|
maarita
|
 |
« Vastaus #2475 : 28.10.2007 20:05:00 » |
|
Minä näin täydenkuun yönä unta, että olin opastamassa isoa seuruetta kirkkoon. Kirkonmenot alkoivat ja jatkuivat saarnaan asti. Silloin (mies)pappi meni ja vaihtoi asunsa värikkääseen, leveähihaiseen kauhtanaan, kuin mekkoon ja alkoi kädet levällään tanssia hurjasti ympäri ja ympäri. Olin aivan hämmästynyt mutta myös ihastuksissani, että miten pappi voi tanssia 'vatsatanssia' kirkossa.  maarita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #2476 : 29.10.2007 11:56:06 » |
|
maarita jos lie  muuttamassa papinkin saarnamuotoa, täydenkuun valaistuksessa todellinen olemus esille,  :merkurius:rx  väriä elämään,1-2-3 ja askel taakse ja pyörähdys! tein  karsintaa karttapankissa ja huomasin että olin tallentanut viime vuoden kartan tälle päivälle, mielenkiinnosta vertasin vuoden väliä kartoilla, samalla kellon ajalla  on sama kuten huoneiden rajat muutenkin,muutaman asteen heittoja,  .n asteet samat luonnollisesti,  on ollut kauriissa 29 ast. nyt se on  20 ast.  liikkunut vain 2 astetta eteenpäin,  4 astetta  3 astetta  perääntynyt 20 astetta  liikkunut 6 astetta  13 astetta  25 astetta,ei ihan merkin verran,ollut näköjään just yhtyneenä aurinkooni,siksiköhän olen tallentanutkin..?  20  eli semmottinen hetkellinen suurristi taivahalla, henkinen risti? pitäisköhän tutkailla ruusuristiläisyyttä? lehden etusivulla halutaan vanha hautausmaa rauhoittaa ja kunnostaa hiljentymiselle,pois koirat ja pyörät tuolla aikasemmin kun toivottiin tähden syttyvän niin sehän syttyi! lehdessä:uusi "tähti" taivaalla harvoin uutta tähteä syntyy taivaalle,eikä nytkään, komeetta on vain hyvin nopeasti kirkastunut, 17P/Holmes nimeä kantava taivaankappale on kirkastunut parissa päivässä noin miljoonakertaisesti, syy siihen on nopeasti purkautunut pöly ja kaasu,jota aurinko valaisee, komeetta löytyy Perseuksen tähdistön tienoilta ja on näkyvissä korkealla taivaalla siirtyen yön aikana itätaivaalta lännen puolelle;sillä ei ole muiden komeettojen tapaan pyrstöä, nimetty ilmeisesti löytäjänsä mukaan, Sherlokilla ei yhteyttä tähän mysteeriin, Holmes kirkastuen ms Hole:ksi? vai pms-hole Andromeda kuningattarella siinä vieressä? houlimouli ja joulukin tulloo,joutavia jorinoita luentosalit ovat tulleet pysyäkseen uniin, saunottuakin tulee usein
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #2477 : 29.10.2007 20:34:57 » |
|
nikki ne luentosalit ei varmaan jätä sua rauhaan, ennenkuin teet asialle jotain.... voi houlimouliniin..... tänään on nukuttanut aivan älypaljon, olo ihan unen omainen koko ajan.  ihan kaks-jakosta taas, mulla tää toimii todella näin; haluu/ei haluu, jaksaa/ei jaksa, itkettää/naurattaa oonko minä teennäinen kaksoskuun aikaan? En ainakaan ulkoisesti.....  uhmakas ja mitä vielä uhkasin tänään kelassa ollessani kirjoittaa epäoikeudenmukaisuuksista kirjan ja palvelusta myös. Sattumoisin tämä asiakaspalvelija oli samaa mieltä, vai eikö uskaltanu olla muuta mieltä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #2478 : 29.10.2007 22:52:43 » |
|
tämä viikko onkin nimetty univiikoksi,radiosta kuulin, sehän passaa kun  menee tuosta kohta omaan merkkiinsä rapuun,ja entäs kun se yhtyy marsiin niin kaikki kuorsaa ohi kellonsoittojen,haukotusten haukotus, vaiko unennäkö lisääntyy ja unissakävelijät tulevat postilaatikolla vastaan? unta on tutkittu ja taas tutkittu, jos nukut viitenä päivänä viikossa 5 tuntia/yö se vastaa yhtä unetonta yötä univeloiltaan,ja se taas vastaa yhden promillen humalaa ja se sinun tulisi ottaa huomioon kun lähdet autolla liikenteeseen noin niinku keskittymiskyvyn kannalta, ja kun sitten kuittaat viikonloppuna univelkoja niin et välttämättä kuittaakaan psyykkis-fyysistä velkaa tarpeeksi, ja olet edelleen väsynyt, ja jos uskot mieluummin tilastoja ja tutkimuksia kuin kuuntelet oman kehosi tarpeita niin varmasti olet hakoteillä, vaikka olisi aika painaa pää tyynyyn, onhan näissä tutkimuksissa aina mielenkiintoistakin tietoa mutta pitääkö tämäkin viisaus tulla ulkoakäsin kun ihminen on niin avuton kuuntelemaan omaa kehoaan? joskus nousee oikein karvat pystyyn näitten erilaisten tutkimusten kanssa,viimeksi kun tutkivat miten hyödyllistä kaskeaminen onkaan metsätaloudelle, hei haloo,ikivanha viisaus,mutta unohdettu, mutta kun tutkimusryhmä tutki ja hutki ja korjas apurahat liiviinsä niin johan tuli todistettua sekin viisaus joo kuu on oppositiossa plutoon  jos niinku jäi jollekin epäselväksi sitten oisin kysynyt jotta ootteko saaneet tämän ylläpidon kyselyn sähköpostiin jotta minkäläisistä etiäisistä oottekaan kiinnostuneita? minä en vastannut mitään,miksikö? siksi ettei siinä ollut ensimmäistäkään,yhtään, kysymystä kiinnostuksesta astrologiaan, ja jos se on sen merkki että tästä foorumista ollaan tekemässä helmen kaltaista humpuukiviihdettä,pintapuolista lööperiä, niin näkemiin,kuulemiin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
 |
« Vastaus #2479 : 29.10.2007 23:02:00 » |
|
Älähän nyt suutu, nikki, tässä kun yksi lööperi. Mutta aion kyllä vielä osallistua enemmänkin astrologiaan. Joulukuun alussa on taas yksi kurssi ja matkalla luimme ja tutkimme niin ahkerasto Nummelan kirjaa ja karttojamme, että päässä välillä surisi. Ja nuo univelat! Minähän olen sitten ollut aina promilleissa, kun yleisesti riittää tuo 5-6 tuntia, jos sitten joskus saa posottaa joku 12 tuntia kerralla. Pelottaa tuollaiset tutkimukset! Ei siinä yksilöä taaskaan huomioida. Niin että...harmittaisi kauheasti ensin opetella kauheasti jotakin ja olla sitten pollevana foorumilla, eikä oliskaan enää sitä 'ojentelijaa'. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Esmiralda
|
 |
« Vastaus #2480 : 29.10.2007 23:26:52 » |
|
Annetaan lämmin ajatus kollegallesi, Sagirlat!
Hyvää yötä, kuu ei enää häiritse...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #2481 : 29.10.2007 23:32:41 » |
|
menar du mig?? siis ei mitään tätä nykyistä foorumia vastaan,mielenkiinnolla luen unia ja kaikkee mahollista ja täällä pohditaan syvällisiäkin, niin en haluaisi tästä sellasta "viihdekanavaa" om ni vet vad jag menar, ja astroligian kommentoijat vähenevät kuin maidontuottajat Savossa EU:n kourissa, mistä tuli mieleen että radiossa toimittaja ennusti hallituksen kaatuvan kun se on tyrinyt niin ja tulee uudet eduskuntavaalit ja Timo Soinista uusi pääministeri??  Nelivuotias voitti Afrikan tähden MM-kisat!! Mies tuli ikkunasta ja vei pikkusormen (leikkasi leipäveitsellä irti) SAS:n peräpäässä on vikavikaavikaa,ei nouse ilmaan ei
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riitta
|
 |
« Vastaus #2482 : 30.10.2007 09:13:08 » |
|
Rapukuu tekee meikalaisenkin tunteelliseksi, meinasin rakastua runsaasti itseani nuorempaan, kauniita puheita, kohteliaisuuksia-eika sita vahentanyt Neptunuksen sekstiili yhtaan. Yritan tassa kasata jarkeni rippeita harkamaisesti jalat mutaan asenteella 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ajatus
|
 |
« Vastaus #2483 : 30.10.2007 13:22:27 » |
|
sitten oisin kysynyt jotta ootteko saaneet tämän ylläpidon kyselyn sähköpostiin jotta minkäläisistä etiäisistä oottekaan kiinnostuneita? minä en vastannut mitään,miksikö? siksi ettei siinä ollut ensimmäistäkään,yhtään, kysymystä kiinnostuksesta astrologiaan, ja jos se on sen merkki että tästä foorumista ollaan tekemässä helmen kaltaista humpuukiviihdettä,pintapuolista lööperiä, niin näkemiin,kuulemiin Sain kyselyn ja tietysti vastasin siihen - työni kautta olen osallistunut vastaavien kyselyjen tekemiseen ja tiedän miten tärkeää on, että ihmiset viitsivät vastata. Itse päädyin lopulta ruksaamaan kaikki kohdat, koska olen niistä kaikista kiinnostunut. Se, ettei astrologiaa ollut mukana, ihmetytti kyllä kovasti, koska se olisi minullakin ollut ykkösvaihtoehto. Samoin vaihtoehdot olisi voitu numeroida tärkeysjärjestykseen. Itse ajattelin laittaa asiasta palautetta ja kyselyä ihan suoraan Sepolle & ylläpidolle ja toivon, että muutkin laittavat. Koska astrologiasta ei ollut mitään mainintaa, arvelen että kysely saattaisi liittyä vain yhteen osioon palveluista, mahdollisesti Ellien puolelle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #2484 : 30.10.2007 14:14:18 » |
|
 6  pikkukolmio,niinkös,että unen aikana psyykkis-fyysinen olotila korjaantuu harmoniseksi kokonaisuudeksi, unimaailma ratkoo päivän probleemat? lehdessä oli juttua speltistä,alkuperäisestä vehnästä, sen monipuolisuudesta,ruokaohjeita sisältävä kirja ilmestynyt, eikös sopisi päivän teemaan,perinnekasvi ja ruokaohjeet? minulle tule skorpionina mieleen etikkasäilykkeet, perinteinen tapa säilöä,suolakurkut,hapankurkut? omenaviinietikka ja astrologia vaan pitää paikkansa,  vois liittyä ilta/yöaikaan, tyttärellä transiittina  ,oli tarkka illalla;energisyyttä ja liikunnan tarvetta luvattiin,samalla varoitettiin liiasta itsevarmuudesta,ettei tuu accident, no hän lähti illalla pururadalle lenkille,mitä ei tapahdu usein, oli kompastunut pimeässä puunjuureen ja iski polvensa verille, harmillista,mutta ainakin astrologia toimiiiiiiii... unessa äiti oli purkanut tuvassa olevat kangaspuut,siivonnut koko tuvan, mattoloimi oli vielä tukilla,ollut odottamassa kutomista äidin kuolemasta saakka,ei ole ollut mukamas aikaa, minä itkin ja huusin ettei noin saa tehdä, kiukkusin lattialla kuin pieni lapsi;ei noin saa tehdä, hällä oli omat pienemmät puut pihamaalla,jossa hän kutoi, viesti? oisko aika kutoa loimi loppuun vai päästää irti jostakin vanhasta?  yhtyi ap-kartan Klothoon,kehrääjään,joka vetää kohtalot esille,tulee oppositioon Arachnelle,kutojalle, kutojaksi? lisäksi kierrätin lasten pieniä vaatteita ja kenkiä, ja huomioin ettei herukkapensaissa ollut ensimmäistäkään marjaa;keltaiset lehdet vain, että pitäisi mennä metsään ja kerätä puolukoita
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
 |
« Vastaus #2485 : 30.10.2007 17:35:51 » |
|
menar du mig?? siis ei mitään tätä nykyistä foorumia vastaan,mielenkiinnolla luen unia ja kaikkee mahollista ja täällä pohditaan syvällisiäkin, niin en haluaisi tästä sellasta "viihdekanavaa" om ni vet vad jag menar, ja astroligian kommentoijat vähenevät kuin maidontuottajat Savossa EU:n kourissa, mistä tuli mieleen että radiossa toimittaja ennusti hallituksen kaatuvan kun se on tyrinyt niin ja tulee uudet eduskuntavaalit ja Timo Soinista uusi pääministeri??  Nelivuotias voitti Afrikan tähden MM-kisat!! Mies tuli ikkunasta ja vei pikkusormen (leikkasi leipäveitsellä irti) SAS:n peräpäässä on vikavikaavikaa,ei nouse ilmaan ei Ja visst! Du har det mycket rätt.... onhan tämä astro-foorumi! Ihanko sinun mielestäsi vähenevät! Onko käynyt niin, että pitää olla laaja tietotila kuin myös nykyisillä maitotilan tuottajilla, että tohtii kommentoida? Ja muut putoavat kärryltä. Kyllä minä olen kauhean kiitollinen kaikesta mahdollisesti vinkistä, oikaisusta ja neuvosta mitä olen saanut, astrologiankin saralla. Eikä olekaan kohtuullista, että kaikkea tietäjinkään kuuluisi ammentaa tähän, sehän on kuin menis lämmintä harakoille. Ymmärrän, että siinä saattaa tulla tyhjiö, jos ei löydy samanveroisia keskustelijoita. Ja ympäri Suomeahan pyörivät kurssit!  Ihanaa tuo sinun keihäsheittosanailusi maailman suurista tapahtumista! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Riitta
|
 |
« Vastaus #2486 : 30.10.2007 18:48:21 » |
|
Kylla mina olen sita mielta, etta matto on kudottava loppuun-ennen kuin poistetaan kangaspuut. Samahan se on elamassa-jos et saa tyotasi, joka on alotettu-se odottaa jossain vaiheessa elamaa uudestaan-kaikki tietysti symboleilla. Tai karmat-olkoon sitten vaikka ajatusmaailmaa jonka muuttaminen on vietava uusille urille, jotta todella ei tarvitse laahata mitaan menneisyydesta mukanaan. Joskus joku pieni symbolinen teko vapauttaa enemman kuin ymmarramme.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
 |
« Vastaus #2487 : 30.10.2007 20:16:21 » |
|
Juuh, varsinkin mattopuilla...  Sen tein. Ja olen tarttunut osittain astrologisiin mattoihin. Värinä vain harmaa ja vaaleanpunainen vielä utopistisine kuvitelmine. Olet oikeassa Diamond! Juuri se symboliikka, elämän toisenlainen semantiikka, antaa toisenlaisen tavan katsella ja ymmärtää asioita. Ja kuinka hyvää tekee jättää vanha pois. Vaikka tekee mieli taas kaivaa esiin jonkin vanhan kirjan. Mutta sitähän voi lukea uudenlaisella symbolitajunnalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #2488 : 30.10.2007 22:10:53 » |
|
 11   leivoin pullaa,  :rapu:kotipullaa,  :rapu:kotiuunista ulos,  taloudellista sitten istuimme kotoisasti tyttären kanssa keittiön pöydän äärellä ja tilasimme edullisesti postimyynnistä kosmetiikkaa,  nuuka/tarkka tilaus ,  hyvä rahan käyttäjä,intuitiohommaa postista tilata,kuvitella tuoksut sun muut,mutta mukava yhteinen hetki,jonka aikana pullataikina ehti pullikoida jo pöydälle , mainoskirje oli jo matkalla lehtikeräykseen;tulikin avattua..  turhamaisuutta? no,jotakin turhuutta arkeen tuo kuuhan yhtyy yöllä siihen Siriukseen, kirkkaita unia?selkounia,vaiko liftimatka Linnunradalle? harmittaa,jos sokerintuotanto loppuu omassa maassa, niin paljon kuin täällä ylistetäänkin intiaanisokeria,niin oon aina aatellut että meijän energia/sokeri on kuitenkin omasta maaperästä peräisin ja meille sopivaa, ja Esmiralda,tohtii ja tohtii, ei tää mitään korkeushyppyä ole, vaikka juoksis luovasti alta,niin aina parempi,kunhan jälkensä jättää,aina niistä jotakin toinen löytää
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #2489 : 30.10.2007 23:27:38 » |
|
tuon  oon minäkin pitänyt mielessäni pitemmän aikaa, minusta se ei ole kuurupiiloa, minusta se näkyy lakkouhkina,lakkoina,ALKOn tulevana lakkona, rakenteiden murtumisina,yhteisrintamana yhteisten asioiden hyväksi,  siinä kimpassa aiemmin, rajojen asetteluna,pidetään kiinni maan rajoista, selvitystä vaaditaan heti ilmatilan ylittämisestä esim. ihmisiä vaaditaan vastuuseen teoistaan,vanhatkin "karmat" kaivellaan esille ja käydään oikeutta, jotenkin rankan velanmaksun tuntu siinä on, ihan niinkuin valtio maksaa mieluummin koko kansan velkaa pois kuin antaisi yhdelle ryhmälle tuntuvasti enemmän, siviilipalvelusta halutaan uusia,että vaikka saturnus voisi hyvinkin pitää kiinni vanhoillisista perinteistä alasolmun kera,niin ollaan valmiita ajattelemaan myös humanitaarisemmin, sitä "heikompaakin" muistaen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|