Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545073 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #210 : 23.06.2006 20:05:11 »

minullakin menee rapuun art ja beauty pisteet Smiley

mutta nyt on mentävä kauppaan ja sitten ehkä kävelylle...



         Rentouttavaa ja kaunista juhannusta! smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #211 : 23.06.2006 20:29:50 »

Kuin myös sinulle!  smitten

Mieleeni välähti yhtäkkiä jonkinlainen kuva Virginia Woolfista ja kirjoittamisesta... Eikö hän ollut nousu Kaksonen? Ilmestyi joskus jopa uneeni ja sanoi minulle, että minulla on tarinankertomisen lahja ja minun pitäisi hyödyntää sitä.  Huh

Selvästi Kuu Kaksosiin liittyvä kysymys... jos ajatellaan vuotta niin astrologian kannalta mikä olisi paras aika kirjoittaa? Onko se silloin kun planeettoja menee paljon 3. huoneessa? Vai kenties 12.? Vai riippuuko se siitä minkä tyylistä tekstiä kirjoittaa?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #212 : 24.06.2006 10:44:57 »

vähenevä kuu kaksosissa,huomenna uusikuu
nikulan mukaan vielä kaksosissa huomennakin mutta tää nikula on tuntuviksi vähän myöhässä,joten rapuun se kuu huomenissa johonkin aikaan siirtyy
kaksosissa'
small talkia sukujuhlissa juhannuksena,
pientä flirttiäkin,juoruja ja puhetta puheen perään

ihanasti rönsyilitte pisteestä pisteeseen...
oma katastrofini oli unta unen perään ja "katastrofaalisen"siivoton kuisti jäi siivoamatta,join väliin kahvia muka piristyäkseni mutta univelka kaatoi uudestaan sänkyyn,
olin unessa eksyksissä kaupungissa,ystäväni neuvoi tien keskustaan,se kulki
vuolaan joen vartta,jonka vierukset olivat täyteen rakennettu,
kuljin oikeaa puolta kun olin ensin saanut kaipaamani kenkäparin ystävältäni

7 kukkasen taikakimppu toi tuntemattomia miehiä uneeni? kuin myös isäni,
joka suuteli minua molemmille poskille,jota hän ei ole koskaan tehnyt oikeesti,siksi kavahdin unessa,samalla hän puhui sukulaismiehen hautajaisiin lähdöstä kotipaikan tuvassa
-hmm...ehkä olisi aika jättää liika  mars leijona vähemmälle,
pukea hellemekko päälle ja antaa  :skorpioni:jumalattarelle tilaisuus...

lilja-82
kaksosiin liittäisin nimenomaan tarinanKERTOMISEN,puheen,jutut,
välitön kommunikointi lähipiirissä 3 huoneessa,
oma kirjoittamiseni liittyy ilmeisesti  neptunus merkurius yhtymään jo syntymäkartalla,olen nuoresta asti ollut päiväkirjan kirjoittaja,
 jupiter aspect_con merkurius 11 huoneessa aktivoi TÄMÄN
aalloilla kirjoittamisen täällä
ja
sanoisin että itse itsensä pahin vihollinen liittyisi tavalla tai toisella skorpioniin,se kun ei ole immuuni omalle myrkylleen......

sign
sinun chironisi haavoittaa sinua nimenomaan 12 huoneen mielikuvilla,
12 huoneen chironin läksy on tarkoituksenmukainen luopuminen,
2 huoneesta härkään liitettynä tarkoituksenmukaisia arvoja ja varojen käyttöä,
aattele mikä mahdollisuus tuo sinun kolmiosi onkaan,
kaikki kokoNAISEN jumalattaren palaset käytössäsi,
 venus mars kuu ja jupiter vielä,
ja ulosanti näkyy kaikessa tekemisessäsi mc:llä

chironin huonesijainti kuvaa sitä elämänaluetta,joka alunperin ON LUKOSSA,
haavoittunut,tai huonosti toimiva,
mutta se kuvaa myös sitä elämänaluetta,jolla voimme ilmaista ainutlaatuisia kykyjämme ja joista voimme löytää valaistumisen
chironin ja kuun aspektit liittyvät tunneasioiden henkisiin ulottuvuuksiin,
suhde äitiin ja äidistä peräisin olevat haavat,sign on tästä puhunut
kohta itsensä valaistuneeksi asti...
 chiron mars aspektit ja pyhä soturi,tais ollakin jo juttua..
ja minäkin puhua palpatan,
ja kun katson karttaani on siellä  chiron aspect_kvi kuu,
 aspect_con jupiter,tarkka aspect_ssx saturnus,
 aspect_opp pluto uranus
 aspect_squ askendentti
ja  aspect_tri neptunus
ja  chiron 2 huoneessa 6 astetta kaloja
sukellanpa syvyyksiin...

mateve
tuli hyvä olo sinun delfiinistä,
mielikuva sinusta sopii siihen täydelleen
ja shampanjalasi,
naiseuden malja,
kuplivaa,poreilevaa,helmeilevän viileää
kippis sinulle!
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #213 : 24.06.2006 11:32:02 »


Hiljainen oli kylätie, kun aamulla lenkille läksin.  Smiley
Nikki kiitos kauniista sanoistasi, ei ollut kristallilasissa kuplivaa oli siunattua vettä, ja niin hyvää  smitten

Ulkona on  aurinko ja poutapilviä keskikesä kauneimmillaan, nautitaan....

 Wink  Mateve   smitten
tallennettu

mateve
kooky
Vieras
« Vastaus #214 : 24.06.2006 19:35:15 »

Lainaus
sign
sinun chironisi haavoittaa sinua nimenomaan 12 huoneen mielikuvilla,
12 huoneen chironin läksy on tarkoituksenmukainen luopuminen,
2 huoneesta härkään liitettynä tarkoituksenmukaisia arvoja ja varojen käyttöä,

osuitpa oikeaan. nimenomaan se tarkoituksenmukaisuus on ollut todella hukassa ja sitä kohti olen kyllä halunnut pyrkiä ja paljolti epäonnistunutkin. mutta tiedän että vielä pystyn siihen. tuo luopuminen 12 huoneessa mietityttää kun se tulee monesti esiin. luopua tehdäkseen tilaa mille...? tyhjyydelle? toisten tukemiselleko...

Lainaus
aattele mikä mahdollisuus tuo sinun kolmiosi onkaan,
kaikki kokoNAISEN jumalattaren palaset käytössäsi,
    ja jupiter vielä,
ja ulosanti näkyy kaikessa tekemisessäsi mc:llä

kiitos tästä pointista Smiley tosiaan keksin tuon kuvion vasta ja sen merkitys ei ole vielä päässäni kristallisoitunut. ehkä se nyt alkaa kasvaa sisällä, kerrankin jkin positiivinen kuvio. pitää lukea chironista lisää.

Lainaus
chironin huonesijainti kuvaa sitä elämänaluetta,joka alunperin ON LUKOSSA,
haavoittunut,tai huonosti toimiva,
no kyllä, huono oli omanarvontunto ja kiikkerä oli materiaalinen turvallisuus, johon ei uskaltanut luottaa kun kaikki aina levisi kasaan. ratkaisu: ajatella että raha ja minä ei olla samasta maailmasta. minulla ei ole oikeus oppia hallitsemaan rahankäyttöä. kiellän sen koko olemassaolon. vaikka haluaisinkin olla siinä nimenomaan tarkoituksenmukainen, aina jokin tai joku tuntuu estävän. aivan käsittämätöntä taloudenpitoa sanon mä. ja kaikenlaiset omistuskysymykset, ahdistus siitä kun tuntee ettei oikein omista omaa elämäänsä, saati sitten sisäisimpiä asioitaan 12 huone...oppinut että aina niistä vaadittaisiin tilille syvimpiä pohja mutia myöten. nahkoihin uimista. ei lupaa säilyttää itsenäistä olemassaolontunnetta ja omaa arvoa...
äh nyt tuli pohdittua tuota merkkiä eikä HUONETTA niinkään. tarvitsen nyt aivolepoa näköjään.

Lainaus
mutta se kuvaa myös sitä elämänaluetta,jolla voimme ilmaista ainutlaatuisia kykyjämme ja joista voimme löytää valaistumisen
chironin ja kuun aspektit liittyvät tunneasioiden henkisiin ulottuvuuksiin,
suhde äitiin ja äidistä peräisin olevat haavat,sign on tästä puhunut
kohta itsensä valaistuneeksi asti...


ei paljoa enää puutu angel no, on kuulla niin jykevät aspektit että kai mun oli se pakko tehdä. on se puhdistanutkin ja eheyttänytkin kun on voinut purkaa johonkin ja vielä niin että saa jotain uutta näkökulmaa :)joten kiitos.

Lainaus
mars aspektit ja pyhä soturi,tais ollakin jo juttua..

no joo, usein tuntuu kuin olisi sotimassa jonkun asian puolesta...
 
 
Lainaus
2 huoneessa 6 astetta kaloja
sukellanpa syvyyksiin...

eipä ole kaukana mun auringosta 10 astetta kaloja. ihan kiinnostaa, miten chiron toimii kalojen merkissä? 2 huone lienee tätä härkämäistä aluetta...no sanoitkin tuosta syvälle sukeltamisesta.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2006 19:39:05 kirjoittanut sign? » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #215 : 25.06.2006 13:21:01 »

          "Ei,
           minä en tarvitse puolikasta,
           anna minulle kokonainen maa ja taivas,
           meret ja joet,
           ja vuortenharjanteet,
                minun
           en suostu jakamaan
                ei
          minua et puolikkaalla helli
          elämä
          kaikki kokonaan
          minä jaksan
          en minä halua onnen puolikasta
          enkä myöskään murheen puolikasta tahdo

          haluan puolet tyynystä vain,
          jolla hellävaroen poskeasi vasten,
          koruttomana tähtenä,
          putoavana tähtenä,
          kädessäsi hohtaa sormus.."

..minun
     chironini...
sign
chironin aspekteista nousi mieleen pilvin pimein ajatuksia kuin myös oivalluksia noitten unien myötä,
toimit erinomaisena peilinä asc-desc-akselilla,,antaen "pieninä palasina"
oivalluksia,( :askendentti:2 astetta  jousimies)
mutta ehkäpä tämä chiron-keskustelu pitäisi viedä tuonne oikeeseen osoitteeseen,vaikka täälläkin sen voisi tällä hetkellä laittaa kaksoskuun
tarinankertomispiikkiin,vaikkakin juhannuskuu on ilmeisesti "kotiutunut"
jo ravun merkkiin..
chironin teemathan ovat sinänsä meillä samantapaiset,vaikkakin eri lähtökohdista,tuo kuunsolmukin saadaan siihen liitettyä..
mutta raparperikakku
kohta palaa
joten palataan..
muuten
merenneito
osuvan juhannusrunon valitsit Leinolta...
Barbara Hand Clow:Chiron,RAINBOW bridge betwween the inner and outer planets,
..ja vastaus löytyy sateenkaaren tuolta puolen
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #216 : 25.06.2006 13:39:45 »

Nyt kun kerran alettiin rönsyilemään ja oikein luvan kanssa, osallistunpa sitten minäkin. Innostuin eilen kirjaamaan ylös noita arabialaisia pisteitä. Se ei ollut mikään yllätys, että "Destiny" osui kaloihin tiukkaan yhtymään  juno vertex jupiter -hässäkkään, johon itseasiassa vielä Ceres ja Pholuskin tekevät yhtymää. "Secret enemies"-pisteen osuminen vain kuuden asteen päähän Destinystä ei kuitenkaan kuulostanut ihan yhtä kivalta. (Vähän väljemmät orbit, mutta Cerestä lukuunottamatta samat veijarit mahtuivat yhtymään) Hmmmmm...  Huh
Sex Driven osuminen tarkalleen Marsini päälle aiheutti hysteerisen naurunhihityksen, etenkin kun heti perään luin tuon menneisyydestä kaivetun naapuriketjun estottomuudesta ja seksuaalisuudesta. Kuukauriin ja nousu+venusneitsyen poskia hetken punotti, että herranjestas ja siinä ne on kaikki allekirjoituksesta kenen tahansa luettavissa... Grin
Josta taas tulikin mieleen, että tuon testisi astia oli meikäläisellä joku pitsalautasen ja tarjottimen välimuoto,  2funny, joka herätti taas muiden hilpeiden mietteiden ohella kysymyksen, että mitähän piilohomoseksuaalisuutta sitä minusta löytyykään... (Jos freudilaisittain miettii, vrt. se shamppanjalasi... Grin) Juu, nyt todellakin tuntuu pulppuilevan näitä aatoksia ihan estottomasti ja hallitsemattomasti, syytän kaksoskuuta...
Ja vielä Chironista tähän kuukeskusteluun ihan surutta, että jos sign?:in 12.huoneen Chiron haavoittaa mielikuvilla, niin uskallanko edes ajatella miten  meikäläisen 8. huoneen Chiron oinaassa (osana t-ristiä) sitten haavoittaa minua?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #217 : 25.06.2006 14:07:48 »

Nikki tuosta runosta tuli selkäpiinväristykset, oli kaunis.

olen myös kovasti saanut avautumisia kirjoitukseistasi Smiley hieno asia, tähdet toimii kauttamme...kenelle tahansa jolle viesti on tarkoitettu.


 viestintuoja voi joskus tosielämässä tulla "väärissä vaatteissa"...mutta tähtipuku on aina oikea ja tarkoituksenmukainen kolttu.

ai että muuten, olen aina resonoinut tuolle sanalle ja nyt alan soveltaa sitä kunnolla käytäntöön.

    tarkoituksenmukainen (tästä neitsytplaneetatkin tykkäävät, ne vihaavat turhaa ja ylimääräistä, myös hukkaan heittämistä, hukkaanheitettyjä mahdollisuuksia ja olemassaolevien käyttämättömyyttä...ei saa heittää hukkaan sitä minkä luoja on antanut Smiley eikä siihen mikä jo on "täydellinen" valmiiksi tarvita enää mitään muuta lisää)

tuo oli ehkä sitä kaksosta, että olen alkanut nyt tietoisesti käyttämään sanoja itsensä rakentamiseen, kun olen tajunnut millainen voima niissä piilee ja on aina ollut. Ja Nikki osaat erityisellä tavalla valita nuo sanasi, senhän muutkin ovat täällä huomanneet Smiley

siinäpä on juuri se mun vastapuoli sanojen käytössä: kaksosen rönsyilevä, assosiaatioketjuja pursuileva monisanainen ryöpytys ja jousimies skorpionin tarkoinvalittujen voimasanojen tanssi, myös assosiaatioita hyödyntävä. siinä mulle uutta oppia taas, sillä ihailen ja arvostan sellaista sanankäyttöä.

tuli tästä mieleen se Jack Kerouac joka on muuten myös kalat kuu neitsyt ja vielä nouseva neitsytkin päälle...ja hänen äärimmäisen rönsyilevä tyylinsä tuntui silloin hyvin tutulta vaikka minulla ei olekaan ajokorttia eikä huumeita, jazzia kyllä tulee levyltä tarvittaessa.

   Nikki, tuli mieleen kirja josta tuli mieleen sinä...tää on ehkä niitä ainoita kirjoja joita olen itse ostanut ja se herätti tarpeen saada se (kun niitä kirjoja tulee muita kautta enimmäkseen)

          Mawlana Rumi: Rakkaus on musta Leijona

koonnut Jaakko Hämeen-Anttila. Tämän suufimystikon sielukkaat rakkausrunot saavat aina energiat liikkeelle. en avaa kirjaa tosi usein ja säästelen sitä tarkoinvalittuihin hetkiin. ehkä olet jo lukenutkin? hyvin voimaksta.Ja nyt tajusin että "nikkimäistä" smitten


minun askendentin hallitsijasta sanoo astro com näin:

Mercury, the ruler of your life, appears in the twelfth house. This is the house which represents the darker and uncounscious nature of people as well as sorrow. The presence of the ruler here inclines you to be extremely introverted and to conduct your life along lines that are private to the utmost degree. Because of your Gemini life-traits, your versatile and clever mind becomes very interested in the occult, loving to engender and implement intellectual plans with haziness and ambiguity

senpä kunniaksi vielä toinen linkki Wink

http://www.pakanaverkko.fi/vox/postmodernia_sanamagiaa.shtml

« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 14:09:53 kirjoittanut sign? » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #218 : 25.06.2006 14:32:34 »

pluto
..siinähän tasapainoilet täyteen ahdetun tarjottimen kanssa 1 huoneessa...
eikä se pitsalautanenkaan pienimmästä päästä ole,
mielenkiintoista mars energian ilmentymää sinulla,koska useat MIEHET vastasivat tuohon astiaan nimenomaan lautasen....
onko sinulle koskaan sanottu että haluaisin syödä sinut...
minulle viimeksi männä viikolla mutta valitettavasti se tuli "väärästä"suusta...
ehkä se olet sinä se "syöjätär"...?
ja chironistasi,
heheheeeee
teemahan jatkuu..
astro logos sanoo 8 huoneen chironin opetuksesta,(pätee siis myös skorpionin merkkiin)että:
läksynäsi on oppia tarkoituksenmukaista asennetta kuolemaa ja SEKSIÄ kohtaan,
eli sinun on hyväksyttävä "kuolema" ja luotettava jo 1 huoneen planeetoillakin elämän uusiutumiseen,
ja seksinhän avulla se uusiutuu konkreettisesti,
"la petit"kerta kerran jälkeen....

sign
tuo tarkoituksenmukainen on nimenomaan tuon astro logosin chironin
KAIKKIIN sijainteihin liittyvä opetus,huoneitten/merkkien mukaan teema
ja tuo "runo"
oli caj chydeniuksen kauneimpia rakkauslauluja,
kristiina halkolaa,
intuitio pistää sitä laulamaan skootterin kypärän sisällä joka kerta ohittaessani vanhan tanssilavapaikan,
viime vuonna sillä paikalla kuoli nuori motoristi,
joskus tuli laulettua kohtalokkaasti myös samaisia lauluja.."kiirehdi rakkain,jos rakkaus kutsuu...
mutta tuosta kirjasta
tutulta kuulostaa,
laitetaan lainauslistalle hetimmiten,
ja sanojen valinta,hmm,että huomanneet,hmm,
onhan sillä väliä mikä sana,mutta silti ne ovat niin pitkälti mielikuvia,
tulevat tuolta neptunuksen merten takaa,
sekin huvitti äsken,
tuo raparperikakku,
joku siellä älähtää,että miten sekin nyt liittyy kuunkiertoon,
kuu on ilmeisesti jo ravussa,
aatelkaa 2 sekuntia laulua .."äitin ryytimaassa,raparperin alla,sammakolla koti oli kultainen..."
sitäpaitsi sammakko on intiaanien ikivanha hedelmällisyyden symboli,
ja eiköhän juhannuksen  venus kuu näytä närhenvärkit maaliskuulla...
ja minähän se taidan täsä ny rönsytä,
toinenkin kakku uunissa,
"kulhossa" vatkataan nyt "korvike"makiaa,sehän oli sitä luovuutta,niinkös..
se on oikeesti ÄIDIN perintöö,
lauantaisin tehtiin pullat ja leivät,mutta sunnuntaiaamuna oli herkun vuoro
juhlistamaan pyhäpäivää
ja linkille menen kohta,
kiitos sign

siis uusi kuu ravussa uskallan väittää,
aamupv oli jo 29 astetta kaksosia
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #219 : 25.06.2006 14:58:02 »

..ja pluto,se suljettu/lukittu huone ja chironisi...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #220 : 25.06.2006 17:37:09 »

minun oli alunperin pitänyt kommentoida sitä raparperikakkua, mutta unohdin...

 sanonpa vain, että "moni kakku päältä kaunis, ja vielä herkullisempi sisältä" 2funny

lisää syytä tutkia chironia. tarkoituksenmukaisuus on hyvä sanoma.

tuosta aikaisemmasta viestissäsi jossa viittasit minun chironin ja kuumarsjupiterin suhteesta ja äitisuhteen valaistumisesta...chiron kuumars soturi...herättivät yön aikana paljon mielikuvia, ja jopa tunteen että äitisuhteeni saaga alkaa vihdoinkin saada päätöksen Smiley tuntui että se arvoitus alkaa olla ratkaistu, eikä sitä olisi tullut ilman näöitä keskusteluja.

no, kuuhan siirtyy kohta rapuun, niin se on hyvä kruunata ja päättää äiti-pohdiskelu ja siirtyä siitä eteenpäin, yleisemmillekin tasolle naiseuden maailmassa.

Lainaus
ja eiköhän juhannuksen  kuu venus   näytä närhenvärkit maaliskuulla


 2funny olen joskus ajatellut sitä kuinka moni kalat-lapsi on se kesäfestreiden kiihkeä hedelmä jonka isä karkaa toiseen todellisuuteen...monesti tapahtunut, että ei sitä maaliskuun routaista todellisuutta tule ajatelleeksi kesän huumassa, kun neptunuksen nesteet virtaavat ja huumaavat sävelet täyttävät ilman Grin hyvä niin...saadaan lisää neptunuksen lapsia. pätee myös kyllä vesimiehiin ja oinaisiin joita kesällä siitetään...
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 18:05:06 kirjoittanut sign? » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #221 : 25.06.2006 18:00:17 »

..ja pluto,se suljettu/lukittu huone ja chironisi...

Se kyllä kieltämättä jäi vähän vaivaamaan. Minä koin itseni suljetussa huoneessa  lukittuna sisään. Vapaus riistetty ja sitä rataa. Itse asiassa kirjoitin muistilappuuni: "suljettu/lukittu huone = kamala". Kuitenkin "sattumalta" ihan pari päivää sitten kirjoitin tuolla Kuoleman ennustaminen -ketjussa omista tuntemuksistani kuolemaa kohtaan ja tulin siihen tulokseen, että ääripäät on käyty läpi ja nyt osaan suhtautua kohtalaisen terveesti sekä elämään että kuolemaan.
Enkä vieläkään ymmärrä että miten niin kuolema on lukittu huone? Lukittu ovi, sen voisi vielä ymmärtää, mutta lukittu huone kuulostaa pieneltä, tunkkaiselta ja rajalliselta. (Että ehkä tässä aiheessa minulla vielä kuitenkin pureskeltavaa riittää...)

Ja Mars-energioista... Assosioisin kyllä itseni jonkinlaiseksi soturiksi. Vielä en tosin ole varma, minkä puolesta taistelen... Wink Mies itseasiassa kutsuu minua usein "amatsoniksi", joka kylläkin johtuu myös siitä, että olen aika jumalattoman pitkä. Ja kyseessä on siis jonkinlainen hellittelynimi... Miehellä kyllä tuntuu olevan aika omituinen naismaku, sen  mielestä maailman seksikkäin nainen on Sigorney Weaver. Alien-leffoissa. Kaljuna.   idiot2 Siihen verrattuna tunnen kyllä itseni Venus-energioiden ruumiillistumaksi...
Ja se miten me yhdessä ilmennämme Mars ja Venus-energioitamme jääköön minun ja mieheni väliseksi... Siinähän sitä tulee tarkoituksenmukaista asennetta opetelluksi samalla...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #222 : 25.06.2006 19:55:40 »

pluto
sinne suljettuun huoneeseenkin vie ovi,joka on sitten lukossa,
jos et nyt ikkunan kautta ala murtautumaan,
mutta sinähän olitkin jo sisällä..
huoneen tila on oman mielikuvituksesi tuotetta,
se MIKSI? se on sinulle ahdas ja tunkkainen voipi ollakin oleellinen kysymys,
kun jokin lukitaan,tarkoituksena on estää pääsy sinne,
tai joltakin sieltä pois,
se on olemassa oleva huone tässä talossa,mutta sitä ei käytetä,
sen sisältö pidetään salaisuutena,joka tietysti skorpparia kiinnostaa..,
eikä meillä olekaan kuin mielikuvituksen avaimet tuohon huoneeseen..
se
että olit sisällä,selittyy mielestäni tuolla
 aurinko aspect_con pluto aspect_con mars ja vielä minuuden
omakohtaisessa huoneessa,
 aurinko minuuden energia
 mars elämän energia,alku
ja pluto tuomassa kuoleman läheisyyden kaikkeen elolliseen,
näet jo syntymässä vääjäämättömän kuoleman,
1 huoneen mars kaksinkertaisena ja mukana vielä vaa an venus,
elämän energiat,
marsin ja pluton yhteisvaikutuksesta todellinen raadollisuus,
venuksen estetiikka ei pysty sitä kumoamaan,
lieventämään ehkä pikkusormen ojennuksen verran,
ja
kun sisäinen turvallisuutesi on niukkuuden maksimoijassa kauriissa,
ja huoneen ovella seisoo vielä viikatemies niin
ei ihme jos
lukitut  tunkkaiset kopperot
kaipaisivat enemmän tai vähemmän läpivetoa..
ja pluto
LUOJAN KIITOS
et ala täällä,tässä ketjussa,
tuota puutetta ulisemaan
jota tuo kansa tuolla vonkuu jo kohta joka ketjussa..
venus on jäänyt niitten kuun päälle makomaan...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #223 : 25.06.2006 21:10:28 »

Oliko nyt jo Kuu Ravussa? Tuli vain mieleeni kun aamulla nukuin pommiin ja myöhästyin tunnin töistä. Mutta näin niin kivaa unta (taas) ettei haittaa yhtään vaikka unet venähti. Olin sitten pidempään töissä.

Muuten tuosta salainen vihollinen pisteestäni... Aurinkonihan on sideerisesti Skorpionissa ja näin ollen siis tuo pistekin olisi... Tosin katsotaanko sideerisessä arabialaisia pisteitä? En tiedä, mutta kyllä uskon että tuo yhtymä jotenkin liittyy Skorpioniin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #224 : 25.06.2006 21:31:20 »

lilja-82
mihinkäs väliin se käärmeenkantaja sitten sijoittuu,
jos se onkin kyy povellasi..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: