Sivuja: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545602 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3465 : 14.07.2008 14:39:34 »

mulla kävi joskus nuorena napakorun kanssa niin, että se tulehtui ja sain infektoituneen ihottuman koko kehoon...se oli ihan hirveetä...no meni ohi lopulta onneksi...

Autsch, älä pelottele...!  Sad Meillä kun olis loppuviikosta lähtö rantalomalle Kreikkaan, ja tommoinen tulehdus pilaisi kyllä loman.  Mutta ei se ainakaan nyt tunnu olevan yhtään tulehtunut.  Jokohan korun uskaltaisi siellä vaihtaa hienompaan?

Nikkiä tässä kaipaillaan, mutta varmasti hän pian palailee maisemiin.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3466 : 14.07.2008 20:52:43 »

^Kaurisenergiaa, muistathan että Kreikassa ei sitten uimista sallita uuden napakorun kanssa! Muuten tulehdusriski on todella suuri. Tämän takia kesällä ei suositella lävistyksiä otettavaksi, koska uiminen/saunominen on kielletty ainakin pariksi kuukaudeksi (olisiko ollut jopa 6kk??)...Napakoruhan parantuu n. puolessa vuodessa/vuodessa vasta kunnolla, eli ei missään nimessä koruja vaihtamaan ainakaan vielä ja ainakaan mitään mitä ei ole 100% desinfioitu!

Ihanaa matkaa kuitenkin sinulle!  Kiss
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 20:54:15 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3467 : 15.07.2008 09:46:54 »

^Kaurisenergiaa, muistathan että Kreikassa ei sitten uimista sallita uuden napakorun kanssa! Muuten tulehdusriski on todella suuri. Tämän takia kesällä ei suositella lävistyksiä otettavaksi, koska uiminen/saunominen on kielletty ainakin pariksi kuukaudeksi (olisiko ollut jopa 6kk??)...Napakoruhan parantuu n. puolessa vuodessa/vuodessa vasta kunnolla, eli ei missään nimessä koruja vaihtamaan ainakaan vielä ja ainakaan mitään mitä ei ole 100% desinfioitu!

Ihanaa matkaa kuitenkin sinulle!  Kiss

EEEIIII...  Sad  Voihan jumpe, vaikeaa olisi olla uimatta Kreikassa. No omaa tyhmyyttä jos tulehtuu... Mutta eiköhän kaikki mene hyvin, kun maltan olla vaihtamatta korua.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3468 : 15.07.2008 11:29:33 »

Minäkin aloitin lomani (sen varsinaisen; minulla oli aikaisemmin yksi viikko mutta sen jälkeen olinkin taas töissä ja nyt alkoi se OIKEA loma) ja sen kunniaksi marssittiin House of Pain:iin missä minulle napsautettiin napakoru! JEE, HIENO!  Cool

Ei sattunut lävistys, enhän minä mikään kipuherkkä olekaan. Mutta nyt siinä on pieni verenpurkauma


...
Autsch, älä pelottele...!  Sad Meillä kun olis loppuviikosta lähtö rantalomalle Kreikkaan, ja tommoinen tulehdus pilaisi kyllä loman.  Mutta ei se ainakaan nyt tunnu olevan yhtään tulehtunut.  Jokohan korun uskaltaisi siellä vaihtaa hienompaan?

Hei "Kaurisenergiaa"

Onpa lävistäjä ollut edesvastuuston,
jos ei ole näitä asioita sinulle kertonut ennen lävistystä
ja selittänyt kuinka kauan pitää olla hikoilematta ja uimatta ymv.

Toivon sinulle oikein hyvää lomaa
- merivedessä uiminen ei ole näköjään kiellettyä
- merisuola on bakteereja tappavaa ainetta
- alkoholipitoinen puhdistusaine
saattaa aiheuttaa maksaläiskiä ihollesi,
joten apteekin merisuolaliuos on paras desinfiontiaine


"Vaikuttaako hikoilu lävistyksen paranemiseen?

Kyllä, hikoilu hidastaa lävistyksen paranemista ...

Voinko käydä uimassa?

Ensimmäisen kuukauden aikana lävistyksen ottamisesta
on vältettävä uimista järvi- ja kloorivedessä.
Älä myöskään käy yleisessä saunassa
koska voit saada sieltä tulehdusta aiheuttavia bakteereja.

Kuinka pian voin vaihtaa lävistykseen toisen korun?

Asennuskorua ei saa poistaa
ennen kuin lävistys on kokonaan parantunut
.
Jos koru poistetaan liian aikaisin,
saattaa reikä umpeutua muutamissa minuuteissa.
Toisaalta jos otat korun pois kesken paranemisajan,
saatat vahingoittaa ihon pehmeää kudosta
ja aiheuttaa ihoosi pysyvän arven"

http://www.lachica.fi/cms/FC?cmsPage=true&link=319


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3469 : 15.07.2008 12:19:24 »

^Kaurisenergiaa, muistathan että Kreikassa ei sitten uimista sallita uuden napakorun kanssa! Muuten tulehdusriski on todella suuri. Tämän takia kesällä ei suositella lävistyksiä otettavaksi, koska uiminen/saunominen on kielletty ainakin pariksi kuukaudeksi (olisiko ollut jopa 6kk??)...Napakoruhan parantuu n. puolessa vuodessa/vuodessa vasta kunnolla, eli ei missään nimessä koruja vaihtamaan ainakaan vielä ja ainakaan mitään mitä ei ole 100% desinfioitu!

Ihanaa matkaa kuitenkin sinulle!  Kiss

Otin viime kesänä napakorun, hellettä oli hurjasti,
mittari noin +40 asteen molemmin puolin tuolloin monta viikkoa.
Uiminen ja kylpeminen altaassa ja sisävesissä oli kielletty,
kuten myös saunominen ja solarium (tosin kuka saunoo tai otta solariumia noissa helteissä?!)
seuraavat 6 viikkoa lävistämisestä.

Merivedessä, toisin sanoen suolavedessä uimista itse asiassa suositeltiin.
Meri~suolavesihän desinfioi luonnollisella tavalla.
Olin myöskin juuri lähdössä lomalle. Smiley

Jos ei lasketa heti lävistämisen jälkeen pientä normaalia haavamaista ihon punoitusta
ja vuotoa muutamana päivänä, niin mitään muita ongelmia minulla ei ollut ja uin meressä
jo kolmantena päivänä lävistyksestä. Smiley

Ostin apteekista suihkutettavaa desinfiointi-ainetta ja suihkuttelin sitä
parin ensimmäisen viikon aikana useasti päivässä, vähintään 5-6 kertaa ja aina, kun muistin,
ja aamulla ja illalla putsasin sen oikein kunnolla desinfiointi aineella, lurautin 100% tea tree-öljyä
reikään ja pyörittelin sen jälkeen desinfiointi geeliä,
siis sitä ruskeaa mönjää, jota kirurgit käyttävät leikkauksissa haavan ympärillä.

Sitä saa apteekista myöskin. Smiley

Siinä kaikki, eikä minulla ollut mitään ongelmia kovista helteistä huolimatta. Smiley
Vaihdoin hoitokorunkin kahden viikon jälkeen, mutta suositushan oli pitää sitä se 6 viikkoa. police

Sen 2:n ensimmäisen viikon jälkeen putsasin sitä vain aamuin ja illoin, sittemmin vain illoin,
kunnes iho oli kokonaan parantunut lävistyksestä. Smiley

Hauskaa ja huoletonta lomaa KE! smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3470 : 15.07.2008 16:00:39 »

Kiitokset huolehtimisesta ja vinkeistä Elämänilo ja Sasha!  smitten

Kyllä minulla on semmoinen tunne että loma onnistuu ilman turhia kommelluksia. Kreikka on varsin turvallinen maa, mitä nyt eilen oli Rodoksella maanjäristys... Mutta nyt emme menekään sinne vaan Haniaan.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3471 : 15.07.2008 18:21:30 »

Kaurisenergiaa, hyvää reissua! Juuri katselin itse äkkilähtöjä Phytagorioon ja Agia Mariaan - ne siinä lähellä ja niin ihanat rannat, ihmiset, ruoka, sää ja kaikki  smitten
Näin  kuu:n kierron kantilta tuo nikki vois astuu näkösälle....
Mahdoton uudelleen organisointi on edelleen tämän ravun päätyönä. Ei helppo nakki  uranus:sen ja  saturnus:sen kanssa....voi pientä immeistä ja sitten onneksi on tuo  neptunus joka kulettaa minua unelmiin ja haaveisiin....ei muuten jaksais.
Lomareissu mökille huonossa säässä oli kuitenkin tapahtumarikas. Sillä aikaa kummityttöni joutui tippaan, sukulaiseni hengityskoneeseen ja parhaan ystäväni isä muutti taivaan kotiin......niin nenäliinoja ja keskusteluja moneen suuntaan.
Kummallinen kesä!
 kuu 23  jousimies
« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 18:23:34 kirjoittanut täysikuu » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3472 : 15.07.2008 23:45:52 »

ensinnäe täysikuu, smitten onnittelut näin jälkikäteen,
kuin myös Inkalle  smitten onnittelut siellä jossain kuulolla,
ja
tuo kuu onneksi kiertää tuolla taivahalla vaikkei nikki pistäs tikkua ristiin täällä,
nikki on ollut lietsussa,niin kuin täälläpäin pruukataan sanoa,
kävin taas vaaramaisemissa mukamas pesemässä ikkunoita ja valvomassa aamunkoittoon ystävän luona,ah näitä kesäöitä,"sudenhetkenä" auringon noustessa voi seurata vaikka pupulussikan touhuja pihamaalla tai perustaa miesten ruohonleikkuvimman iskiessä "pelastakaa valkoapilat" ry:n ja kerätä kukkaseppeleeseen tarpeet ennen "kaulan katkuuta" ja ennenkaikkee nauraa tätä kaikkee syrämen pohjasta samanlaisen huumorintajun omaavan kanssa,
tai herätä siihen kun kolme koiranpentua nuolee kilpaa sun varpaita
tai että kissa hyppää yllättäen sun niskaas kesken ikkunanpesun (pesinhän minä oikeesti niitä ikkunoitaki..)
että transiittina ollut  saturnus aspect_con uranus neitsyt 8 huone:aspect_opp: chiron kalat,
ja männä viikolla siinä oli vielä tuo  mars tuon saturnuksen kera,joka toi kyllä myös  todella merkillisen unenkin,heräsin siihen keskellä yötä (uskon että ihminen herää just sen takia keskellä yötä kesken unien,jotta muistaisi tuon unensa) ja ajattelin etten minä VOI nähdä tämmöstä unta,tää nyt ei ainakaan ole totta,herajee,
uni liittyi The Great Mother-käsitteeseen,
ja sitten siinä vielä sanottiin selvästi että enneunissa (unissa) näemme hetket ennen syntymäämme ja hetket ennen ylösnousemustamme,
että nikki on ollut sekä lietsussa että poissa tolaltaan,
ja että haluaisin olla vahvasti läsnä siinä mitä teen (ehkä siks mulla ei oo kännykkääkään,mitä kaikki ystävät kyllä kiroo..) ja siks en ou tännekään muuta kuin kuikuillut kun ei ole ollut läsnäolemaan,
joo seliseli,syylliset selittelee,
mut oikeesti ehkä ne selitykset auttavat ymmärtämään syyn ja seurauksen lakia,
muutenkin elämässä,
aina ei tarvitse hyväksyä mutta ymmärrys olisi suotavaa,noin laajemmin aateltuna

 :kuu:26  :jousimies:varmaankin jo,
tehnyt tänään sekstiiliä  neptunus vesimies,
ja kun  aurinko rapu on  aspect_tri uranus kalat niin ehkä tänään on täytetty toiveita,ainakin omalla  jupiter aspect_sex venus ja  venus aspect_con kuu transiiteilla on täytetty yksi oma toive,eli hankittu kotiin ( kuu)liittyen koivupuinen ruokapöytä,kestävä,kova,kokopuinen,kaunis (tr  venus aspect_opp saturnus),
mäntypuisesta koivuun,
seuraavaksi haaveena sellanen ranskalaisten elokuvien tamminen suuri ruokapöytä,käsittelemätön puupinta,jossa leikataan lihaa,palotellaan kasviksia ja leivotaan leipää ja kun pinta kuluu niin höylätään uutta pintaa,
ja päällä roikkumassa sellanen 8 kynttilän raskas takorautanen kynttelikkö,
jonka alla nautitaan sitten niitä viiniillallisia,
mut ei missään Ranskassa vaan ihan isossa maalaistuvassa täällä Suomessa,
tai miksei siellä jossakin maalimallakin,Ranskan maaseudulla,
joo kuu on vielä jouskarissa,kyllä se kohta kotiutuu saturnus-kauris-Suomeen..

oikeesti tr  saturnus uranus 8 huoneessa etkä tiedä mitä huominen tuo tullessaan
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3473 : 16.07.2008 11:02:06 »

nuo  saturnus uranus kummiaiset vetää köyttä molempiin suuntiin...vai minäkö se olen?
Niin syksyinen aamu ja tuulee koleasti vaikka lämpömittari näyttää mitä tickedoff
Kepit on nyt nurkkaan heitetty, oisko voinu jouskarilla olla siihen oma tarinansa?
Hyvästi katkokävely, ainakin mahdollisimman pitkäksi aikaa!
Tuen puute voi kyllä sitten seuraavaksi iskeä, ja olishan se kivaa jos joku olis tukemassa.....keppi on keppi,
mut mies olis mies, voi minun haaveitani.
Nää sairaskertomukset ei loppuneet edellisiin, ystävällä iso patti(pehmee)kainalon takana......voihan takana!
Kait se niin vaan on että kun itte paranee, niin on voimia hoidella toisten sieluja.....ja niinhän se pitääkin olla. Hoitelisin mieluusti muutakin, jos osaisin. Ajatus sairaanhoitopuolelle kouluttautumisesta kaadettiin nuorena hakiessani peruskoulun jälkeen suoraan sairaanhoitopuolelle. Mahottoman tylyt testit oli ja jäi karvas maku niistä....mut nyt jo haaveilee uudelleen....mutta kyllä sosiaalisuus ja sosiaaliset opinnot olis mulle oikeemmat,AUTTAA VOI SILLÄKIN TAHOLLA.
Kaikki kallistuu; maito, liha, leipä, voi ja kohta ollaan tosi pulassa. Bensa, öljy, ja muutkin lämmitys- sekä kulkutarpeisiin olevat nesteet huippuhinnoissa......köyhät kyykkyyn ja korot kattoon. Pankkilainan korko nousi jälleen ja talous sentin venytyksellä.
Laasereilla vaan silmiin ja puukolla keuhkoon, niinkö? Niin nuo maailmalla.....
Maanjäristys, aurinko kateissa, jatkuva vesisade........mitä mitä mitä vielä
Pitäkää kiinni rakkaistanne, ettei ne katoa tai pakkaa pakaasejaan......niinkun on vissiin muotii....
Remontoikaa, uudisrakentakaa, unelmoikaa, tahtokaa parempaa
nikille kiitos smitten
se nikin uni oli aika massiivinen tönäsy......höm,höm
täällä teininuori heräsi ja tuli massiivisella töminällä alas......ihan jaloillaan, voi sitä  skorpioni eka kysymys; pitääkö mun tänään mennä töihin?
Mitäs luulisitte?
Hei mut mullahan on  jupiter aspect_sex neptunus voi tytöt ja pojat, mitähän kaupan kassajonossa voikaan tapahtua coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 11:07:36 kirjoittanut täysikuu » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3474 : 16.07.2008 21:57:43 »

 kuukauris
 aspect_opp merkurius rapu
että ei nyt oikein verbaalinen ulosanti ole parhaimmillaan,
kuukauris pihistelee,
onkohan luonnossakin kasvu vähän jumissa kun on sateista ja kylmää?
ei yhteytetä,there is no sugar?
maakolmio  kuu kauris, vesta harka ja  saturnus neitsyt,
ettäkö ei uuni vejä?
etsin tänään koti  kuu maan  kauris passiani jotta voisin ylittää  saturnus rajan ilman tullivirkailijan niuhottamista neitsyt ja pääni melkein ylikuumeni asialle vihkiytymisestä  vesta kunnes muistin vanhan käsveskan  harka eteisen yläkaapissa (oisko se tuo uus tulokas makemake 23  neitsyt,ällö nimi)
ja siellähän se,mmmmm marabou lahjalaukussa,tyttären vinkistä vaari (tätä se mun uneni tiesi,kun ei tytär antanu tuota risteilytuliaissuklaata mummolleen,tack ska ni ha siellä yläkerrassa!)

muuten Eros,tuo Afroditen poika,joka paremmin herjana amorin nuolina tunnetaan on tuolla  venus leijona:n kupeessa kiinni,
et varokaa puutiaisia kun lepikossa kirmaatte

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3475 : 17.07.2008 12:29:24 »

 jupiter kuu sanoo allakka astronomisesti,
kauriissa tuo vois olla konkreettisimmin terassin/pation rakentamista,
kodin laajennus,
reviirin laajennus,
sielunelämän laajennus,
ja mummon mansikkamaito

tuo sukupolvi-transiitti  saturnus aspect_con uranus neitsyt aspect_opp chiron kalat koettelee tuntuviksi täällä muitakin,
jos  saturnus on psyyken luuranko,sen rajat,
ja uranus taas rikkoo niitä rajoja vallankumouksellaan,
 chiron kalat haavoittuu ja pakenee etsimään korkeampaa ykseyttä,
on kuin kala sumpussa,porkitaan nuottaan,
niin ainakin itsellä tuo sisältäpäin tapahtuva vallankumous psyykessä on tehnyt sellaisen tyhjiön,ikäänkuin energiat olisivat irrallaan ja hajallaan,
ja kun tuosta  uranus aspect_opp chiron sanotaan että se on totuuteen pyrkivä,
ja saturnus vois olla omatuntokin (vieraat kielet eivät muuten tunne sanaa omatunto,
se on lähinnä itsetunto heillä,näin luin jostain,että Suomi on saturnus-maa)
niin tuota energiaa on mahdotonta kohdistaa mihinkään itselle vähänkään vieraaseen tekemiseen,
ja sitten on tälläsessä "ilmassa roikkuvassa" olotilassa,
 jupiter kuu kauris vois mennä kitkemään ruusupensasta tuonne ulos kaikkien yhteiseksi iloksi,no hiekka"vuori" tuonne pihalle tuotiin kyllä lasten iloksi,
mutta siis itse ei tiedä mihin tarttuis vaiko ei mihinkään,
itellä tuo  uranus on 8 huoneessa vielä,
eli se psyyken ravistelu tuntuu kyllä menevän luihin ja ytimiin,
luultavasti ne krampit liittyivät tähän myös,
onneksi ei käynyt kuin laulajalle

tuli tuosta Eroksesta vielä mieleen,
se kun on vielä neliössä Pandoraan skorpionissa,
että nykyinen "koirien ulkoiluttaminen" voi jättää todella ikäviä läjiä luontoon,
tai psyykkeeseen,Psyche 12  skorpioni
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3476 : 17.07.2008 17:33:15 »

Siis voihan kanankakka! Minulla on kuukautiset 3 päivää myöhässä! Olin kyllä odotellut että ne alkavat juuri nyt täydenkuun aikaan mutta ei. Täysikuu on aivan pian tarkka, joten rupeaakohan silloin vuotamaan?  :Smiley

Parempi olisi, jotta pääsen oikeasti lomailemaan Kreikassa ensi viikolla.  Tongue
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3477 : 17.07.2008 21:23:11 »

....
että nikki on ollut sekä lietsussa että poissa tolaltaan,
ja että haluaisin olla vahvasti läsnä siinä mitä teen (ehkä siks mulla ei oo kännykkääkään,mitä kaikki ystävät kyllä kiroo..) ja siks en ou tännekään muuta kuin kuikuillut kun ei ole ollut läsnäolemaan,
joo seliseli,syylliset selittelee,
mut oikeesti ehkä ne selitykset auttavat ymmärtämään syyn ja seurauksen lakia,
muutenkin elämässä,
aina ei tarvitse hyväksyä mutta ymmärrys olisi suotavaa,noin laajemmin aateltuna
...

Hei "nikki"

Kiva kuulla, että olet hengissä.

Oletko sinä rakastunut tai jotain ... .



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3478 : 19.07.2008 00:18:47 »

..tai jotain..joo
 kuuvesimies
tänään oli täysikuukin,mutta kun täälläpäin on ollut niin pilvistä,niin ei tuo peijooni ole näkynyt,sensijaan mahtavia sateenkaaria on saanut ihailla,
jasmike kukkii ja se ihana vaaleenpunanen hempukka-vanha-kartano-ruusu,
oli ihan pakko taittaa oksia maljakkoon,
ja matkan varrella tuoksuu mesiangervot,
onko se tuo tuoksujen runsaus  venus leijona:aa,ylellisiä tuoksuja?

huomenissa pitäs astua laivaan,
etsiä Tallinnasta Loitsukeller ja ihmetellä sen antia,
onko joku käynyt?
kummallista matkustaa vesimieskuulla kun oikein aattelee,
no ap-kartalla on  kuu vesimies 3 huoneen lyhyitä matkoja tekemässä,
ja velipojan matkaan,sisarukset,ja hän on  aurinko vesimies,niinpä,
mutta että kun tuo tr  mars hiertää jo pluton kyljessä,
osuu vielä tarkalleen ap-kartan mc:lle,
että alanko mä hyppimään pöyvillä vai kömmin pöyvän alle siellä laineilla liplatellen,
että aikamoinen papatti eväänä,
tr  saturnus aspect_con ceres neitsyt 8 huoneessa pistää rajat buffet-pöydässä luulen ma,
ja tr  jupiter aspect_sex venus tuhlaa vimosetkin kolikot?
muuten,milloin hevoskastanja kukkii?
siellä on kuulemma komioita nuita puita

miten tämä kesä alkaa vaihtua jo syksyyn ilman helteitä?
haavassa on jo punertavia lehtiä,
ja karhuko peijooni on syönyt mun kanttarellit?
oli siihen malliin kopastu koivun juuret näkyviin tuolla kanttarellimetikössä,
että mesikämmenpä se,mikäs muu?


tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #3479 : 19.07.2008 11:01:55 »

Juu, Loitsukeller on tuttu paikka, sieltä on roudattu tuulikelloja ja kiviä sun muuta. Oikein mukava paikka, kuuluu Tallinnan reissujen vakiopaikkoihin. Se on ihan vanhan kaupungin ytimessä, Müürivahe 17, löydät varmasti. Trevlig resa!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Sivuja: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: