Sivuja: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545787 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3510 : 30.07.2008 00:10:53 »

todella tyyni ilta

Täällä on ollut kaikkea muuta kuin tyyni ilta... "Lankesin loveen" eli näin tänään jälleen ex-ulkomaalaiseni. Meidän juttu ei sitten näemmä olekaan vielä niin ohi kuin luulin...  Undecided "Fallen angel" juuh... Kai se selkeys ja kirkkaus sieltä taas vielä tulee ja saan varmuuden siitä miten toimia...  angel
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3511 : 30.07.2008 00:39:33 »

Hih hih....Sullahan alkoi tapahtuun, vaan kukapa sitä tyyntäkään kauan jaksais!  smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3512 : 30.07.2008 00:57:18 »

Hih hih....Sullahan alkoi tapahtuun, vaan kukapa sitä tyyntäkään kauan jaksais!  smitten

Niin, kyllä nuo tuulet nyt puhaltelee...  Saankohan edes nukutuksi tänä yönä... :Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3513 : 30.07.2008 14:55:26 »


 :kuu:11 rapu
pyyhin pölysiä, imuroitiin, puisteltiin petivaatteita..tiskattiin.
niin rapumaista ja illalla laitettiin yhdessä hyvää ruokaa, kanasalaattia ja paistettiin haloumi-juustoa,nam.
Jälkkäriksi ihanaa espressoa ja jätskiä. Viiniikin oli ruoalla, meinasin ihan unohtaa. Mut ei juotu unohdukseen.
Aurinko paistaa aika ajoin, ajelehtivien pilvien lomasta.

Noista viestintuojista, täällä se piti täysin paikkaansa. Tuli kaksi erittäin odotettua ja tärkeää viestiä.
Merkkaa kai se pommi Espanjassakin jotain, kenties ainakin ihmiset alkaa entistä enempi( toivottavasti ) suosimaan kotimaan matkailua. Samoin tulipalot Kreikassa.
Niin ennen oli erilaiset leikit.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3514 : 30.07.2008 15:58:23 »

TAJUTON väsymys... buck2

Mua ei yleensä väsytä ennen ilta yhtätoista lainkaan, oonkohan tulossa kipeeks kun pari työkaveria oli angiinassa justiinsa. Ei kiitos.

Lueskelin kaikennäkösiä deitti-ilmoituksia ja havaitsin että mikään niistä ei herättänyt minussa muuta kuin tympeyttä että vaikuttaapa jotenkin mitäänsanomattomilta ihmisiltä noin tekstien perusteella. Tai eihän saisi tuomita näin..

Huomenna otan  aurinko :a... Mulla alkoi nyt loma.  Cool coolsmiley
Kun olin ollut vartin kotona töiden jälkeen, soi puhelin..
osastonhoitaja *** täältä *** vanhainkodista moimoi... Pääsisitkö millään vielä huomiseks ja ylihuomiseks iltavuoroon kun meillä sairastu just yks.. vaikka oot näköjään tehnyt jo kuus päivää putkeen, mutta ajattelin kysyä.."

Arvatkaapa tuntuiko kivalta sanoa EI. No ei oikeastaan, mutta haluun ees pari vapaapäivää..
Kiva kun revitään kotoota töihin heti kun luulee et saa huilia... crazy2

Mitähän ***ttiä tarkoittaa kun koko sen ajan kun oon ollut kesätöissä, mulla on ollut  jupiter aspect_squ keskitaivas ja mulla on mennyt tosi hyvin siellä ja oon oppinut paljon ja ollut hauskaa?
idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3515 : 30.07.2008 23:15:59 »

Kaylee
 jupiter:han on sun  askendentti:n hallitsija,
ihan "joviaali" ilmiö että vaikuttaa positiivisesti sitten myös tekemisiisi eli Mc:lle ja neliöhän saa/haastaa tekemään,
ja tr  jupiter on kauriissa mihin vois yhistää vanhat immeiset??
retrolla oppien uutta vanhoilta??

 kuu 16  rapu
 aspect_opp jupiter :kauris:rx,
ja akka 45 vee itkee tihrustaa katsoessaan Pieni talo preerialla-uusintaa,
onkohan minussa jotakin pahastikin vialla?
kuu tekee sekstiiliä  mars neitsyt.lle,jota meinasin pohtia,
mut ehkä toisella kertaa,
nuoriso kattoo taustalla leffaa ja amerikan kirosanat kaikuu korvissa,
ei osaa keskittyä

"eikä tartte mököttää" sano poika 4 vee mulle tänään kun mentiin kumpikin hiljasiks kun minä karjasin rajani omalla hiekkakasallani...
on se,
opettavaista
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3516 : 31.07.2008 11:25:25 »

Muistakaa se asia kuusta, että joka uuden kuun aikaan voi putsata pois vanhat tunteet. Tällaista kuu lupaa, ja toiveiden täyttymisiä.

Heh Kaylee, jos olisin lukenut ravun ilmoituksen ja siinä olisi ollut, olen nuori ulkomaalainen, hörhöilen ja kävelen keskellä yötä lumisia katuja, enkä tiedä mitä haluan elämältä, juon liikaa koska se ei tunnu missään ja muuten olen ihan futishullu, tiedän kaikki divisioonat.. ja pelaan joka vko ja on mulla töitäkin, mutta olen kyllä rapu ja kuukalat

veikkaan etten olisi vastannut.  2funny

Se on aina se kun näkee toisen ja kokee ne energiat. Siihenkin koukkuuntuu liikaa jos arki ja tavallinen ei käy, siis esim työ ja raha ei riitä tms..   Grin


 Grin smiley6600 laugh
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 11:47:41 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3517 : 01.08.2008 12:35:47 »

Taivaalla auringonpimennys, juuri nyt sekä  aurinko että  kuu molemmat 9 astetta Leijonaa. Tuossa uutisissa varotettiin katsomasta paljaalla silmällä, joten me katsellaan täällä töissä filmien läpi, niitähän meillä riittää!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3518 : 01.08.2008 13:04:32 »

Ompas hienon näköistä!! Täällä pohjoisessa puolipilvistä, mutta näkyi kuitenkin aina ajoittain selvästi...ihan kuin kaksi palloa olisi vaeltanut päälekkäin, alla kirkas vaalea ja päällä tumma...kuin kuunsirppi näkyvissä nyt!
...ja katoin paljain silmin...nyt ei tahdo nähä näppäimistöä, kun silmät niin vuotaa... Cry
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3519 : 01.08.2008 13:42:40 »

Ompas hienon näköistä!! Täällä pohjoisessa puolipilvistä, mutta näkyi kuitenkin aina ajoittain selvästi...ihan kuin kaksi palloa olisi vaeltanut päälekkäin, alla kirkas vaalea ja päällä tumma...kuin kuunsirppi näkyvissä nyt!
...ja katoin paljain silmin...nyt ei tahdo nähä näppäimistöä, kun silmät niin vuotaa... Cry

Eläs nyt anoppi hyvä silmiäs pilaa kun kerran sain näin komian miniänkin!  Grin

Mutta laitampa tähän juuri otetun kuvan auringonpimennyksestä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3520 : 01.08.2008 13:47:15 »

Vautsi, mikä kuva...ite just harmittelin, kun ei ole kameraa kuin kännykässä, eikä oo kyllä maailman paras...
Mutta onneksi miniä se osaa  Wink...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3521 : 01.08.2008 13:49:44 »

Tulipa muuten aurinkoista ja valoisaa nyt kun aurinko pääsee paistamaan kunnolla...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3522 : 01.08.2008 13:57:31 »

Vautsi, mikä kuva...ite just harmittelin, kun ei ole kameraa kuin kännykässä, eikä oo kyllä maailman paras...
Mutta onneksi miniä se osaa  Wink...

Heh, vaikka kuinka haluaisin mielistellä tulevaa anoppia niin täytyy myöntää että itse en tuota kuvaa napannut vaan löysin sen juuri netistä; sen oli ottanut helsinkiläinen Veera Orava.

Mutta kaunis ilmiö kyllä. Osui vain muutaman asteen päähän IC:ltäni muuten. Täytynee hankkia jotain kaunista kotiin sen kunniaksi. Meille tuleekin huomenna vieraita...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3523 : 01.08.2008 14:07:19 »

Ja mulla se osui Kuuni sekstiiliin, 7. huone......ilmankos tämä päivä on ollut ihan....Ah...ja Ih....

...ja ps....mie inhoan mielistelyä.... Wink 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3524 : 01.08.2008 22:54:21 »


 :kuu:15 leijona
onko tukka hyvin, näkyyks kello?
Kaunis iltakin oli, mutta tosi nopeasti viileni. Porvoossa satanu rakeita ukkoskuuron aikana niin, et auraa oli tarvittu, huh.
Täällä ei kolissu eikä satanukkaan.
Tein kanttarellisoossia ja maistu niin tajuttoman hyvältä, että ylensyönnit...
Miten kaunis sieni tuo keltavahvero onkaan. Herukat alkaa olla kypsiä ja karviaiset tummuu kovaa vauhtia.
Kurpitsantaimet ei kerkee kyllä halloveeniin mennessä ja olisko ollu ravinteiden puutosta, olipas hyvinnii.
Syysleimut kukkii ja kultapiisku alkaa kanssa kukkimaan, tuossa talon seinustalla. Vadelmia on paljon ja kirsikat teki hyvän sadon.
Mansikoitakin myynnissä vielä hyvän makusiakin.
Se on jälleen viikonloppu, aika menee siivillä. Viikko lapsilla lomaa, nyt uimavedet vasta lämpimiä. Ei entisistä kesistä kun muistoja......
Loma ei itsellä onneksi vielä lopu. Kiitos siitä eläkkeen jämät kuun loppuun.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: