Sivuja: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545592 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #2295 : 19.09.2007 16:57:15 »

Voi kiitos ihanat ystävät, kun tsemppaatte  smitten

Täälläkin sataa vettä kuin aisaa - räkätit hakkaavat omenat puihin, mutta matoisiahan ne kovin olikin (siis omenat, ei puut tai linnut  Wink )

Kauris-kuopus tuli koulusta ylpeänä puuhuilun kanssa kotiin ja esitti minulle soittoa omalla tavallaan - herttaista  Smiley Äidin pikku mussukka  Wink

Koulu on lähtenyt käyntiin, läksyissä lepsuilua nyt jo - muotopiirustusvihkon kotitehtävät on kuin juosten kustuja ja hanskat hävisi tänään ja missä lienee verkkarit, kun varahousut olivat jalassa jajaja...

Ja arki on tavallista hässäkkää... huolehtia luistinten teroituksista, kun tytöillä on nyt kaksi jäävuoroa viikossa niin tylsyys iskee nopeasti kuin äiteen iltapäiväväsymys ... etsiä kotia ja työtiloja ... hämmästellä, mihin laatikkoon tuli mitäkin pakattua jnejne
Ja erotella taistelevia metso(sopraano)ja jotka jakavat nyt saman huoneen...

Sitten on yhtä juhlaa, kun tänne ehtii kääntymään ja kuulemaan, ettei ihan vielä kuve sammalta kasva (kiitos tulkinnasta Diamond)  Wink Grin

Kvanttihyppy oli 999-päivän vanhan energian loppuunsaattaminen, tuli käytännössäkin huolehdittua monesta manana-pinoon joutuneesta asiasta ja taivas juhli illalla uskomattoman vaaleanpunaisena .... taivaanrannassa oli mahtava palo ja kajo ja tuli mieletön vapaudenkaipuu... ottaa reppu ja sanoa soromnoo ja ajaa koipi sojossa lapin ruskan hyväilyyn ja huutaa tunturilla kädet levällään elämänkiihkoa ja padottuja pohdintoja... mutta sitten sitä vaan sanoo, jotta oi miten kaunista ja ajaa postinpihalta kaupan kautta kotiin  leipääjuustoakolmepurkkiamaitoavessapaperia ja purkkikaakaota kiitoshei:P

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2296 : 19.09.2007 19:14:58 »

Lainaus käyttäjältä: Elektra
.. lapin ruskan hyväilyyn ja huutaa tunturilla kädet levällään elämänkiihkoa ja padottuja pohdintoja...
Oih ja voih, tuon kun saisi vielä tämän elämän aikana toteutettua - todellakin: HUUTAAAA  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2297 : 19.09.2007 21:10:52 »

 kuu aspect_con pluto jousimies
tunnesielu on sitten mukana hetken tuossa syksyn rankassa t-ristissä,josta Tanhua tuolla viikkovideossa puhui,
 pluto aspect_opp mars kaksoset
ja  aspect_squ aurinko neitsyt,
varokaa rähinää,riitelyä,energiaplaneetat  aurinko ja  mars
ottelevat,mestari ja oppipoika,Kummisetä-meininkiä,
tuo annaliljan LAMAkin sopii ennuskuviin,
itse yhdistän tämän varoitukseksi petturuudesta,kavalluksesta,
toisen hyväksikäytöstä ja hyötymisestä,röhkeydestä,
ja valehtelusta,
siksi että unessa minulle valehdeltiin päin naamaa,
meitä oli sellanen opiskelijajoukkio,
menimme johonkin rakennukseen,luokkaan,
joitakuita paleli ja kaivelivat lisävaatetta,
annoin kaverille itsetekemäni villakankaisen liivin (tehty lukiossa ollessa oikeesti) lämmikkeeksi,
joku toinenkin puki kukkaliivin päällensä,
opettaja ihasteli tuota minun liiviä ja kysyi kaverilta jotta mistä olet saanut tuon?kaveri pokkana että minä oon tehnyt tän,
minä jotta oho! en kuitenkaan korjannut tilannetta,
mietin miten hän selittää selkään aplikoidun silkkisen kiinalaisen
kuvion,ei taatusti tiedä sen tarkoittavan "ystävää"..

tuolta kaurisenergian unesta tuli myös mieleen tämänpäiväinen olotila tuolla tien päällä,
jotenkin pelotti,sellanen varuillaan olo koko ajan,
no jo senkin takia että tosi kurja säähän siellä on olla skootterilla rekkojen ja sateen keskellä,aamulla vielä pimiää,
sivutiellä savivöllyssä hirvitti,
ojaanajoa ei tehnyt mieli uusia,
sitten sellanen aivan omituinen uhkakuva tyhjistä parkkeeroiduista autoista,kuin joku väijyisi,
vähintään konekiväärin kanssa,
aivan älytöntä,
tuoko t-risti alitajuisia pelkoja mutavyöryn lailla esille?
piha on muuten puolillaan vettä,
maa ei jaksa vetää sisuksiinsa,
ja nuorempi kolli tuntee ainakin astrologiaa,
sen naama on aivan ruvella tappeluista,
reviirinpitoako?
t-risti kuun kera voi myös muistuttaa jotta ootte tarkkoja mitä suuhunne pistätte,ootte mitä syötte,jag också,
pikaruokaboikotti,
ja maksaa en söis vaikka maksettais,
sen verran antibiootteja ängetään elukoihin jotta sama ku napsis suoraan purkista...

miljoona kiinalaista evakkoon,
oisko ystävän liivistä apua?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2298 : 19.09.2007 22:14:57 »

Kylla, kylla, on hyvinkin varautunut olotila, tunnen luissa ja ytimissa uhkaavan tilanteen vain paisuvan kuin hiivataikina, uhkaavaa, jannittynytta ja kireaa ilmapiiria-eika ainoastaan taalla-luulen etta me kaikki tunnemme vaaran ilmapiirissa, Mars ja nelio aurinkoon, pluto, neptunus ja uranus... buck2
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #2299 : 20.09.2007 10:54:03 »

Loistavasti tulkittu: Tunteet ovat pinnassa ja ilmapiiri on leppoisaa kuin iltapäiväkävely miinakentällä.
Ärhentelyä aivan pienistäkin asioista ja etenkin äänenkäyttö aiheuttaa konflikteja: kuka puhuu liian kovalla äänellä ja kuka taas ei kuule toisen puhetta ihan oikeasti ja sitten kierrellään ja kaarrellaan ja tiuskitaan toinen toisilleen ihan joutavista asioista.

Nousuneitsytmäisesti saivartelin itsekin aamiaispöydässä siitä, että eikö pannunaluset voisi nostaa pois ruokapöydältä silloin kun ne eivät ole käytössä... keittiövuorossa olija oli jättänyt nämä kiloiset tammilaudanmurikat (kauniithan ne ovat, tyttäreni ja mieheni yhteistyöllä muotoilemat) keskelle pöytää ja aamuharmaassa unenpöpperössä ne tuntuivat ylittävän mittani... onhan siitä sovittu että kenellä on milloinkin keittiövuoro ja että pannunaluset nostetaan hellan viereen ennen pöydänpyyhintää jne...

Oikein naurattaa näin jälkikäteen, miten vähästä sitä ottaa kierroksia... sitä, millaisista asioista toiset mekkaloivat aamutuimaan, en viitsi edes kertoa. Itelleen ku nauraa, niin ei riemunaiheet lopu kesken. Ja kannattaa aina nauraa itselleen, ennenkuin muut kerkiää  smitten

Ulkona on umean harmaa päivä, ymmärrän hyvin Nikkiä, joka aamuhämäränkähmissä vesisateessa kulkee töihin tuollaista reittiä. Terve varovaisuus ja ennakkoarviointi onkin aiheellista.

Laitoin itselleni Aspen-kukkatippoja käyttöpulloon, etten ala kiipeilemään pimeänpelkoisena seinille näin pimentyvien syksyiltojen myötä - uusivanha talo ja kummalliset ripsahdukset - illantultua katulampun kirkastamia puunoksien häilyvän haparoivia sormia vaaleassa rullaverhossa - herään usein öisin, enkä tiedä kuka olen ja missä olen. Ihana esikuva lapselle, joka rakentaa legoista toinen toistaan hurjempia monsterihirviöitä  Grin

Hämmästyin itsekin tiistain kinkereillä, kun viereeni tullut mies kysyi jotta kuka olen - ja huomasin vastaavani, että sitähän minäkin olen pohtinut koko pienen ikäni. Katsoimme sitten toisiamme pitkään ja täysin yhtä ällistyneinä, ennenkuin huomasin kertoa nimeni, minulla kun ei ollut käypäläisenä valmiiksi printattua nimilappua rintapielessä  laugh

Hyvin siis menee, mutta menköön vaan. Jokohan ensi viikolla helpottaa, ettei tunnu siltä, että Härän pitäisi sipsutella sorkkiensa kärjillä, ettei olisi olo koko aikaa kuin porsliinikaupassa piruetin pyörteissä...

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2300 : 20.09.2007 21:54:14 »

kyllä pitäisi säätää sellanen työajanlyhennyslaki tähän pimeän aikaan jotta ihmiset voisivat nukkua enemmän,niinkuin tuon pimeän tarkoitus luonnostaan on,
ei mitään hemmetin kirkasvalohehkutuksia vaan unta kalloon,
hiljentyminen ja sisäänpäinkääntyminenhän ovat syksymerkkien teemojakin;ei ole tarkoituskaan olla yltiöpirteä ja aikaansaava,
kuulaat, aurinkoiset syyspäivät kyllä saavat mielialankin korkeemmalle mutta jos tää matalapaine jatkuu niin matalaks vaan peiton alle--kadehtii karhuja--

 kuu 9 ast.  kauris
 aspect_tri saturnus neitsyt
eläkesäästämisestä puhuttiin radiossa,
aika yleistä kuulemma nykyään,
alotetaan kolmikymppisenä,nuoruus valttia,karttuu paljon,
johon minä mielessäni että hei haloo,täytyy olla luja luottamus siihen että joskus saavuttaakin sen eläkeiän,
entäs jos kuolee viittä vaille,
jättipotti rahastolle vai kuka perii?
siis minullahan ei ole minkään sortin vakuutuksia elämälle tahi milleen,mitä nyt pakollinen lakisääteinen liikennevakuutus,
-varmuuden vuoksi-ei taida kuulua sanavarastoon...
saati pahan päivän varalle (harvasepäivä..)
joo,
päivän sana on maito,
ehdottomasti,
ostin isälle 4 purkkia maitoo,(teen usein uunipuuroo,joten sitä menee..),no,hänkin oli käynyt kaupassa ja tuonut 4 purkkia maitoo,
toin satsista sitten itelleni 2 purkkia,punasta tietty,
poikimisen jälkeistä ternimaitoo oli kahessa mehukanisterissa,
tein koirille pannaria (nekin tykkää,hilloo ne ei tartte..),
toinen oottaa viikonloppua,lettukestit?
otin tilalla tankista maitoo keittiöön emännälle,
sitä oli tankissa satoja litroja,
aattelin millasta ois molskahtaa tuonne sekaan..
isännän kanssa keskusteltiin maijon hinnasta,
arvatkaa paljonko tila saa maitolitralta?
ja kuka ees muistaa paljonko se kaupassa maksaa?
ja
tiesittekö että maidosta voidaan määrittää hormonitasot,
josko äpyli ois tiine tahi keikullansa..
ite imetin aikanaan about vuoden päivät ja kun lopetin sen mielihyväsession (eihän se loppuaikoina muuta ollut)
niin hormonit menivät aivan sekasin,
oksitosiini eli maidonantihormoni tais olla sitten se taikasana,
jolla päivätolkulla jatkuneet vuodot korjaantuivat,
progesteroni on se äpylin testattava hormoni,
joo,
mitä mää tämmöttisii,
maitoo ei kannata siis säästää,
se ilmottaa kyllä hajullansa olevansa saturninen neitsyt..

 kuu aspect_sex kuunsolmu pallas kalat
=nestemäinen älynväläys,yhteinen jokaisessa ruokapöydässä
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #2301 : 21.09.2007 10:34:52 »

Niin ja happamesta maidosta saa hyvää kuivakakkuakin, ei siis kannata ruokaa heittää pois.  kuu  kauris tiukkaa aikaahan se ilmentää. Kolikoita lasketaan vaihteeksi, milloinkahan  sitä oppii tasasen rahankäytön että olisi vielä laittaa säästöönkin. Elän myös samoin, ei vakuutuksia, onneksi sentään tuli vaadittua myel-eläkkeen osuutta itselleni aikanaan.  Kaipa sitä luottaa että hoidossa on eikä puutetta ole. Arkku unessa sopii oikein hyvin tämän päivän tunnelmaankin oisko lähettävä ulos tuulen piestäväksi josko se pää selkeentyisi siitä....

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2302 : 21.09.2007 19:45:10 »

kyllä pitäisi säätää sellanen työajanlyhennyslaki tähän pimeän aikaan jotta ihmiset voisivat nukkua enemmän,niinkuin tuon pimeän tarkoitus luonnostaan on,
ei mitään hemmetin kirkasvalohehkutuksia vaan unta kalloon,
hiljentyminen ja sisäänpäinkääntyminenhän ovat syksymerkkien teemojakin;ei ole tarkoituskaan olla yltiöpirteä ja aikaansaava

Tuli mieleen, lienevätkö kirkasvalolamppujen keksijät/suurkuluttajat juuri kevätmerkkien edustajia? Smiley Itselläni kun kaikki henk.koht. merkit paitsi Venuksen merkki edustavat sitä zodiakin loppupäätä, niin kannatan kyllä kovasti tuota ehdotettua työajanlyhennyslakia. Grin Juuri mietin, miksi ihmisillä on niin paljon flunssaa aina syksyisin...johtuisiko se osaksi juuri siitä, ettei kuunnella luonnon rytmiä ja levätä tarpeeksi? Minulla on flunssa korkeintaan kerran vuodessa (yleensä keväällä), viime kertaa en edes muista. Yleensä huomaan väsymyksestä, jos joku pöpö yrittää iskeä ja ratkaisen asian yksinkertaisesti nukkumalla - yksi harvoista asioista muuten, joissa voin todella sanoa olevani lahjakas. Grin Minulla muuten itse asiassa on työpaikalla kirkasvalolamppu, mutten koskaan muista laittaa sitä päälle...ehkä siksi, kun sen hankkiminen ei ollut oma ideani, vaan muistaakseni harka ja kaksoset-kollegoideni.

Hei, ja annaliljalle kiitos nostalgiatripistä tuon maito-biisin myötä... Cheesy Tässä siitä uudempi versio.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2303 : 21.09.2007 19:51:05 »

Mielenkiintoista. Minä olen harvoin flunssassa. Ja jos olen niin keväällä. Syksyllä tikitän eteenpäin aivan innoissani, Aurinko kun liikkuu 5.huoneessa. Kukapa silloin malttaisi sairastaa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #2304 : 21.09.2007 20:01:49 »

aurinko omassa huoneessaan siis, sanotaan että eivät paljoa sairasta nuo  leijona vaikutteiset immeiset. En minäkään nykyään, osaan levätä sopivassa suhteessa työntekoon ja onhan nuo homeopaattisetkin pillerit olemassa  :Smiley

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2305 : 22.09.2007 00:15:59 »

mars-kuu leijonassa itellä ja totta,en paljoo sairasta,
paitsi että eikös kaikki skorpionit paranna ite ittensä..?

 kuu 23  kauris
 aspect_kvi mars kaksoset
 aspect_squ merkurius vaaka
järjenjuoksu ei taida nyt oikein pelittää yhteen tunteen kanssa,
eikä suhdetoiminta olla oikein poikaa,
onko kuu kriittinen ja nirso?
pörssiromahdus!
joo,
järjellä aatellen (onko tää muuten sitä tunne-älyä, kuu kauris?)
viime öinen uni oli taas jotakin niin kummallista jotta..
unessa minulle sanottiin:
kuu- merkki on oma henkilökohtainen enkelisi.
heräsin puhelimensoittoon,kello näytti 3:45,
miesääni sanoi (ex):"(tyttären lempinimi)" is my angel,
I love you,
(hiljaista,olin äimänkäkenä),
"anteeksi että häiritsin.."
siis
tapahtuuko tämmöstä oikeesti?
muillekin?
olin illalla käynyt töistä tultua äidin haudalla,vieden sinne auringonkukan,
illalla luin kuunsolmujen transiiteista,merkittäviä,
huomasin että  kuunsolmu kalat on yhtynyt omaan  chiron kalat, kuunsolmu-enkelinsiivet?
oma  kuunsolmu aspect_con kuu leijona,
tuo ex  aurinko yhtymä tuohon ja kuunsa tuossa t-ristin
pluton yhtymässä,henk.kohtainen uusikuu,
 skorpioni kuu on ylivertainen tunkiessaan toisen alitajuntaan,
kumpi oli kumman ilmatilassa?
kyllä vaati kaiken keskittymiskyvyn ajella töihin noissa tunnelmissa..

lehdestä pluto-uutinen,
Meksikosta löytyi salakuljetustunneli USA:an,
toinen,
Munkit käyvät kuumina Burmassa,
rajansa kaikella,
maalla ja ihmismielellä
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #2306 : 22.09.2007 01:04:23 »

Mie en ossoo noin kauniin jouhevasti yhdistää astrologisia kuvioita tuntemuksiini....  Huh
Unet on voimakkaita, olen ollut pidätettynä sellissä yms muuta outoa.
Tänään sain ihan kauheen "loistavan" liikeidean, mistä en ole vielä kelleen puhunut, mutta tuntuu edelleen ihan käyttökelpoiselta. Eikös se hyvä "liikeidea" lähde siitä, että löytää tarpeen ja luo sille vastineen? Sellaisen koen löytäneen... kuka lähtee mukaan?  Wink
ÄÄh, tunnemaailma on ihan sekaisin ihmisssuhdepuolella....
Minä etsin selkeyttä... sitoumusta.... mutta miksi minun elämääni tulee ihmisiä, jotka tavalla taikka toisella. ovat jollain lailla sidottuja johonkin......paikkaan, ihmiseen, periaatteeseen tai aikaan....
Niin... olin minäkin aikanaan... mutta kun en ole enää sidottu muuhun kuin omaan omaantuntoon.....  Undecided
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #2307 : 22.09.2007 01:12:18 »

Eikös se hyvä "liikeidea" lähde siitä, että löytää tarpeen ja luo sille vastineen? Sellaisen koen löytäneen... kuka lähtee mukaan?  Wink

Nyt ihan tuore rintaäänineuvo, että kun hyvän idean saat, niin ryhdy HETI sitä tavoitellen toteuttamaan, sillä nuo jutut ovat usein kentässä muidenkin luettavissa, ja lopulta siinä onnistumisessa voi ollakin kyse ainoastaan siitä kuka ehtii ensin!

Siis liikettä!  kuu aspect_sex keskitaivas

Muoks: kirvoitus vihre
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 01:21:50 kirjoittanut Ikitosi » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2308 : 22.09.2007 12:53:58 »

liikeideoita hyvinkin ilmassa pilvin pimein,
 venus leijona aspect_opp neptunus vesimies tarkka,
siihen kun yhdistää vastasyntyneen  kuu vesimies 0 astetta,
uutta keksintöä pukkaa,ideoita liikkuu,
tosin  aspect_kvi saturnus neitsyt:een vähän jarruttelee näin saturnuksen päivänä;kuinka tehdä konkreettista tuosta ideasta,
huomaako yksityiskohtia ideoitten huumassa,
vanhoillisuudesta ja järjestyksestä eroon,
ilmaa ja tilaa aatteille/tunteille,
sukupolven kuilu isän ja pojan välillä

josko ihan ekana tekis ilmaa ja tilaa tiskipöydälle,
alkaa "haisevat" yksityiskohdat häiritä...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2309 : 23.09.2007 13:16:16 »

 kuu 14  vesimies aspect_con chiron neptunus
 aspect_sex jupiter jousimies
 kuunsolmu pallas kalat
yhteinen haavoittuva maapallomme,
yltiöpäinen talouskasvu,
suupaltit poliitikot,paljon lupaavat,vähän toteuttavat,
maahanmuuttajat,pakolaiset,
suuruudenhullut tiedemiehet,
väestön räjähdysmäinen kasvu,
luin illalla sarkastisen kirjoituksen "läskipää"-jupiterista,
jolle ei pidä antaa ruokakaapin avaimia,
USA  aurinko jupiter-maana on tästä hyvä esimerkki,
millä ideologialla "pelastumme"?onko tarkoituskaan?
luonnossa ylipopulaatio tuhoaa ite ittensä ja parhaat yksilöt jäävät jäljelle;kehittynyt lääketiede pitää ihmispopulaation kasvussa,
ehkä siinäkin mennään liian pitkälle;
ollaan liian neroja ja tuhoamme ite ittemme?
Artemis puhui tuolla blogissaan kummilapsesta maailmalla,
sopii hyvin tähän yhteisöllisyyden aatteeseen,
hyvä sinä,joku toimiikin,
eikä vain ole suupalttina..
mietin joskus koetaanko minutkin saarnaajana,
 askendentti jousimies,
 aspect_squ uranus neitsyt paatoksellinen lipunheiluttaja,
yksityiskohtien saivartelija?
niitä sammakoita varmasti loikkii suusta!
mutta nehän ovat hedelmällisyyden symboleita.....

unessa
pikkuveli lähti moottoripyörällä isän luo viemään sanaa,
katselin linja-auton ikkunasta hänen menoaan edessä,
hän kävi monasti ojan penkalla ja minä aattelin ettei se niin helppoa tuo ajaminen ole kuin luulisi,
sitten olin puisessa satamarakennuksessa,joka oli vetten päällä,
laiva vieressä ja ihmisiä,
nuori tyttö riisuutui kuistilla,kysyin miksi?
hän aikoi sukeltaa rakennuksen alle hakemaan aarteen,jonka hän tiesi siellä olevan;hällä oli hyvin arkiset vaatteet alusvaatteita myöten,minkä huomioin,
vesi oli tummaa ja tiesin että pohjasta mutaista,
minä en olisi mennyt sinne,
hän sukelsi kerran,ei mitään,
minä tiesin millä kohtaa tuo aarre oli,
piirsin kartalle neliöön rastin oikeaan yläkulmaan,sieltä löytyy,
(tulevaisuuden aarre pohjamudissa?sielun sopukoissa?)
enpä tiedä,
voisiko liittyä ajatukseen,että pitää mennä lääkäriin,
vaikka kammoksun ajatusta,että polveeni tökätään se metrinen piikki,jolla mahdollinen neste vedetään pihalle,
se on kerran nuoruudessa tökätty oikeaan polveen,
vettä oli desin verran,
en tiedä mitä rutaleita tästä polvesta löytyisi,
kun ei se edelleenkään taivu kunnolla,
oma pholus  aspect_con kuu chiron,
juupa juu..nuolella polveen..

tallennettu
Sivuja: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: