Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1528140 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #30 : 09.03.2006 12:36:43 »

Rapu-Kuuko se saa nousuravun siivoamaan keittiötä, kylyhuonetta ja makuuhuonetta..? *jynss jynss*

Kiitos nikki vihervinkeistä, ajattelin laittaa ainakin auringonkukan siemeniä ja krassia nyt versomaan (tuleeko samalla testattua tuon Merkuriuksen vaikutus?), kasvihuoneeseen esikasvatettavat kylvän myöhemmin. Miten on, ei kai täysikuu osu Leijonaan, silloinhan siementen ei pitäisi itää?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 09.03.2006 12:56:55 »

kyllä,kotiaskareet täälläkin menossa,viikon tiskit tiskattu,mikseihän muuten koti-oinas niitä räjäyttele ahkerammin...

ulkona on mahtavan kaunista,tuhat timanttia hangella ,puissa
aamulla punainen pakkasaurinko ja puolikas kuu yhtä aikaa taivaalla

la-su  on  leijona kuuta ja sitten 3 pv neitsyt kuuta,
ke-15.3. täysikuu ja ilmeisesti myös kuun pimennys 24 astetta neitsyttä ,mikäli minä emeliaa ymmärsin,konjuktoiko kellä aurinkoa tai kuuta?
kai se jonkun sortin muutosta voi aiheuttaa minuudessa tai tunteissa...

täysikuulla en kylväisi mitään oli kuu missä hyvänsä enkä aloittaisi mitään uutta,
tämä kuunneljännes on muuten  muita neljänneksiä pitempi,miksihän?
muut 7 pv tämä n.10 pv
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #32 : 09.03.2006 13:12:08 »

No, täälläkin on lentänyt kaikki irtoava makuuhoneesta ulos pakkaseen aamulla ja *jynss jynss' myös sälekaihtimia ja patterinvälejä myöden....ja tietysti aivan uusi järjestys huonekalujen sijoittelussa...
Liekö kuun vai auringon vaikutusta...  Cheesy

Ja vihdoin sain kiinalaisen astrologian mukaan minulla henk. koht. laaditun 'vauraus-taulun' kehyksiin ja seinälle..  angel

Viherpiha lehteä ei passaa kovin selata...muuten on kohta siemen kaupoilla ja utopistisia pihasuunnitelmia tekemässä...  :Smiley
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #33 : 09.03.2006 13:22:10 »

Lainaus käyttäjältä: Mi-Olea
Viherpiha lehteä ei passaa kovin selata...muuten on kohta siemen kaupoilla ja utopistisia pihasuunnitelmia tekemässä...  :Smiley

Menee kyllä jo kuusta kauas, mutta menköön:
Sehän tässä onkin kamalaa, kun asuu tilapäisluonteisesti vuokralla, ei voi kissa pikku pihaa myllätä kovin uusiksi, ehkä kuitenkin kasvihuoneeseen laittaa jotain... Pelottaa jo se visio, että kun on omaa maata pienikin pläntti, ei siitä siemenluetteloiden ja taimikuvastojen selaamisesta selviä! On mielessä pihaideaa jos jonkinlaista, nyt täytyy tyytyä kokeiluihin pienimuotoisesti, mitsunaa ja muita eksoottisia salaatteja taidan kokeilla!

Paluu ruotuun: Kuunpimennys ei tällä kertaa osu minulla mihinkään, ei myöskään siipalla eikä tyttärellä.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 11.03.2006 11:14:17 »

kasvava kuu leijonassa tänään ja huomenna
uudella kuulla kylvetty ajan siemen,idea,kypsyy näinä päivinä lopulliseen muotoonsa kuin ohrapelto elokuun kuutamossa
mikä se kullakin on ,sen täysikuu ja neitsyen sadonkorjuu näyttää
toivottavasti korjaatte itselle tärkeää ja ravitsevaa satoa tuolloin

minulle ajan siemen on asioiden,ilmiöiden TIEDOSTAMINEN
varsinkin niiden,jotka ovat olleet tuolla mustan kuun,neptunuksen ja kalojen pakenevassa maailmassa,
irti illuusioista
ruusunpunaiset lasit pois silmiltä
antaa auringon valaista ja näyttää kaikki mahdolliset villakoirat ja pölyhiukkaset,jotka olemassaolollaan saavat meidät aivastelamaan ,loukkaantumaan ja toivottavasti siivoamaan ne elämästämme pois
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #35 : 11.03.2006 11:41:25 »

minulle ajan siemen on asioiden,ilmiöiden TIEDOSTAMINEN
varsinkin niiden,jotka ovat olleet tuolla mustan kuun,neptunuksen ja kalojen pakenevassa maailmassa,
irti illuusioista
ruusunpunaiset lasit pois silmiltä
antaa auringon valaista ja näyttää kaikki mahdolliset villakoirat ja pölyhiukkaset,jotka olemassaolollaan saavat meidät aivastelamaan ,loukkaantumaan ja toivottavasti siivoamaan ne elämästämme pois

...toimii...  Wink
Niin fyysisellä kuin muillakin tasoilla...  Smiley
Tässä nyt olen 'pölyn' keskellä ja kummastelen...samalla myös fyysisesti huone kerrallaan kannan kamat ulos pakkaseen...
Minä kun muutenkin olen 'kuun mukaan elävä' paljolti...aina kait ehkä  ollut...muistan joskus kun joku 'näkijä' (Purola) mittasi 'suhdettani kuuhun' ja sanoi, että yhteys ja sen mukaan eläminen toimii synkroniassa kyllä...  kuu
Ja onhan nämä 'naiselliset jututkin' aina kulkeneet kuun kanssa ja sen mukaan...ei ole kalenterista tarvinnut tsekkailla, että koskakohan....rittää kun katsoo taivaalle kuuta...  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 11.03.2006 12:33:50 »

miten nuo ankarat yöpakkaset jo mielikuvanakin kuolettavat unen aikaan vanhaa kuonaa pois..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 14.03.2006 13:26:28 »

kasvava kuu neitsyessä
hei te kaikki äiti-VELHO-neitsyet,mathildat ja tiltat luutinenne,
merisuolan kiteitä känsäisiin kouriinne ja sassiin,kristallimaljat puhtaiksi ja tekemään elämänilon taikamaljaa ennen kuin aurinko vie terävät säteensä horisontin taa,hopi hopi luutaan vauhtia ja kissalle kyytiÄ
OIKEESTI,ONHAN MEISSÄ AKAN PUOLIKKAISSA SEN VERRAN IKIAIKAISTA NOITAA JA VELHOA,kaivelkaa se esiin vaikka leikkimielellä..

huomenna sitten täydenkuun aikaan kerromme noitamaisia tarinoita täällä kaikkien iloksi,luultavasti roikumme foorumilla koko yön unen kaikotessa
täydenkuun taikaan,mollotamme maljamme ympärillä etsien kadonnutta ruusun tuoksua elämäämme..
ja taas on symbolit kohdallaan:malja:ikiaikainen naiseuden symboli
viimeinen neljännes 10 vrk. 1+0=1 uuden alku,uutta syntyy nollan tyhjyydestä
tämä pv 14, 1+4=5 ,muutos,kanssakäyminen,kokemus ja päätös
levotonta ,levotonta kuin karusellin pyörintä,punaista väriä.,ärsykkeistä..
merkuriuksen alainen luku,peräytyvän vielä kaiken lisäksi

huomenna parempana päivänä korjaamme rakkaudellista ,kaunista satoa,
15=1+5=6,erot ,syntymät ja kuolemat läsnä myöskin,joku muuttaa kotia,joku tulee ,joku lähtee
silmäsi herkistyvät kauneudelle ,koska 6 on venuksen alainen luku

sadonkorjuu neitsyessä merkuriuksen tapaan:minä analysoin,erittelen ja lajittelen,myös ne jyvät akanoista

kyökin puolelle lähtteepi tämä velho purnukkoittansa kaivvelemanhan..
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #38 : 16.03.2006 09:15:53 »

Eilinen täysikuu nousi niin suurena ja punaisena, etten muista koskaan nähneeni niin punaista kuuta... Shocked
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #39 : 16.03.2006 10:04:26 »

Hääpäivää ajatellen kuu Vaaássa lienee sitten varsin hemmottelua ja sopusointua kuvastava?  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 16.03.2006 10:33:37 »

AURINGONKUKKA
tänäänkö ? oikeestiko?
kuu vaa assa,häävaatteet ylle,vältä jahkailua ja allekirjoita avioehto...
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #41 : 16.03.2006 17:06:03 »

Ei tänään, vaan kohta 2 v. sitten... smitten
Teetätin vaan Sepolla hääpäivälle silloin taannoin pienen kommentoinnin ja kartan mukaan kuu oli silloinkin Vaa'assa.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 04.04.2006 22:23:54 »

kasvava kuu kaksosissa
aattelin jättää koko kuunkierron kirjoittelun ,en seuraamista omalta kohdaltani kylläkään,mutta tänään on pakko onnitella ukko-ylijumalaa,ukko kultaa..
sadetta ja kasvua antava ukkosjumala,jonka kunniaksi ukot ovat kautta aikojen juopotelleet milloin katolla keikkuen ,milloin kuusen juurella pontikkapannun vieressä notkuen,killistäen ohran hyvälle kasvulle,toivoen makioita maltaita vastakin..mitä enemmän kanttuvei,sen parempi sato..
4.4. on oinasta ja ennen kaikkea marsia,ukkosta,ukkosta
täällä foorumilla se näkyi kaksosten merkuriutena,sanan säilä viuhtoi kuin salamat tykkänään tuolla ikiaikaisissa egojen taisteluissa..
ja eikös oinas olekin 1 huoneen mukaankin minä itte..
pohjoismaiden jumalat ovat kaikki tyynni olleet enemmän tai vähemmän sotaisia,
tor ja odin,torin vasara on ollut ristin symbolia vastaava amuletti
odin ja valkyriat ja valhalla,näistä oli tukholmassa mahtava taidenäyttely kesällä,
maisemia ja myyttejä,seinänkokoisia teoksia joissa valkyrianaiset ratsastivat hevosilla poimien sieluja odinille..
ukko ja akka  ovat karjalaisten kunnioittavat nimitykset papalle ja mummolle,
vanhoissa asuu viisaus
revontuletkin liitetään ukkoon,ja niitä pidetään jälleensyntymistä odottavien sielujen merkkeinä
ja tuo 4.4. oli teillä yöllinen heräämisaikakin,jotkut sanovat sitä suden ajaksi,
en tiedä mitä tarkoittaen,ehkä ne lähtevät liikkeelle silloin,ainakin meidän kissat herättävät tuohon aikaan ja pyrkivät ulos,vaistomainen ikiaikainen sisäinen kello,
ja eikös se ole vuorovetten vaihtumisaika ,liittyen siten kuunkiertoon
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #43 : 05.04.2006 07:31:38 »

aattelin jättää koko kuunkierron kirjoittelun ,en seuraamista omalta kohdaltani kylläkään...

Älä ihmeessä, minä ainakin luen näitä aina mielenkiinnolla! Smiley Kun en itse yleensä muista tuota kuun merkin vaihtumista seurata, niin on jännä sillä hetkellä tai jälkeenpäin huomata, miten se on näkynyt tunnelmissa. Jos vain jaksat ja viitsit, niin varmasti moni muukin lukisi näitä "kuukatsauksia" mielellään jatkossakin..?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #44 : 05.04.2006 07:54:38 »

Nyt tajuan miksi taikuri heräsi flunssa koomasta ja tuli heti mieleen että kirjoittelenpas pari juttuu tässä jos kerran on kaksosissa tuo meidän luna.

Se antaa taas puhtia tähän ulosantiin ainakin taikurille.

Kiitos nikki tää on ainakin mun mielestä ollut todella mielenkiintoista luettavaa.
Onko sulla jokin vinkki että mistä voisin seurata kuunkiertoa??

Mulla oli joskus joku kirja joka selvensi mulle aina että missä mennään, mutta oi voi tätä taikuria hän on taas tehnyt omia taikojaan niin että kirja ei enään löydy, sanoin varmasti caramba väärässä kohdassa.

Harmi jos lopetat tätä juttua mutta ymmärrän että toisinaan se aika ei aina riitä tähän kaikkeen.

Taikuri   crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: