Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545610 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2970 : 20.02.2008 14:29:29 »

Löysin googlettamalla lisätietoa säteistä myös Wikipediasta: http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_Rays

"The Seven Rays is a metaphysical concept that has appeared in several religions and esoteric philosophies since at least the sixth century BCE, in both Western culture and in India. In the west, it can be seen in early western mystery traditions such as Gnosticism and the Roman Mithraic Mysteries; and in texts and iconic art of the Catholic Church as early as the Byzantine era. In India, the concept has been part of Hindu religious philosophy and scripture since at least the Vishnu Purana, dating from the post-Vedic era."

Kaikki liittyy kaikkeen...ei liene sattumaa, että säteiden käsite on tullut esiin useissakin eri uskonnoissa ja filosofioissa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2971 : 20.02.2008 15:00:59 »

...
olin eilen kuuntelemassa luentoa noista 7 säteestä,...


Hei "nikki"


Onko tämä linkki sinulle tuttu.


http://www.via.fi/7sadetta.htm


smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2972 : 21.02.2008 16:45:35 »

 kuu :saturnus:rx
yksinäisyys,erakko,rauha(n etsintä),yksinkertaisuus,
perusruoka,vuorisuola,hivenainepuutos,
toimeentulo/asumistuki (miksei tullut päätöstä,rx?)
hammassärky,polvikipu (viime yönä juili oikein kunnolla,kun eilen voimistelin,lenkkeilin ja vielä hiihdin;ihanaa hiihtää,
aattelin selkälokkia mielessäni kaveriksi Wink
aattelin myös että vaikka polvi jäis jäykäksi niin pystyn silti hiihtämään,ihanaa!)
meditaatio,mietiskely,kirjastosta kirja:Usko,toivo ja huijaus,
kriittistä skeptisyyttä välillä kehiin,
psyyken rakenne/mielenterveys
vanha isoäiti susihukan kourissa,
vanha isä soitti kerrankin minulle päin!!
kotipaikasta tulossa ähtärin eläinpuisto,hirvet laiduntavat melkein pihassa...vanhat vaellusreitit(lisääntyminen) muuttuneet rajojen/hirviaitojen myötä

noista säteistä,
linkit eivät olleet tuttuja,kiitos teille,
ja kun niitä tutkailin ja huomasin että, oma lehtinen mukaanlukien,kaikki antavat erilaista,itselle epäloogista tietoa,
niin taidanpa unohtaa koko jutun,
ja pitäytyä näissä astrologisissa energioissa,
tuo älykkyys ja  vaaka, rapu, kauris,
tulipa mieleen foorumin oivallusten oppositio vaakarykelmä nousurapuineen,kurnauskis,älykkyyttä totta mooses löytyy..
vissiin ihan tutkitustikin Wink
ja
heti aattelin omahyväsesti josko sittenkin tutkailisin tuota omaa sideeristä................................
mieluummin syömmen sivistystä kuin järkevää älyä yksin,
muuten,
sideerisesti taivaanlaki on mulla neitsyttä,
olenko kriittinen,älykäs analyytikko noin karkeena mielikuvana?
paitaako se muillekin kuin keskipäivän aurinko?
tutkiva,pohdiskeleva mieli?
oikeesti,uteliaisuudesta,onko se näkyvin piirre minussa?
onkohan
 saturnus kuu myös itsekeskeinen,itseensä käpertyvä?
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #2973 : 21.02.2008 17:42:19 »

Kyllä täällä (siis minulla) nyt korostuu itsekeskeinen, itseensä käpertyvä energia. Tulinpa silti sanomaan, että Nikki sun jutut osuu aina kohdilleen. Olen sitä ihmetellyt monet kerrat. En pidä uteliaana, mutta hyvänä tekemään johtopäätöksiä. Utelias minusta tenttaa ja haluaa tietää toisten asiat.

Itsekkäästi vielä, että tein merisuolajalkakylpyä ja sitten luin siitä täältä foorumilta. Hirvee flunssa päällä, aamulla luulin viimesen päivän tulleen, jopa hampaita kolottaa (mietin juuri keripukkia ja kokeilin heiluuko ne  Grin ). Psyyken rakenne kovilla, kun unessakin jo viisas kysyi, miltä tuntuu, kun kohta kuolet (tää 'esi-äiti' kävi jo muutaman päivän ennen pimennystä =)).

Mulla osuu   saturnus aspect_con  aurinko ja  aspect_sex mars. Omia projekteja kannattais takoa eteenpäin, mutta ei oikeen irtoo.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2974 : 21.02.2008 19:38:30 »

Olet Nikki kriittinen, alykas analyytikko, ihan varmasti!!!
Mutta hyva asiahan se on, silloin avartuu uusia nakokantoja.
Muuten Mondo, kun minulla on oikea flunssa, voi etta koskee hampaita-mutta keripukki paattyy funssan lopussa  Grin Grin
Tuntuiko mitenkaan kuunpimennys-mina olin sikeassa unessa...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2975 : 21.02.2008 19:51:06 »

nikki on ihan omaa laatuaan ja hyvä niin Wink

mondo, eihän sun hampaisiin koskeminen vaan tiedä poskiontelotulehdusta. Mulla meni kanssa tää hirmunen infulenssa joka reikeliin, ja ainakin alaleuassa tuntu et hampaat irtoo ja siellä se poskiontelo täyttyi......

Mulla tuo pimentyminen oli herätys kun kello ois soinu 04.00 mutta ei sen ihmeempää. Enkä kyllä muista monelta se akuutein aika edes olikaan.
Melankoliaa, huonoja asioita vierinny ympärillä ja jopa pahantahtoisuutta. Lienee toisilla ottanu lujemmille tickedoff

Mua varmaan flunssa edelleen väsyttää, olo on kuin olis vanhan mankelin väliin jääny puristuksiin.
Koska muutoin pitäs olla ihan hyvää tuolla taivaalla.....

Minä meen aamulla ortobedille,
kirjottelin jo asioita paperille, kun tuo dementtia meinaa aina välin vaivata.
Hommia on nyt sen verran, että mun polven on kestettävä kyydissä mukana toukokuun alkuun, sitten annan luvan.
Kesän aikaa parantelen, että oisin syksyllä entistä ehompi.
Olet sinä sissi kun hiihtelet polvellas siellä nikki. Arvaa vaan tekiskö mieli ladulle? En ole hiihtäny kahteen talveen ja nyt siis jo kolmas....enhän minä ens vuonna enää edes osaa.

« Viimeksi muokattu: 21.02.2008 19:53:06 kirjoittanut täysikuu » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2976 : 21.02.2008 19:57:18 »

Hii, Kauris ostaa pärräytti asunnon!  Smiley

Ja mites se taas kuunkiertoon liittyy... no tuli vaan semmoinen olo! Minä Kuun lapsena toimin aika pitkälti sen rytmin mukaan. Joten ostin asunnon, hieno, 4 h+keittiö+sauna (takka, autotalli, terassi ym. muita sellaisia) ja tässä on koko päivä pähkäilty pohjapiirrosta ja työporukalla sisustettu, meiltä kun onneksi tuota sisustussuunnittelijaakin löytyy...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #2977 : 21.02.2008 20:06:48 »

Onnea Kauris asunnosta!! Kunnon pläjäys...tuli vaan semmonen olo  Smiley

Toivottavasti ei 'keripukki' enteile mitään poskiontelojuttua. Ei ole taipumusta ainakaan, mutta tää homma pitkittyy kyllä uhkaavasti.

Kuu tai mikä lie vaikutti, että minä nukahdin vasta silloin 4 jälkeen  Sad . Alitajusesti vahdin tietty sen mörköajan yli  Smiley .
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2978 : 21.02.2008 20:39:44 »

Onnea Kauris asunnosta!! Kunnon pläjäys...tuli vaan semmonen olo  Smiley

Tack. Noin se minulla menee. Transuna  jupiter aspect_con aurinko.

Sinulla mondo kun on tuo  saturnus vaikuttamassa niin otapas vaan vitamiineja, koeta levätä ja ottaa rennosti... kai se siitä.

Minä taas olen iloinen kuin pieni orava, sen takia ehkä on tullut touhuttua muualla kuin tällä foorumilla mutta pian taas enemmän täällä..
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2979 : 21.02.2008 20:45:24 »

Voi kun kuulostat energeettiselta kaurisenergiaa ja sylin taydelta ONNEA!!!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2980 : 21.02.2008 22:09:29 »

Kiitos diamond!  Smiley

Mietin pitkään omakotitalon ja tämän paritalon välillä, mutta sitten  yht'äkkiä päätin ostaa tämän. Nyt todellakin työkaverit ovat aivan innoissaan kanssani ja suunnittelevat sisustusta. Pojille on omat huoneet ja minulle oma + kaikki muut tilat. Kivaa.

Elämä siis jatkuu entistä ehompana.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #2981 : 22.02.2008 14:20:58 »

No merkkikaimalle onnea, ja nauti oikein syrämmen pohjasta.
Mietityttää muuten tuo  kuu :n pimennys ja  saturnus yhtymä että vaikuttaakos tuo ankeus nyt seuraavaan pimennykseen asti  uglystupid2 , no huh huh, täällä ainakin tuntuu niin paineistetulta että on tainut muutama sentti pituudesta hävitä....

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #2982 : 22.02.2008 18:15:17 »

Mulla on luultavasti toivoa paineistuksen hellittämisestä. Täysikuulla oli tietoa...siis varsinkin nimimerkillä. Lääkekuuri tuli ja elämäni ensimmäinen poskiontelontulehdus. Heti alkoi aurinko paistaa! Vähän 'sairasta' ilostua lääketehtaan kuurista, mutta kyllä se tässä olotilassa tuo toivoa paremmasta.
Millä vaan saadaan tuo Mateve takaisin omaan mittaansa?  Smiley   
Koita vaikka roikkua jossain välillä, että tulee tilaa nikamien väliin  Wink Aih! Heti vihlasi päästä. Ei parane irvailla.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2983 : 22.02.2008 18:45:47 »

ensinnä kaurisenergian asunnon pärräyttämiselle,no lycka till naturligtvis,mutta että olihan tuolla mieltä hiertävä
 merkurius venus aspect_kvi kuu saturnus osto-pakko-psyykettä kuvaamassa,ja onhan tuo  :kuu:koti, saturnus-
rakenteet aika konkreettinen "koppi" vuorenrinteellä,
kotikatu-paikka yhteisössä-luukku,boksi mikälie..
ja
matevelle minäkin toivon alles gut,alakulo? on jotenkin ollut aistittavissa,vaiko turhautuminen (itsekullakin)
ja
mondon kuvittelen rohisevan ja vuotavan siellä kuin meijän kolli
patterin päällä,hyvin hengissä kuitenkin,
räppää tarvittaessa hyvinkin,
monet ystävät kalliit ovat kaatuneet sänkyyn kuumeessa,
velipoikakin 4 päivää "hourutteli",
 :saturnus:rx  neitsyt:kö se venyttää ja viivyttää basiliskoja,jotka lentelevät ilmassa  mars kaksoset viestinviejän lailla..oisko paikallaan sanoa:
KÄTTELY KIELLETTY!?
paineistuksesta viime yön uneen,
jossa olin viimesilläni raskaana ystävän kera,
olin ensin hälle kätilönä ja sitten rinnat maitoa pakaten ja mahaa kivistäen huusin tiellä maaten omia polttojani kuin pistettävä sika..
Ardithko se sanoi että täysikuu turvottaa?

 kuu aspect_kvi neptunus
 aspect_opp uranus
maailmalla on levotonta,Serbia mielenosoittaa,
turkkilaiset hyökkää,
ÄRRRRtymystä ilmassa?
pääsin silloin sairaalasta  :merkurius:rx aikaan eikä kukaan sanonut että tikit ei itestään sula niinku edelliset,
taas meikä oletti kunnes saunahimo yllytti tarkistamaan asianlaidan ja poistettavahan ne oli,
onneks ei tarvinnu ihon sisältä kaivella,
 tuo  kuu aspect_kvi neptunus ja
tekis mieli juopotella,
Lilith yhtymä  :aurinko:ni ja oikeen rietastella,
kartalla "kolmiodraama" trans.
 saturnus aspect_con uranus
 uranus aspect_tri venus
 venus aspect_con saturnus,
minkäs Lilith näistä teilaa pelistä poies?
kuunpaluussa Pholus -polvi kääntyy  askendentti:lla,
kortit selittää karmallista koetusta,pidä hyvänäs,
pafkat sanon minä,
alkaa jo kyllästyttää ja ystävän kehotus  Wink kuulostaa vaahtoavan uranusmaiselle,
olikohan se muuten Lilith,joka loikin Afroditen,
kuohinnan mestari?

logos  aspect_con kuu
meen kiltisti pullakahville..
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #2984 : 22.02.2008 19:48:17 »

Voi Nikki  2funny
Nauru, siintä kun positiivareissa kerrottiin lasten suulla: tyttö itki ja poika sanoi mitäs siinä itket, syö pullaa.....
Sopii olotilaan, olen puolipäivää miettinyt leipoisko pullaa, mutta en saa aikaseks, mietin vasta. Totaalinen tyhjennys  uglystupid2

No juu eikö  kuu ole  neitsyt ?

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: