Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aloe vera  (Luettu 34946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #45 : 19.09.2007 16:23:47 »

OI Onnea uuteen kotiin Elektra  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #46 : 19.09.2007 16:58:38 »

Kiitos Ippuska  smitten

Laatikkoleikki on kova sana vieläkin  ja tämä on vain tilapäistä Wink
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #47 : 19.09.2007 18:21:39 »

Äitini hankki minulle aloeverajuomaa(käyttää myös itse) ja ainakaan vielä ei ole kummallekkaan tullut mitään oireita juomasta.Tosin itse olen käyttänyt sitä vasta yhden päivän joten saa nähdä miten käy tuleeko oireita.Itse syön monivitamiineja ja kalaöljyä aloen lisäksi eikai vain noista voi tulla mitään?

Tää tuote on nimeltään Fover living products:stabilized aloe vera gel.Tän mukaan juomaa pitäis ottaa 1-3 kertaa päivässä 30ml.Ainesosat:96% aloevera-juoma, stabilointiaine(sorbitoli,sitruunahappo),hapettumisenestoaine(askorbiinihappo, e306), säilöntäaine(natriumbensoaatti),sakeuttamisaine(ksantankumi).

Onko kellään tästä kokemusta?
Tuosta veriryhmästä sen verran,että itse en tiedä omaa ryhmää ollenkaan.Pitäisi käydä selvittämässä se...

 
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #48 : 20.09.2007 11:12:43 »

Itse kokeilin tuota juomaa ja taisin kysäistä onko Ippuska kokeillut...
No, vk takana ja vatsa aivan soseena  Sad kovalla ja kaasuja ihan riittävästi, nyt toissa päivänä nousi kasvoihin aivan tajuton ihonalainen  Shocked Lopetin siihen tuotteen nauttimisen ja nyt tänään on nähtävissä paiseen laskemista (edelleenkään ei näppyä pinnassa).
Veri ryhmäni on O joku  :Smiley ja enpä taida käyttää aloe veraa enään kuin kasvovoiteena, johon olen todella tyytyväinen  smitten tasoitti selvästi ja nopeasti ihoni ongelmia tässä kesän lopussa.
Mutta kannattaa kokeilla, toisille hyöty on suunnaton  angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #49 : 20.09.2007 11:16:20 »

Niinhän se on, kaikki reagoivat yksillöllisesti.

Lainaus
sakeuttamisaine(ksantankumi)
Voi olla juuri tuo aine se, jolle minä silloin reagoin.

Rakastan sitä aloe-propolisvoidetta, siitä iho TYKKÄÄ  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #50 : 26.09.2007 18:46:15 »

Lainaus kirjasta Vitamiini vallankumous kirj. Knut T. Flytlie.

"Mehua ei tule nauttia kuukautisten ja raskauden aikana, ja myös suolisto- tai munuaistulehduksesta kärsivien on vältettävä sitä."

Pitääkö tuo paikkaansa ja oletteko ottaneet sitä esim. kuukautisten aikana? Ostin tuota pullollisen luontaistuotekaupasta ja he eivät ainakaan mainineet mitään, vaikka kyselin tuotteesta kaikennäköistä.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #51 : 26.09.2007 19:07:28 »

Aloe vera on tämän päivän trendi tuote, jota käyttäessä jokaisen meistä tulisi muistaa, että se ei sovi kaikille eli sama asia kuin veriryhmämme. Jokaisella meistä on omat yksilölliset tarpeemme. Itse olen käyttänyt aloe veraa ja kieltämättä koneeseen tuli virtaa, mutta tuttavani, joka on O-veriryhmäläinen moitti kun rahat meni kankkulan kaivoon eikä tuntunut missään. Mutta teräs vatsa O-ryhmäläinen ei tarvitse tehokuuria, kuten me A-ryhmäläiset.
Tuotteita oli ne mitä hyvänsä pitäisi aina nauttia kuuri luontoisesti, ettei ilmistö turru niihin. Itsekään en käytä tällä hetkellä aloeveraa, koska muilla luonnon "ilmaisilla" antimilla koneessa on virtaa tarpeeksi.

Liian moni meistä on mainonnan uhri amerikkalaiseen tyyliin eli pillereillä pidetään itsemme kunnossa niin kauan kun heikoin lenkki kropassa antaa periksi. Olemme itsemme parhaita lääkäreitä, kun annamme itsellemme hetken rauhassa kuunnella mitä kehomme kaipaa.

 smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #52 : 26.09.2007 21:44:28 »

Juuh ja joka vuosi jää ne kaikista parhaat vitamiinit, vieläpä puhdasta luomua (siinämäärin kuin nykyisin voi olla) suurimmaksi osaksi metsään poimimatta. Mieluummin purkista napataan jotain teollisesti käsiteltyjä juttuja... knuppel2


* en kuitenkaan tuomitse aloe veraa, käyttäköön se kenelle se auttaa
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #53 : 08.11.2007 15:03:34 »


... Tuohon aineeseen on käytetty luonnonkumia stabilointiaineena.
...
Nyt vasta tämänkin luin!  OLEN allerginen ainakin latexille  Shocked Huh !
SE taisi ollakin se syyllinen  knuppel2

Tarkistin erään asian:
Sakeuttamisaineena on käytetty Ksantaanikumia, eikä se olekaan latexia  Embarrassed   ettei jää vääriä käsityksiä tästä muillekaan  Huh

Lainaus
Ksantaanikumi, E415
Ksantaanikumi valmistetaan sokerista bakteerikäymisen avulla, ja se on sakeuttamis- ja stabilointiaine. Käytetään mm. salaattikastikkeisiin, vihannessäilykkeisiin, marmeladiin, hilloon, virvoitusjuomiin ja makeisiin.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #54 : 05.11.2009 07:35:30 »

Kokeilu alkoi eilen. Siis juoman litkiminen.

Hetimiten ei tuntunut mitään, mutta kerron toki jos vaikutusta olotilaan tulee...

Fover living products on merkki ja stabilized aloe vera gel on myös testissä. Täytyypi sanoa että näppituntuma tästä rasvasta on melkon huikea. Omaan kuivahkon ihon, etenkin näin talviaikaan ja rasva helpotti huomattavasti kuivan ihon oireilua. Tyttöni kärsii atooppisesta ihottumasta talviaikaan, jote läträän rasvaa myös tyttöön. Lets see!

Veriryhmä taitaa olla AB ja litku maistui melko neutraalille. Myyjä kertoi että happaman kehon omaajat maistavat litkun erilaisena kuin emäksisen kehon.
Jos keho on hapan maistuu juoma kuulema todella pahalle...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 05.11.2009 08:56:35 »


Veriryhmä taitaa olla AB ja litku maistui melko neutraalille. Myyjä kertoi että happaman kehon omaajat maistavat litkun erilaisena kuin emäksisen kehon.
Jos keho on hapan maistuu juoma kuulema todella pahalle...


No jaa, olen maistanut eri valmistajien aloe veraa ja erimakuisia ovat suuhun,
vaikka ns. 100% aloe veraa ovatkin, siis niinkin, että on kahden eri valmistajan
litkua samaan aikaan käytössä ja toinen oli pahan makuista suuhun ja toinen suht neutraalia,
ei minkään makuista ja tuli mieleen, että olikohan se toinen jotenkin pilaantunutta jo kaupassa? Huh

Vatsavaivoja se silti tuo -mausta huolimatta ja minulla ei ole kuin laktoosiongelma.
Olen löytänyt juoman, jossa on osa aloe veraa ja jotain muuta hyvää tekevää
ja loput makuvettä ilman sokeria ja se on sopinut.

Ulkoisesti 100% aloe vera on sopinut. Smiley Sekoitan kasvo -ja vartalovoiteeseen.
Kuivaihoiset voi tehostaa myös sekoitusta tipoilla manteli -ja oliiviöljyä. Wink

Vinkkinä kertoisin sellaisen kuivahiuksisille ja hiusten kasvattajille,
että sekoittaa hoitoaineen joukkoon teelusikallisen 100% aloe veraa
tai tekee naamion pelkästä aloe verasta, johon on lisännyt muutaman tipan oliiviöljyä. Smiley

tallennettu
sirpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #56 : 09.11.2009 10:30:38 »

Hei

Itselläni Aloe -juoma on alentanut kolesteroliarvoja. Tuli ilmi ihan vahingossa kun lääkäri tutki verikokeiden arvoja ja ihaili ääneen, miten hyvät kolesteroliarvot minulla on. Ennen juoman nauttimisen aloittamista arvot olivat pikkaisen koholla. Muiltakin käyttäjiltä olen saanut samanlaista tietoa. Parempi kolesterolilääke aloe on kuin nuo statiinit mitä lääkärit määrää.

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: