri YLEISÖ, joka on vaan hiljaa.



tää on keskustelufoorumi, ei mikään virtuaaliteatteri!



ei tarvitse osata astrologiaa, aloittelijatkin on tervetulleita.





en ymmärrä. Undecided



minusta olisi todella kiva kun ne ainaiset taustailijat joita täällä on SATOJA,  kirjoittaisivat joskus jotain.


ei he, jotka täällä säännöllisesti kirjoittaa, mitenkään tätä foorumia OMISTA.



 :Smiley


tallennettu

dodobien84
Vieras
« Vastaus #1 : 28.03.2010 23:22:59 »

Noo me suomlaiset ollaan ujoa porukkaa. Ei se mittään, olen melko hyvä itseni nolaamisessa, joten eiköhän porukka uskalla pikkuhiljaa kirjoitella jotain jahka pääsen vauhtiin täällä  Wink.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #2 : 29.03.2010 01:48:47 »

no jos on joku asia, missä minä olen ollut oikein huippulahjakas, niin se on itseni nolaaminen Grin


 noh, olen vaan aina ollut hävytön.


en edes kutsu ihmiskehon 'niitä paikkoja' millään häpeään liittyvällä nimityksellä. crazy2

kuten vaikka lääkärikirjatkin tekevät. pff.....


mut mulla on  kuu neitsyt niin olen sanallisesti oikea pilkun******a :Smiley



edit. mutta ei mua silti kannata ainakaan pelätä. olen ehkä outo, mutta pohjimmiltani hyväntahtoinen. Smiley

en nauti loukkaamisesta yhtään enkä siihen pyri, vaikka teräväkielisyys onkin kyseenalainen lahjani.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2010 01:51:57 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.2010 11:50:09 »

Monet foorumin vakiot ovat korkeatasoisia henkisiä auttajia ja  tietävät paljon ja osaavat ilmaista asiat oikeilla termeillä. Siihen sekaan on aika pelottavaa kirjoitella.

Mä uskoisin, että tämä on se syy monilla. Itse en jaksa välittää, vaikka en osaisi oikeita termejä käyttää. Jokaisen pitäisi osata ajatella, että nauretaanko ja ilkutaanko sille jos joku ulkomaalainen yrittää puhua suomea, mutta ääntää sanat väärin ja käyttää niitä väärissä muodoissa? No ei naura kukaa. Kaikkihan kannustavat vaan puhumaan lisää jotta oppii paremmaksi ja enemmän.  Wink

Itse olen ollut erään aivan toisen alan foorumin ylläpitäjänä/moderaattorina muutama vuosi takaperin. Huomasimme kollegoideni kanssa, että ihmiset eivät uskaltaneet alottaa ketjuja, koska pelkäsivät, että mode tulee ja lukitsee sen ja siirtää kysymyksen vanhaan ketjuun. Noh, monesti näin kävikin, kun samasta aiheesta oli jo parikin eri ketjua. Huomasimme myös, että kukaa muu ei uskaltanu antaa neuvoja toisille, kun modet ja ylläpito tietty vastasivat niin paljon "hienommin" asioihin ja ongelmiin. Tähän haluun antaa neuvon niille jotka kokevat asiat näin, että modetkin on monesti alottanu taviskäyttäjinä ja he ovat päässeet modeiksi yleensä ystävällisyyden, avuliaisuuden ja sosiaalisuuden vuoksi. He ovat osoittaneet ainesta ko tehtävään. Modet tekevät "työtänsä" hyväntekeväisyytenä ja omalla ajallaan, tavallisten töiden jälkeen ja perheen ruokkimisen jälkeen, jos sellainen on. Hekin ovat ns. kanssa tavallisia ihmisiä.  Wink Ei heitä tai ketään muutakaan kannata pelätä.

Se on hassu juttu miten tähän suomalaiseen kulttuuriin kuuluu niin vahvasti pelko siitä, että nolaa itsensä. Mun mielestä erityisesti tälläisellä foorumilla kukaan ei voi sanoa, että jonkun ajatukset on vääriä ja hänen oikeita, koska tämän foorumin asiat käsittelevät aika pitkälti sellaisia asioita joita ei nähdä tai kaikki ei näe. Jokainen kokee asiat omalla tavallaan ja tulkitsee omalla tavallaan. Joten eihän siten voi edes nolata itseään.

Ja vielä haluan sanoa, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan, voi olla vain tyhmiä vastauksia, jos niitäkään.  Wink

Kuten huomaatte, minä oon ihan uusi täällä ja aivan ummikko henkimaailman asioissa yms. Mutta tällee sitä oppii ja kun uskaltaa kysyä ja pyytää toistenkin näkemyksiä, nii oppii lisää. Siitä, että antaa omia näkemyksiä toisille, nii se voi antaa ahaa-elämyksiä jopa kymmenille. Uskaltakaa vaan rohkeasti! Ei mullekaan mitää kamalaa oo tapahtunu... ei kukaa forkan vanha konkari vielä oo mua ryöpyttäny tai purru.  Grin

tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2010 12:09:59 »

Mun mielestä erityisesti tälläisellä foorumilla kukaan ei voi sanoa, että jonkun ajatukset on vääriä ja hänen oikeita, koska tämän foorumin asiat käsittelevät aika pitkälti sellaisia asioita joita ei nähdä tai kaikki ei näe. Jokainen kokee asiat omalla tavallaan ja tulkitsee omalla tavallaan. Joten eihän siten voi edes nolata itseään.

Hups! Olen minä yhteen ketjuun vähä kärkkäästi "hyökänny", mut puolustukseksi sanon, että kyse oli siitä kun joku on niin kaikki tietäväinen ja tuomitsee toiset...  Embarrassed Oikeastaa siinä kyseenalaistin hänen vahvan "tietämyksen", että miten hän voi olla niin oikeassa?

Nyt häivyn selvittämästä... tähänkin sanottakoon, että olen horoskoopiltani vesimies ja aurani väri on vihreä ja lisäksi on sinistä.  Wink Se selittää tarpeeni puhua ja "opettaa"...  2funny
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 12.09.2010 15:50:37 »

Monet foorumin vakiot ovat korkeatasoisia henkisiä auttajia ja  tietävät paljon ja osaavat ilmaista asiat oikeilla termeillä. Siihen sekaan on aika pelottavaa kirjoitella.

Höps höps, rohkeasti mukaan vain. Ei niillä termeillä ole väliä ja muutenkin tilaa riittää kaikille.  smitten  angel
tallennettu
jukkap
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 12.09.2010 16:23:37 »

Monet foorumin vakiot ovat korkeatasoisia henkisiä auttajia ja  tietävät paljon ja osaavat ilmaista asiat oikeilla termeillä. Siihen sekaan on aika pelottavaa kirjoitella.

Mistä todella tiedät, että ovat korkeatasoisia ja tietävät paljon? Tietääksesi sinunkin olisi tiedettävä saman mitä he?
En väitä onko täällä, vai eikö ole kuvaillunlaisia henkilöitä, mutta tuskin vertailu ainakaan auttaa tuomaan foorumille enempää keskustelua. Eikö tuo pelko ja arkuus olla kirjoittamatta saata juontua juuri tuosta vertaamisesta?

Joten, jos halutaan rakentavaa keskustelua, silloin ei ole oikeassa ja väärässä olijoita, on vain rakentavaa keskustelua.

Itse osallistun keskusteluun, silloin kun aiheeseen on jotain sanottavaa.
tallennettu

"He sanoivat että minä olin hullu, ja minä sanoin että he olivat hulluja, ja piru vieköön, he äänestivät minut nurin!"

-R.D.Laing
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #7 : 27.09.2010 14:48:40 »

Hyvä aloitus! Olen ihmetellyt samaa. Tervetuloa ihan kaikki mukaan keskusteluun. Smiley ujot, rohkeat, "viisaat ja tietämättömät", erilaisuus on rikkautta! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #8 : 27.09.2010 17:46:48 »

Minä olen aloitellut aiheita ja kirjoittanut, mutta sitten jotenkin aiheet ignorataan tai kukaan ei viitsi/jaksa/halua/tms. vastata. Pikkasen turhauttavaa. En mä ainakaan laiskuuttani tai kiusaksi mitään kysele, vaan haluan oppia itsestäni. Astrologia on minulle vielä harmaata aluetta, jota en vielä tunne niin omaksi (laskemisen liittyvien asioiden takia) kuin muita henkisiä asioita. Jos osaisin ja tietäisin, miten tutkia karttaani ja siinä olevia symboleja vaikutuksineen, niin en kyselisi asioista.

 Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #9 : 27.09.2010 18:30:46 »

Minä olen aloitellut aiheita ja kirjoittanut, mutta sitten jotenkin aiheet ignorataan tai kukaan ei viitsi/jaksa/halua/tms. vastata.

Tämän oon muuten huomannut, että aika vähän vastaillaan joidenkin aloittamiin aiheisiin/kysymyksiin. Mikä lie syy, veikkaisin just sitä kun aktiivinen kirjoittelijoukko on suhteellisen pieni.
Täällä kyllä kannustetaan itse oppimaan ja kerrotaan mitä löytyy mistäkin itse tutkittavaksi, siitä olen ollut iloinen. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #10 : 27.09.2010 20:09:56 »

Minä olen aloitellut aiheita ja kirjoittanut, mutta sitten jotenkin aiheet ignorataan tai kukaan ei viitsi/jaksa/halua/tms. vastata. Pikkasen turhauttavaa. En mä ainakaan laiskuuttani tai kiusaksi mitään kysele, vaan haluan oppia itsestäni. Astrologia on minulle vielä harmaata aluetta, jota en vielä tunne niin omaksi (laskemisen liittyvien asioiden takia) kuin muita henkisiä asioita. Jos osaisin ja tietäisin, miten tutkia karttaani ja siinä olevia symboleja vaikutuksineen, niin en kyselisi asioista.

 Huh

Mä vastaisin jos osaisin.  Smiley Mutku en osaa... joudun itsekin kyselee ja toisinaan ei saa vastauksia. Mut jos keskustelu on yleismaailmallisempaa tai mielipiteisiin liittyvää, niin silloin pystyn vastaamaankin ja näin teen.
Sä ootkin vastaillu mulle mun kyselyihin ja kiitos siitä.  smitten Ja on niitä muitakin ollu, mut yleensä he ovat modeja.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Kuun etsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Kuu on opettajani. Ei koskaan petä tai loukkaa.


Profiili
« Vastaus #11 : 30.10.2010 10:56:17 »

Itsekkin olen vasta rekisteröitynyt ja tiedän, että aiheisiin vastaaminen/ kirjoittaminen on aika hankalaa.  Grin

Itsekkin kirjoitin tuon kädet täristen. -he he-    Embarrassed  2funny

Se vaan on niin, että uusien vain on rohkaista itsensä ja kirjoitettava.  smitten

En tarkoita, että se olisi pakollista.  coolsmiley

Mutta saataisi ainakin hyviä keskusteluja aikaan.  coolsmiley  :Smiley

Hyvä keskustelu tästäkin syntyi. Kiitos tuonen joutsen.  smitten smitten

tallennettu

Tähdet, Kuu ja Aurinko,
antavat minulle mahdollisuuden:
Toivotan teillekin turvallista ja iloista jatkoa.
Oonuliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #12 : 02.11.2010 16:00:21 »

Minäkin olen täällä ihan lamppu otsalla ja isona kysymysmerkkinä  Cheesy

Todellakin tämä kaikki kiinnostaa, muttakun! en vain osaa tulkita tuota karttaa ja merkkejä niin jää vähän jumiin asian kanssa  :Smiley crazy2. Eikä laskeminen ota hoitaukseen Cry

Mistä löydän nousevan merkkini ja sen syvällisemmän merkityksen? Mistä edes tiedän merkkien nimitykset/tarkoitukset? -oman horoskooppimerkkini tunnistan ja se onkin ainoa! skorpioni joten aika alkeelliset tietoni mutta merkkini mukaan tahto oppia lisää on valtava!  2funny
tallennettu
Kuun etsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Kuu on opettajani. Ei koskaan petä tai loukkaa.


Profiili
« Vastaus #13 : 02.11.2010 20:43:23 »

Minäkin olen täällä ihan lamppu otsalla ja isona kysymysmerkkinä  Cheesy

Todellakin tämä kaikki kiinnostaa, muttakun! en vain osaa tulkita tuota karttaa ja merkkejä niin jää vähän jumiin asian kanssa  :Smiley crazy2. Eikä laskeminen ota hoitaukseen Cry

Mistä löydän nousevan merkkini ja sen syvällisemmän merkityksen? Mistä edes tiedän merkkien nimitykset/tarkoitukset? -oman horoskooppimerkkini tunnistan ja se onkin ainoa! skorpioni joten aika alkeelliset tietoni mutta merkkini mukaan tahto oppia lisää on valtava!  2funny

Sitten meillä on periaatteessa sama ongelma  coolsmiley

Mukavaa kun on ihmisiä jotka ymmärtävät.  smitten

Onnea tietojen etsimiseen  angel  Wink
tallennettu

Tähdet, Kuu ja Aurinko,
antavat minulle mahdollisuuden:
Toivotan teillekin turvallista ja iloista jatkoa.
Undunna
Vieras
« Vastaus #14 : 05.11.2010 22:00:01 »

No täälläpä tämmönen elävä esimerkki uudesta jäsenestä, joka on kuulunut foorumille ehkä 20 minuuttia. En tiedä mistään mitään, en osaa lukea -vielä- ollenkaan syntymäkarttaani, mutta olen erittäin kiinnostunut astrologiasta ja aion opetella. Nuo merkit tuolla ovat aivan yhtä hepreaa, paitsi no muutaman horoskoopin tunnistan Cheesy Ja kuun tottakai, mutta en tiedä mitään sen merkityksestä, jos jossain sen nään. Mutta kuten jo mainitsin, aion ottaa asioista selvää, enkä todellakaan tule kuulumaan niihin jotka vain seuraavat Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: