Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1528245 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 14.04.2006 21:39:00 »

...ja minä putsaan aina vessan kuun ollessa skorpionissa...
alitajuisesti ajattelematta...
skorpioni,alamaailma,viemärit...

muuten entisajan torppari sai pieneltäkin peltopläntiltään hyvän sadon kun osasi kylvää ja korjata oikeaan aikaan..olivat viisaita siihen aikaan,
ehtivät seurata siinä samalla luonnon kiertokulkua,muuttolintujen paluuta ja pesintää,peltokuovin pesä väistettiin pellolla...
ei nykyaikana,jolloin viljely on melkeinpä maaäidin väkisinmakaamista raskailla koneilla,mennään järkeä vailla vielä märille pelloille,kun ne sata hehtaaria pitäis saada kuntoon ja sata lehmää ruokkia siinä sivussa vaikka ois robotitkin apuna,
hullunhommaa sanon minä,maatalon tyttönä,
ei taatusti väistellä kuovia saati huomata joutsenlaulua,
syksyllä havahdutaan kun kesä on jo mennyt...
pysähdy ihminen ,pysähdy

nosta jalka kaasulta,perhonen ylittää tien
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #61 : 14.04.2006 22:38:38 »

Itse olen maatalon tytto Suomesta ja joskus olen harmitellut etten kuunnellut tarpeeksi isani kertomia luonnonmerkkeja, muistan kaen kukkumisesta paaskysten tuloon, han tiesi uudenkuun merkit, milloin tulee halla ja osasi peittaa mansikat, han osasi puida viljan ennen sateita, han jopa osasi elaimien liikehdinnasta arvioida tulevat ilmat.
Me nykymaailman ihmiset naemme telkasta tai internetista kaiken valmiina, mutta kaikesta puuttuu se jokin konkreettinen elama jokapaivainen uusi merkki,
esim. han tiesi kuolemansa tarkalleen kaen kukkumisesta ja sanoi eras kesa joka jai ikuisesti mieleeni, etta miulla on viela vajaa pari vuotta olla taalla ja niinhan siina kavi, vajaa pari vuotta, itse olin kuuntelemassa naita sanoja.
Asun nyt Israelissa ja taalla menee kaikki elama kuun kierron mukaan jopa vanha vuosikalenteri, joka mielestani pitaa paremmin paikkaa kun lansimainen kalenteri, jopa naisten menkat lasketaan kuunkierron mukaan ja olen ihmetellyt sen tarkkuutta.
Taalla lasketaan joka neljas vuosi ylimaarainen kuukausi jotta pysytaan luonnonrytmissa mukana, eli se todistaa etta nama vanhat ihmiset olivat paljon meita viisaampia, koska he osasivat ensimmaisina ottaa luonnon huomioon ja taivaan tahdet ja kuun ja auringon.Todellisuudessahan nainhan kaiken pitaisikin olla.
Kuinka monta meista tietaa etta linnut alkavat visertamaan 22 minuuttia ennen auringon nousua?
Kokeilkaa ja tarkistakaa Diamond
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 15.04.2006 02:04:45 »

sign
tottahan 8 luvusta kerron,koska sattumalta elän itse tuota vuotta,sen 9 vaihetta,jossa jätetään jäähyväiset entiselle ja avataan uusi ovi(kartalla  jupiter aspect_con venus ja  saturnus aspect_con kuu )

8 ,suljettu muoto,jatkumo,kuin kaksi ympyrää päällekkäin,henki hengen päällä,
( taisinpa itsekin piirtää sen lapsena juuri noin )
käännä kyljelleen ja saat äärettömyyden,ikuisuuden,avaruuden
karmaattinen luku
aivankuin poikien sähköautorata,jossa autot kiertää kehää,kehää,uudelleen ja uudelleen,kuka suistuu raiteilta ja kuka tulee ekana maaliin?

kirjoista lainattua:
elämänpolkuun liittyen
tasapaino ja harmonia
sen planeetta on saturnus (jota itse pidän henkisen kehityksen planeettana)
pimeät ja salaiset paikat,mielikuvitus ja piilotajunta (sopivat 8 huoneeseen ja plutoonkin,neptunukseenkin)
se symboloi vanhaan kuuhun liittyvää vanhuutta ja tuon elämänvaiheen viisautta ja kärsivällisyyttä
se voi edustaa myös murhetta ja pettymystä,heikkoa terveyttä ja muita vanhuuteen liittyviä vaikeuksia
28 sisältää molemmat kuun numerot,28. pv syntyneen elämä on ylä- ja alamäkeä
kuun vaiheitten mukaan,täysikuu tuo sitten  "kuuhulluuden"

ja helena luukkonen,naisen salaiset voimat
8 ja sadonkorjuu,korjaat mitä olet kylvänyt,hyvästä kylvöstä hyvä sato,huonommasta kehnompi,eli SAAT SEN MINKÄ OLET ANSAINNUTKIN
vastoinkäymisiä ja pettymyksiä TAI hedelmällistä aikaa
-karma ja organisointi,aika on karmallista
-8 on kuin kaksi neliötä,sen aikana on helppo järjestellä ja rakennella suuriakin projekteja,olet tehokas mutta käytä silti voimasi viisaasti
-jalkasi ovat maassa ja aivosi aktiiviset
-seksuaalienergia on vahva,mutta kaipaat myös henkistä yhteyttä,
luovuus vaihtoehtona
-luku 8 kohoaa ylöspäin maan ja taivaan välissä,haluamalla yhteyden molempiin suuntiin (kun juuret ovat tukevalla maaperällä on henkinen kasvu vailla illuusioita ja kaikenmaaliman ismeistä vapaata ,konkreettista realiteetteihin perustuvaa )...tyyliin kyllä siperia opettaa...

   "tulee jos on tullakseen"
 ( sekö minun uljas prissini valkealla ratsullaan =
edellisvuoden illuusio  neptunus aspect_squ venus joka nyt muotoutuu
velkaisella ladalla ajavaan eronneeseen ikäloppumieheen,joka saa sydärin kesken aktin ja minusta tulee rikas perijätär ,kun salainen pankkitili tulee yllättäen ilmi ja testamentti löytyy ladan huoltokirjan välistä...tarina sopisi kuin nakutettu karttani kuvioihin,8 huoneessa peritään,onnenpisteeni on siellä,
oikeesti olenkin jonkin sortin perijä isäni jälkeen,mutta kun  SEKÄ  saturnus ETTÄ   jupiter ovat 2 huoneessa,omat rahat,olen AIKA holtiton rahankäyttäjä,
antaa palaa vaikka tauluihin,silloin kun sitä on ja sitten syödäänkin kaurapuuroo
seuraava kuukausi,en ole rutiköyhä mutten rikaskaan,suhde rahaan on vailla intohimoja,sanoisinko suorastaan platoninen....eu seteleissä ei ole markan karismaa saati ARVOA..no mentiinpä asiasta taas saldoon asti,,

itseasiassa tuo 8 liittyy myös bisnekseen,häikäilemättömyyteen ja oman edun ajamiseenkin,juonitteluun,ahneuteen,oveluuteen,kostonhimoon,julmuuteen,
taistelutahtoon,tyrannisaurukseen,
positiivisena:organisaatiokykyinen,arvostelukykyinen,pätevä,sisukas,voimakas,
aikaansaava ja itseluottamusta omaava
   kirjaimet H ,Q JA Z ovat kasia

kun seisemän oli alkuperäisen luomisen numero,niin 8 SAATTAA OLLA UUDEN LUOMISEN NUMERO ( saturnus toisena kalana evästyksissä...)

888 jeesus kristus,"hän,joka on ylösnousemus ja elämä"
vastakohtana antikristus ja IHMINEN 666

yhdeksän suhde kahdeksaan on puolitoistaoktaavinen,se on kuulle ominainen ääni ( sitä kuuta kuuleminen......)
 
ja kello laulaa aamuyössä aistein avoimin...nyt nukkumaan..unia näkemään..
« Viimeksi muokattu: 15.04.2006 11:29:13 kirjoittanut nikki » tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #63 : 15.04.2006 10:05:31 »

Kyllä todella huomasi/huomaa miten Kuu on Skorpionissa.

Heh, kun Sign mainitsit tuon punaviinin niin jostain syystä joka paikassa mihin eilen menin oli tarjolla punaviiniä.  Wink Siinä sitten ennustelin ihmisille taroteillani viiniä juoden.

Tämän jälkeen baariin. Yleensä en olisi mennyt, mutta jokin Skorpioni uhma sai minut jopa innostumaan ajatuksesta ja huh huh kun olikin mielenkiintoinen reissu!!!

Taidankin ottaa tavaksi mennä aina Kuu Skorpionin aikaan baariin... hmm...  :Smiley Siellä ei ollut paljon porukkaa, mutta sitäkin kiinnostavampia tapauksia...

Olen selvästi ymmärtänyt Kuu Skorpionin syvimmän olemuksen, vihdoinkin. Aikaisemmin se vain sai kiukustumaan.  coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 15.04.2006 11:26:29 »

http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090.010/45/ChristinaS3.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090/44/AlexK1.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090/44/AlexK2.jpg

..ja trullit on lentäneet aikain taa,
    ja systeemi nyt teurastaa
      se maat paketoi ja ihmiset purkittaa...
...ja asfalttiläävässään entinen mies valittaa.....oo oo ooooo

lankalauantai,laskeva kuu skorpionissa
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #65 : 15.04.2006 13:33:08 »

Joo täytyy laittaa mieleen, että sinkuille on ihan hyvä aika mennä baariin kun on Kuu Skorpionissa...  :Smiley heh.   Kiss

No ei mut  jos oikeesti meinais suhdetta niin onko Vaaka Kuu aikaan baareissa enemmän oikeita potentiaalisia poikaystäviä ja kumppanin etsijöitä? Eikä näitä ah niin ihania Skorpioni Kuu Zorroja.  :Smiley  Grin

Olin ilmeisesti tarpeeks noidan näkönen eilen kun olin niin haluttua seuraa...  2funny
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #66 : 15.04.2006 18:30:40 »

Hmm, voit olla oikeassa. Kuu on sen verran oikukas, että välttämättä ei tosiaan enää seuraavana päivänä näe sitä mitä edellisenä päivänä vielä kuvitteli. Mutta hauska ajatusleikki... vaikka sen baari illan ratoksi... millaisia tyyppejä täällä tänään... Kuu Ravussa ahaa miehet etsivät selvästi äitihahmoa... Kaksoset pelkkää viatonta ja kepeää flirttiä...
 2funny


Tajusin vasta tuon yhteyden rx karttaan... Minulla myös Pluto Vaa´an viimeisillä asteilla ja en ole huomannut muuta kuin, että siitä on aina sujuva siirtymä Kuu Skorpioniin...
Muutenkin tuntuu tosiaan, että näiden veden merkkien Kuu energiat jotenkin vaistoaa helpommin, vaikka ei katsoisikaan mistään.  Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 16.04.2006 12:33:04 »

http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090/44/DaveR1.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090/44/AllieW2.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090.010/45/ReikoH1.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090.020/46/EmmaB1.jpg

1. pääsiäispäivä,laskeva kuu skorpionissa
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #68 : 16.04.2006 21:30:47 »

28 sisältää molemmat kuun numerot,28. pv syntyneen elämä on ylä- ja alamäkeä.

Hmm... Mielenkiintoista, sillä molemmat lapseni ovat syntyneet 28 pv.  :Smiley         Vanhin kesäkuussa ja nuorin elokuussa.

Kun sinä Nikki olet selvä mestari noissa numeroiden symbolisissa merkityksissä jne. niin kysyn sinulta mitä numero 24 sinun mielestäsi kuvastaa? Yleensäkin nelonen? Olen näet syntynyt 24.4.74 ja vielä neljän aikoihin iltapäivällä. Kiitos jo etukäteen, jos jaksat vastailla.  smitten
« Viimeksi muokattu: 16.04.2006 21:33:52 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 17.04.2006 12:08:31 »

http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090.020/46/AdeleE1.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090/44/AlexK4.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090.010/45/SissieL2.jpg

2. pääsiäispäivä,laskeva kuu jousimiehessä

tuo kuvakertomus on minun käsitykseni pääsiäisestä,sen symbolisesta sanomasta ja merkityksestä,
nuo valokuvat löysin sattumalta,ovat oppilasgallerian tuotoksia,
paikka international college of creative arts,australia

tämän pääsiäisen tapahtumat ajoittuivat jotenkin saumattomasti kuunkiertoon ja sen tunnelatauksiin..
paaston aikakin oli tuon 46 päivää ja yötä,
jumalallista luonnon alkuperäistä rakkautta kohti uutta alkua
peruskivi on muurattu ,
näyttämölle astuvat äitimaa ja pyhä naiseus..
kunhan ensin harjoittelevat ehkä vielä neljä vuotta tai jotain,
että päästään paastossa lukuun 50 ja khironin parantavaan vaikutukseen,
jossa  velat annetaan anteeksi
"kairos"=sopiva tilaisuus,oikea hetki,ahaa-elämys ja "ajaton aika"( australian abojen "dream time",...ja enkös ollut taas sattumalta ihan oikeessa maassa....)
itseasiassa olen ollut siellä

chironista olen joskus kirjoittanut enemmänkin,etsikää se käsiinne..
"ottakaa korviinne nämä sanat:ihmisen poika annetaan ihmisten KÄSIIN"
luukas 9:44

chiron uhrasi itsensä,jotta ihmiskunta voisi käyttää voimaa oikealla tavalla

chiron on se piste ulottuvuuksien välillä,jossa ei ole aikaa,paikkaa eikä materiaa

chiron on puoliksi ihminen puoliksi eläin,ja on peräisin sekä MAASTA että MERESTÄ
chironia voidaan pitää myös lääketieteen "isänä"
chiron on portti kaikkein vähiten ratkaistuihin ja syvimmällä piileviin pelkoihin

CHIRON ON MAHDOLLISESTI VAIN KÄYMÄSSÄ MEIDÄN AURINKOKUNNASSAMME

jokaisella spiraalin kierroksen käännöksellä chiron nostaa meidät ylemmälle tasolle

chironin paluu luo kriisin hienovaraisempien rakenteiden loppuunsaattamisessa

chiron pysytteli omassa luolassaan pelionin vuorella ja lähetti matkaan etsijät
(vrt,jeesus ja opetuslapset) jotka hän oli vihkinyt matkalleen
aurinkomerkkejä on tuo 12 kuten  opetuslapsiakin,jokainen merkki on vihitty chironin avulla omalle etsintämatkalleen varustettuna omilla erityistaidoillaan

syntymäkartan chiron kuvaa sellaisia asioita,joita hyvin voimme tehdä muille,mutta emme itsellemme
chiron kuvastaa energioita,ei tapahtumia eikä asioita
jne....lähteenä astro logosin juhlanumero 2001

.."siirtymisen planeetta"..VOISI edustaa jousimiestä,ja neitsyttäkin..
tänään on  aurinko oinas  aspect_tri  pluto jousimies sopii kuvioihin puhua chironista,ja  kuu jousimies  aspect_squ venus kalat kun
chiron voisi olla heikennyksessään kaloissa...
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #70 : 17.04.2006 12:22:46 »

http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090.020/46/AdeleE1.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090/44/AlexK4.jpg
http://www.icpp.net/iPublish/archives/1/090.010/45/SissieL2.jpg

2. pääsiäispäivä,laskeva kuu jousimiehessä

tuo kuvakertomus on minun käsitykseni pääsiäisestä,sen symbolisesta sanomasta ja merkityksestä,

Voi et uskokaan kuinka tuo symbolinen sanomasi minuun "kolahti"... Ihan tippa tuli linssiin.  Cry

Lainaus
peruskivi on muurattu ,
näyttämölle astuvat äitimaa ja pyhä naiseus..
kunhan ensin harjoittelevat ehkä vielä neljä vuotta tai jotain,
että päästään paastossa lukuun 50


Hmm...  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #71 : 17.04.2006 12:55:37 »

rakkauden enkeli
jäin miettimään tuota 28. pv syntyneitä ja että se sisältää molemmat kuun luvut
2 on kuun luku mutta 8,ehkä ne yhdessä nimenomaan,sehän on kuunkierron luku ja eläinradan jako 28 kuun huoneeseen tapahtui luultavammin aiemmin kuin aurinkojakson jako 12 kuukauteen
nimet ja symbolit ovat käytössä sanskriitin (sideman ohoiiii alapas suomentaa ne meille...) ja arabian kielessä
procton uskoo,että 12 merkin aurinkoastronomia otettiin käyttöön noin 2170 eaa. maassa,joka sijaitsee 36.pituuspiirillä (maantieteelliset nerot kertokaa..)
ja jaksolla jolloin härkä oli eläinradan ensimmäisessä konstellaatiossa
(egyptin kulttuuri? härälle uhraaminen tai härän uhraaminen jumalille)

isäni on syntynyt 28.7. hän aina vitsailikin tuosta viattomien lasten päivästä..
mutta siis tuo tunteiden ailahtelevuus oli hyvin aistittavissa,koskaan ei tiennyt millä tuulella hän sattuu sinä päivänä olemaan,oltiin vähän varpahillaan hänen suhteensa,hän kun saattoi olla rakastettava,lämmin  ja lojaali leijona TAI
tyrannimainen orjapiiskuri,jonka lisänimen me lapset hälle annettiin,
onpahan vanhuus tasoittanut tietä mutta vieläkin vallan kahvasta tiukasti kiinni pidetään eikä apua pyydetä..

tuosta luvusta neljä,lue päivän naksatra sideerisen astrologian osastolta
24. päivä syntynyt
olet kuutosen kaltainen ja sinulla on yhtäläinen kyky luoda kaunis ja harmoninen koti,laitat hyvää ruokaa,olet taiteellisesti lahjakas,yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat sinua,sinusta voisi tulla loistava lääkäri,
olet säteilevä persoona,paheina laiskuus ja kateus

nelosesta
aattelen nelosen tukevaksi koivupuiseksi tuoliksi,jolla tälläkin hetkellä istun,
se on vakaa,käytännöllinen,kestävä,tukevasti jaloillaan,pitkäikäinen ja vastaa tarkoitustaan,sitä paitsi kaunis käyttöesine
4-kohti maata,telluksen (maan ) alainen luku ( itse yhdistän sen myös saturnukseen,vrt. tuo tuoli..)
-huomio maapallon hyvinvointiin
-neliö hallitsee symbolisesti elämää:järjestys,työ,keho ja maa
-työ kutsuu tekijäänsä,järjestely-  ja organisointikyky,luotettava ja vastuullinen
  rehellinen,kärsivällinen,peräänantamaton ja luja
negatiivisena:
saita-ahdasmielinen-pikkumainen-suvaitsematon-dogmaattinen-karkea ja mielistelevä
tuhoava:
pahantahtoinen-kaunainen-moukkamainen-tahditon-väkivaltainen

itse koen nelosen yhteiskunnan tukipylvääksi,
järkähtämätön kuin peruskalliomme,jonka pysyvyyteen voi luottaa ja turvata
..paitsi että uraani halkeaa ja tuottaa lapun valkeaa...
niin kaikki muuttuu..
mutta nelonen voisi laulaa:..minä suojelen sinua kaikelta,mitä ikinä keksitkin pelätä...
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 17.04.2006 21:30:11 »

Kiitos nikki!  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #73 : 18.04.2006 14:49:19 »

laskeva kuu jousimiehessä

vähän kalsee ilima,vaikka aurinko yrittääkin paistatella
joutsenpariskunta on saapunut tuohon ikkunastamme näkyvään lahden poukamaan,ovat siinä uskollisesti joka kesä
harakat hyppivät pihalla,ne ovat kuulemma pitkänä perjantaina pirulle veroja maksamassa tai noitaämmiä kyydissä,siksi niitä ei ole näkynyt,
ilmeisesti ämmät ovat nyt turvallisesti kyöpelinvuorelle kiikutettu ja oottelevat
uutta pääsiäistä vuoden kuluttua,kehittelevät uusia reseptejä päämme menoksi joutessaan..
ja tänään...
alkaa tämän motoristin kesäsesonki,ladypösö ei eilen inahtanutkaan,
oli akkunsa tyhjä,vaan nyt on virtaa annettu ja toivotaan että se minut perille asti vie...jiiiihaaaaa!..kevättä taitaa pikkasen olla jossain tuolla liivien välissä.....
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #74 : 18.04.2006 20:17:54 »

Tulipa tuosta kuunkierrosta mieleen että henk.koht kartallahan se vaikuttanee mielialoihin.. Vaan että  kuu liikkuu sen verran nopeaan ettei niihin ainakaan etukäteen viitsi hirveämmin paneutua.

Huomasin tänään ihan selkeän kuunliikesarjan syntymäkartallani..Huoneessa kolme, aamupäivästä yhtymä Marsiin ja tunnin päästä neliö Plutoon. Mitäpä tuo olisi meinannut? Pää  mars punaisena tuli huudettua (3.huone) aika kouriintuntuvaa tekstiä muutamalle pikkuriiviölle jotka  pluto ylivoimalla  kävivät poikani kimppuun..Kai se  kuu äitimäisyys siinä sitten aktivoitui, onhan se radixina mulla Oinaksessa.
 
Vai mitäpä luulet Nikki, olisiko tämänpäiväinen elehdintä ollut selitettävissä myös tuolla kuunkierrolla kartallani?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: