Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545228 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #465 : 24.08.2006 10:45:32 »

Toden totta - ihanat ovat viljapellot juuri nyt. Niiden näkemiseen liittyy sydäntäpakahduttavan riemun tunteen lisäksi suunnaton haikeus, jotain niin syvää tunnetta, ettei sille löydy sanoja.


kullanhohtoiset tähkät kurottavat taivaita kohden
- ottakaa vastaan maaäidin lahja -
korjatkaa ne talteen talvenne ravinnoksi

jokaiseen kypsymiseen kuuluu luopuminen
jokaiseen luopumiseen kuuluu kypsyminen

miten kirpeä onkaan syksyn aamukasteen puraisu
syvältä kumpuavan kaipuun sanaton, raastava tuntu
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #466 : 24.08.2006 12:41:13 »

Kiitos runosta Elektra, vaikka sen lukeminen vaatikin vähän vaivannäköä noilla viljankeltaisilla kirjaimilla Smiley Voih, nuo kypsymisen teemat... (ja taas päästään Cerekseen). Eikö Neitsytkin ole sadonkorjuun merkki? Ilmassa on pienenpieni aavistus syksystä, pian alkaa rakkain vuodenaikani. Kun pellolla on enää sänki jonka yön pakkanen huurtaa, huikea syksyn raaka valo ja ilmassa raikkaus! Kuu Neitsyessä, Aurinkokin sinne juuri siirtynyt.

Miten suopea aika on istuttaa tämä kuunvaihe, eikö maan merkki kasvavana ole hedelmällinen? (Kuun taikaa palasi kirjastoon ja omaa ei vielä ole luntattavaksi Smiley) Taimimyymälästä kun mukaan lähtivät Aino ja Alvar uuden kodin pihamaata odottamaan, villiviinit vielä ja kenties jotain muuta pientä kevättä odottamaan... Vaikka onkin sadonkorjuun aika, voi ajatella jo kevättä  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #467 : 24.08.2006 13:18:19 »

Uusikuu Neitsyessä...

Eilen illalla katselin tätä tukevahkoa olemustani peilistä. Söin viimeiset suklaat kaapista ja tyhjensin jääkaapin, vaikka siellä paljon mitään ollutkaan kun viikon olin poissa... Viimeinen ehtoollinen tunnelmissa...

Tänään mun jääkaappini koki uuden elämän. Siellä ei oo mitään rasvasta tai sokerista. Eikä liioin muissakaan kaapeissa.

Se mun rauhallinen alotukseni oli vähän liian rauhallinen kun siinä ajassa oon ehtiny jo lihoon taas pari kiloo...

Huomasin että kevyet jugurtit on niin kevyitä, että niissä purkeissa ei tyhjänä pysy lusikka pystyssä ja kevytjäätelö sulaa nopeemmin ku tavallinen... Mutta ei se mitään.

Jotku planeetat herätti mut tänään niin että ehdin aamulla käymään tunnin lenkilläkin. Hiukan yskitti ja nenä vähän vuotaa vielä, mutta ei se mitään...

Mä oon nyt päättäny -en laihduttaa- vaan laihtua ja tiedän, että voiko parempaa aikaa tällaselle päätökselle olla ku tuo Uusikuu Neitsyessä.
AP kartalla Aurinko 1. huoneessa eli on luvallista keskittyä itseen ja omaan terveyteen (rx kartalla siis  aurinko 6. )

Tähdet on mun puolellani ja mulla on nyt erittäin hyvät vibat tästä. Ne mun kirpparilta löydetyt ihan uuden näköset upeet tummat farkut jää odottaan sitä päivää kun pystyn hengittään niissä...

Merkurius ilmeisesti siirtyy kanssa jossain vaiheessa Neitsyeen ja sain sattumoisin muistikirjan, jossa on mustikoita kannessa. Kuukausi kirjoitusta ja puhetta laihduttamisesta ja terveydestä...

Eipä voi mitään tässä asennossa on nyt tähdet ja mun terveyteni ja olotilani, että pakko tehdä muutoksia ja mä todella haluan sitä. Kun keho viestii -suorastaan huutaa "Tee jotain".

Tällaset tunnelmat täällä...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #468 : 24.08.2006 13:23:51 »

Minulla ihan sama meininki meneillään; tulen siis laihtumaan Jouluun mennessä muutaman kilon   Cool Kiss aloittaen NYT.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #469 : 24.08.2006 13:56:01 »

Hah, no ilmankos olen miettinyt tänään terveysasioita ja lisäravinteita! Neitsytkuu, toden totta  :Smiley Pyöristyvä vatsa ei kuureja (vielä) kaipaa, mutta terveellisen ruoan lisäksi ostin kalaöljykapseleita ja pohdi, aloittaako jonkin monivitamiinin popsiminen. Taitavat ne tänään ostamani pensasmustikan taimetkin liittyä terveellisyysteemaan, onhan mustikka mitä terveellisin marja Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #470 : 24.08.2006 15:58:35 »


hih, hih  Grin  minä ostin tänään pellavansiemeniä ja tyrnirouhetta. Päätin lopettaa kaiken tyhmän syönnin.....
Vatsan ongelmat tietysti mulla vauhdittaa kivasti tätä päätöstä. Mulla se on onni, et tulee kipuja ja paha olo jos syön rasvasta tai sitä ja tätä....
Laidutaan naiset yhdessä neitsyet on sitten ens keväänä kukkeimmillaan!
Mulla on ollu myös hyvin itkunen olo ja suru itsestäni oiskohan Marssin neliö Venukseen syy siihen ja tietty Jupiterin seksitiili Plutoon voi kanssa paiskata plätyt naamalle. Se on kyllä jännä juttu että tuo Pluto voi olla niin raakamainen joskus. Kaikki uusiksi, hiuksetkin päästä ja vanha kuoppaan, mullat päälle......
Kuka tulee tekemään sen mulle?HuhHuh
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #471 : 24.08.2006 19:14:28 »

jaa-a..pitäisköhän nuo pölyttyneet leseet ja alkiot kaivaa hyllyjen kätköistä esille.

 Tänään  kuu  aspect_opp aurinkooni; kalan jalka vihoitellut jostain syystä niin että välillä on pitänyt ontua. Auttaiskohan vihreä tee? Jalkapöydän verisuonet pullottavat kivikovina ja särkee, särkee...
Niin ja aina tuppaa unohtumaan että tuo vitonen (johon kuun oppositio heijastuu ) on muutakin kuin romantiikkaa. Pikkuista tirinää  tickedoff piti tänään tuonne lapsen koulun suuntaan osoittaa..

Onneksi tuo  kuu neitsyt pelittää vielä lauantaihin, niin saa noita diy-projekteja vähän pidemmälle.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #472 : 24.08.2006 21:59:26 »

Kiitos Pallaskissa  Smiley

Täysikuu angel Huojennu toki - Pluto ei ole enää planeetta, joten se ei voi vaikuttaa meihin enää Wink Mitä en kylläkään plutonisena täysi usko vielä  crazy2

Lemniskata - älä ihmeessä kajoa niihin pölyttyneisiin  Shocked Ne ovat nimittäin todennäköisesti härskiintyneet. laugh

Toivottavasti nautit magnesium-kalkki valmisteita sekä kalaöljyä, että saat jalkasi suonet kuntoon.  Kiss

Rasva on tarpeellista solujen hyvinvoinnille - härskiintyneet ja kovetetut kasvirasvat (transrasvat) ovat kuitenkin myrkkyä niille. Ne kovettavat solujen seinämiä, jolloin luonnollinen soluaineenvaihdunta menee sekaisin.

Tätähän tekee myös liiallinen omega 6 rasvahappojen nauttiminen - lisää tulehdusherkkyyttä ja kipuja. Sitä tasapainottaa omega 3, eli mm. kalaöljyt. Niiden suhde pitäisi olla 1:1 - nykyisillä ruokavalioillahan suhde on suunnilleen 1:15.

Siis härskit rasvat mäkeen, jutut saavat olla rasvaisia ja härskejäkin, jos siltä tuntuu, mutta sitten ei pidä syödä sanojaan Wink
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #473 : 24.08.2006 22:04:11 »

Kiitti Elektra
Just maanantaina hommasin sellasen kuukauden satsin tuota omegakolmosta eli pitäis kai vääntää purnukka auki..Nytkin surisee vasemmassa jalkapöydässä ja nilkassa niin vietävästi.. Tongue
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #474 : 24.08.2006 22:30:37 »


Niin me Plutosta kärsivät varmaan nyt huojennumme ainakin puolella, tuon uutisen myötä Cheesy
Kaikkea sitä voi päättää tosta noin vaan, toisaalta onhan se pikkuruinen kaukainen mollukka ja pollukka. Entäs jos Pluto olisi lähempänä aurinkoa, olisiko se sitten positiivisempi planeetta ja oikea planeetta.....huis hais.....maailmankaikkeus kulkee varmaaan silti samaa latuaan ja taivaankappaleet säilyttäkööt astrologiaan nähden arvonsa.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #475 : 25.08.2006 09:13:42 »

..............

Toivottavasti nautit magnesium-kalkki valmisteita sekä kalaöljyä, että saat jalkasi suonet kuntoon.  Kiss

Rasva on tarpeellista solujen hyvinvoinnille - härskiintyneet ja kovetetut kasvirasvat (transrasvat) ovat kuitenkin myrkkyä niille. Ne kovettavat solujen seinämiä, jolloin luonnollinen soluaineenvaihdunta menee sekaisin.

Tätähän tekee myös liiallinen omega 6 rasvahappojen nauttiminen - lisää tulehdusherkkyyttä ja kipuja. Sitä tasapainottaa omega 3, eli mm. kalaöljyt. Niiden suhde pitäisi olla 1:1 - nykyisillä ruokavalioillahan suhde on suunnilleen 1:15.

Siis härskit rasvat mäkeen, jutut saavat olla rasvaisia ja härskejäkin, jos siltä tuntuu, mutta sitten ei pidä syödä sanojaan Wink
Kiitos Omega-infosta Elektra  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #476 : 25.08.2006 10:48:25 »

Hihii, tein tosi miellyttävän havainnon kuunkiertoon liittyen, hoksasin sen kun lueskelin taas Raimo Nikulan Astrologian ihmiskuvaa! Uusikuu eli lunaatio liittyy itse kunkin kartalla seuraavan kuukauden teemoihin, ja minulle tuo uusikuu Neitsyessä osui mitä sopivimmin syntymäkartan 4. huoneeseen Smiley Huomenna muutto uuteen kotiin (ja viikon nettipimento  Shocked, miten ihmeessä selviän) ja kotiin liittyvät asiat "tapetilla" Smiley Myös ne tapetit  Grin
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #477 : 25.08.2006 11:39:15 »

neitsytkuu kasvaa,18 astetta

heti kärkeen ärisen VOIN puolesta tuohon teitin rasvakeskusteluun,
ei lisä aineita,valmistetaan mekaanisesti,sisältää erittäin tärkeitä rasvahappoja RASKKAANAOLEVILLE,IMETTÄVILLE JA TEINI-IKÄISILLE TYTÖILLE,
huutia kolesterolille,hyvät jos erinomaiset arvot meikäläisellä,
siitäkin uutisointi teki syntipukin aikoinaan,
älkää hyvät naiset unohtako rasvoja,estrogeenituotanto liittyy rasvoihin,
rintasyöpä on lisääntynyt kevyellä linjalla,
lääketeollisuuden bisnestä pahimmassa tapauksessa,
sitäpaitsi voissa on itessään a- ja d-vitamiinia,rasvaliukoiset rasvassa,
kylmäpuristettua rypsiöljyä kyytipojaksi..

muttaeihän minu siitä pitänyt puhua,
vaan saturnaliasta-kin..
kohta..
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #478 : 25.08.2006 11:58:11 »

No omasta puolestani kähisen heti takasin, että en oo imettävä, enkä tietääkseni raskaana (vaikka maha joskus siltä vähän näyttääkin... Undecided) ja tasan kolmen kuukauden päästä 24 vuotta täyttävänä voin kai jo sanoa ohittaneeni teini-iän.

Mun kehossani on rasvaa ihan tarpeeks. Että jos varannot loppuu niin sieltä sopii vaan ottaa...  tickedoff

Tympäsee nyt niin pahasti tää olotila, että rasva ja sokeri no thanks. Sanottiin sitten mitä tahansa niiden "terveellisyydestä".  knuppel2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #479 : 25.08.2006 12:23:06 »

tuosta "hoopoilevasta" plutosta,
kuinka vanha onkaan Aku Ankka?
John Aleksander sanoi Päivölässä vähän siihen tyyliin että nykyajan sarjakuvissakin on enemmän astrologiaa kuin itse astrologiassa,
siitä tuli mieleen tämän viikon Länsi-Savon sarjis Lassi ja Leevi..
-näitkö että meillä on sijainen tänään?
-voi ei!se voi merkitä vain sitä että oikea opettajamme lensi saturnukseen raportoimaan ylemmilleen!he yrittävät vaikuttaa meihin lapsiin ujuttamalla viestejä oppikirjoihin,jotta hylkäisimme vanhempamme kun saturnuslaiset hyökkäävät,maapallo vallataan avuttomana!
-minusta tuntuu ,että toinen meistä on syönyt liikaa väriliituja kuvaamataidon tunnilla..
-minä kyllä olen liian fiksu heille!en lue läksyjä!

Aleksander toivoi bringing astrology down to earth

tämän päivän otsikoista:
Karjaportti ja lauantaimakkara ovat kriisissä,
vaikka kuinka tehostetaan lihan leikkuuta,ei
"kaula katki,pää poikki"kalkkunalta taida enää paljon asiaa auttaa,
suuri ei ole kaunista,ei ainakaan kalkkunahallissa,
kanalassa kerättiin ennen pesistä munia,
kalkkunahallissa kerätään kuolleeksi tallattuja jaloksista poies..

"Liito-oravat jarruttavat viitostien suunnittelua"
meikää nauratti..

saturnaliasta,
"kylvetty" siemen maahan jyrkinä,
korjattu elokuulla,elonleikkuu,
vanha joulu "kekri" pyhäinmiestenpäivänä 1.11.(piikojen ja renkien vapaat)
"Paavalina 25.1.eläinten muona kahtia,ihmisen kolmia
-saturnus kiinteissä merkeissä,
nyt leijonassa ja neliöi aina jonnekin kiinteään,
vapusta tuli mieleen työväenluokka ja vappumarssit ja sdp ja 11 huone,
uranusta ja oman hyvän tavoittelua nykyään,
saturnusta ja yhteishyvää ennen..
muuten pluto,mitä sulla onkaan 11 huoneessa?

lilja rakas,
aattelin pallaskissaa,
onhan voikin myrkkyä liikana,
kohtuus ja tasapaino,
liikuntaa ennenkaikkea,
tottahan oman tilasi itse parhaiten tiedät ja siedät,sorgen jyrgen..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: