Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hui, onko tämä mahdollista?  (Luettu 17711 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« : 11.03.2010 18:58:23 »

Olen ryhtynyt miettimään tätä sideeristä astrologiaa ja teoriatasolla pystyisin ainakin ajattelemaan, että tähän uskon, sillä tämän voisi vaikka selittää kvanttimekaniikalla. Teinkin tuolla astro.com:issä tuon sideerisen karttani ja lähes kaikki merkkini muuttuivat. Onko oikeasti mahdollista, että ainoat planeetat jotka pysyvät samoissa merkeissä ovat saturnus ja uranus?

On todella outoa muuten lähteä miettimään tätä sideeristä karttaa, kun on koko elämänsä mieltänyt itsensä trooppisen kartan ja varsinkin sen  aurinko-merkin mukaan. Laitanpa vaikka vertailun vuoksi tuon trooppisen ja sideerisen kartan tähän.

Sinänsä on aika mielenkiintoista, että minua on hyvin usein luultu  aurinko leijona ja nyt sitten sideerisesti olisinkin juuri kyseinen jellona.

Lähinnä olisi siis mukava tietää kuinka erilaiset teidän karttanne ovat trooppisessa ja sideerisessä?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 12.03.2010 19:51:52 »

Pitää nyt itse tosiaan perehtyä tuohon omaan sideeriseen karttaani, että osaan sanoa passaako minulle vai ei. Kyllä tuolla löytyi asioita, jotka vaikuttavat heti omilta, kuten juurikin tuo  aurinko leijona, jonka piirteet trooppisessa menevät aika paljon  askendentti jousimies piikkiin. Tai siis näin olen sen tulkinnut. Tuo sideerisen  askendentti skorpioni on aika jännä, pitää sitä vähän tutkia ^^

Olen aina pitänyt jellonia ja skorppareita aika kuumina pakkauksina, joten täm karttahan on aika hottia kamaa, kun kuukin on tuolla  oinas  Grin
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #2 : 12.03.2010 19:53:13 »

Mistä muuten olet opiskellut noita sideerisiä asioita, kun tulkinnat ilmeisesti vähän muuttuvat?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3 : 12.03.2010 20:46:28 »

Hui, onpas tässä paljon perehdyttävää ^^ Mutta laittele tosiaan linkkejä jos tulee mieleen jotain hyviä, olisi varmaan apua muillekin täällä =)

Hmm, ehkä sitten olenkin sellainen okkultistinoita  Cool Hmm, ehkä olen ennen ollutkin ulkoisesti enemmän sellainen. Mutta hmm, tosiaan olen ehkä enemmän kosketuksissa tosiaan tuohon  aurinko ja  kuu merkkeihini =D Olen tosiaan vähän sellainen show off ja aika usein ryhmässä olenkin se äänessä oleva. Kerään kyllä aina huomiota ja nauruni tarttuu helposti, mistä saakin usein kuulla. =)

Tosin ehkä tuo okkultismi näkyy siinä, että on tullut kahlattua läpi kaikenmaailman Laveyn kirjat ja jopa huumoria niistä revitty ^^ Ehkä se sitten näkyy mustan huumorin kautta. Baah, mutta en ole kyllä mitenkään mystinen =/

Joskus muuten luin tuon Astrologia uusiksi teoksen, mutta siitä on niin monta vuotta, että en kyllä siitä juuri mitään muista, pitääkin palata siihen.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #4 : 13.03.2010 19:03:05 »

Itselläkin harrastukset ovat olleet lapsesta pitäen teatteria, liikuntaa ja tanssia. Esiintymisestä pidin, varsinkin koulussa esitelmien pitäminen oli todella mukavaa ja pidän itseasiassa vieläkän julkisesti puhumisesta isolle porukalle. Ehkä tälläkin hetkellä tuo salilla pumppaaminen ja kamppailulajit ovat aikalailla tuota sideeristä jellonaa ja  kuu oinas.

Kun tuota sideeristä karttani tuossa vähän katselin, niin jollain tapaa tuntuu, että se vain "sanoo" asiat hieman eri vinkkelistä. Esimerkiksi trooppisesti olen  aurinko neitsyt ja sideerisesti neitsyt näkyy  merkurius neitsyt, mutta sinänsä se neitsytvaikutus on siellä kummassakin. Vaikka lähes kaikki tuntuu muuttuvan niin silti yhtäläisyyksiäkin on, esimerkiksi sideerisesti olen  venus kaksoset ja trooppisesti rakkauspisteeni löytyy juurikin tuolta  kaksoset. No, aika paljonhan tuolta tuollaisia voi löytää.

Tiedätkö muuten tekeekö kukaan astrologi Suomessa näitä sideerisen kartan tulkintoja?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #5 : 13.03.2010 19:20:10 »

Pitääpäs chekata tuo Myllyniemi.

Niin no, ehkä itselläni on vähän vaikea omaa persoonaani eritellä ja lokeroida, kun toisella hetkellä olen toista ja toisella toista. =/ Sen takia en välttämättä osaa itsestäni erottaa mikä palanen vaikuttaa mihinkin, sillä palapeli on niin sotkuinen tai no ei se siis käytännönelämässä haittaa, mutta analyysinkohteena olen itselleni vähän vaikea. xD

Mutta niin, ei kyllä saisi lähteä sotkemaan eri planeettojen vaikutusta sinänsä. Ehkä siinä on itselle vähän juuri se ongelma, että jollain hetkellä olen äänekäs, joskus hiljainen, välillä lempeä, välillä aggressiivinen ja kaikki tulee esiin eri hetkinä eri asioiden kautta erilaisena. Joten, koska itselleni on vaikea määritellä, että olenko edes rauhallinen vai adhd vai äänekäs vai hiljainen, niin eri planeettojen vaikutustakin tuntuu vaikealta nähdä. Hmm, tällekin minun persoonalleni löytyy varmaan selityksenä tuolta kartoilta, joten ehkä koitan sitten sen ratkaista xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #6 : 13.03.2010 19:30:36 »

No, annoinpas näköjään itsestäni kauhean kuvan tuossa edellisessä viestissä, mutta niin no, sellainen kai minä sitten olen O.o

Ainakaan Myllyniemeltä en löytänyt mitään nettisivuja, mitä kautta tulkintaa voisi tilata, tai sitten en vain löytänyt, ehkä laitan yv:nä hänelle täällä ja kysäisen.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7 : 13.03.2010 19:46:15 »

Niin no, välillä ehkä suurin ongelma mitä tuo aiheuttaa on se, että olen vähän arvaamaton monien mielestä ja mieleni muuttuu varsin nopeasti. Ihmissuhteissahan tuo lähinnä näkyy ja tuntuukin, että välillä persoonani on suurempi ihmetyksen ja kummastelun aihe muille. Itseäni ei aina juurikaan haittaa oma persoonani, mutta monien on vaikea lähestyä minua ja minua pidetään outona eikä osata määritellä ja se siinä lähinnä häiritsee. On aika vaikea löytää ihmisiä, jotka "jaksavat" tutustua. Ja tosiaan harvat oikeasti aina ymmärtävät mitä haen takaa ja mitä en. 

Hmm, välillä on tosin rasittavaa kun itsestä pomppaa esille jatkuvasti uusia piirteitä, sekä positiivisia että negatiivisia. Ja toisaalta taas se, että oman sisäisen maailman ilmaiseminen on aika usein vaikeaa tai en oikeastaan kykene siihen ainoastaan puhumalla. Osittain ehkä on omaa syytäni se, että näytän vain osan itsestäni tietyille ihmisille, mikä aiheuttaa sitä, että esimerkiksi suurin osa tutuista ja kavereistani ei ole koskaan kuullut, että tutkisin astrologiaa tai että tekisin reiki-juttuja, mikä saattaa sinänsä olla yllättävää. Osalle olen sitten se luova, osalle se joka harrastaa kamppailulajeja. Niin, hmm, ehkä teen sitten niin monia asioita, että minun on vaikeaa sulattaa kokonaisuutta yhteen ja näyttää itsestäni kaikkia puolia kenellekään.

Olisihan tuo mukavaa jos itsensä täysin tuntisi, mutta kaiketi matkalla sinne ollaan ja onhan se mukava olla mielenkiintoinen ainakin itselle. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8 : 13.03.2010 19:48:54 »

Niin no sen vielä lisään, että siitä piirteestäni tuoda esiin yhtä puolta itsestäni kerrallaan aiheuttaa sen, että harvoin saan kokea sen tunteen, että minusta pidettäisiin omana itsenäni.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #9 : 14.03.2010 20:35:39 »

Aika samanlailla mennyt minulla kuten sinullakin Suljin. Poikaystäväni on oikeastaan ainut joka minusta on nähnyt suurimman osan ja toki vielä pimennossa on, myös itseltä. En kyllä tiedä mikä itselläni tätä aiheuttaa, mutta kuulostaisi ihan järkevältä, että  kuu rapu sitä saisi sinulla aikaan. Ehkä se on sitten tuo sideerinen  askendentti skorpioni kun olen niin pirun vaikeaselkoinen muille? =)

Toisaalta omalta kartalta löytyy paljon suuria kuvioita ja jostain luin, että suurien kuvioiden ongelmana saattaa olla se, että ne jättävät ulkopuolelleen monia planeettoja jolloin ne piirteet eivät välttämättä tule voimavaroiksi, koska kuviot dominoivat tai jotain sen suuntaista. Voisiko sitten olla, että kuvioiden ulkopuolella olisi piirteitä, jotka eivät meinaa tulla esille tai tulevat ajoittain esille, hmm, mene ja tiedä. 

Luulen löytäneeni tuon maalaamisen aika hyväksi itsenitutkiskelukeinoksi. Samoin ammattini ompelijana ja opiskelemani suunnittelu on varsin hyviä. Vapaa-ajallakin olen kokenut aika hyväksi tuon liikunnan ja kamppailulajit, että ehkä se oma minä täältä jostain löytyy.

Olen muuten miettinyt, että voiko tuo  kuu aspect_tri neptunus olla siinä siihen, että kosketus omaan itseen on välillä vähän häilyvä? Tai siis, tässä pätkä astro.com:sta.

"You are very emotionally sensitive to other people's feelings, and unfortunately you make their feelings your own. When it comes to taking care of someone, you can be completely selfless. You get total satisfaction just from being of service."


tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #10 : 16.03.2010 12:06:18 »

Olen sideerisesti  aurinko  kuu  merkurius  venus  mars  kalat ja  askendentti  rapu.

Ja välillä kyllä tuo kala tuntuisi olevan itseäni lähempänä kuin oinas, joissa nuo planeetat ovat merkuriusta lukuunottamatta. Tai ehkä ne välillä sekoittuu mukavasti Smiley Olin silti yllättynyt että noin paljon vesielementtiä.
Sideerinen astrologia ei minulle ole kovin tuttua kylläkään.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11 : 16.03.2010 20:07:40 »

Kiitos tulkinnasta aamunsäde =) Aikalailla minulta kyllä kuulostaa. Sinänsä on aika koomista, että olen aina "halunnut" olla leijona tai oinas, koska olen aina ihaillut kyseisiä ominaisuuksia ihmisissä ja nyt sitten huomaankin, että olenkin juuri sitä, mitä olen aina halunnut olla.  Grin Että ei sitä tarvitse merta edemmäs lähteä kalaan, kun kaiken haluamansa löytää näköjään itsestään. ^^ Viimeiset viisi vuotta on ollutkin suunnitelmissa tatuoida tarot kortti voiman symbolit nahkaan, kun olen aina siihen korttiin samaistunut, joten jellonahan se sielläkin. On se maailma vain ihmeellinen. 

Whii, nyt olen kyllä loistavalla tuulella, ihan pakko sanoa. =D

Artemiksella näyttääkin olevan aikamoinen  kalat kartta =) Millä tapaa muuten sideerinen kalat eroaa trooppisesta kalasta?

Mutta juu, mielelläni kuulisin miten teidän sideeriset ja trooppiset kartat eroavat. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12 : 17.03.2010 01:17:46 »

Itse jollain tapaa pidän ainakin teoreettisesti sideeristä uskottavampana, mutta kyllähän se trooppinenkin tuntuu toimivan ^^ Ryhdyin tässä mietiskelemään sitä miten harmillista on, että sideerisellä astrologialla ei ole samanlaisia "piirejä" ainakaan Suomessa, jolloin opiskelu ja tulkintojen saaminen on vaikeampaa. Ehkä asia korjaantuu jatkuvasti, ainakin toivon mukaan.

Hmm, miksihän on käynyt siten, että trooppinen on saanut niin selkeän valta-aseman, sillä itsekin uskoisin tämän sideerisen olevan aika vankalla ja vanhalla pohjalla. Tosin en aiheesta liiemmin tiedä, mutta jokatapauksessa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #13 : 17.03.2010 07:18:46 »

Kiitos tulkinnasta aamunsäde =) Aikalailla minulta kyllä kuulostaa. Sinänsä on aika koomista, että olen aina "halunnut" olla leijona tai oinas, koska olen aina ihaillut kyseisiä ominaisuuksia ihmisissä ja nyt sitten huomaankin, että olenkin juuri sitä, mitä olen aina halunnut olla.  Grin Että ei sitä tarvitse merta edemmäs lähteä kalaan, kun kaiken haluamansa löytää näköjään itsestään. ^^ Viimeiset viisi vuotta on ollutkin suunnitelmissa tatuoida tarot kortti voiman symbolit nahkaan, kun olen aina siihen korttiin samaistunut, joten jellonahan se sielläkin. On se maailma vain ihmeellinen. 

Whii, nyt olen kyllä loistavalla tuulella, ihan pakko sanoa. =D

Artemiksella näyttääkin olevan aikamoinen  kalat kartta =) Millä tapaa muuten sideerinen kalat eroaa trooppisesta kalasta?

Mutta juu, mielelläni kuulisin miten teidän sideeriset ja trooppiset kartat eroavat. =)


No sen itsekin tahtoisin tietää, sillä ajattelen kaloja aina trooppisella tavalla. Tosin sekin on toisinaan aika kuvaava sillä merkuriukseni on kaloissa ja tunnen itseni välillä outolinnuksi Cheesy Tapani ajatella ja kommunikoida on kalamainen. Lisäksi vielä kun neptunus kolmioi kuutani, venusta, aurinkoa ja marsia niin kai siinä jotain kalaa väkisinkin tulee Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #14 : 17.03.2010 07:45:15 »

Sinulla ainakin Artemis luulisi tuota luovuutta riittävän noilla neppari aspekteilla ja planeetta sijainneilla =) Luulisin kyllä, että sideerisessäkin tavallaan säilyisi merkeissä ne tietyt "energiat", kyllähän esimerkiksi mikä aamunsäde on puhunut tuosta sideerisestä leijonasta on aika paljon yhteydessä trooppiseen.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: