Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 234
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 2328991 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2655 : 05.12.2007 14:25:17 »

elämänilo
olen iloinen kun saan jonkun senverran uteliaaksi,että ottaa itse asioista selvää,koskapa se oma oivallus antaa enemmän  jääden samalla muistiin kuin valmiiksi pureskeltu mälli,
tuo oktiili on siis puolineliö,muistuttaen neliön vaikutusta,
vähän sellainen sopeutumaton vastarannan kiiski,silti luja ja sisukas,määrätietoinen ideoija,kiinteää ominaisuutta paljonkin,
tuo kaavoihinkangistuneisuus sopii vissiin polveeni paremmin kuin hyvin
ja diamond,kiitos reseptistä ja pohdiskeluista

kuu 26  vaaka aspect_con venus
 aspect_sex  jupiter pluto jousimies
yhistin tähän  kuu vaaka:aan tyttären decoration puuskan eilen,
tytär sanoi,että onhan nyt joulukuu,koristeet laatikosta "ennen aattoa" esille,
punainen pellavainen jouluraanu laitettiin seinälle,handmade by me,oveen pajuinen joulukello,jossa joskus oli valot ja se oli silloin ikkunakoristeena,
sitten hän manas,että kaikkea minä olenkin säilyttänyt,
hänen omatekemänsä joulukalenterin,"kauhee" ,"ihan hirvee",
kuului kommentteja ja halu tuhota mokoma ( pluto jupiter),
oisko siinä samalla kuitenkin mars vähän haikeesti myös retroillut  rapu lapsuudessa?

unessa
menin linja-autoon,joka lähti pellolta ja oli lituskainen yksirivinen penkeiltään,
sitten se muuttui punaiseksi henkilöautoksi,joka ajoi tieltä
hiekkaiselle ojanpenkereelle,ohjailin kuskia peruuttamaan sen pois sieltä ja tarkkailin samalla liikennettä,
neonvihreä auto ajoi ohi,
automme pääsi tielle ja kuski pysäytti,jotta pääsin kyytiin,
oisin mennyt etupenkille,mutta kuski komensi taakse?
vieressä oli valtava tumma joki,ja ajattelin,että onneksi auto ei luisunut sinne,emme olisi päässeet pois,
sitten oli tuo mäenlasku,
sitten olin tuolla vuokratalossani keskellä metsää,
vuokra oli maksamatta mutta sain armonaikaa,se oli toinen asuntoni,takapihalla oli valtava matala lietesäiliö,ei enää käytössä,siinä oli kirkastuvaa vettä ja näin siellä uiskentelevan
pienen hauen tai kuhan,
lantaa oli pihalla joka paikassa,saappaissani ja kädessäni,
laitoin tuon läjän kädestäni hiekkaan piiloon saunan luona ja pyyhin käteni samalla tuohon hiekkaan,
vuokraisäntä oli unessa tyhjentämässä jotakin lietesäiliötä,
eli liekö tämäkin tullut sitten just tuosta vesiuutisesta?

ntiAika
 mars
henki pyrkii/purkautuu ulospäin,
aattele pavun siementä miten sen kova kuori rikkoontuu ja itu työntyy ulos,sen "henki" suuntautuu uuteen kasvuun,
ja jos yhdistät  mars:n oinaaseen,niin jotta kasvu lähtisi käyntiin,siihen tarvitaan vettä,jos laitat kuivan pavun kuivaan maahan niin ei tapahdu mitään,siksipä minä yhdistän oinaaseen myös veden elementtiä,sitä melankoliaa,joka siitä hyvin usein unohdetaan,
eikös ihmiselläkin hengenilmaisu ole tunnepurkausta,
marsin voimalla räjähtää,tulta,mutta pohjalla motiivina reagoiva kuu?
nuolihan on suunta,päämäärä,tienviitta,uloskäynti,
 mars,suunnanantaja,kilpailuvietti,aloitekyky,agressiivisuus,
tapa,jolla saa haluamansa,I will survive,
ja se suunta pitäisi nimenomaan olla ulospäin,koska jos
 mars ei toimi,niin tuo nuolen suunta kääntyy sisäänpäin,
haluttomuus,passiivisuus,marsin häiriö josta seuraa masennus,
kiukku menee itseen eikä ulos (Kirsi Halla-Seppälä marsista)
tästäköhän johtuu sitten marsiin liittyvät sairaudet:
reuma,verenpaine,anemia,päänsärky,kuume?
tuo  mars myös  skorpioni:n planeettana,
kun tuo energiahan suuntautuu siinä sisäänpäin,hengen hautaus,
säilöminen,nuoli pitäs varmaan olla maata kohden?
ehkä siksi  pluto tuli kuvaamaan skorpionin tehtävää säilöä hengen kipinä elinkelpoisena maahan,jotta se voitaisiin sieltä myös ylösnostaa,
yksi  pluton symboli on pelkkä nuoli ylöspäin,eräs amerikkalainen käytti tätä,se oudoksutti ensin mutta kun ajattelee miten pluto nostaa "alisesta" kaiken moskan päivänvaloon käsiteltäväksi,tehden maaperän hedelmälliseksi kuin tulivuoren purkaus,tuhoaa mutta myös uudistaa,
niin kuvaahan se samalla henkistä pyrkimystä tuhota epäolennainen,jotta löytäisimme  sinapin siemeneen sisältyvän totuuden, uuden kasvun mahdollisuuden
tuo  mars nuoli on kuvaamassa myös miekkaa,
tekevää ulospäin suuntautuvaa energiaa,joka yhdistyy maljaan,
 venus, ja jotenkin nämä ovat alunperin olleet yhdessä
maan symbolissa,materia hengen sisällä,
mutta kun on syöty hyvän ja pahan tiedon puusta,niin nämä kaksi ovat erottuneet toisistaan,
yhteinen ymmärrys henkien välillä on kateissa

ps.papu esimerkkinä on huono sen takia että se pitää kylvää
vasta lämpimään maahan kesäkuulla....
mutta sen kova kuori jotenkin kuvaa marsin tahtoa purkautua ulos,Paavo ja pavunvarsi,joo,
tai kuvaako jouluinen Pähkinänsärkijä myös marsia?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2656 : 06.12.2007 13:51:04 »

enpä tiedä mikä tämän ketjun "fiilis" sinänsä on,
mutta jos pohdiskelullasi,ntiAika, sen muka "pilaat" niin kaikin mokomin ja mielellään,ei yksinpuhelu niin kovin mukavaa ole..
ja sitäpaitsi tuota hakaristiäkin on täällä joskus pohdittu,
miten se alunperin on tarkoittanut pyhää ja hyvää,
auringonkehrää ja elämänpyörää,Lottienkin tunnuksena,
muunneltuna joulupullan hannunvaakunaan tai kelttien noidansolmuun,josta ympyrällä lisäten tulee rakkaudensolmu,
tai tuo nuolikin yhdistettynä vaikka jousimieheen,tai jousipyssyyn ja sitä myöten omaan pakanalliseen perintöömme,
Astuvansalmen akalla oli jousipyssy,eli jospa meillä(kin) on alunperin ollut nainen henkisenä johtajana,jumalatar,
viitoittamassa nuolella suuntaa kohti taivaita?
tuosta Hitlerin ajasta;kuuntelin vasta radiosta miten saksalaisnuoret ovat perin juurin kyllästyneet siihen että heitä muistutetaan aina ja jatkuvasti noista hirmuteoista Saksan historiassa;"eikö maastamme/historiastamme todellakaan löydy mitään positiivista ja hyvää"? eli monenteenko polveen pitää
historiastaan kärsiä??
ehkä ihan hyvää pohdintaa meillekin näin itsenäisyspäivänä,
pitäisikö 90 vuotta sitten ammuttujen antaa maata rauhassa
vai alammeko joutessamme riitelemään,minkä seurakunnan
pappi on ollut oikea heitä siunaamaan? merkurius jousimies,
 pluto jupiter jousimies kuolleitten ylösnousemus?
katsoin illalla Kaurasen romaaniin perustuvan Pelon maantiede,
ja aloin nyt vasta 10 vuoden jälkeen lukea tuota kirjaakin,
saanut sen joskus joululahjaksi,
jotenkin aihe sopii tuohon  pluto jupiter jousimies teemaan,
varsinkin kun on  kuu venus skorpioni ja naisten kostosta
kyse,jäytävästä pelosta jolle vihdoin vedetään raja,
kiinnostaisi itseasiassa tuo Kaurasen/Snellmannin kartta,
aikaansa edellä jotenkin,kirjoittaa paljonkin seksuaalisuudesta,
tabuista asioista,sanoisinko että "hyvä jätkä"

:kuu:8  skorpioni aspect_sex saturnus neitsyt
 saturnus taas  aspect_squ merkurius jousimies,
 venus skorpioni aspect_tri kuunsolmu kalat,
onks tässä linnanjuhlien ainesta,etiketit,niiaus ja kumarrus,
puheenaiheena Suomen 90 vuotinen itsenäinen  historia,
 saturnus aika ja esi-isät,esi-isien pahat/hyvät teot,
 kuu skorpioni ja pinnanalaisen tunnelman aistiminen,
turha huijata korrekteilla etiketeillä,intensiivistä,
noutopöydässä kalaherkkuja,jäädykkeitä,karpalojäädykettä?
 merkurius jousimies ja puheensorinaa piisaa,
ideologisia keskusteluja,"piispainkokous" viisaat päät yhdessä,
eikun se joviaali tunnelmahan se olikin!
maljojen kohotus!

tuo hippiteemasi sopii hyvinkin  venus skorpioni aspect_tri kuunsolmu kalat
tunnelmaan,
pitäisiköhän minun valita Santanaa,Bonoa vai Jimi Hendrixiä,
näillä kun on kuulemma  venus merkurius yhtymä kuten minullakin,
ja noista symboleista, merkurius neptunus kieli on vähän utopistista,siksipä tykkäänkin puhua symbolikieltä,
tai tulkita unia,jotka ovat hyvinkin symbolikieltä

kuu skorpioni
onkohan poikalasten kasvattaminen naisia kunnioittaviksi miehiksi jotenkin vaikeaa,melkeinpä ylivoimaista,
miksihän? siksikö,että ne jo vauvana kusevat naista silmään?

mitä sammakko tekee jos se heitetään kiehuvaan veteen?
se loikkaa pois
entä jos se pannaan lämpimään veteen ja lämpötilaa nostetaan
vähitellen kiehuvaksi?
se kuolee
mitä tästä opimme?
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2657 : 06.12.2007 14:17:28 »

Sitähän tuo Hitler on tehnytkin, puhdistaa ihmisten pimeyksiä, aina näitä löytyy "puhdistajia", mätäpaiseiden puhkaisijoita.

Wink  Mateve 
tallennettu

mateve
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2658 : 06.12.2007 14:21:42 »

Mutta tavallisille asiaan syyttömille saksalaisille pitäisi antaa jo lupa vapautua siitä.Saksassa ja saksalaisissa on varmasti myös paljon hyvää, niinkuin kaikissa muissakin kulttuureissa.

Joskus tosiaan pitäisi tehdä se että pyyhkii pois historian painolasteja ja tasata punnuksia, että kaikki voisivat lähteä kohti tulevaisuutta puhtaalta pöydältä...

Luulenpa että suurin osa ihmisistä on antanut anteeksi saksalaisille. Ainut joka voi sen lopullisesti vapauttaa on itse saksalaiset. Itsekkin olen itseni vapauttanut vaikkei paljoa kökköjä ollutkaan.
Ja sitten vaan  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2659 : 06.12.2007 14:31:42 »

niinpä,Esmiralda,
tai että niin ihminen kuin sammokkokin reagoi heti äkkinäiseen muutokseen,mutta kun muutos tapahtuu pikkuhiljaa,
me sopeudumme vallitseviin olosuhteisiin emmekä välttämättä näe mihin se johtaa,
äkkinäinen muutos voisi olla kuin  mars transiitti,heti tapahtuu,
tai  uranus yllättämässä,
 pluto:n transiitin vaikutuksenhan näkee vasta aikain saatossa,
mutta toisaalta siinä "kuolema" voi olla uuden syntymä,
ja tätä syntymäähän me emme siinä juuri näe,
tai  saturnus:n transiitti,pidämme kiinni vanhasta tottumuksesta,kun voisi reagoida uudellakin tavalla,
ottaa toisenlaisen asenteen,
onko se sitten sietokyvyn kasvattamista "kiehuvaankin" veteen,
vai "aikansa kutakin"-mentaliteettia?
periksiantamista? voimattomuutta vastustaa "ajan henkeä"?
laiskuuttaan lillua kylpylän paskavedessä?
josko se tuo  jupiter pluto jousimies galaksin syömmessä
opettais meijät loikkimaan poies liian kuumista paikoista,
aikanaan, saturnus neitsyt oppaana?

tuo "naisten kusettaminen" on tuolta Snellmannin tuotannosta,
ei siis minun väläyksiä kuin ei sammokotkaan,
mutta tuohon kasvattamiseen ja just rajojen vetämiseen,
nainen itsehän ne rajat vetää,sillekin miten itse kohtelee jumalatartaan ja sitä myöten miten antaa miehen kohdella sitä,
ja miehen esimerkistä sitten poikalapsi oppii tämän,
eli nainen kuitenkin on alunperin vastuussa tuosta kohtelusta,
vaikka se oppi meneekin mieheen samaistumisen kautta pojalle
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2660 : 06.12.2007 15:03:58 »

ja tässä tullaan sitten siihen millaisen "naisen perinnön"
äiti jättää tyttärelleen,siinä ei sanat ja hyvät neuvot paljon paina,jos teot ja ihmissuhteet puhuvat vaikka alistumisen kieltä,
toisaalta huono esimerkki toimii hyvinkin muutosvoimana,
muuttuu hyväksi esimerkiksi siitä ettei mokomaa ainakaan jatka
omassa elämässä,
ja oikeesti omassa elämässä oppi ja muutos tapahtuu kyllä hitaasti ja kantapään kautta,onneksi (toivottavasti!) sitä tapahtuu,myös käytännössä eikä muutoksen sanahelinänä,
nainen/äiti on aika pelottava otus,
vaikka tytär on jo käytännössä muuttanut perinteitä,
silti äidin reaktio pelottaa ja on itseasiassa tärkeä muutoksen vakiinnuttaja/kumoaja,
tai tyttäreen on kasaantunut isoäitien perintöä,jota äiti vaikka suorapuheisuudellaan hämmentää ja on valmis muuttamaan,mutta tytär pitääkin kiinni/on ymmällään
vanhasta reaktiosta,toimintamallista,
so its not so simple at all!
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2661 : 07.12.2007 12:06:44 »

kuu 19o25'48"  skorpioni

Ei ihme, että piikkihäntäkuussa taas tabuja puretaan. Minulla raja alitajulaan on joskus ohkaisempi kuin riite maantien ojassa ensimmäisenä pakkasaamuna, niinpä viime aikoina on käsittelyyn noussut yhtä sun toista. Lähinnä pelkoja ja muuta "lietettä". Menee tovi, ennekuin nämä viemärit huuhdotaan puhtaiksi puhtaalla vedellä. Mutta prosessi on toki meneillään, se on pääasia  Tongue

Keveää iltalukemista:    http://www.amazon.com/Mythic-Journey-Meaning-Myth-Guide/dp/0684869470
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #2662 : 07.12.2007 12:46:14 »

:kuu:19 skorpioni

niin syviä, syviä syövereitä tutkiskellaan Sampsan päivänä.
Mietintää lasten ja nuorten pahoinvoinnista
miksi suomessa ei ole järjestelmää, jossa nuori ei tipu yksin ahdistuksineen....
miksi ja miksi kummallista kun asiat ovat tiedossa, eikä edelleenkään toimita, rahako? Vallanpuuteko? Vai välinpitämättömyys, kykenemättömyys sitoutua ongelmakeskeiseen toiminta-tapaan muualla kuin "sairaalaverkostossa".
Apua sanon minä nuorten vuoksi police

mars aspect_sex uranus kaivelee syvälle ja toisaalta antaa uutta jos olis vaan vastaanottajaksi.
harmittaa usein se että annetaan niitä mahdollisuuksia ja sitten ne vaaaaan menee ohi, jaksamattomuuden, ajan virran mukana vaan ajelehtii. Pitäisi ottaa jostain oksasta kiinni ja muuttaa suuntaa vielä selvemmin. Olla myös ajatuksissa mukana.

Näin unen että lähestyin miellyttävää miestä, päästin hänet lähelleni, mutta vetäydyin ja pohdin ettei vielä.
Se kertookin mulle aika lailla just tämän ajan ajatuksia yksinäisyyden hyvistä, mutta myös sen varjopuolista.
Elämästä lasten kanssa, lasten eteen kaiken laittamisesta.
Milloin uskallan tehdä itseni eteen niitä uhrauksia,
milloin olen valmis kohtaamaan itseni ja menemään ulkoilmaan tasapainoisesti, eikä "näytellen".Niin kauan kun "näyttelen" ei tapahdu mitään aitoa tietenkään.
Mutta se näyttely on niin helppoa, koomistahan se on, mutta olevinaan niin turvallista.
Minä tahtoisin näyttää aidon minäni, mutta ei ole julkista paikkaa missä sen voisi antaa näkyä, pelkäämättä tai loukatuksi tulemisen vaaraa ajattelematta.
On se kova tää maailma, toiset vaan lieventää sen alkoholilla tai jollain muulla.
Kaupunkilaisena mieleni halajaa maalle ja maalle ja maalle.

Kynttilät palaa ikkunoissa, pimeää ja koleaa, lumesta ei enää tietoakaan.
Mulla palaa kynttilä keittiön pöydällä yksin, punainen kaunis hentoliekkinen. Sen äärelle on helppo mennä kaihomielellä isovanhempia kaivaten, kaivaten pehmeämpää elämää smitten

Nyt voisi halata, halata niitä piikkipeppuja, jotta jousiampuja voisi ampua kaikkien sydämeen hiljaisen hyväksynnän liekin.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2663 : 07.12.2007 14:45:30 »

Taysikuu, toivon etta paaset maalle kuten minakin toivon joskus paasevani(vaikka olen puolittain maaseudun vieressa), ei mikaan ole sen vertaista, tuntea vihreys ja imea sita itseemme ja tuntea maan laheisyys kaikessa.
Mutta mika nyt on, saimme pienen Labdarorin pennun suloinen kuin mika ja leikin sen kanssa ja se puraisi minua vasemmasta kadesta aika mahtavasti-no, ei se mitaan, mutta samana paivana taitoin pitkan etusormeni kynnen ja se katkesi hyvin syvalta
ja on hella ja kipea. No ei siina kaikki, tanaan loin kipean sormeni kiviseinaan-AUTSSS
Mietin vaan, kun olen vasenkatinen ja sehan on Jupiter sormeni, etta mitahan se nyt symbolisoi, etta mita minun pitaisi varoa, kun olen hiukan...?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2664 : 07.12.2007 14:50:04 »

skorpioni kuu ja kissan kuolema..

Sytytin kynttilän ja istuin sen ääressä ihan hiljaa 15min.
Minun 17v. pikkuveikka on nyt taivaassa...
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2665 : 07.12.2007 14:59:34 »

VOI SINUA, MUTTA KAUAN SE SAI ELAA JA TOIVOTTAVASTI KISSASI NUKKUU HYVAA JA KAUNISTA UNTA!!!
Todella skorpioni  kuu
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2666 : 07.12.2007 15:14:52 »

Kiitoksia diamond, ntiAika ja Esmiralda.

Kyllähän nyt vähän sydäntä särkee,  Cry mutta voin uskoa siihen, että kissallamme oli todella laadukas kissanelämä.. Melkein koko elämän ajan ympärillä 5 ihmistä, jotka palvoivat ja silittelivät ja leikittivät jatkuvasti.. Miten kukaan osaakaan olla sellainen rakkaus-magneetti.

smitten

Hänen on nyt hyvä olla..

Näin muuten unta että minulla oli veriteitse tarttuva tauti, jota yritin tartuttaa yhteen mieheen piirtämällä hänen niskaansa vaaleansinisen kolmion ja tiputtamalla verta siihen..

No, aikeeni estettiin ja minulle sanottiin että tämä tauti manipuloi minua, että se en ole oikea minä joka haluaa tartuttaa tautia.. Niinpä aloin taistelemaan ja sain yliotteen, sormenpäässäni oli verenpisara ja jännitin ihan hulluna kättäni että en vain törkkäisi sillä verellä ketään ihmistä..

Sitten minut vietiin vintille eristykseen, siellä oli muitakin ihmisiä.. Yhtäkkiä tajusin että sain keskenmenon ja lattialla makasi vauva.. (eli siis synnytin sen, mutta unessa se oli keskenmeno).. Tuli kova hätä, mihin veisin vauvan, se otettiin minulta pois ja sain kuulla että se oli kuollut 10 päivän päästä..

Ajelimme poikaystäväni kanssa autolla, kun radiosta tuli uutinen kolmen sisaruksen joukkoitsemurhasta juuri sen tien varrella millä ajoimme.. Äitini soitti että ne ovat serkkujani.. Menin katsomaan; siellä he makasivat kuolemankalpeina 3 serkkuani rivissä.. Ihmettelin miksi neljäs sisarus ei liittynyt klaaniin, hän on tässä oikeassa elämässä heistä se oikeasti "lähimpänä kuolemaa", taitaa maata hengityskoneessa..

Oliko sitten vähän  kuu skorpioni unia???
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #2667 : 07.12.2007 15:43:28 »

Diamond
olisiko jotain menneeseen paneutumista se sun vasemman käden ikävä kohtalo viime päivinä. Miten sinun äitisi ja sinun suhde on?
Kolmas kerta siis toden sanoi kivuliaasti.
Mitä se sormi osoittaa
Koiran puremasta voisi ajatella esimerkiksi "vihaista" naapuria, tai ärhäkkää ystävätärtä.
Maalla olen onnekseni saanut suurimman osan elämääni asua, mutta nyt sen taas huomaa,kun kaupungin mekkalassa oleilee suurimman osan aikaa.

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2668 : 07.12.2007 18:58:30 »

...
150 gr Ginger juurta murskattuna
Laita se puuvilla pussiin 70-ast. veteen
ja sekoita niin että kaikki murskatut juuret
ovat kosteita pussissa
ja sitten laita pyyhkeelle
ja väännä pyyhetta niin,
etta ylimääräiset vedet saa pois.
Laita pussi kipeään kohtaan
ja laita kuiva pyyhe ympärille
muutamaksi minuutiksi.
Tämän voi toistaa 7 kertaa päivässä.

Hei "diamond"

Tuossapa kiva joululahjavinkki
kivuista kärsiville.

Kivutonta joulunodotusta kaikille!

Kolotusta riittää nyt, kun on kostea sää
- yöt levottomia "fibromyalgia" kivun vuoksi

Oma "fläppäri" on huollossa tiistaista alkaen
- tyttären luona yritän  hoitaa
näitä "vieroitusoireitani"

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2669 : 07.12.2007 19:06:48 »

elämänilo
olen iloinen kun saan jonkun senverran uteliaaksi,että ottaa itse asioista selvää,koskapa se oma oivallus antaa enemmän  jääden samalla muistiin kuin valmiiksi pureskeltu mälli,
tuo oktiili on siis puolineliö,muistuttaen neliön vaikutusta,
vähän sellainen sopeutumaton vastarannan kiiski,silti luja ja sisukas,määrätietoinen ideoija,kiinteää ominaisuutta paljonkin,
tuo kaavoihinkangistuneisuus sopii vissiin polveeni paremmin kuin hyvin....

Hei "nikki"

Ei oppi ojaan kaada.
Utelias ja tiedonjanoinen kun olen,
etsin tietoa milloin mistäkin

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 234
  Tulostusversio  

Siirry: