Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hui, onko tämä mahdollista?  (Luettu 17719 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #15 : 17.03.2010 07:47:40 »


    smitten smitten smitten

Helsingissä on ainakin 1990-luvun lopulla toiminut Jyotish-Astrologi Pasi Kurvinen. Tekeekö hän vielä ja missä oleilee, sitä en tiedä. Löytyisikö googlettamalla?

Olen johonkin tähän sideeriseen ketjuun kirjoittanut planeetat ja niihin liittyvät viikonpäivät ja korukivet näkyviin. Minulle Pasi suositteli vihreää smaragdia sideerisesti heikon merkuriuksen takia.

Olen vertaillut myös trooppista ja sideeristä karttaa keskenään (Lahiri) ja jotenkin sideerinen tuntuu tällä hetkellä omimmalta. Mistään muusta kuin kiinalaisesta astrologiasta en ole saanut niin selkeitä ohjeita elämääni. (En hallitse sitä vielä, mutta ehkä jonain päivänä.)  Cheesy

Pitääkin koittaa etsiä tuo Pasia. Ilmoittelen sitten kun ehdin etsiskellä, että löytyykö. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #16 : 17.03.2010 13:30:19 »

Sinulla ainakin Artemis luulisi tuota luovuutta riittävän noilla neppari aspekteilla ja planeetta sijainneilla =) Luulisin kyllä, että sideerisessäkin tavallaan säilyisi merkeissä ne tietyt "energiat", kyllähän esimerkiksi mikä aamunsäde on puhunut tuosta sideerisestä leijonasta on aika paljon yhteydessä trooppiseen.

Hmm... no en ole luova taiteellisesti, en kerta kaikkiaan osaa piirtää, laulaa, maalata, ommella tai mitään sellaista mutta näkisin tietyllä tavalla eläväni luovasti  Grin
Olen suustani luova ja uskoisin että kala näkyy vahvana empatiana ja tarpeena lohduttaa. Elän elämääni niin että monen mielestä olen epätavallinen, jotkut työkavereistani kutsuvat minua boheemiksi ja oudoksi ajatuksiltani  :Smiley Olen kuitenkin alalla tällä hetkellä joka on kaikkea muuta kuin luova => IT.

Voisi sanoa että minulla on luova sielu  Grin  Grin

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #17 : 17.03.2010 14:26:55 »

Luovuus on suhteellinen käsitys, ajatuskykykin voi olla luova ja mikä sen luovempaa kuin elää luovasti, mihin sinä apukeinoja tarvitsisit. Sinun taitosi on muualla.

Ah, IT, itku sentään, kun jaksaisikin pakertaa sen parissa. Mistä saisin ohjelmoitua itselleni ohjelmointihalun? Nettisivut ja -nettikauppa pitäisi innostaa, mutta kun ajatukset on muualla.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #18 : 17.03.2010 23:57:51 »

Itse koen tietyllä tapaa myös IT-alan luovaksi, koska sen parissa tulee vastaan luovia ongelmanratkaisutilanteita ja jos ohjelmoi, niin kyllähän siinä täytyy olla omanlaistaan luovuutta. Aika pitkälti se tosin on kaiketi kiinni siitä, että omaa oikeat tiedot ja sitten soveltaa niitä tilanteeseen sopivalla tavalla. Oikeastaan varmaan riippuu mitä silläkin alalla tekee. Oma mieheni on myös IT-alalla ja koen hänen olevan erittäinkin luova ihminen, vaikka työssään hänen ei suoranaisesti sitä ominaisuuuttaan tarvitse käyttää. Mutta hän on erittäin hyvä ohjelmoija, mikä oikeastaan mielestäni vaatii sellaista hahmotuskykyä, mitä siinä tarvitaan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: