diamond
sivujen vähenemisen on (tietenkin) astrologinen selitys,
retromars kaksosissa,ja kaksosten yltiöpuhelias merkurius poistaa viestejä,"uudelleen harkitsee" niin sanoakseni,
pluto kuiskii oppositiosta korviin "tuhoa,poista tuo "kuona"
mitä olen suustani päästänyt,
retrosaturnus neitsyestä tulee entistä kriittisemmäksi kielellistä tuotantoaan kohtaan,
"sanasta miestä,sarvista härkää"
tulee tästä vähän sellainenkin olo ettei ole kanttia seistä sanojensa takana,nekin omasta mielestä vähäpätöiset viestit ovat kuitenkin olleet osana rakentamassa kokonaisuutta,
niillä on ollut oma merkityksensä ja tehtävänsä,
se on vähän kuin tuo puupalikkatorni-peli,
se rakennetaan ensin vahvaksi tiiviiksi torniksi neljän palikoilla ristiin ja peli etenee siten että alhaalta jo rakennetusta otetaan palikka kerrallaan jatkaen tornia ylöspäin,
lopputulos on tietenkin jossain vaiheessa tornin sortuminen,
kivijalka käy liian hataraksi,
eli voisi ajatella että omaa uskottavuuttaan tällä horjuttaa,
luotettavuus kärsii,ihan niinkuin se osin kärsii noilla jatkuvilla
nimimerkin vaihdoilla,olet kuin tuuliviiri,osotat sinne missä on otollisimmat tuulet,
täällä on annettu jo porttikieltokin,
se on vähän kuin heittäisi työpaikalla ilmaan irtisanomisen uhan,
sellainen tiedostamaton vaikutus sillä on vaikka itse kielto olisikin asiallinen ja yhteistä hyvää puolustava,
että jos et muista laittaa liirumlaarumisi perään sydänhymiötä niin olepa varpaillasi,
"rotta"buumi se on levinnyt tännekin,
hyvä kokki järsimässä rakenteita,unohdetaan vallan että se on jyrsijä ja kaatopaikkojen kingi,
ja entä jos kukaan ei puhkaise mätäpaiseita,
sehän on ehdoton edellytys paranemiselle muutenhan tulehdus leviää ja pitkittyy;
lehmä kehittää herkästi kellukkeen kipeän polvensa ympärille,
hyvin tavallinen näky nykyaikana,
se kehittää sen suojaksi epämukavia olosuhteita vastaan joille se ei itse mahda mitään,
jos olosuhteita ei muuteta tämä tulehdus vaikuttaa sen tuotantoon ja yleiskuntoa heikentäen,
se ei pysty täyttämään tehtäväänsä,
ihminen voi itse muuttaa olosuhteitaan/asenteitaan,
kellukkeiden varassa eläminen ei toimi pitemmän päälle

11

ehtoollinen