Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSILLE JÄSENILLE  (Luettu 16770 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #15 : 05.11.2010 22:04:05 »

Minä olen aloitellut aiheita ja kirjoittanut, mutta sitten jotenkin aiheet ignorataan tai kukaan ei viitsi/jaksa/halua/tms. vastata. Pikkasen turhauttavaa. En mä ainakaan laiskuuttani tai kiusaksi mitään kysele, vaan haluan oppia itsestäni. Astrologia on minulle vielä harmaata aluetta, jota en vielä tunne niin omaksi (laskemisen liittyvien asioiden takia) kuin muita henkisiä asioita. Jos osaisin ja tietäisin, miten tutkia karttaani ja siinä olevia symboleja vaikutuksineen, niin en kyselisi asioista.

 Huh

samasta syytä mä oon hiljaa monasti. tai jupisen vaan omassa ketjussani.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #16 : 07.11.2010 16:06:20 »

Olen huomannut muillakin foorumeilla sellaista että itse aiheesta ei paljonkaan haluta keskustella, vaan keskitytään muuhun jutusteluun ja jopa riitelyyn. Se ei ole omiaan houkuttelemaan uusia keskustelijoita mukaan. Muistan kuinka vaikeaa oli kirjoittaa ensimmäisiä viestejä silloin joskus, vaikka mielestäni ilmapiiri olikin silloin hyvin paljon parempi.

Nyt täällä on kyllä jonkin verran mukavampaa kuin jokin aika sitten Smiley

Mietin vaan sellaista, että onkohan jokin sellainen laajempikin ilmiö, että nettikeskustelu olisi muuttanut muotoaan. Tosin minä käytän lähinnä muutamaa "hihhuli"-foorumia että en tiedä miten paljon se selittää asiaa Grin
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #17 : 10.11.2010 01:11:58 »

Hehee. täällä on tullut höpistyä monet vuodet eri nikeillä vaihtelevalla aktiviteetilla, suosittelen että mukaan vaan. Tulee parempia keskusteluja jos enemmän ihmisiä osallistuu siihen, eikö? Siinähän oppii samalla, ainakin minä olen oppinut nimenomaan kysymällä ja keskustelemalla. smitten smitten smitten
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #18 : 10.11.2010 13:16:52 »


Nyt täällä on kyllä jonkin verran mukavampaa kuin jokin aika sitten Smiley

Afro
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #19 : 10.11.2010 19:40:15 »


Nyt täällä on kyllä jonkin verran mukavampaa kuin jokin aika sitten Smiley

Afro

?

Mistä mahtaa olla kysymys?  Huh
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #20 : 10.11.2010 20:17:38 »

Jokin aika sitten täällä oli melkoiset väittelyt ~ lähes sotatila aika monessa viestiketjussa. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuun etsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Kuu on opettajani. Ei koskaan petä tai loukkaa.


Profiili
« Vastaus #21 : 15.11.2010 15:01:33 »

No täälläpä tämmönen elävä esimerkki uudesta jäsenestä, joka on kuulunut foorumille ehkä 20 minuuttia. En tiedä mistään mitään, en osaa lukea -vielä- ollenkaan syntymäkarttaani, mutta olen erittäin kiinnostunut astrologiasta ja aion opetella. Nuo merkit tuolla ovat aivan yhtä hepreaa, paitsi no muutaman horoskoopin tunnistan Cheesy Ja kuun tottakai, mutta en tiedä mitään sen merkityksestä, jos jossain sen nään. Mutta kuten jo mainitsin, aion ottaa asioista selvää, enkä todellakaan tule kuulumaan niihin jotka vain seuraavat Smiley


Mukavaa,että olet päättänyt ettet jää pelkäksi lukijaksi.  angel Cheesy

Voin sanoa etten itsekkään osaa VIELÄKÄÄN lukea syntymäkarttaani, mutta kyllä se tästä lähtee...  smitten  2funny

Mukavaa jatkoa opettelemisen ja kaikkea hyvää!  smitten  coolsmiley
tallennettu

Tähdet, Kuu ja Aurinko,
antavat minulle mahdollisuuden:
Toivotan teillekin turvallista ja iloista jatkoa.
toukohiippa87
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #22 : 26.11.2010 01:27:12 »

Hei kaikille  Smiley Smiley
Täältä foorumista itseni siis löysin,kaipa jokin tänne minut johdatti Smiley Asioita tapahtuu ja vielä ne tuntuvat jotenkin ihmeellisiltä,sattuma on löytänyt uuden merkityksen Smiley Nyt on aika avata silmät,liian kauan ne on sit kiinni pidettykkin  Smiley Wink
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #23 : 26.11.2010 10:54:19 »

Hei kaikille  Smiley Smiley
Täältä foorumista itseni siis löysin,kaipa jokin tänne minut johdatti Smiley Asioita tapahtuu ja vielä ne tuntuvat jotenkin ihmeellisiltä,sattuma on löytänyt uuden merkityksen Smiley Nyt on aika avata silmät,liian kauan ne on sit kiinni pidettykkin  Smiley Wink


Tervetuloa! Ja kaikki muut myös tietenkin.. Smiley Sattumaahan ei ole olemassa... Wink
Tuosta vastaamattomuudesta viesteihin kommentoisin vielä näille edellisille kirjoittajille että kysymys ei varmaankaan ole välinpitämättömyydestä vaan ihan ajankäytännöllisistä jutuista,ne jotka tietävät eivät vain aina ehdi vastailemaan. Toinen asia on että aika monesti samat asiat kysytään uudelleen ja uudelleen joten itse yritän ensin haku-toiminnolla etsiä vastauksia. Ja useimmiten löytyykin. Lisäksi tietoa löytyy netistä aivan valtavasti..eli googlaamallakin löytyy!  smitten smitten smitten
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #24 : 07.12.2010 23:13:48 »

Mie oon uus jäsen ja vasta alkanu kiinnostaa nämä kaikki asiat. ja  kuu mars pallas uranus nämä merkit on minulle täysin hepreaa, tosin mitä lukenut symboliikkaa harrastuksena (sivuutti aihetta tutkiessani huvikseni rooman renesanssi ajan taidetta) niin niistä ne on lähinnä tuttuja eikä horoskoopeista. haluisin kovasti oppia kaikkea tuota, kun löytäisin jonkun hyvän opuksen alkajille josta pääsis hiljalleen perehtymään asiaan lähemmin.

Ei oikein uskalla ottaa oikein mihinkää keskusteluun osaa kun ei tiedä oikeastaan mitää, ainoastaan tieto on lähinnä kokemuspohjalla mitä itse on kokenut elämässä ja sitä rataa. Ujoa kansaa me suomalaiset olemme. Voisi tietysti tehdä välikysymyksiä, mutta sitten tuntee itsensä niin tyhmäksi. Cheesy

patti tilanne  uglystupid2 2funny
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #25 : 08.12.2010 12:10:39 »

Rohkeasti vaan kirjoittelemaan. Paremmin oppii, kun kyselee, tutkii ja vertailee kokemuksia. Minullekin astrologia on harmaata aluetta, mutta opin joka päivä lisää niin astrologiasta kuin itsestänikin.

Universaalia rakkautta jokaiseen päivääsi, Kafkar.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Silmei
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


It is only love which sets us free.


Profiili
« Vastaus #26 : 09.12.2010 23:23:16 »

Hei vaan kaikille!

Mie löysin nämä astro-sivut jo vuosia sitten, mutta foorumin vasta viikko takaperin. Täältä on kyllä saanut kauheasti tietoa ja uusia näkökulmia astrologiaan ja myönnettäköön, että aluksi seurailinkin vain vaivihkaa mitä muut kirjoittelee.

Kauhean kiinnostunut olen astrologiasta ja ennustamisesta. Liekö mummini peruja että näen toisinaan enneunia, mutta kaikki tämmöinen kyllä kiinnostaa todella paljon. Toivonkin että saan täältä lisää uusia näkökulmia itseni kehittämiseen ja tietoisuuden kasvamiseen.

Mutta siis tosi hienoa on kyllä vaihtaa täällä ajatuksia samoista asioista kiinnostuneiden kanssa! Koetan olla tulevaisuudessa rohkeampi keskustelujen suhteen. Wink
tallennettu

I'll miss you. Don't let me down. I can't imagine my life without you.

Mustien ja valkoisten ruusujen tarha.

aurinko kaksoset Huone 3
kuu skorpioni Huone 8
merkurius kaksoset Huone 4
venus harka Huone 2
mars harka Huone 1
askendentti kalat
Haven82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #27 : 17.12.2010 18:43:00 »

No, yritys tulee ainakin olemaan hyvä 10, jos ei muuta.

Rekkautuneena, ehkä 30min  Grin Joten katsotaan, kuinka "ämmän käy". Mistään en mitään tiedä, mutta sen verran tiedän, että oikealla saitilla ainakin olen.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #28 : 17.12.2010 20:24:46 »

joo, kyllä tänne kaikki sopii. minäkin jopa 5v...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #29 : 21.12.2010 00:47:29 »

Hahah, saa nähä opinko mä joskus käyttää tätä!  Grin
Voi, voiskohan joku hieman valaista ja opettaa mua, astrologia kiinnostaa niin paljon, mutta kun ei oikein tiiä mistä alottaa...  knuppel2 haha.

Oon niin 100% leijona luonteeltani, kun olla ja voi, että varokaa! Cheesy
Mayassa olen punainen planetaarinen käärme.
Druidien horoskoopissa olen sypressi.
Kiinalaisessa horoskoopissa rotta.

mutta juu, jospa mä joskus opin lukemaan mun karttaa ja ymmärrän tästä enemmän, mua tullaan varmasti näkemään foorumilla!  coolsmiley (<- osuva hymiö leijonamaisuuteen)
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: